Etsivätkö kaikki miehet pelkkää seksiseuraa, vaikkei sitä suoranaisesti nettiprofiilissa mainitsisikaa? Kyllästynyt siihen, kun muutama sana vaihdettu niin heti ollaan ehdottelemassa seksiä. Tai sitten ollaan jo jonkin aikaa ehditty jutella, mutta ei olla edes kertaakaan tavattu kasvotusten ja ehdottelut alkaa. Jos kerta pelkkää seksiä haluaa, niin miksei sitä voida suoraan omassa profiilissaaan mainita? Jos asiat eivät toteudu samalla hetkellä, juttelu loppuu kesken. Se siitä tutustumisesta sitten. Harmi, että monta mukavan oloista ihmistä jää sille tielle!
Mitä miehet ajattelevat?
361
10066
Vastaukset
- helppo nainen
Jos sinulla on profiilissasi kuva, joka vihjaa seksiin (paljasta pintaa, tissivakoa yms.), niin tietenkin seksinnälkäiset innostuvat siitä helpon seksin toivossa.
Löysin netistä miehen, joka ei seksistä puhu pihaustakaan. Alkaa vähän tympäistä, kun itse olen aina aloitteellinen ja herättelen miestä puheillani ja eleilläni lemmenpuuhiin.. Iso osa miehistä tosiaan on netissä ollut liiankin innokas petipuuhiin, joten alkuun ajattelin onnessani, että tämä mies ei ainakaan havittele vain pelkkää seksiseuraa, mutta on nyt sitten vähän liiankin innoton tälle himokkaalle naiselle..- seksitreffaaja2
Itse luovuin seksiseuran etsimisestä perinteisillä treffipalstoilla jo vuosia sitten. Ongelmana oli tosiaan naiset antavat ymmärtää, mutta eivät anna. Nykyään liikunkin pelkästään seksitreffisivustoilla kuten www.panemua.net joissa on saman henkistä väkeä. Siellä voi ihan pokkana suoraan ehdotella kun kukkahattutädit loistavat poissaolollaan. En kyllä ymmärrä ylipäätään, että mikä ongelma on jos joku ehdottaa seksitreffejä, jos ei kiinnosta niin jättää vastaamatta takaisin tai vastaa kiitos ei.
- 9+19
seksitreffaaja2 kirjoitti:
Itse luovuin seksiseuran etsimisestä perinteisillä treffipalstoilla jo vuosia sitten. Ongelmana oli tosiaan naiset antavat ymmärtää, mutta eivät anna. Nykyään liikunkin pelkästään seksitreffisivustoilla kuten www.panemua.net joissa on saman henkistä väkeä. Siellä voi ihan pokkana suoraan ehdotella kun kukkahattutädit loistavat poissaolollaan. En kyllä ymmärrä ylipäätään, että mikä ongelma on jos joku ehdottaa seksitreffejä, jos ei kiinnosta niin jättää vastaamatta takaisin tai vastaa kiitos ei.
Niin totta, en ymmärrä. Eikö ihmiset tosiaan tiedä et sexiseurapalstoja on Suomessa muutamia. Ei tartte missään perhetreffeissä ettiä elämänkumppania
- miehenkulli=aivot
seksitreffaaja2 kirjoitti:
Löysin tosi monta ihanaa miestä nettitreffeillä, muutamaa tapailen edelleen.
Kannattaa itse kertoa heti alussa, mitä haluaa.
Valitettavasti n. 90% mun miehistä on naimisissa, silti nettipalstoilla seuraa hakemassa, vaikka vain sinkkuja etsin... Jep jep.. jos seksiä ehdottaa , niin turha rutista, jos seksiä vongataan. Tehdään selväksi suoraan mitä halutaan, niin ehkä myös tilattua saadaan :)D
- mies 28v
9+19 kirjoitti:
Niin totta, en ymmärrä. Eikö ihmiset tosiaan tiedä et sexiseurapalstoja on Suomessa muutamia. Ei tartte missään perhetreffeissä ettiä elämänkumppania
Niiin, pakko kyllä nyt sanoa että mikä naisia vaivaa kun aina jaksetaan jauhaa näistä seksin nälkäisistä pervoista... netissä kun on myös ihan todella kunnollisiakin miehiä!
Esimerkiksi itse allekirjoittanut... normaalin näköinen ja kokoinen, posiitivinen, rehellinen ja joskus jopa hauskakin mies joka haluaa löytää "sen oikean" ja perustaa perheen.Mitään muuta en toivo niin paljon!
Joten! Naiset, hyväksykää toisiasia että osa miehistä on perseestä ja haluavat vain sitä parisuhteelta.Eriasia on sitten pitääkö niille vastata.Enhän itsekkään vastaan tietyntyyppisille naisille muuta kuin "ei kiitos".Jos joku alkaa sikailemaan en vastaa mitään. - 9+10
mies 28v kirjoitti:
Niiin, pakko kyllä nyt sanoa että mikä naisia vaivaa kun aina jaksetaan jauhaa näistä seksin nälkäisistä pervoista... netissä kun on myös ihan todella kunnollisiakin miehiä!
Esimerkiksi itse allekirjoittanut... normaalin näköinen ja kokoinen, posiitivinen, rehellinen ja joskus jopa hauskakin mies joka haluaa löytää "sen oikean" ja perustaa perheen.Mitään muuta en toivo niin paljon!
Joten! Naiset, hyväksykää toisiasia että osa miehistä on perseestä ja haluavat vain sitä parisuhteelta.Eriasia on sitten pitääkö niille vastata.Enhän itsekkään vastaan tietyntyyppisille naisille muuta kuin "ei kiitos".Jos joku alkaa sikailemaan en vastaa mitään.Itseasiassa hyvinkin moni nainen treffipalstalla on vain seksin perässä. Ovat olevinaan tositarkoituksella mutta hyvinkin nopeasti selviää että juuri eronneina yksinäisinä yh.na ollaankin vaan seksiä vailla. No helpostihan tuolta saa mutta en ymmärrä miksi miehen seksiseuran hakeminen olisi tuomittavampaa mutta naisten toimesta se nähdään normaalina asiana. Täysin sama asia kun parisuhdeväkivalta. Jos sitä tekee nainen ei se liikuta ketään mutta jos mies niin hän istuu kohta linnassa.
- totuus kiitos
miehenkulli=aivot kirjoitti:
Valitettavasti n. 90% mun miehistä on naimisissa, silti nettipalstoilla seuraa hakemassa, vaikka vain sinkkuja etsin...miksi tapailet varattuja
- Klauz
Se nyt vaan on niin, että miehiä seksi kiinnostaa aina. Aloittajan ehdotus siitä, että ilmoittaisi profiilissaan suoraan hakevansa seksiä on aika naiivi ajatus. Huomaa ettei naiset tiedä itsestään tai miehistä mitään ja tämä johtuu ihan pelkästään siitä, että naisten ei tarvitse tietää. Kaikki tulee naiselle itsestään ja oikeastaan minkään eteen ei tarvitse ihmissuhderintamalla nähdä vaivaa.
Miehet tietävät, että naiset haluavat seksiä ihan samalla tavalla kuin hekin sitä haluavat. Miesten ongelma onkin saada nainen harrastamaan sitä juuri hänen kanssaan. Vaikka loogisin vaihtoehto on suora ehdottaminen, niin naiselle se ei käy, koska nainen ei ole loogisesti käyttäytyvä eläin. Vaikka nainen pitäisi miehestä, niin silloinkaan ei kannata ehdotella, kaikenlainen ehdottelu todennäköisesti pilaa koko suhteen.
Nainen on tunteilla käyvä eläin, joka pitää huijata seksiin. Nainen ei halua harrastaa kenenkään kanssa seksiä, jos sitä häneltä kysytään. Nainen haluaa tavallisen kanssakäymisen johtavan seksiin. Miehen tehtävä on siis luoda olosuhteet, jossa nainen haluaa seksiä häneltä ja sitten käyttää tilanne hyväkseen.
Naiset usein valittavat miehistä, että he ovat sikoja, kun panevat kaikkea mikä liikkuu ja hyppäävät kukasta kukkaan. Oletteko naiset koskaan ajatelleet, että onko meillä miehillä oikeastaan vaihtoehtoa, kun nähdään miten epärationaalisesti te seksiin suhtaudutte? Teille ei voi ehdottaa sitä suoraan tai edes epäsuoraan. Mies on pakotettu toimimaan tietyn kaavan kautta, mikä mahdollistaa väärinkäsitykset suhteen laadusta ja luo tarpeetonta draamaa molempien elämään. miehenkulli=aivot kirjoitti:
Valitettavasti n. 90% mun miehistä on naimisissa, silti nettipalstoilla seuraa hakemassa, vaikka vain sinkkuja etsin...Mutta kaikki ett osa otta vasta joss kerto heti mitä haluan. Netissä en ketä viiti vasta joss kiinosta toiset. Etti toiset tositarkoituksella pitkäkestävä suhtteet. Vielä on sinkku ja mieti miksi on noin vaikea vasta toisille netissä? Blokka ja poista oma ilmoitukset on niin mitä jäsenet osa tehdä. Kannattaa itte kysyi, miksi luoda ilmoitukset joss ett haluan kirjet jäsenelttä? Myös kannatta otta huomio että älä tule ja sano: "ett sai mitä kirje" joss ett itte om mukana netti deiti maailma. Passivinen tai epäselvä ihmisiä ett tarvi luoda ilmoitukset netissä.
- nope nope
Klauz kirjoitti:
Se nyt vaan on niin, että miehiä seksi kiinnostaa aina. Aloittajan ehdotus siitä, että ilmoittaisi profiilissaan suoraan hakevansa seksiä on aika naiivi ajatus. Huomaa ettei naiset tiedä itsestään tai miehistä mitään ja tämä johtuu ihan pelkästään siitä, että naisten ei tarvitse tietää. Kaikki tulee naiselle itsestään ja oikeastaan minkään eteen ei tarvitse ihmissuhderintamalla nähdä vaivaa.
Miehet tietävät, että naiset haluavat seksiä ihan samalla tavalla kuin hekin sitä haluavat. Miesten ongelma onkin saada nainen harrastamaan sitä juuri hänen kanssaan. Vaikka loogisin vaihtoehto on suora ehdottaminen, niin naiselle se ei käy, koska nainen ei ole loogisesti käyttäytyvä eläin. Vaikka nainen pitäisi miehestä, niin silloinkaan ei kannata ehdotella, kaikenlainen ehdottelu todennäköisesti pilaa koko suhteen.
Nainen on tunteilla käyvä eläin, joka pitää huijata seksiin. Nainen ei halua harrastaa kenenkään kanssa seksiä, jos sitä häneltä kysytään. Nainen haluaa tavallisen kanssakäymisen johtavan seksiin. Miehen tehtävä on siis luoda olosuhteet, jossa nainen haluaa seksiä häneltä ja sitten käyttää tilanne hyväkseen.
Naiset usein valittavat miehistä, että he ovat sikoja, kun panevat kaikkea mikä liikkuu ja hyppäävät kukasta kukkaan. Oletteko naiset koskaan ajatelleet, että onko meillä miehillä oikeastaan vaihtoehtoa, kun nähdään miten epärationaalisesti te seksiin suhtaudutte? Teille ei voi ehdottaa sitä suoraan tai edes epäsuoraan. Mies on pakotettu toimimaan tietyn kaavan kautta, mikä mahdollistaa väärinkäsitykset suhteen laadusta ja luo tarpeetonta draamaa molempien elämään.Olen nainen. Ensisijaisesti etsin miehestä elämänkumppania itselleni. En halua elää yksin ja luontevin kumppani heteronaiselle on mies. Minulle seksin aika suhteessa on vasta sitten, kun olen ensin päästänyt miehen pääkoppani sisään. Sellaisia miehiä on aika harvassa. Joten oletan, että ainakin sinun kanssasi Klauz en koskaan päätyisi petiin. Alennat jo tuossa lyhyessä viestissäsi naisen tunteilla käyväksi eläimeksi.
