inkkupinkku-70

Turkulainen, onnellisesti naimisissa oleva nainen, joka EI HAE SEURAA! Sätti on tapa kuluttaa aikaa ja jos sitä joku ei usko niin murhe on hänen, ei minun. OIkein mukavaa elämää kaikille =)
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 190 kommenttia
- Aina naisten vika juu =) Jokainen mies ansaitsee vaimon ja akat on tosi tyhmiä ja rumia ja ties mitä ku ei sitä ymmärrä, juurikin näin..
- Avril...toi on surullista =( Voisko nappien sijaan olla mahd. etsiä ihan lekuriapua? Kun napit toki auttaa tuskaa, mut ei poista itse syytä......Toki tiedän hyvin, että julkisella on pitkät jonot, ja yksityinen maksaa paljon.
- Ei ihan noin mustavalkoista, kuules. Kyllä se vika monesti on molemmissa. Onhan niitä tietysti ns. "sarjapettäjiä", mut vähemmän kuitenkin.
- On sulla ongelma =) Tohon on ratkaisu aika helppo,,,ÄLÄ MATKUSTA.
- Nykyään? Onko olut mielestäsi uusi keksintö? Sen myynti kauppoihin vapautui jo vuonna 1969
- Mulla on mun 11-vuotias ollu mukana Alkossa, eikä ole kyllä ikinä jätetty viinitonkkaa myymättä. Joko kyse on asiakkaan naamasta tai tosiaan kassan pätemisen tarpeesta, mene ja tiedä.
- Kiitos, Turbinos, kun vastasit mun puolesta, tohon "luomulihakset vaikkei oo muuta ku lautaillu etc, etc " =) Ei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu.
- Niin, onhan se outoa juu, et ihmiset tykkää eri asioista =) Vaikka auto..ajattele..joku ajaa Audia, vaikka ehdottomasti kaikilla pitäisi olla Toytota...joopa joo....en tiedä, onko tämä hiton surkea provo, vai on ap istunu vessassa kun aivoja jaettiin.
- Jaa,,se perheenrikkojako sit pyssyllä uhaten vie sen perheen isän/äidin? Joo, näin on, aina vaan syyllistetään se kolmas osapuoli. Eiköhän joku oo pielessä jo valmiiksi, jos on valmis jättämään perheensä. LÄHES aina tää "rikkoja" on seuraus ei syy.
- Samaa mieltä! Äitini sai minut ollessaan 45-vuotias. Isäni oli 54-vuotias. Haloo, olen toki elämäni heille velkaa mut ei...toki vuonna 1969 oli erilainen maailma, mut en kannata vanhana lisääntymistä.
- Älä muuta sano =) Mitä on joku läheisen kuolema tai työttömyys verrattuna NOIN suureen ongelmaan =)) Todellakin! tukiryhmään ja heti aimo annos masislääkkeitä kehiin.
- Kysyit malleista. Itse olen seurannut KAIKKI Tyra Banksin huippumalli haussa-ohjelmat, joten siihen perustan vastaukseni. Ja ai niin,,tietysti kohta joku ketjussa dissaa Tyran, kun on omasta mielestään "asinatuntija, joka asuu Konnevedellä" mut ne voi sivuttaa =)
Tyra on AINA painottanut, ettei mallimaailmassa riitä ikinä pelkkä kauneus, ellei sitten edusta jotain Cindy Crawfordia, jota on tähän mennessä ollut yksi. Mallin KUULUU nykyään pitkälti olla "uglybeatiful" , koska näitä "tavisnättejä" naisia on 300/tusina. He eivät jää mieleen, joten he eivät MYY! ja se nyt vaan on niin, että mallin tehtävä on myydä tuote, siksi heidät palkataan. Kotimaisittain voisi ajatella, ettei esim Saimi Nousiainen ole kaunista nähytkään, mutta komea uran on nainen tehnyt "rumuudellaan" =)
Laihoja heidän on oltava, koska noiden suunnittelijoiden muotiluomukset on niin pirun pieniä, ettei ne mahdu hoikalle naiselle edes vaan just "mallimaisen laihalle" , joka kyllä hyvin harvan silmissä on kaunista, totta. - Niinpä!! SISÄLUKUTAITO kunniaan, kiitos. Aloittaja kysyi rahasta ei ravinnosta. Miksi AINA! joku vastaa, mitä ei kysytä?
- Paljonko teillä on matkabudjetti eli olisko järkevin tehdä niin, että maksatte matkalla kaikki heidän ruuat ja sitten laskette jälkeen päin mitä on menny ja "pistätte laskun perään" =) Kun eihän sitä voi tietää paljonko kukin syö jne.
- Riippuu mitä haet....jos miestä niin vaikka Turkki,,yäk... mut yksin voi mennä minne vaan mielestäni, ja seuraa saa aina jos tahtoo, jos vaan ny saa suunsa auki.
- Tuskin on provo. Kyllä yllättävän moni matkustaa ilman vakuutusta..jopa MINÄ..mut on ollu tuuria TOISTAISEKSI enkä oo matkustanu kuin Eu-maissa. Jos ulkopuolelle menisin, ottaisin vakuutuksen ilman muuta.
- Toi on totta! Ainakin mun Mastercardissa on vakuutus...hyvä pointti.
- Hih,...totta =) En ole tonnikeiju, mut en silti ikinä pistä leggareita. Sukkahousut on keksitty, sitten on farkut, muut pitkät housut jne....leggarit on lähinnä pitkät kalsarit, mielestäni
- Kävin just Barcessa. Ramblalla yhtäkkiä joku juoksi mun perässä. Käänyin ja takana oli vanhempi mies MUN LOMPAKKO KÄDESSÄ! Olin pihalla ku lumiukko ja mies selitti huonolla englanilla miten oli nähnyt kun joku oli napannu lompakon mun laukusta ja hän oli juossut varkaan kines =) Eli EHDOTTOMASTI suosittelen kyseistä kaupunkia, jos vaan sopii reitin varrelle. Ihania ihmisiä!!
- Niinpä! Tässä on ketju, jonka ny ei pitäis provoo KETÄÄN mut näemmä aina löytyy näitä idiootteja. Ite en reilannu nuorenna (vähän harmittaa) mut jo ny tullu monta hyvää vastausta asialliseen aloitukseen, hieno homma =)