Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mikkinnu
profiilit
mikkinnu
mikkinnu
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
261
Kommenttia
2108
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"erilaiset sienet, turve ja poron kusi" Siinähän sitä on apinalle oikein kolmen ruokalajin menu. Ja jos tuo auttaa petopelkoon niin on sekin lääkkeitä parempi vaihtoehto.
04.01.2010 22:43
tässä asiassa viisaampaasi neuvomaan. Minä olen omin silmin nähnyt, mitä syrjäseuduilla popsitaan susipelon vuoksi. Viina ja pillerit kuuluvat jokaiseen arkipäivään, jotta uskallettaisiin ulkona liikkua. Metsään lähdettäessä pitää vielä olla pyssy lisävarusteena. Lapsia on peloteltu (susiuskovaisuus) niin pahasti susilla, jotta nekin pitää lääkitä. Vanhemmat susiuskovaiset maalaistollerot ovat jo niin riippuvaisia pillereistään, että edes susianalyysi ei heitä voi enää auttaa. Tämä on siis omin silmin nähtyä ja kuultua. Minähän olen tehnyt susianalyysiani varten laajalti maakuntamatkoja syrjäkylille, myös valtakunnan rajojemme ulkopuolelle. Näistä matkoista olen jo aiemmin esittänyt loistavia matkaraportteja.
04.01.2010 22:36
vähäsen, ei tarvitse huutaa. Sinulla on selvästi hysteerikon paniikkikohtaus meneillään. Ota susianalyytikkoa kädestä kiinni ja tuherra rauhassa itkuasi, ei ole mitään hätää. Susianalyytikko lupaa sinulle, että et joudu susien raatelemaksi ja minä olen aina pitänyt lupaukseni.
03.01.2010 15:59
et viittis näin joulun jälkeen tämmösiä kuvia lähetellä kun ne kiihottavat luonnon ystävän ruokahalua. On tässä tullut muutenkin ämpättyä ruokaa jo ihan tarpeeksi, ähky olo meinaa olla.
Eihän susi olisi mikään susi, jos ei se tappaisi ja raatelisi nälkäänsä ja huvikseenkin. Ota sinä vaan pelkuriapina se pehmonalle syliisi ja tumputa sitä vasten jos et muuta keksi. Visertele itkujasi muualla äläkä häiritse minua tyhjällä parkumisellasi. On tässä vähän tärkeämpää tekemistä kuin tuommosta apinaa kuunnella. Minä toivotan susille makoisia ja nautinnollisia raateluhetkiä. Ai ai, kuinka pelkäävä porsas, poro, lammas ja koirakin voi maistua namille tälle ylväälle petoeläimellemme.
03.01.2010 01:10
todennäköisyys on todennäköisyyttä ja minä en ole naureskelija. Samalla aaltopituudella kuitenkin moenesti ollaan tämän mainion höröttäjän kanssa. Lisäksi tässä vielä on joku, joka haluaa olla sekä minä että naureskelija. Veikkaan häntä susipelkuriksi ja yritän auttaa häntä mahdollisuuksieni mukaan. Tällaista pyyteetontä työtä minä jaksan tehdä.
02.01.2010 23:42
täällähän minä. Mitä sulle kuuluu, mitä sulle kuuluu, PIM PAM POM, PIM PAM POM.
Kiitosta vaan sulle kannustuksesta. Nyt juuri on vähän kiireitä, mutta mitähän keksisin näin äkkiseltään?
Julistetaan vaikkapa pikkuinen kilpailu. Minähän olen käyttänyt jatkuvasti "apina"-nimitystä yleensä maalla asuvista, hysteerisistä petopelkääjäkuraperseistä. Tämä ilmaisu on minusta loistava ja kuvaa erinomaisesti ja lyhyesti tuommosta paskaperselölleröpelkuria. Mutta nyt voitaisiin julistaa kilpailu, jossa haetaan uutta nimitystä "löllerölle". Ottakaa kaikki reipas ja leikkimielinen asenne ja antakaa tulla ehdotuksia. Minä valitsen voittajan, mutta kuuntelen mielelläni muittenkin mielipiteitä. Nyt mielikuvitus liikkeelle!! Palkitsen voittajan.