- Antti Rokka
Klauz kirjoitti:
Naiset usein valittavat miehistä, että he ovat sikoja, kun panevat kaikkea mikä liikkuu ja hyppäävät kukasta kukkaan. Oletteko naiset koskaan ajatelleet, että onko meillä miehillä oikeastaan vaihtoehtoa, kun nähdään miten epärationaalisesti te seksiin suhtaudutte? Teille ei voi ehdottaa sitä suoraan tai edes epäsuoraan. Mies on pakotettu toimimaan tietyn kaavan kautta, mikä mahdollistaa väärinkäsitykset suhteen laadusta ja luo tarpeetonta draamaa molempien elämään.KLAUZ! Asia on juuri niin kuin kirjoitit! Miehet oppivat miten saadaan ja niin toimimme. (Niin ne naisetkin tekevät, molemmat siis omalla tavallamme).
- Klauz
nope nope kirjoitti:
Olen nainen. Ensisijaisesti etsin miehestä elämänkumppania itselleni. En halua elää yksin ja luontevin kumppani heteronaiselle on mies. Minulle seksin aika suhteessa on vasta sitten, kun olen ensin päästänyt miehen pääkoppani sisään. Sellaisia miehiä on aika harvassa. Joten oletan, että ainakin sinun kanssasi Klauz en koskaan päätyisi petiin. Alennat jo tuossa lyhyessä viestissäsi naisen tunteilla käyväksi eläimeksi.
Voin alentaa sinut täällä vaikka omilla pieruilla käyväksi eläimeksi ja et huomaisi mitään, jos oikeassa elämässä polkumme kohtaisivat.
- KALLE KELLO
Valitettavasti n. 90% mun miehistä on naimisissa, silti nettipalstoilla seuraa hakemassa, vaikka vain sinkkuja etsin..."valitettavasti n 90% on naimisissa"... Niin, tuota velittelet kovasti, mutta tapailet. Miksiköhän? Onko suunnitelmissasi rikkoa joku tai ehkä useampikin perhe ja järjestää lapsille shokkiylläri? Olet juuri niitä narttuja, jotka ei saa miestä muuten ja sitten kun jonkun bongaa netistä ei miehet kauaa kattele. Sinussa on vikaa ja paljon
- nope nope
Klauz kirjoitti:
Voin alentaa sinut täällä vaikka omilla pieruilla käyväksi eläimeksi ja et huomaisi mitään, jos oikeassa elämässä polkumme kohtaisivat.
Vaikutat ylimieliseltä ihmiseltä. Haluatko siis kertoa, että olet oikeassa elämässä huijari? Uskoisin voivani erottaa sellaiset.
- misu antaa
Valitettavasti n. 90% mun miehistä on naimisissa, silti nettipalstoilla seuraa hakemassa, vaikka vain sinkkuja etsin...kyllä luonto hoitaa asian.miehen tehtävä on saattaa maailmmaan mahdollisimman monta jälkeläistä,niin on valitettavasti luonnon laki.mitä usiamman misun saa raskaaksi sitä suurempi mahdollisuus saada paljon jälkeläisiä.itse olen joka lapsen isän valinnut erikseen.jokaisella lapsella on eri isä geenit.on nyt monta lasta itselläni.miksi jatkaa yhden kanssa jos on mahdollisuus saada useita eri uroita jotka ovat innostuneita jaksavat möyriä minua
- KALLE KELLO
misu antaa kirjoitti:
kyllä luonto hoitaa asian.miehen tehtävä on saattaa maailmmaan mahdollisimman monta jälkeläistä,niin on valitettavasti luonnon laki.mitä usiamman misun saa raskaaksi sitä suurempi mahdollisuus saada paljon jälkeläisiä.itse olen joka lapsen isän valinnut erikseen.jokaisella lapsella on eri isä geenit.on nyt monta lasta itselläni.miksi jatkaa yhden kanssa jos on mahdollisuus saada useita eri uroita jotka ovat innostuneita jaksavat möyriä minua
Hahhhaaaa, sinä se olet näköjään jäänyt apinan asteelle
- mirri 42
ei se haittaa jos mies on naimisissa.haluan vain paljon seksiä eikä perästä soita kukaan.pää asia on että siemenet menee käyttöön.on ihanaa saada paljon seksiä usilta miehiltä.jokainen lapsi on eri miehen siittämä.ja mikä mukavempaa kun on mirrille kysyntää eikä se käytössä kulu,pysyy herrojen eturauhanen kunnossa kun tyhjentävät siemenet parempaan talteen
- Miksi ostit
9+10 kirjoitti:
Itseasiassa hyvinkin moni nainen treffipalstalla on vain seksin perässä. Ovat olevinaan tositarkoituksella mutta hyvinkin nopeasti selviää että juuri eronneina yksinäisinä yh.na ollaankin vaan seksiä vailla. No helpostihan tuolta saa mutta en ymmärrä miksi miehen seksiseuran hakeminen olisi tuomittavampaa mutta naisten toimesta se nähdään normaalina asiana. Täysin sama asia kun parisuhdeväkivalta. Jos sitä tekee nainen ei se liikuta ketään mutta jos mies niin hän istuu kohta linnassa.
Vaimollesi lahjaksi kännykän, olisit ostanut kakkulapion.Sen arvo säilyy jopa nouseekin eikä se itse kuluta vaan se jopa antaakin sinulle aina jotain ja se kestää monet riidat,häät,ristiäiset ja hautajaisetkin ja antaa kuoltuasi jopa perintöriidan aihetta vielä lapsenlapsillesikin. Harkitse siis vielä kerran.
- jelena jenna
Näin juuri. Itse olin ilman kuvaa palvelussa ja sain vain asiallisia yhteydenottoja. Sitä saa mitä tilaa. Löytyi muuten komea aviomies netistä. Olen aina ollut miesten mielestä kaunis ja hyvä kropalta. Itsetunto on kunnossa niin ei tarvi esitellä itseä.
- Hohhoijaa,
nope nope kirjoitti:
Vaikutat ylimieliseltä ihmiseltä. Haluatko siis kertoa, että olet oikeassa elämässä huijari? Uskoisin voivani erottaa sellaiset.
Ei tuon sekopään kirjoituksista kannata välittää. Huomaa kyllä ettei kaikki ole pääkopassa kunnossa kun vertaa naisia eläimiin. Naurettava mies! Ei luultavasti ole koskaan naista saanut eikä tule koskaan saamaan jos on ajatukset tuota luokkaa.
- Klauz
nope nope kirjoitti:
En vaan ole oikeassa elämässä samanlainen, mitä olen netissä. Ei oikeastaan kukaan ole.
- Sexyhotfun
misu antaa kirjoitti:
kyllä luonto hoitaa asian.miehen tehtävä on saattaa maailmmaan mahdollisimman monta jälkeläistä,niin on valitettavasti luonnon laki.mitä usiamman misun saa raskaaksi sitä suurempi mahdollisuus saada paljon jälkeläisiä.itse olen joka lapsen isän valinnut erikseen.jokaisella lapsella on eri isä geenit.on nyt monta lasta itselläni.miksi jatkaa yhden kanssa jos on mahdollisuus saada useita eri uroita jotka ovat innostuneita jaksavat möyriä minua
Mua niin kyllästyttää tää miesten pettämisen perustelu bilogialla. Kun onhan se ihan yhtälailla niin, että mitä useammalta mieheltä nainen saa, sitä suurempi on todennäköisyys tulla raskaaksi. On siis aivan luonnollista, ettei naiselle yksi mies riitä. Ja nainen on se, jolla on kyky saada monta orgasmia peräkkäin. Eli jos yksi mies ei jaksa, niin seuraavaa kehiin. Mutta, voi myös ajatella toisen osapuolen tunteita.
Jos haluaa panna ympäriinsä, niin ihan vapaasti. Oon itsekin sinkkuna harrastanut yhden illan juttuja. Mutta jos on luvannut toiselle uskollisuutta, niin sitten asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen. Kyllä munkin pää kääntyy vieraiden miesten perään, varsinkin kesäkuumalla, mutta en silti petä miestäni. Haaveet ja fantasiat riittää. Ne ei ole keltään pois. - dölkjphj¨rhj
KALLE KELLO kirjoitti:
"valitettavasti n 90% on naimisissa"... Niin, tuota velittelet kovasti, mutta tapailet. Miksiköhän? Onko suunnitelmissasi rikkoa joku tai ehkä useampikin perhe ja järjestää lapsille shokkiylläri? Olet juuri niitä narttuja, jotka ei saa miestä muuten ja sitten kun jonkun bongaa netistä ei miehet kauaa kattele. Sinussa on vikaa ja paljon
Miksiköhän ne aviomiehet sitten laittelee deittipalstoille profiileita ja etsii siellä naisia?
Jos tää katkera vaimo nyt vaan lopettaisi tän jurnutuksen ja syyttelemiset ja katsoisi omaa kultamutsikkaa siellä kotona ja kysyisi tältä miksi hän laittelee niitä profiileita ja etsii seksiseuraa avioliiton ulkopuolelta. - notfun
Sexyhotfun kirjoitti:
Mua niin kyllästyttää tää miesten pettämisen perustelu bilogialla. Kun onhan se ihan yhtälailla niin, että mitä useammalta mieheltä nainen saa, sitä suurempi on todennäköisyys tulla raskaaksi. On siis aivan luonnollista, ettei naiselle yksi mies riitä. Ja nainen on se, jolla on kyky saada monta orgasmia peräkkäin. Eli jos yksi mies ei jaksa, niin seuraavaa kehiin. Mutta, voi myös ajatella toisen osapuolen tunteita.
Jos haluaa panna ympäriinsä, niin ihan vapaasti. Oon itsekin sinkkuna harrastanut yhden illan juttuja. Mutta jos on luvannut toiselle uskollisuutta, niin sitten asiat pitää laittaa tärkeysjärjestykseen. Kyllä munkin pää kääntyy vieraiden miesten perään, varsinkin kesäkuumalla, mutta en silti petä miestäni. Haaveet ja fantasiat riittää. Ne ei ole keltään pois.hhooohoo.juuri näin...biologialla naiset perustelee pms oireitaan ja muuta epämääräistä sekoilua.
- miehenkulli=aivot
totuus kiitos kirjoitti:
miksi tapailet varattuja
totuus kiitos;
Monet miehet kertovat olevansa sinkkuja,
vasta paljon myöhemmin selviää, että he ovatkin perheellisiä.
Onko siis minun vastuullani selvittää ensikontaktissa miehen siviilisääty ja perhesuhteet, jos hän ei itse niitä kerro?
Miksi avioliitossa olevat miehet etsivät uusia naisia?
Mieti sitä... - oletpa sinäkin
9+10 kirjoitti:
Itseasiassa hyvinkin moni nainen treffipalstalla on vain seksin perässä. Ovat olevinaan tositarkoituksella mutta hyvinkin nopeasti selviää että juuri eronneina yksinäisinä yh.na ollaankin vaan seksiä vailla. No helpostihan tuolta saa mutta en ymmärrä miksi miehen seksiseuran hakeminen olisi tuomittavampaa mutta naisten toimesta se nähdään normaalina asiana. Täysin sama asia kun parisuhdeväkivalta. Jos sitä tekee nainen ei se liikuta ketään mutta jos mies niin hän istuu kohta linnassa.
Kylläpäs nyt yleistät ja rajusti. Jos se yh on just eronnut jostain pettäjäluuserista niin kyllä rima on korkealla eikä se seksiseura ole heti mielessä. Sitä paitsi totuus on se, että miehet hakee selvästi enempi vaan seksiseuraa eivätkä kaikki ole edes vapaalla jalalla vaan varattuja. Jos kerran tosiaan on sivustot pelkälle seksiseuralla niin käyttäkööt niitä niin jäisi nämä peristeiset treffisivustot vaan oikean parisuhteen etsijöille.
