Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

261

Kommenttia

2108

1. tässä asiassa viisaampaasi neuvomaan. Minä olen omin silmin nähnyt, mitä syrjäseuduilla popsitaan susipelon vuoksi. Viina ja pillerit kuuluvat jokaiseen arkipäivään, jotta uskallettaisiin ulkona liikkua. Metsään lähdettäessä pitää vielä olla pyssy lisävarusteena. Lapsia on peloteltu (susiuskovaisuus) niin pahasti susilla, jotta nekin pitää lääkitä. Vanhemmat susiuskovaiset maalaistollerot ovat jo niin riippuvaisia pillereistään, että edes susianalyysi ei heitä voi enää auttaa. Tämä on siis omin silmin nähtyä ja kuultua. Minähän olen tehnyt susianalyysiani varten laajalti maakuntamatkoja syrjäkylille, myös valtakunnan rajojemme ulkopuolelle. Näistä matkoista olen jo aiemmin esittänyt loistavia matkaraportteja.
  2. ensin lällätät, että on epätodennäköistä nähdä vapaita koiria metsässä ja heti perään lisäät, jotta metsässä näkemäsi vieraat koirat eivät olisi aggressiivisia. Tässä mongerruksessasihan ei ole päätä eikä häntää.

Ensinnäkin metsässä on irrallaan olevia rakkeja ja toiseksi ne haukahtelevat silloin tällöin. Tällaista sessua tämä metsäkoneenkuljettaja säikähti.