02.01.2010 17:15
sinä apina ja anna kotieläimistäsi vähän susillekin purtavaa, senkin ahne ihmisporsas. Sinut tässä pitäisi häätää kaupunkiin (senkin sutta pelkäävä maalaistampio), jotta vinkumistasi ei tarvitsisi enää kuunnella. Tällöinhän sulla tuskin tarvitsisi pelätä joutuvasi susien raatelemaksi. Eihän susi ole susi jos ei se vähän raatelisi. Ota sinä vaan pehmonalle kainaloon ja tumputa sitä vasten jos et muuta keksi.
01.01.2010 21:50
sitä apina. Pitääkö tänne tulla haastaan riitaa näin jouluaattona? Tukehu kinkkuun apina.
24.12.2009 11:32
minulla on mainita luonnon hyväksi tekemiäni asioita. Otetaan tähän, kun yhtä pyysit, se kaikkein itsestään selvin:
Sivistän ahnetta, hysteeristä ja petopelkoista apinaa. Minun ansiosta yleinen petopelko lievenee ja tätä kautta petojen asema pikkuhiljaa paranee. Sinä olet vielä sen verran sivistymätön, jottet välttämättä ymmärrä tekemäni työn tärkeyttä. Susianalyysiin perehtyminen auttaa ymmärtämään.
22.12.2009 13:32
todellakaan mene metsään ruokkimaan eläimiä. Vain maalaistollot kuten sinä ruokkivat jäniksiä, oravia, metsäkauriita, kanalintuja jne... Olishan se huvittavaa, jos vaikkapa minä hakisin kaupasta lihaa ja kantaisin sitä metsään susille ja karhuille. Raadelkoot itse ruokansa (porot, hirvet, metsästyskoirat jne...). Hei, ootko muuten muistanut ruokkia kaloja ollenkaan? Nehän eivät ole näkösällä ja saattavat siksi unohtua. Nyt äkkiä kairaamaan järviin reikiä ja syöttämään pikku kalasia. Niillä voipi olla nälkä siellä kylmässä vedessä. Voi sua rauhanjeesusta kun olet niin hyväsydäminen, että kauriitakin syötät. Täytyy lainata naureskelijalta, jotta ei kait tässä voi muuta kuin naureskella sinulle, heh heh.
Otetaan tähän vielä yksi esimerkki "älykkäistä" oivalluksistasi:
"On paljon muita lajeja kuin kauriit"
Tosi nerokasta, heh heh.
22.12.2009 12:45
olisit apina lukenut tarkemmin aloittajan rauhanjulistuksen. Siinähän sanotaan, jotta "uunissa pasituu kotimainen kinkku". Nyt varmaan apinakin tajuaa, miksi kirjoitin, että pasituta. Vai tajuaako apina?
22.12.2009 09:10
Metsäpeura on namia purtavaa susille ja siksi sudella on oikeus raadella niitä. Aivan samalla tavalla lampaat, porot jne ovat mitä mainiointa herkkua susille. Näitä namilihapalleroita pitääkin olla tarjolla ylväille susille. Jos apinat itkevät tästä asiasta ja häiritsevät susien ruokarauhaa, niin tällöin on oikeutettua sudella täyttää massunsa vaikkapa koiralihalla, mieluiten jahtikoiran sitkaalla lihalla. Tähän järjestelyyn pitäisi apinallakin tyytyä, jottei tarvi ihmislapsia alkaa syöttään susille. Lapsi on aina etusijalla fiksun ajatusmaailmassa. Sinä varmaan pidät metsäpeuraa omana lapsenasi, heh heh. Minusta se on perusmuonaa susille.
21.12.2009 14:28
ajatusleikki tähän, jotta ymmärrät, kuinka kaksinaamainen pöljä olet:
Oletetaan että Obama alkaisi pommittamaan vaikkapa Irania silmittömän raivon ja taloudellisten tekijöiden inspiroimana yötä päivää. Joskus lähitulevaisuudessa näin todennäköisesti tulee tapahtumaankin. Sitten jouluaattona muka julistetaan joulurauha ja leikitään hyvää jeesusta. Seuraavana päivänä jatketaan turhaa pommitusta sen kummempia ajattelematta. Tällainen rauhanjulistaja sinäkin olet.