- järjellä, ei ilman
Klauz kirjoitti:
Naiset usein valittavat miehistä, että he ovat sikoja, kun panevat kaikkea mikä liikkuu ja hyppäävät kukasta kukkaan. Oletteko naiset koskaan ajatelleet, että onko meillä miehillä oikeastaan vaihtoehtoa, kun nähdään miten epärationaalisesti te seksiin suhtaudutte? Teille ei voi ehdottaa sitä suoraan tai edes epäsuoraan. Mies on pakotettu toimimaan tietyn kaavan kautta, mikä mahdollistaa väärinkäsitykset suhteen laadusta ja luo tarpeetonta draamaa molempien elämään.Kuules Klauz, naiset etsivät parisuhdetta. Jos nainen on niin tyhmä että antaa heti niin voi olla varma että voi sanoa parisuhteelle goodbye, mieshän sai jo mitä halusi. Kun on varma siitä, että mies on oikeata parisuhdeainesta voi ruveta niihin seksihommiin. Tämä on mielestäni erittäin loogista toimintaa.
- Anssi antaja
KALLE KELLO kirjoitti:
Hahhhaaaa, sinä se olet näköjään jäänyt apinan asteelle
Kalle kello saanko ottaa sulta suihin?
totuus kiitos kirjoitti:
miksi tapailet varattuja
Itse en lähtisi tapailemaan varattuja miehiä, minun mielestä naistekin pitäisi katsoa peiliin, ja miettiä mitä ovat tekemässä, monta perhettä menee rikki sen takia kun kiinni jäädään.
totuus kiitos;
Monet miehet kertovat olevansa sinkkuja,
vasta paljon myöhemmin selviää, että he ovatkin perheellisiä.
Onko siis minun vastuullani selvittää ensikontaktissa miehen siviilisääty ja perhesuhteet, jos hän ei itse niitä kerro?
Miksi avioliitossa olevat miehet etsivät uusia naisia?
Mieti sitä...Miehen korvien välissä täytyy olla jotakin todella pahasti vialla, kun pari suhteessa lähtee etsimään uusi suhteita....
- nope nope
Klauz kirjoitti:
En vaan ole oikeassa elämässä samanlainen, mitä olen netissä. Ei oikeastaan kukaan ole.
Mutta eiköhän ole niin, että ihminen paljastaa itsestään aika paljon juuri täällä netissä, kun voi heitellä anonyymisti kaikenlaista. Tosielämässä teeskentelet mukavaa, ehkä naiset huomioonottavaakin miestä, mutta teet sen vain, koska suunta on naisen pöksyihin. Sellainen vain on niin vastenmielistä, Klauzzz
- Nähty on..
kukkaro1 kirjoitti:
Miehen korvien välissä täytyy olla jotakin todella pahasti vialla, kun pari suhteessa lähtee etsimään uusi suhteita....
Ei vaan parisuhteessa täytyy olla jotain vialla. On niin helppoa syyttää tilanteesta miehiä, silloinhan naisissa ei ole mitään vikaa ;) Toki joukossa on myös seikkailijoita, mutta varmasti vähemmistö. Jos kotona ei saa sen enempää seksiä kuin huomiotakaan niin katse kääntyy muualle ajan kanssa kiltilläkin miehellä
- Nänty on..
kukkaro1 kirjoitti:
Itse en lähtisi tapailemaan varattuja miehiä, minun mielestä naistekin pitäisi katsoa peiliin, ja miettiä mitä ovat tekemässä, monta perhettä menee rikki sen takia kun kiinni jäädään.
Ne perheet menevät joka tapauksessa rikki. Harvempi mies jaksaa vuosia selibaattia, mitä aika moni nainen mieheltään edellyttää, ei anna itse eikä saisi käydä vieraissa aika julmaa. Joskus suhde vieraaseen naiseen voi jopa pitää muuten kylmän avioliiton pystyssä.
- mitä ihmettä
Nähty on.. kirjoitti:
Ei vaan parisuhteessa täytyy olla jotain vialla. On niin helppoa syyttää tilanteesta miehiä, silloinhan naisissa ei ole mitään vikaa ;) Toki joukossa on myös seikkailijoita, mutta varmasti vähemmistö. Jos kotona ei saa sen enempää seksiä kuin huomiotakaan niin katse kääntyy muualle ajan kanssa kiltilläkin miehellä
No jos suhde ei toimi niin eikö siitä pitäisi keskustella sen kumppanin kanssa eikä lähteä seksiä muualta etsimään. Jos ei sitten toimi ollenkaan niin sitten vaan suhde poikki ja uutta kehiin ei niin että mennään pettämään.
Hohhoijaa, kirjoitti:
Ei tuon sekopään kirjoituksista kannata välittää. Huomaa kyllä ettei kaikki ole pääkopassa kunnossa kun vertaa naisia eläimiin. Naurettava mies! Ei luultavasti ole koskaan naista saanut eikä tule koskaan saamaan jos on ajatukset tuota luokkaa.
Ihminen (Homo sapiens) on ainoa nykyisin elossa oleva ihmisten (Homo) sukuun kuuluva eläinlaji. Toki koskee myös miehiä, ei vain naisia.
- Klauz
nope nope kirjoitti:
Mutta eiköhän ole niin, että ihminen paljastaa itsestään aika paljon juuri täällä netissä, kun voi heitellä anonyymisti kaikenlaista. Tosielämässä teeskentelet mukavaa, ehkä naiset huomioonottavaakin miestä, mutta teet sen vain, koska suunta on naisen pöksyihin. Sellainen vain on niin vastenmielistä, Klauzzz
Ei se vaan näin mene, tuo on toiveajattelua sinun osaltasi.
järjellä, ei ilman kirjoitti:
Kuules Klauz, naiset etsivät parisuhdetta. Jos nainen on niin tyhmä että antaa heti niin voi olla varma että voi sanoa parisuhteelle goodbye, mieshän sai jo mitä halusi. Kun on varma siitä, että mies on oikeata parisuhdeainesta voi ruveta niihin seksihommiin. Tämä on mielestäni erittäin loogista toimintaa.
Ollaan täällä ny typeriä tai sitten vaan kokemattomia. HYVÄLLÄ seksillä saa miehen ku miehen pään pyörryksiin, niin että TAATUSTI soittavat perään ja jopa kosivat. Mä testaan miehen HETI kun mahd. ettei sit tule pettymyksiä, koska seksi on on niin älyttömän tärkeä osa parisuhdetta. Jokuhan täällä totes, et vaimot kiristää miehiä pihtaamalla, joka johtaa siihen, että mies hakee seksin jostain muualta. Ja tiedoksi noille nopelle ja sille toiselle kukkahatulle, että KYLLÄ!! naiset puhuvat seksisitä heti kun voivat.
- etäisä
mitä ihmettä kirjoitti:
No jos suhde ei toimi niin eikö siitä pitäisi keskustella sen kumppanin kanssa eikä lähteä seksiä muualta etsimään. Jos ei sitten toimi ollenkaan niin sitten vaan suhde poikki ja uutta kehiin ei niin että mennään pettämään.
Mitäs jos sen "kumppanin" kanssa ei pysty keskustelemaan? Naisen on helppo lähteä - tai siis heittää ukko ulos - mutta jos on lapsia niin miehelle ero merkitsee myös eroa lapsista. Yhdeksän kertaa kymmenestä äidistä tulee lähivanhempi, isällä ei ole siihen mahdollisuuksia ellei äiti tai teini-ikäinen lapsi sitä halua.
Niinpä sitä saattaa kärvistellä surkeassa "liitossa" vuosia vain jotta saa elää lastensa kanssa. Tasa-arvoon on tässä maassa vielä matkaa ja julkisuudessa keskustellaan vain hallitupaikka-lillukanvarsista. - ....
Nänty on.. kirjoitti:
Ne perheet menevät joka tapauksessa rikki. Harvempi mies jaksaa vuosia selibaattia, mitä aika moni nainen mieheltään edellyttää, ei anna itse eikä saisi käydä vieraissa aika julmaa. Joskus suhde vieraaseen naiseen voi jopa pitää muuten kylmän avioliiton pystyssä.
Väität siis, että pettämisissä on aina kyse vuosien selibaatista. Höpöhöpö. (Joskus tietysti onkin.)
- 14+12
Hohhoijaa, kirjoitti:
Jos ei ymmärrä että ihminenkin on vain älykäs eläin, niin sitten on tullut nukuttua biologian oppitunneilla.
Ja kyllä miehetkin on eläimiä siinä missä naisetkin. Naiset yleensä haluavat nimittää miehiä sioiksi, mutta kyllä se miesten eläinlaji on se ihan sama kuin naisillakin.
Ja tälle lajille tyypillistä vaan on että:
- Naaraat etsivät tietyntyyppistä urosta. Se on yleensä se sosiaalisesti korkean statuksen omaava kookas alfauros mikä naisen sytyttää. Eli se uros jolla on olevinaan ne parhaat geenit. Se joka dominoi yli muiden urosten. Jos joku muu naisen ei-hyväksymä uros lähestyy naarasta seksuaalisesti, niin naaras pyrkii vastustelemaan sitä urosta. Tuo ei ole järkeen perustuvaa ja tietoista, vaan niihin eläimen vaistoihin pohjautuvaa tunnetta.
Tuo pakottaa ne urokset joillain keinoilla pyrkimään aluksi osoittamaan naaralle kelpoisuutensa. Ei voi vain sännätä paikalle ja alkaa parittelemaan.
- Urokset taas pyrkivät siittämään mahdollisimman monta jälkeläistä harrastamalla seksiä lähes kaikkien halukkaiden naaraiden kanssa. Uros ei yleensä koe mitään ällötystä tai halua vastustella kenenkään naaraan seksiehdotuksia, koska ei menetä siinä mitään jos pääsee antamaan geeninsä yhden lisänaaraan jälkeläisiin.
Ei tuota ihmisten seksuaalikäyttäytymistä ja jotain ihmisapinoista kertovaa luontodokumenttia tarvitse kauaa katsella kuin näkee että siellä pätevät lähestulkoon samat lainalaisuudet. Ihmisillä vaan hieman monimutkaisempien rituaalien ja käyttäytymisen taakse verhottuna. Pohjimmiltaan tunnetasolla kuitenkin ihan samaa. - mke
nope nope kirjoitti:
Olen nainen. Ensisijaisesti etsin miehestä elämänkumppania itselleni. En halua elää yksin ja luontevin kumppani heteronaiselle on mies. Minulle seksin aika suhteessa on vasta sitten, kun olen ensin päästänyt miehen pääkoppani sisään. Sellaisia miehiä on aika harvassa. Joten oletan, että ainakin sinun kanssasi Klauz en koskaan päätyisi petiin. Alennat jo tuossa lyhyessä viestissäsi naisen tunteilla käyväksi eläimeksi.
Joskus teininä sitä voi seksiä odottaa mutta kun ollaan siinä jo 25v tai vanhempi niin aikanaan miehenä mentin naiseen kiinnostuksen jos ei kolmannnet treffit seksiin johtaneet ja ehdotin sitä aika monesti mutta hienovaraisesti ja sitten olikin menoa. Nykyisen naiseni kanssa jo 25v ja toisilla treffeillä sekstailtiin ja siitä se lähti että silleen. Sen seksin jälkeen on aika tutustua ja harrastaa sitä sekiä vaikka kuinka paljon niin hyvä tulee. Monet pihtaa parisuhteessa ja naisista en tiedä mutta miehllä viikkokin tekee tiukkaa ja aikoinaan naiselleni sanonut että 2-5 kertaa viikossa on sopiva määrä ja nuoremapana sitä tehtiin 5 kertaa päivässäkin. Itse ole aina naiseni iskenyt seksin toivossa ja jos tulee ptempi suhde niin luonteetkin jos sopiin niin kekesitään muutakin tekemistä.
- klausuuli
Nähty on.. kirjoitti:
No mutta mikäs kiltti mies se sellainen on, joka valehtelee vapaalle kumppania etsivälle naiselle olevansa vapaa! Ei kiltti ainakaan, vaan surkeilla ongelmanratkaisutaidoilla varustettu luuseri, joka ei kunnioita toisen pyrkimyksiä sen vertaa, että kertoisi oman tilanteensa rehellisesti.
Eikö ensin pitäisi erota ja sitten ilmoittautua sinkuksi, joka etsii suhdetta? So simple!
