Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

0

Kommenttia

2

1. Hei,

samassa veneessä ollaan - meidän paatilla on vain eri kapteeni kuin teillä ja se on puolison ex.

"En vihaa lapsia, vihaan toisen ihmisen omistamista ja kontrollointia, ja siitä on enemmänkin kyse, minun ja avopuolison väleistä, ja siitä missä rajat menee. "

Näinpä. Meillä vain on niin, että puolison ex kuvittelee minun vihaavan lapsia ja kiihdyttää itsensä kamalaan raivoon asian tiimoilta - järkeä on turha koittaa puhua. Kun puolison lapset ovat meillä, on minun vaikea olla sillä ex on solvannut siinä määrin että pelkään tekeväni jotain väärin lasten kanssa, ja mikäli jotain teen väärin pelkään seurauksia. Ex kuvittelee että puutun lasten kasvatukseen, mikä ei alkuunkaan pidä paikkaansa sillä hänen ansiostaan en uskalla edes häävin leikkiä lasten kanssa.

Hän on luonut mielessään minusta hirviön joka en ole, hän syyttää minua asioista joita en taatusti ole tehnyt enkä sanonut. Sama kohtelu puolisolleni. Hän on tiukkana kiilana minun ja puolisoni välissä puuttumalla jokapäiväiseen elämäämme puhelinhäiriköinnillään.

Joskus lapsettomana ihmisenä ihmettelen vanhempia jotka raivon vallassa kiljuvat että ajattelevat vain lastensa parasta. Siinä, kun lapset katsovat vieressä kun vanhempi (tai vanhemmat) huutaa solvauksia toiselle ihmiselle, raivoaa ja käyttäytyy viittä-vaille sekopäisesti, tekisi mieleni kysyä että missä siinä tilanteessa on se lasten paras? Mikä heille on eduksi sellaista tasapainotonta raivoamista kuunnellessa, mitä hyötyä siitä on? Ihmettelen....
    Mutta. Itselläni ei ole lapsia, kun en niitä valitettavasti kykene saamaan joten en ole pätevä asiaa kommentoimaan. Kuulema.