20.12.2009 16:42
kannaltasi on, että minä olen oikea hengen ylijättiläinen sinuun verrattuna. Mene vaan julistamaan tonttulakki päässä viidakkoon lajitovereillesi joulurauhaa. Anna senkin kaksinaamainen nykyjeesus fiksujen olla rauhassa näin jouluaikaan. Ja mikähän siinä kotimaisessa kinkussa niin ylivertaista on? Sulle kyllä välttää vaikka sudanilainen sianpossu, mieluiten sikasalmonellan kera. Vaikka paskahan tuommosella susipelkurilla lentää lentää kyllä muutenkin.
20.12.2009 14:05
sinä apina vaan ihan rauhassa, heh heh... Tuommonen voisi pitää tonttulakkia päässä läpi vuoden.
20.12.2009 12:28
että tällä hätähousumetsästäjällä olisi ollut paljon muitakin vaihtoehtoja, kuin hädissään alkaa ammuskelemaan. Tätä se teettää, kun paineensietokykyä ei ole. Susianalyysiin perehtyneellä on aina tarjota muitakin ratkaisuja ongelmatilanteeseen. Tämä on kuin sakin peluuta (jossa myös olen mestaritasoa). Tietysti on olemassa pikasakkiakin, mutta tämän eräjorman ratkaisu kuulostaa analyytikolta lähinnä hätähuudolta. Itkevä matissa oleva pelkuri pasko housuihinsa.
18.12.2009 11:09
mikä vuodatus. Taidat nyyhkyapina olla nenäliinojen suurkuluttaja. Koita ymmärtää, jotta lampaat, porot ja koiratkin ovat susien perusruokaa, tosi namia ja herkkua. Lapsiahan ei tarvi uhrata niin kauan, kun tätä perusmuonaa on riittävästi tarjolla. Sinä taidat nenäliinojen lisäksi tarvita vielä vaippojakin, kun hädissäsi ripuloit alvariinsa housuihisi pelätessäsi sutta.
18.12.2009 05:57
huumorilla höystettyä tosiasioitten kaunistelua. Todellinen elämä maalla ja varsinkin susiuskovaisten ihmisten (apinoitten) asuttamilla paikkakunnilla on sen verran rankkaa, että sitä ei täällä voitaisi esittää. Siihen ei riitä edes K-18. Pitää olla syvällistä tietoa mm psykoanalyysista, jotta voisi ymmärtää näitten latvajättöjen mielentilaa. Minulla on monipuolista tieotaitoa ja minä ymmärrän näitten apinoitten ajatusmaailmaa, yritänhän auttaa heitä heidän ongelmissaan. Susianalyysiani varten tekemäni maakuntareissut ovat oiva esimerkki osaamisestani.
Tämä videopätkä on osoitus huonosta huumorista. Ihan sama asia olisi, kuin joku vaan tyhjää ilkkuisi sellaiselle, joka ei pysty kävelemään. Ihan samalla tavalla tässä ilkutaan ihmiselle, joka on jostain syystä kykenemätön ajattelemaan omilla aivoilla ja jää siksi maaseudulle ryyppäämään ja petoja pelkäämään. Minulla ei olekaan tapana tarjota herjausta, vaan yritän joskus kovinkin sanankääntein tarjota apuani ja saada apina ajattelemaan.
16.12.2009 11:27
ensin lällätät, että on epätodennäköistä nähdä vapaita koiria metsässä ja heti perään lisäät, jotta metsässä näkemäsi vieraat koirat eivät olisi aggressiivisia. Tässä mongerruksessasihan ei ole päätä eikä häntää.
Ensinnäkin metsässä on irrallaan olevia rakkeja ja toiseksi ne haukahtelevat silloin tällöin. Tällaista sessua tämä metsäkoneenkuljettaja säikähti.
13.12.2009 15:37
apina ajattelee yksinkertaisesti, että välttämättä isompi numero tarkoitaa aina enempää. Sinusta siis tuhat grammaa painaa enemmän kuin yksi kilo. Onhan tuhat toki paljon enemmän kuin yksi.
13.12.2009 14:20
94 / 106