Kaikille varatuille miehille vapautuksen ilosanoma: Ei huonossa avioliitossa tarvitse pysyä. Ei ole mitään järkevää syytä jatkaa huonoa liittoa. Erotkaa ja etsikää uusi kumppani, jonka kanssa voitte olla onnellisia. Ruoho on monesti todella vihreämpää muualla kuin kotipihalla. - vapaa tai varattu
Valitettavasti n. 90% mun miehistä on naimisissa, silti nettipalstoilla seuraa hakemassa, vaikka vain sinkkuja etsin...siis 90 % SUN miehistä on VARATTUJA ???
Mutta toki etsit vain sinkkujaaaaa.
Kuulostaa enemmänkin siltä ettet ole yhtään tyytyväinen vain yhteen mieheen vaan niitä pitää oikein olla monta ja paljon. Onko arvosi ihan kohdillaan vai miteb tuo yhtälö toteutuu että ajattelet olevasi ihan kunnon nainen vaikka harrastatkin seksiä varattujen kanssa niin paljon kuin niitä on tarjolla.
Olisiko jakorasia tässä oikea termi.
Joo olet tosi hieno ihminen johon jokainen mies joka parisuhdetta halajaa tietenkin ehdottomasti haluaa tutustua ihan vakavalla pohjalla.
Nyt alkaa ymmärtää kun miehet puhuu niistä aivottomista naisista. - jup jup
nope nope kirjoitti:
Ainakin minusta naisten uskottavuus on täysin mennyt. Olen itse kuvitellut naisista paljon enemmän, mutta en enää. Ne ei oikeastaan eroa miehistä ollenkaan, keinot on ehkä ja tavat poikkevia miehistä, muuten samoilla mennään.
Jos sanasi pitää paikkansa, niin hyvä, mutta rohkenen epäillä. Sanat ja teot ei kulje käsikädessä edes naislla. - yksi vain
dölkjphj¨rhj kirjoitti:
Miksiköhän ne aviomiehet sitten laittelee deittipalstoille profiileita ja etsii siellä naisia?
Jos tää katkera vaimo nyt vaan lopettaisi tän jurnutuksen ja syyttelemiset ja katsoisi omaa kultamutsikkaa siellä kotona ja kysyisi tältä miksi hän laittelee niitä profiileita ja etsii seksiseuraa avioliiton ulkopuolelta.näitä tullut jo sen varran vastaan että tuonpa tämänkin näkökulman, se oma vaimo on ollut sielä kotona saanut lapset.. mies töissä nainen uupuneena. Olettekohan miehet kysyneet kotona voisinko jotenkin auttaa, teettekö mitään oma aloitteisesti. Kun se nainen on elänyt päivästä ison osan lapsien kanssa, vajaavaisella sosiaalisella tasolla. siivonnut, laittanut ruokaa, pessyt pyykkiä.. ja sinä maannut työstä väsyneenä sohvalla 8h uurastuksesi jälkeen? mahtaako se nainen kun on viimein pessyt, ruokkinut ja laittanut lapset nukkumaan.. valmis vielä petipuuhiin? liehitteleekö miestään jonka "rankka" 8h työ päivä lounaineen ja lämpimine kahveineen on uuvuttanut? Ja tämä ei ole yleistys mutta se jos nainen ei seksiä anna, se kertoo mylskin siitä että miehellä on ehkä tarvetta myös katsoa peiliin.
- mies vm 86---
oletpa sinäkin kirjoitti:
Kylläpäs nyt yleistät ja rajusti. Jos se yh on just eronnut jostain pettäjäluuserista niin kyllä rima on korkealla eikä se seksiseura ole heti mielessä. Sitä paitsi totuus on se, että miehet hakee selvästi enempi vaan seksiseuraa eivätkä kaikki ole edes vapaalla jalalla vaan varattuja. Jos kerran tosiaan on sivustot pelkälle seksiseuralla niin käyttäkööt niitä niin jäisi nämä peristeiset treffisivustot vaan oikean parisuhteen etsijöille.
Antaa pitää YH :n rimaa korkealla, kyllä sen harrastajaseiväshyppääjäkin ymmärtää ettei Olympialaisissa tule kultaa.
- ei pahaa tarkoita
no totuus on että ehkä mieskin joskus innostuu liikaa ja kun todella mukava ja kaunis ja erittäin seksikäs nainen on kiinnostunut niin kai sitä mies innostuu ehdottaa seksiä ja tarkoittaa sitä hyvällä ja toivoo että ihastutte kumpikin toisiinne ja löytäisi elämänsä naisen ja ikuisen onnensa niin siinä vaan innostuu
- Kypsä!!
Ehdottelee ne miehet seksiä jo viimeistään tokassa lauseessa, vaikka oltaisiin chatissä, eli ei ole tietoa onko toisessä päässä kaunotar vai joku muu, ei ole tissivakoa eikä reittä näytillä eikä edes tarvitse sanallakaan vihjailla seksin suuntaan. Mä olen tullut siihen tulokseen, että miehet (vapaat ja varsinkin varatut ikään katsomatta) hakevat n. 99-prosenttisesti heti kättelyssä seksiä - ja usein vain sitä. Mä taas haluaisin ensin tutustua siihen mieheen, ja sitten jos osuu jutut ja kemiat kohdilleen, sitten mentäisiin eteenpäin. Pelkkää seksiä on saatavilla joka hetki, ellei siitä miehestä muuta halua tai kuka vaan periaatteessa kelpaa. Mulle määrä ei todellakaan korvaa laatua! Olen jo enemmän kuin kyllästynyt miesten ainaisiin seksiehdotuksiin!!!
- elämä on laiffii
Kypsä!! kirjoitti:
Ehdottelee ne miehet seksiä jo viimeistään tokassa lauseessa, vaikka oltaisiin chatissä, eli ei ole tietoa onko toisessä päässä kaunotar vai joku muu, ei ole tissivakoa eikä reittä näytillä eikä edes tarvitse sanallakaan vihjailla seksin suuntaan. Mä olen tullut siihen tulokseen, että miehet (vapaat ja varsinkin varatut ikään katsomatta) hakevat n. 99-prosenttisesti heti kättelyssä seksiä - ja usein vain sitä. Mä taas haluaisin ensin tutustua siihen mieheen, ja sitten jos osuu jutut ja kemiat kohdilleen, sitten mentäisiin eteenpäin. Pelkkää seksiä on saatavilla joka hetki, ellei siitä miehestä muuta halua tai kuka vaan periaatteessa kelpaa. Mulle määrä ei todellakaan korvaa laatua! Olen jo enemmän kuin kyllästynyt miesten ainaisiin seksiehdotuksiin!!!
Kyllä olet ihan oikeassa. Eikä sillä ole mitään väliä treffaatko heidät kasvotusten vai netissä. Pienet on miesten ilot ja sielun maisemat.
- Olkaahan tyytyväisiä
elämä on laiffii kirjoitti:
Kyllä olet ihan oikeassa. Eikä sillä ole mitään väliä treffaatko heidät kasvotusten vai netissä. Pienet on miesten ilot ja sielun maisemat.
kun kerran saatte elättäjän halvalla. Meille miehille tuo teidän kanssa vehtaaminen tahtoo käydä kukkaron päälle pitkässä juoksussa. Ja onpa joku saanut infarktinkin niissä puuhissa.
- mies.
Voihan sitä etsiä mutta ehkä 1% saa seuraa naisesta nettideiteissä. Naiset on tosi nirsoja ja eivät vastaile miehille juuri koskaan. Minä saan baarista sata kertaa nopeammin seuraa vaikka en seksiä haluiskaan.
- Katkera olet...
Olkaahan tyytyväisiä kirjoitti:
kun kerran saatte elättäjän halvalla. Meille miehille tuo teidän kanssa vehtaaminen tahtoo käydä kukkaron päälle pitkässä juoksussa. Ja onpa joku saanut infarktinkin niissä puuhissa.
Olkaahan tyytyväisiä -nimimerkki ärsyttää minua todella! Siis mistä sinä puhut? Olen aina ollut rikkaampi kuin miehet, joiden kanssa olen seurustellut ja tulot on hankittu rehellisellä palkkatyöllä.
Kuka käskee miestä petipuuhiin, jos sydän on niin heikko, että on infarktin vaara? Älä sinä hyvä mies kerjää sääliä puhumalla tällä tavoin. Vaikutat kovin katkeralta muutenkin. - ***
elämä on laiffii kirjoitti:
Niin, miehet nauttivat elämään luonnollisesti kuuluvista asiosta kun taas naisille ei mikään riitä.
- Missä aivot
Kypsä!! kirjoitti:
Jos 99% miehistä hakee heti kättelyssä seksiä, se tarkoittaa sitä, että 99% miehistä ei ole minun tyylisiäni. Suurin osa ihmisistä on liian pinnallisia ja himojensa perässä juoksevia, ja koska itse olen syvällinen ajattelija ja tuntija, tuollainen puoliso ei sopisi minulle.
Valittakaa siinä sitten (peniksellänne ajattelevat miehet), miksi ette löydä naista.
Minä ainakin näen heti, mitä miehen päässä liikkuu. Jos näen silmissä vain sitä, mitä "99%" miehistä ajattelevat, tiedän automaattisesti ettei homasta tule mitään. - -----------------
Missä aivot kirjoitti:
Jos 99% miehistä hakee heti kättelyssä seksiä, se tarkoittaa sitä, että 99% miehistä ei ole minun tyylisiäni. Suurin osa ihmisistä on liian pinnallisia ja himojensa perässä juoksevia, ja koska itse olen syvällinen ajattelija ja tuntija, tuollainen puoliso ei sopisi minulle.
Valittakaa siinä sitten (peniksellänne ajattelevat miehet), miksi ette löydä naista.
Minä ainakin näen heti, mitä miehen päässä liikkuu. Jos näen silmissä vain sitä, mitä "99%" miehistä ajattelevat, tiedän automaattisesti ettei homasta tule mitään.P.S. Usko tai älä, olen tavannut joitakin saman tyylisiä miehiä kuin minä. Kaipaan älyllisempää seuraa, ja tuo aivoillaan ajatteleva 1% on niitä miehiä, joihin syystä törmään helpommin.
- VOE VOE...
Ei olleskaan hassumpi kuolema...?
Miesten pitää olla kunnossa jos lähtee lemmenseikkailuun, se on totista kuntoilua!
Joten sydän ja kunto kohille ja menox...ei isoa vatsaa kasvattaen..);
Ja katsokaa ketä haluatte elättää, joten en tykkää pahaa vaikka ajattelisitte joskus myös aivoilla eikä jalkojenvälissä olevalla elimellä..
Tämä vain niille miehille ,jotka käyttävät naisasioissa vain sitä jalkojen välissä olevaa elintä!!!!! - Ajatellaan tätäkin
Missä aivot kirjoitti:
Minä ainakin näen heti, mitä miehen päässä liikkuu. Jos näen silmissä vain sitä, mitä "99%" miehistä ajattelevat, tiedän automaattisesti ettei homasta tule mitään.Mihin sinä sitten tarvitseset miestä, eikö olisi helpompi olla yksin ellei seksi kiinnosta.
Aika monet miehet ovat tyyppisesi naisen kanssa naimisissa ja etsivät sitten seksiä avioliiton ulkopuolta kun sitä avioliitossa on aivan liian harvoin tai ei ole ollenkaan. - Vieraanvarainen
Ohhoh, vai että ihan elättäjän !!!!
Miehet usein syyttävät, että naiset juioksevat rahan perässä. Syyttäessään kertovat itsestään eli tällaisia miehiä pitää todella kiertää kaukaa. Kaikki tarjolla oleva, ruoasta lähtien, kelpaa oikein hyvin näille hyödyntäjä-miehille.
.....Näiltähän itku pääsee, jos pitäisi joskus tuoda vaikkapa kahvipaketti tuliaisiksi, kun kuitenkin syömään ja juomaan mielellään tullaan. - Pitäähän sitä tietysti säästää vaikkapa uuteen autoon, ja jos nainen vielä sponsoroi, niin aina se on itselle päin.
Aika rajua yleistystä... riippuen tietenkin, mitä hakee. Miehen näkökulmasta naiset hakevat sitä piiperiä. Oikea suomalainen mies jää ulkonäköseikkojen taa...
- IkisinkkuDeittaaja
Kuten täällä on tapana yleistää kaikki niin tämäkin. Arvaa vain kuinka moni nainen alkaa puhumaan seksistä muutaman viestin vaihdon jälkeen. Mutta naisen seksi ehdotteluhan on ihan normaalia, miesten lähinnä limaista vonkaamista. Näinhän asia aina tulkitaan.
Itse en koe tarvetta lähestyä naisia seksi ehdotuksilla koska hyvällä käytöksellä "saa" helpommin kun suoralla ehdottelulla. Kuuluuhan seksi parisuhteeseen muutenkin ja kun parisuhdetta haen niin se asia hoituu samalla kun kumppanuuskin.
Monelle naiselle olen jo viesteissä sanonut jos ovat vihjailleet seksiin jollainlailla että tavataan ensin ja jutellaan sitten siitä sillä hyvin moni pettyy viimeistään livenä niin sekös jos mikä hävettäisi lisää että on puhuttu henkilökohtaisuuksiakin paljon ennen tapaamista.- enpä usko
Minkälaisten naisten kanssa oikein viestittelet. Onko mahdollisesti maksullisia vai jotenkin tyhmiä? Kyllä on näin naisena aika outoa. Nainen alkaa puhumaan muutaman viestin vaihdon jälkeen seksistä... hahahaa.
- kaikkiajallaan4
Mulle naisena, ei käy millään järkeen, että seksistä
aletaan juttelemaan, jos ollaan vasta kirjoitusasteella
ja sama koskee eka treffejä.
Sillä jos etsitään vakikumppania, niin ne muut yhdistävät
asiat pitää tutkailla ensin ja sitten jos ollaan samoilla
linjoilla, niin kuvaan tulee luonnostaan, myös seksiasiat.
Ei tee mieli, lörpötellä intiimejä asioita tuntemattomalle.- Pipari käyttöön
Mikäli ei ekakerralla saa panna niin nainen voi jatkaa metsästys onneaan.
Kyllä piparia pitää tarjota jo kysymättä kukaan kunnon mies ei odettele koska sattuisi mahdollisesti saamaan vaan saako koskaan !
Näin se vaan menee. - 400 turhaa viestiä
Naiset nyt ei ainakaan etsi mitään nettideiteissä koska eivät koskaan vastaa mitään.
- Bensten
Ei tee mieli, lukea viestejä, joissa pilkut, ovat aivan, päin vittua.
- cgf2
400 turhaa viestiä kirjoitti:
Naiset nyt ei ainakaan etsi mitään nettideiteissä koska eivät koskaan vastaa mitään.
Ei pidä paikkaansa!!! Kahdessa kuukaudessa kävin nussimas yli kolmeakymmentä naista ja yllätys yllätys yli puolet olivat naimisissa.Et semmonen meno on nokialla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- ei mene noin
Pipari käyttöön kirjoitti:
Mikäli ei ekakerralla saa panna niin nainen voi jatkaa metsästys onneaan.
Kyllä piparia pitää tarjota jo kysymättä kukaan kunnon mies ei odettele koska sattuisi mahdollisesti saamaan vaan saako koskaan !
Näin se vaan menee.No jos sulla on noi kriteerit niin varmaan saatkin jatkaa itse metsästystä. Naiset kyllä katsoo ensin ennen kuin sänkyyn asti mennään. Sinä vaan olet aika idioottitasoa.
- Oma valinta
ei mene noin kirjoitti:
No jos sulla on noi kriteerit niin varmaan saatkin jatkaa itse metsästystä. Naiset kyllä katsoo ensin ennen kuin sänkyyn asti mennään. Sinä vaan olet aika idioottitasoa.
Harvempi mies jaksaa kauempaa prinsessa piirittää, ellei mitään takuita saannista ole.
- Daami69
Aloittajan kannattaa ajatella asia sillä tavalla että eiväthän ne sitten oikeasti olleetkaan mitään mukavia, kun kerta pyrkivät siihen että pääsevät kerran "käyttämään" naista ja sen jälkeen sitten todennäköisesti ei enää herrasta kuulu pihaustakaan.
Itselleni kyllä seksi maittaisi, mutta ei se että lempataan välittömästi sen jälkeen. Sen vuoksi en ole treffien edellä tai niiden aikana antanut ymmärtää että ymmärtäisin antaa. Tietenkään ei voi siltä pohjalta seurustella että "nyt on pakko alkaa seurustelemaan kun kerta harrastettiin seksiä" (tein nuorena tuon virheen), vaan seksikin on yksi tapa tutustua toiseen ja testailla että sovitaanko yhteen. Mutta kun ei nämä seksin heti esille ottavat miehet todellakaan halua mitään suhdetta.
Heidän kannattaisi laittaa ilmoitukseensa se seksin merkki ja tuoda selkeästi esille että jatkoa ei seuraa.
Ja ei, en ole kerta toisensa jälkeen tullut "pannuksi ja lempatuksi", älyän nämä asiat vähemmälläkin.- kiltti mies.
En etsi seksieuraa lainkaan vaan parisuhdetta. Sikis en kai saa mitään vastauksia koska naiset ei kai halua parisuhdetta. Tai sitten olen vaan liian ruma etten kelpaa minkäännäköiseen suhteeseen naisen kanssa. En usko että naiset itse etsii mitään suhdetta vaan laittavat huvikseen ilmoituksia koska haluavat nähdä mitä miehet kirjoittaa ja kiusaavat miehiä turhilla ilmoituksilla.
- kiltti mies.
kiltti mies. kirjoitti:
En etsi seksieuraa lainkaan vaan parisuhdetta. Sikis en kai saa mitään vastauksia koska naiset ei kai halua parisuhdetta. Tai sitten olen vaan liian ruma etten kelpaa minkäännäköiseen suhteeseen naisen kanssa. En usko että naiset itse etsii mitään suhdetta vaan laittavat huvikseen ilmoituksia koska haluavat nähdä mitä miehet kirjoittaa ja kiusaavat miehiä turhilla ilmoituksilla.
Ja toiseks en ole edes päässyt edes niitä muutamaa sanaa naisen kanssa juttelemaan.
- Mies vm. 57
"Daami69", kirjoitit hyvin.
Sinällään ihmetyttää miksi edelleen A.D. 2014 seksi, ja siitä puhuminenkin, on ilmeinen tabu monille suomalaisille. Joko se nostetaan ylivertaiseen asemaan, tai sitten siitä ei saisi puhua lainkaan. Miksi? Onko tämä joku puritaanisen kasvatuksen ja vuosisatoja jatkuneen ahdistuneisuuden jatkumo?
Toki seksuaalinenkin yhteensopivuus täytyy yhdessä todeta, eikä sitä oikein voi tehdä kuin käytännön toimilla. Suhde, jossa ollaan tässä asiassa eri aaltopituksilla, ei tule toimimaan ja kestämään. Jos toinen haluaa enemmän/vähemmän...tai erilaisia juttuja kuin kumppani, niin ennuste on huono.
Jokainen määrittelee itse sen mitä suhteelta haluaa. Minulle se on yhdistelmä säkenöivää keskustelua, huumoria ja tunnetta. Mutta toisaalta, ei vähemmän tärkeätä, on kehollinen yhteensopivuus ja tyydyttävä seksi.
Toimivan suhteen luominen on vaikeata ja tuuristakin kiinni. Mutta en minä ainakaan halua olla vain platonisesti seurustelusuhteessa esim. paria vuotta, vain henkistä yhteyttä jalostaen. Jos seksi ei toimikaan, tai siitä ei saa toimivaa, kaatuu homma siihen kuitenkin. Ystävyyssuhde on sitten ihan eri asia. Kyllä seksuaalinen puolikin minusta on suhteellisen alkuvaiheessa testattava. Ei sitä tietnkään tarvi ensitreffeillä tehdä, mutta en minä haluaisia vain jutella ja tavata esim. 20 kertaa ilman seksiä.
Jokainen tavallaan. Onhan niitä ihmisiä, jotka eivät edes seksiä halua suhteeseen. heillä on toki siihen oikeus, mutta se on hyvä tehdä selväksi kumppanille ajoissa.
Ei tämä ole ylivoimaista. - Omaa syysi
kiltti mies. kirjoitti:
Äläs puhu sontaa. Yksikään tuttavistani, jotka ovat netissä treffailleet, eivät ole seksiseuraa hakemassa, vaan sitä parisuhdetta.
Totta voi olla, että kun kuvasi näkee, ei mikään sinussa sytytä naista. Epäsiisteys, parta, maha, perämmettäläinen vaatetus tai jopa epämiellyttävä ilme voivat kyllä torjua kenen tahansa naisen.
Vuodatuksesi oli tyypillinen hätäpuolustus, vaikka itse et yksinkertaisesti nettiprofiilissasi kiinnosta ketään. Ei se ole naisen syy, jos sulla käy huono flaksi, vaan SINUN syysi. - Daami69
Mies vm. 57 kirjoitti:
Sinällään ihmetyttää miksi edelleen A.D. 2014 seksi, ja siitä puhuminenkin, on ilmeinen tabu monille suomalaisille. Joko se nostetaan ylivertaiseen asemaan, tai sitten siitä ei saisi puhua lainkaan. Miksi? Onko tämä joku puritaanisen kasvatuksen ja vuosisatoja jatkuneen ahdistuneisuuden jatkumo?
Toki seksuaalinenkin yhteensopivuus täytyy yhdessä todeta, eikä sitä oikein voi tehdä kuin käytännön toimilla. Suhde, jossa ollaan tässä asiassa eri aaltopituksilla, ei tule toimimaan ja kestämään. Jos toinen haluaa enemmän/vähemmän...tai erilaisia juttuja kuin kumppani, niin ennuste on huono.
Jokainen määrittelee itse sen mitä suhteelta haluaa. Minulle se on yhdistelmä säkenöivää keskustelua, huumoria ja tunnetta. Mutta toisaalta, ei vähemmän tärkeätä, on kehollinen yhteensopivuus ja tyydyttävä seksi.
Toimivan suhteen luominen on vaikeata ja tuuristakin kiinni. Mutta en minä ainakaan halua olla vain platonisesti seurustelusuhteessa esim. paria vuotta, vain henkistä yhteyttä jalostaen. Jos seksi ei toimikaan, tai siitä ei saa toimivaa, kaatuu homma siihen kuitenkin. Ystävyyssuhde on sitten ihan eri asia. Kyllä seksuaalinen puolikin minusta on suhteellisen alkuvaiheessa testattava. Ei sitä tietnkään tarvi ensitreffeillä tehdä, mutta en minä haluaisia vain jutella ja tavata esim. 20 kertaa ilman seksiä.
Jokainen tavallaan. Onhan niitä ihmisiä, jotka eivät edes seksiä halua suhteeseen. heillä on toki siihen oikeus, mutta se on hyvä tehdä selväksi kumppanille ajoissa.
Ei tämä ole ylivoimaista.Juu, ei asiassa oikeasti ole muuta ongelmaa kuin nämä pelimiehet jotka lirkuttelevat rutiinilla kaikenlaiset imelyydet ja sitten häipyvät seksiä saatuaan.
Vasta orastava suhde voi katketa moneen moneen seikkaan. Jos osoittautuu että ei olla seksuaalisesti yhteensopivia, en näe mitään syytä kiusata toisiaan. Jos tilanne on se että itsetyydytyskin on nautinnollisempaa kuin seksi jonkin tietyn yksilön kanssa, ei hetero- (tai homo-) suhteessa ole mitään järkeä. Platonisia suhteita voi pykätä kenen kanssa tahansa, itse en parisuhdetta sellaiseksi haluaisi muodostaa.
Se on jännä ettei nuorena tarvinnut sen kanssa pohtia ja hätäillä että "tulenko nyt jätetyksi jos menen sänkyyn". Jos menin, ja mies ei vaikuttanut erityisen yhteensopivalta, ei harmittanut että ei siitä mitään suhdetta syntynyt. Kumma kyllä ne joiden kanssa sängyssä viihdyin halusivat suhteenkin.
Näin vanhemmiten sitten yhtäkkiä saa olla niitä pelimiehiä pelkäämässä, aivan naurettavaa. Ei siitä maailma kaadu jos toinen onnistuu "huijaamaan" seksiä, mutta jotenkin se vaan tuntuu vastenmieliseltä kun itse hakee kokonaisvaltaisempaa suhdetta.
Tai kai siinä lopultakin mättää se että kokee ettei ollut persoonana rakkauden arvoinen, olipahan vain käyttöväline. - sporty lady
Mies vm. 57 kirjoitti:
Ei tämä ole ylivoimaista.Tässä vaiheessa elämää ( yli keski-iän) ajattelen asioista hiukan toisin. En katso oikeudekseni tuomita miestä, joka seksiä pyytää/toivoo. Mies elää läheisyyden tynteensa ja kaipuunsa paljon vahvemmin seksin kautta kuin nainen, yleensä. Poikkeukset vahvistavat säännön. Ainoa mikä minulla hakkaa vastaan on ruma tapa puhua naisesta/ miehestä, tai ylipäätään seksistä. Minusta seksi on huippuihana asia, eikä minua ilahduta hoitaa sitä puolta yksin. Miksikö sen teen vaikka seuraa olisi tarjolla? Epätyydyttävä seksi jonkun satunnaispartnerin kanssa on todellakin ajan tuhlausta. Paremman tuloksen saa nykytekniikalla. Sitäpaitsi ikäiseni miehet ovat ikäistään huonommassa kunnossa, nuoret miehet osaamattomampia, mutta hups! Myös joskus myös tosi huonossa kunnossa fyysisesti! Läheisyyden ja hellyyden kaipuun tyydytän esim. tanssien paritansseja, hoitamalla lapsia, koiria...
- VOE VOE...
Daami69 kirjoitti:
Juu, ei asiassa oikeasti ole muuta ongelmaa kuin nämä pelimiehet jotka lirkuttelevat rutiinilla kaikenlaiset imelyydet ja sitten häipyvät seksiä saatuaan.
Vasta orastava suhde voi katketa moneen moneen seikkaan. Jos osoittautuu että ei olla seksuaalisesti yhteensopivia, en näe mitään syytä kiusata toisiaan. Jos tilanne on se että itsetyydytyskin on nautinnollisempaa kuin seksi jonkin tietyn yksilön kanssa, ei hetero- (tai homo-) suhteessa ole mitään järkeä. Platonisia suhteita voi pykätä kenen kanssa tahansa, itse en parisuhdetta sellaiseksi haluaisi muodostaa.
Se on jännä ettei nuorena tarvinnut sen kanssa pohtia ja hätäillä että "tulenko nyt jätetyksi jos menen sänkyyn". Jos menin, ja mies ei vaikuttanut erityisen yhteensopivalta, ei harmittanut että ei siitä mitään suhdetta syntynyt. Kumma kyllä ne joiden kanssa sängyssä viihdyin halusivat suhteenkin.
Näin vanhemmiten sitten yhtäkkiä saa olla niitä pelimiehiä pelkäämässä, aivan naurettavaa. Ei siitä maailma kaadu jos toinen onnistuu "huijaamaan" seksiä, mutta jotenkin se vaan tuntuu vastenmieliseltä kun itse hakee kokonaisvaltaisempaa suhdetta.
Tai kai siinä lopultakin mättää se että kokee ettei ollut persoonana rakkauden arvoinen, olipahan vain käyttöväline.Aivan sama juttu minullakin, pelimiehet tullu kuvioihin...vaikka haluaisin vakavampaa suhetta, ettei joutuisi käyttövälineeksi!!!!
Samoilla ajatuksilla olen daami69 sinun kanssa..toivossa kuitenni että löytyy se kokonaisvaltainen suhe..joten elämää vielä edessä, ei mummokaan vielä... - Daami69
VOE VOE... kirjoitti:
Aivan sama juttu minullakin, pelimiehet tullu kuvioihin...vaikka haluaisin vakavampaa suhetta, ettei joutuisi käyttövälineeksi!!!!
Samoilla ajatuksilla olen daami69 sinun kanssa..toivossa kuitenni että löytyy se kokonaisvaltainen suhe..joten elämää vielä edessä, ei mummokaan vielä...Minulle jokin aika sitten 50 mies sanoi että 40 miehet ovat haihattelijoita. Eivät he halua suhdetta. Ne on eletty ja käyty läpi, ja nyt 40 iässä halutaankin olla vapaita. Tai aika & energia menee työhön, lapsiin ja harrastuksiin. Pari miestä tässä ikäluokassa on kirjoitellut lehtiin kolumnejakin sillä aiheella miten heillä pyörii vain ne nuoruuden ihastukset mielessä. Eihän kukaan oman ikäinen nainen pysty olemaan samanveroinen kuin joku parikymppinen tytteli jonka mies joskus aikoinaan tunsi.
Eivät ne miehet ajattele että ei se ex-tytteli edes itsekään olisi enää tässä iässä niin raikas ja hehkeä kuin oli 20 v sitten...
Mutta tietty jos unelmat ja muistot ovat tosielämää tärkeämpiä, niin sittenhän ovat. - juu en halua
Daami69 kirjoitti:
Minulle jokin aika sitten 50 mies sanoi että 40 miehet ovat haihattelijoita. Eivät he halua suhdetta. Ne on eletty ja käyty läpi, ja nyt 40 iässä halutaankin olla vapaita. Tai aika & energia menee työhön, lapsiin ja harrastuksiin. Pari miestä tässä ikäluokassa on kirjoitellut lehtiin kolumnejakin sillä aiheella miten heillä pyörii vain ne nuoruuden ihastukset mielessä. Eihän kukaan oman ikäinen nainen pysty olemaan samanveroinen kuin joku parikymppinen tytteli jonka mies joskus aikoinaan tunsi.
Eivät ne miehet ajattele että ei se ex-tytteli edes itsekään olisi enää tässä iässä niin raikas ja hehkeä kuin oli 20 v sitten...
Mutta tietty jos unelmat ja muistot ovat tosielämää tärkeämpiä, niin sittenhän ovat.Samaa mieltä Daami69 kanssa. Taitaa nämä 40 miehet elellä jossain omassa utopialandiassa. Ne voi kyllä unohtaa kokonaan. Muutoinkin keski-ikä miehellä näyttää aiheuttavan ärtyisyyttä ja katkeruutta kaikkia naisia kohtaan jne. Mielellään kierrän kaukaa. Ei niitä kestä katella.
- Nainen joka tahtoo s
Daami69 kirjoitti:
Juu, ei asiassa oikeasti ole muuta ongelmaa kuin nämä pelimiehet jotka lirkuttelevat rutiinilla kaikenlaiset imelyydet ja sitten häipyvät seksiä saatuaan.
Tai kai siinä lopultakin mättää se että kokee ettei ollut persoonana rakkauden arvoinen, olipahan vain käyttöväline.Etkö sitten itse saa noista "seksisuhteista" mitään, jottet kokisi vain olleesi käyttöväline. Ehkäpä se onkin asenteessasi miksi jäät tuollaisen kokemuksen jälkeen yksin. Jos seksi on kuin äitiään raiskaisi, niin tuskimpa mies haluaa toistaa kokemustaan.
Itse olen nimenomaan hakenut seksisuhteita ihan seksipalstoilta ja ongelmaksi ovat pikemminkin käyneet takertuvat miehet.
Ensimmäinen suhde päättyi siihen, etten suostunut muuttamaan miehen kanssa yhteen. Muutkin pitkittyessään ovat alkaneet syystä tai toisesta ahdistaa, joten olen rimpuillut niistä eroon.
Tällä erää olen alunperin seksisuhteessa nyt ehkä myös rakkaussuhteessa ollut pian kaksi vuotta ja mietin taas että jatkaako tätä kun tämä on mennyt tällaiseksi hempeilyksi, mies on suhteesta innoissaan, itse en niin. Mies sinällään on kaikkea sitä mitä nainen voi toivoa vain tuo takertuvaisuus ärsyttää, on meitä naisiakin sitoutumiskammoisia.. - nainen joka tahtoo s
sporty lady kirjoitti:
Tässä vaiheessa elämää ( yli keski-iän) ajattelen asioista hiukan toisin. En katso oikeudekseni tuomita miestä, joka seksiä pyytää/toivoo. Mies elää läheisyyden tynteensa ja kaipuunsa paljon vahvemmin seksin kautta kuin nainen, yleensä. Poikkeukset vahvistavat säännön. Ainoa mikä minulla hakkaa vastaan on ruma tapa puhua naisesta/ miehestä, tai ylipäätään seksistä. Minusta seksi on huippuihana asia, eikä minua ilahduta hoitaa sitä puolta yksin. Miksikö sen teen vaikka seuraa olisi tarjolla? Epätyydyttävä seksi jonkun satunnaispartnerin kanssa on todellakin ajan tuhlausta. Paremman tuloksen saa nykytekniikalla. Sitäpaitsi ikäiseni miehet ovat ikäistään huonommassa kunnossa, nuoret miehet osaamattomampia, mutta hups! Myös joskus myös tosi huonossa kunnossa fyysisesti! Läheisyyden ja hellyyden kaipuun tyydytän esim. tanssien paritansseja, hoitamalla lapsia, koiria...
Ei kannata luovuttaa on niitä uskomattoman taitaviakin miehiä, kun vain etsiskelee.. kokemusta on, olen tutustunut useampaankin elämän varrella..
- Daami69
Nainen joka tahtoo s kirjoitti:
Etkö sitten itse saa noista "seksisuhteista" mitään, jottet kokisi vain olleesi käyttöväline. Ehkäpä se onkin asenteessasi miksi jäät tuollaisen kokemuksen jälkeen yksin. Jos seksi on kuin äitiään raiskaisi, niin tuskimpa mies haluaa toistaa kokemustaan.
Itse olen nimenomaan hakenut seksisuhteita ihan seksipalstoilta ja ongelmaksi ovat pikemminkin käyneet takertuvat miehet.
Ensimmäinen suhde päättyi siihen, etten suostunut muuttamaan miehen kanssa yhteen. Muutkin pitkittyessään ovat alkaneet syystä tai toisesta ahdistaa, joten olen rimpuillut niistä eroon.
Tällä erää olen alunperin seksisuhteessa nyt ehkä myös rakkaussuhteessa ollut pian kaksi vuotta ja mietin taas että jatkaako tätä kun tämä on mennyt tällaiseksi hempeilyksi, mies on suhteesta innoissaan, itse en niin. Mies sinällään on kaikkea sitä mitä nainen voi toivoa vain tuo takertuvaisuus ärsyttää, on meitä naisiakin sitoutumiskammoisia..Etukäteen olen järkeillyt asian niin että jos mies antaa ymmärtää että voisi tutustua minuun ihan oikeasti ja sitten hänelle kävisikin VAIN seksi, niin olisin hyvin pettynyt ja masentunut. Tämä ehkä sen vuoksi että tulin jätetyksi pitkästä liitosta, enkä kaipaa enää yhtään mitään "et kelpaa" -tyyppisiä kokemuksia.
Jos mies ei tunnu siltä että hänen kanssaan haluaisi suhteen, saahan sitä seksiä harrastaa toki niin ettei mitään oletuksia tulevaisuuden suhteen ole. Itse en vain normaaleilla treffeillä ole havainnut että mies joka ei kiinnosta minua mitenkään jaksaisi kiinnostaa edes seksiin.
Seksitreffejä tuli aikoinaan sovittua kun halusi seksiä ilman että pitää pähkäillä sen suhteen kanssa. Kyllä niistä jutuista voi nauttia. Ei vaan ole enää jaksanut erikoisemmin tehdä mieli edes niitäkään kokemuksia. Jotta kestää elää ilman rakkautta ja parisuhdetta joutuu jossainmäärin kuivapakastamaan itsensä, ja siinä lipido lässähtää niin pahemman kerran ettei huvita enää mikään.
Yli kahden vuoden selibaattia en kuitenkaan aio kehitellä, että enköhän jotain miestä kiksaise tänä vuonna. Tuntuu vain perin vastenmieliseltä lähteä moista haeskelemaan. Jos se tulisi ovikelloa soittamaan ilman vaivannäköä, niin mikäs siinä.
Näiden seksitreffiläisten kanssa en tietenkään voi tietää että olenko helvetin huono pano vai en, kun heistä jostain syystä kaikki ovat olleet kamalan kaukaa, ja se ettei ekan kerran jälkeen toista pyydetä voi johtua siitä ettei ole varaa tai hinkua ajella tuntikausia ympäri maata. Plus toisaalta kun haluan mieluiten kiksautella itseäni nuorempia miehiä, niin heillähän riittää muijaa kuin pipoa että mitäs sitä nyt montaa kertaa höylämään jotain kantturaa jota kävi kuriositeetin vuoksi kerran sutaisemassa.
Yksi ok hoito tykkäsi tavata toisenkin kerran, ja kolmattakin kertaa vähän harkittiin jos hänellä ei sitten olisi ollut muuta menoa. Että ainakaan hänen mielestään en ollut paska pantava.
En tiedä sitten että mikä siinä on että kiinnostan aina pelkästään kaukana asuvia. Tämä saa minut väkisinkin miettimään että miehet yrittävät välttää lähellä asuvia naisia nimenomaan sen takia ettei sitten tarvitse enää sen koommin olla tekemisissä kun on kerran naitu!
- Anonyymi
No kyllä se vaan fakta on, että suurin osa haluaa. Kymmenisen ihmistä olen netin kautta tavannut tämän kevään aikana ja aivan sama ovatko olleet lapsettomia, lapsellisia, nuorempia tai vanhempia, edellisestä suhteesti pidempi tai lyhyempi aika yms. yms. niin lopulta haluavat vain seksiä. Parisuhdetta ovat muka olleet etsimässä, mutta x määrä tapaamisia jälkeen ei enää muu kiinnostakaan kuin fyysinen puoli. Ainakin nämä 30-vee ylöspäin. Tällä hetkellä suhtaudun aika epäilevästi siihen, että tulenko enää löytämään sitä parisuhdetta. Aika vaikealta näyttää, kun ei tunnut löytyvän edes miestä, joka olisi halukas tutustumaan, tapailemaan...Eihän sitä alussa voi tietenkään tietää, että sovitaanko yhteen niin hyvin, että siinä on aineksia pidempäänkin suhteeseen.
- nimetön mies
Jos minä miehenä etsin naista etsin samalla seksiäkin. Jos en etsisi seksiä vaan kavereita niin samalla mulle kelpais miehetkin. Paremminhan miehet muutenkin kavereina juttuun tulevat kuin nais mies kaverit. Jos et etsi seksiä niin miksi ylipäätään roikut deiteillä tai jos siellä pitää olla kehuttavana ja itsetuntoaan kohottamassa niin muuta tietoihisi että etsit naisia ja vain kavereiksi niin ei tarvi täällä vinkua miehiä joilla on myös seksuaalisia tarpeita. Tätä palstaa lukemalla ymmärtää hyvin äkkiä että palstan naiset ovat paikallisen luostarin nunnia jotka ennemmin vihaa miehiä ja seksuaalisuutta kun hakisivat deittiseuraa netistä.
- %&%&%&
nimetön mies kirjoitti:
Jos minä miehenä etsin naista etsin samalla seksiäkin. Jos en etsisi seksiä vaan kavereita niin samalla mulle kelpais miehetkin. Paremminhan miehet muutenkin kavereina juttuun tulevat kuin nais mies kaverit. Jos et etsi seksiä niin miksi ylipäätään roikut deiteillä tai jos siellä pitää olla kehuttavana ja itsetuntoaan kohottamassa niin muuta tietoihisi että etsit naisia ja vain kavereiksi niin ei tarvi täällä vinkua miehiä joilla on myös seksuaalisia tarpeita. Tätä palstaa lukemalla ymmärtää hyvin äkkiä että palstan naiset ovat paikallisen luostarin nunnia jotka ennemmin vihaa miehiä ja seksuaalisuutta kun hakisivat deittiseuraa netistä.
Tässähän on kyse siitä, haluaako mies
a) pelkkää seksiä ilman parisuhdetta vai
b) parisuhteen, johon luonnollisena osana kuuluu seksi.
Etkö sinä todellakaan tajua eroa näiden välillä??? - Anonyymi
nimetön mies kirjoitti:
No ei nyt ole kysymys siitä, etteikö itsekin haluaisi sitä seksiä. Mutta MYÖS parisuhteen. Ei houkuttele pelkästään seksisuhde ja vain sitä tuntuisi nyt olevan tarjolla. Aikamoinen stereotypia, että miehet tulisivat keskenään paremmin juttuun kuin miehet ja naiset. Ja loppuosa viestistä muutenkin...tokihan se on joko tai. Jos ei nainen ei halua vain seksiä, niin ei halua seksiä ollenkaan...joopajoo.
- elämä yksin
Ei naisetkaan halua tapailla. Naisille ulkonäkö on tärkein ja siksi sinäkään et ketään löydä. Ne komeat on niitä pelimiehiä jotka hakee seksiseuraa.
- 9 + 17
Täydellisen samaa mieltä!!!
- täyttä totta
%&%&%& kirjoitti:
Tässähän on kyse siitä, haluaako mies
a) pelkkää seksiä ilman parisuhdetta vai
b) parisuhteen, johon luonnollisena osana kuuluu seksi.
Etkö sinä todellakaan tajua eroa näiden välillä???Juuri näin, naulan kantaan. Naiset haluaa tuon b vaihtoehdon miehet a vaihtoehdon.
- nainen joka tahtoo
Etsitkö parisuhdetta ilman seksiä? Seksihän on olennainen osa parisuhdetta, parisuhteen tärkeä elementti. Aika turhaan varmaan haet suhdetta, johon ei seksi kuulu. Jos seksi ei ole hyvää niin miksi haluta parisuhdetta??? Eipä siihen ole mitään syytä.
- Deittailija Toni
No useimmat naiset antaa pimperoo parisuhteen toivossa. Perus/rumilta muijilta saa helpoiten.
- Mies Pohjoisesta
Pitääkö tämä edes paikkaansa? Itse kun panen vain kauniita.
- Kovempi panomies
Mies Pohjoisesta kirjoitti:
Pitääkö tämä edes paikkaansa? Itse kun panen vain kauniita.
Mulle taas on ihan sama minkä näköinen nainen on, kunhan sillä on tiukka tavara! Silloin voin olla sen kanssa suhteessa pidempäänkin. Eihän sitä tarvitse ulos viedä kenenkään näytille. Rumemman puoleinen nainen on tyytyväinen kunhan munaa saa ja miesseuraa !! Näin se vaan menee.
- hyi olkoon
Kovempi panomies kirjoitti:
Mulle taas on ihan sama minkä näköinen nainen on, kunhan sillä on tiukka tavara! Silloin voin olla sen kanssa suhteessa pidempäänkin. Eihän sitä tarvitse ulos viedä kenenkään näytille. Rumemman puoleinen nainen on tyytyväinen kunhan munaa saa ja miesseuraa !! Näin se vaan menee.
Hei panomies..., vai ei ole maamavärkillä väliä... rupes vähän oksettamaan, yäk!
- paavo panetta
hyi olkoon kirjoitti:
Hei panomies..., vai ei ole maamavärkillä väliä... rupes vähän oksettamaan, yäk!
Niin takaapäin kun parittelee,ei sitä naamaa tarvii nähdäkään,kunhan itse näkee sen muhkean peräsimen,niin kyllä innostuu,vähän vanhempikin pukki,jolla sarvi senkun kovenee,
- Kovempi panomies
hyi olkoon kirjoitti:
Älä nyt " hyi olkoon " kiihdy :) Kun se nyt vaan menee niin, että me kovat panomiehet ollaan niin kiimaisia, että nainen saa olla minkä näköinen vaan, kunhan se tavara on kunnolinen ja se osaa antaa sitä! Oletko mies vai nainen, mutta mikä tässä hommassa oikein oksettamaan pisti? Kyllä sitä ikää mullekin tulee ja sitten joskus reilut kolmekymppisenä voi jo alkaa katselemaan kivan näköistä naista vaimoksi. Mutta sitä ennen meinaan astua kymmenet naiset ja tuottaa heille mielihyvää. Ja vähemmän kauniitkin tulevat onnellisiksi, kun niitä naida ryskyttää kunnolla ja aina välillä nuolee nille kunnon orkut!! Tää on suurin elämän nautinto enkä mistään hinnasta jätä yhtään himokasta naista naimatta! Oli sitten minkä näköinen ja ikäinen vaan, kunhan on himokas ja antaa joka suunnasta!!! Vanhin ketä panin oikein pitkään ja riettaasti oli yli 70 ja se huusi nautinnosta, niin se tykkäsi naimisesta! En tiedä miksi tällainen joitain jurppii... kukkahattutätejä tietenkin, jotka ei ole saanut kunnon panoa ikinä niin kyllähän se vetää katkeraksi ja kateelliseksi... :) Tulkaa tänne hoitoon, niin jo olo alkaa parantua !! Annan mielelläni sp-osoitteeni niin voidaan tehdä treffit! Ja ilman ette jää eikä tarvi turhia meikkailla, ei kun tosi toimiin vaan heti! Turhaa hukata aikaa pitkiin esileikkeihin!
- KALLE KELLO
On täällä sitten niin kovia panomiehiä, että hoitelevat suomen naiset mennen tullen, ei muita miehiä tarvitakkaan, mutta siihen asiaan: Nyt nämä kovat panomiehet on vielä niin kovia panomiehiä, mutta kun sitä ikää alkaa tulla, niin toivottavasti se yläpää ei seiso enää... Kyllä nämä kovimmatkin panomiehet halajaa sitten sitä parisuhdetta ja vakauttam elämäänsä, ei siitä mihinkään pääse. Ei kukaan halua olla yksin, ei kovimmatkaan panomiehet, mutta jos se pollakin pysyy yhtä kovana kun alapää, niin sitten ovat yksin.. Aika kuluu, eikä ukonruhjakkeet kelpaa enää edes sille pahimmannäköiselle muijallekkaan, ja niin käy naispuolisillekin.. kyllä se reikä ehtyy
- Turha kranttuilla
Älä nyt " hyi olkoon " kiihdy :) Kun se nyt vaan menee niin, että me kovat panomiehet ollaan niin kiimaisia, että nainen saa olla minkä näköinen vaan, kunhan se tavara on kunnolinen ja se osaa antaa sitä! Oletko mies vai nainen, mutta mikä tässä hommassa oikein oksettamaan pisti? Kyllä sitä ikää mullekin tulee ja sitten joskus reilut kolmekymppisenä voi jo alkaa katselemaan kivan näköistä naista vaimoksi. Mutta sitä ennen meinaan astua kymmenet naiset ja tuottaa heille mielihyvää. Ja vähemmän kauniitkin tulevat onnellisiksi, kun niitä naida ryskyttää kunnolla ja aina välillä nuolee nille kunnon orkut!! Tää on suurin elämän nautinto enkä mistään hinnasta jätä yhtään himokasta naista naimatta! Oli sitten minkä näköinen ja ikäinen vaan, kunhan on himokas ja antaa joka suunnasta!!! Vanhin ketä panin oikein pitkään ja riettaasti oli yli 70 ja se huusi nautinnosta, niin se tykkäsi naimisesta! En tiedä miksi tällainen joitain jurppii... kukkahattutätejä tietenkin, jotka ei ole saanut kunnon panoa ikinä niin kyllähän se vetää katkeraksi ja kateelliseksi... :) Tulkaa tänne hoitoon, niin jo olo alkaa parantua !! Annan mielelläni sp-osoitteeni niin voidaan tehdä treffit! Ja ilman ette jää eikä tarvi turhia meikkailla, ei kun tosi toimiin vaan heti! Turhaa hukata aikaa pitkiin esileikkeihin!
Täyttä asiaa.Kunhan vaan lämpimän pa...n murjasee,siinä laatuvaatimukset.Järjestys vaan olla pitää,kohteliaisuus syistä banhimmat ensin.
- nainen joka tahtoo s
Juu sen toivossahan tässä ollaan juu juu.. ;))
- Sepihtari
Se on niin huvittavaa, kun miehet luulee, ettei nainen aio harrastaa seksiä mikäli ei heti ole kiinni miehessä. Kyllä parisuhteeseen (sellaiseen siis missä on seksiäkin ja paljonkin) vaaditaan toisen tuntemus. Sopiva on vaikea löytää. Jossain oli joskus luku, että kontakti pitää olla jotain viiteenkymmeneen. Eikä sitä viitsisi koemaata puolta alueensa sopivan ikäisistä miehistä.
- nainen joka tahtoo s
Jos haluaa tehdä elämänsä vaikeaksi niin voihan sitä noinkin ajatella ja käyttäytyä, ihmeellisesti seksisuhteeni tuntuvat kestävän liiankin hyvin ja muuttuvan romanttisiksi ilman että sitä toivon tai tavoittelen.
- tsh...
Niin juuri. Ja miesten taholta se on vaan krokotiilin kyynelten vuodattamista kun jäkättävät että naiset eivät muka halua seksiä, jos naiset haluavat sitä niin että mies tuntuu tutulta ja turvalliselta, eikä ventovieraalta ja epävarmalta keissiltä. Yksikään mies joka on valmis oikeaan suhteeseen ei motkota siitä jos ei heti tipu seksiä, koska HETI sitä haluavat vain ne myöhemmin pakoon loikkivat ketaleet.
- 16+3
Mies sitä ja tätä. Totuus on se että suurinosa palstalla norkoilevista naisista hakee vain lohtua eroihinsa ja hetken huumaa mutta miehen seksuaalisuushan on syntiä. Naisen normaalia. Näinhän se täällä menee.
- tsh...
16+3 kirjoitti:
Mies sitä ja tätä. Totuus on se että suurinosa palstalla norkoilevista naisista hakee vain lohtua eroihinsa ja hetken huumaa mutta miehen seksuaalisuushan on syntiä. Naisen normaalia. Näinhän se täällä menee.
Heteronaisena minua tietenkin kiinnostavat miehet ja koostan havaintoni heistä. Eihän deittailu ole (kai?) kellekään mikään intohimoinen harrastus, saati tieteenala, josta selvitetään kaikki mahdollinen kaikkien osapuolten taholta.
Joskus mietityttää että vaikka sitä kuinka turhautuukin siitä ettei löydä mieleistään miestä, kannattaakohan silti notkua näillä nettipalstoilla asioista puhumassa. Ei tästä mitään elämäntehtävää pitänyt tehdä. - nainen joka tahtoo s
Eipä ole tuollaista ketaletta tainnut tulla edes vastaan vaikka olen ihan seksipalstoilta seksiseuraa etsinyt tai sitten ollaan molemmat tultu tulokseen toisistamme tietämättä että ei kannata toistaa kokemusta, joitakin kerran sattuneita tapaamisia on ollut, joita en ole halunnut toistaa, en tiedä kaikista niistä mikä on ollut miehen ajatus niissä. Suhteet ovat olleet kuukausia ja vuosia ja päättyneet haluuni lopettaa. Nykyinen suhde lähes 2 vuotta ja mietin vieläkö tässä on saatavaa vai olisiko jo aika jatkaa matkaa..
- rehti mies
Ei kukaan sais seksiä jos sanoisivat sen suoraan profiilissa. Valehtelemalla pääsee naisen pöksyihin kun ensin esittää kiinnostunutta että haluaa parisuhteen.
- niinpähän niin
Kyllä sen huomaa, kun toinen on vain seksin perässä,
joten eipä kannata valehdella. Ei ole toiminut mun kohdalla
ainaskaan. - dilemmma
Kaikki haluaa seksiä, mutta saavatkin loppupelissä vain parisuhteen, jossa sitä seksiä ei kuitenkaan saa.
- niinpäjuu
niinpähän niin kirjoitti:
Kyllä sen huomaa, kun toinen on vain seksin perässä,
joten eipä kannata valehdella. Ei ole toiminut mun kohdalla
ainaskaan.Eikä useimpien muidenkaan naisten. Kyllä se panomies tunnetaan. Ei kauan kestä ennen kuin pinkoo pakoon kuin ei sitä seksiä heti tullutkaan.
- nainen joka haluaa s
No seksisuhteen ainakin ovat kaikki tapaamani miehet halunneet eivät vain kerta tapaamista. Itselleni rasitteeksi ovat käyneet miehet jotka vain haluavat jatkaa suhdetta ja esittää romanttisia ajaksia suhteesta, niistä olen rimpuillut systemaattisesti eroon jossain vaiheessa. Etsin seksiä ja ehkä jännitystäkin, suhteeni kestävät usein vuosia ja päättyvät aina haluuni lopettaa, miehet eivät tuollaista aloitetta jostain syystä tee..
- 55yhccghyy5yygcccgyy
Pääasiassa kyllä, nykypäivän naisten ajatus siitä että on arvokkaampaa miehen haluta jotakin "enemmän" on vasta muutaman vuosikymmenen vanha.
- öh?
Öö, siis vanha kansa katsoi että on ihan ok että miehet haluavat vain rööriä rassattavaksi, vai ymmärsinkö oikein?
Eli nykypolvet olisivat romanttisempia, ja vanhemmat sukupolvet riettaampia? - 12345654321
öh? kirjoitti:
Öö, siis vanha kansa katsoi että on ihan ok että miehet haluavat vain rööriä rassattavaksi, vai ymmärsinkö oikein?
Eli nykypolvet olisivat romanttisempia, ja vanhemmat sukupolvet riettaampia?Kautta ihmisen historian, viime vuosisadan loppuun saakka, röörin rassaamisen haluaminen on ollut aivan normaalia ja hyväksyttävää. Jopa ns. sivistyneessä maailmassa vielä jonkun aikaa sitten oli normaalia käydä huorissa tai esim. miehen leikkiä naisensa rinnoilla julkisesti.
- näin se on
12345654321 kirjoitti:
Kautta ihmisen historian, viime vuosisadan loppuun saakka, röörin rassaamisen haluaminen on ollut aivan normaalia ja hyväksyttävää. Jopa ns. sivistyneessä maailmassa vielä jonkun aikaa sitten oli normaalia käydä huorissa tai esim. miehen leikkiä naisensa rinnoilla julkisesti.
Mistähän hitosta sinäkin tuollaista sontaa olet päähäsi saanut. Tottakai kaikki haluavat seksiä mutta ei naiset ainakaan kaikkien kanssa. Naiset haluavat seksiä siinä vaiheessa kun mies kiinnostaa niin paljon että sen kanssa haluaa myös parisuhteen.
- siehän sälli oot
12345654321 kirjoitti:
Kautta ihmisen historian, viime vuosisadan loppuun saakka, röörin rassaamisen haluaminen on ollut aivan normaalia ja hyväksyttävää. Jopa ns. sivistyneessä maailmassa vielä jonkun aikaa sitten oli normaalia käydä huorissa tai esim. miehen leikkiä naisensa rinnoilla julkisesti.
Leikkiä naisensa rinnoila julkisesti? Sitäkö haluat että mies saisi tänäpäivänä kaivaa yhtäkkiä naisystävänsä rinnan esille vaikka bussipysäkillä ja räplätä julkisesti?
Entä jos nainen kaivaisi miehen peniksen esille ja puristelisi sitä kaikkien nähden? - 12345654321
siehän sälli oot kirjoitti:
Leikkiä naisensa rinnoila julkisesti? Sitäkö haluat että mies saisi tänäpäivänä kaivaa yhtäkkiä naisystävänsä rinnan esille vaikka bussipysäkillä ja räplätä julkisesti?
Entä jos nainen kaivaisi miehen peniksen esille ja puristelisi sitä kaikkien nähden?Miksi kaikkeen pitää sekoittaa tasa-arvo? Pointti tuossa on se että tuo oli aivan hyväksyttävää toimintaa, monesti jollei mies osoittanut suoranaista fyysistä seksuaalisuutta niin sen koki nainen häpeäksi itselleen.
- 12345654321
näin se on kirjoitti:
Mistähän hitosta sinäkin tuollaista sontaa olet päähäsi saanut. Tottakai kaikki haluavat seksiä mutta ei naiset ainakaan kaikkien kanssa. Naiset haluavat seksiä siinä vaiheessa kun mies kiinnostaa niin paljon että sen kanssa haluaa myös parisuhteen.
Faktahan tuo on. Naisen vapaus valita on vasta tuore ilmiö, ja vieläkin koskee lähinnä pientä osaa maailmasta.
- sinkku.
En etsi seksiseuraa. En ole sellainen mies joka vonkaa heti.
- yx-mies
Niin ainakin 50 se on toisinpäin, naiset hakee vain seksiä ei parisuhdetta. Itsellä ainakin tallainen kokemus. Viimeisin tapaus kävi vain panettamassa itseään tiistaisin ja torstaisin muu yhdessäolo ei kelvannut. Ei yhteiset illaliset ,elokuvat ym. yhteinen tekeminen. Lopetin suhteen kun haluan oikean suhteen enkä vain seksiä.
- nainen joka haluaa s
Juuri näin tästä kyse itsellänikin.
- mies.
Nykyään ei asiallinen tutustuminen ole mitään eikä naiset halua tutustua asialliseen mieheen. Siksi monet vonkaa heti pimppii koska eivät jaksa turhia jaaritella kun vastausta naiselta ei kuitenkaan saa jos on asiallinen.
- miäs
On muuten totta. Jos esität limaista vonkaajaa niin viesteihisi vastataan mutta jos taas lähestyt naisia asiallisilla viesteillä niin 100% jäät ilman vastausta. Sitten täällä naiset valittaa epäkypsistä viesteistä vaikka käytöksellään ajavat ainoastaan siihen suuntaan.
- pyh.
miäs kirjoitti:
On muuten totta. Jos esität limaista vonkaajaa niin viesteihisi vastataan mutta jos taas lähestyt naisia asiallisilla viesteillä niin 100% jäät ilman vastausta. Sitten täällä naiset valittaa epäkypsistä viesteistä vaikka käytöksellään ajavat ainoastaan siihen suuntaan.
Ja lässynlässyn lää. Vastaan kaikille asiallisille miehille. Mutta tietty jos miehestä tulee sellainen fiilis että tuo alkaa haukkumaan pataluhaksi jos käy ilmi ettei homma etene, niin semmoiset räpä-äijät jätän väliin.
Kauhean moni itseään asialliseksi mainostava on hetken päästä kaikkea muuta. - miäs
pyh. kirjoitti:
Ja lässynlässyn lää. Vastaan kaikille asiallisille miehille. Mutta tietty jos miehestä tulee sellainen fiilis että tuo alkaa haukkumaan pataluhaksi jos käy ilmi ettei homma etene, niin semmoiset räpä-äijät jätän väliin.
Kauhean moni itseään asialliseksi mainostava on hetken päästä kaikkea muuta.Helppohan se on olla siellä ravintoketjun yläpäässä valitsemassa suhteita. Jos yhtään samaistuisit miehen rooliin ja elämään ymmärtäisit että niiden jatkuvien pakkien saanti ei ole ainakaan itsetuntoa kohottava seikka. Siksi monilla palaakin käpy siihen että naiset valitsevat sen parisuhteensa yleensä aina vaan ulkonäöllisistä syistä.
- pyh.
miäs kirjoitti:
Helppohan se on olla siellä ravintoketjun yläpäässä valitsemassa suhteita. Jos yhtään samaistuisit miehen rooliin ja elämään ymmärtäisit että niiden jatkuvien pakkien saanti ei ole ainakaan itsetuntoa kohottava seikka. Siksi monilla palaakin käpy siihen että naiset valitsevat sen parisuhteensa yleensä aina vaan ulkonäöllisistä syistä.
Tervetuloa nelikymppisen naisen elämään. Ikäistesi miesten mielestä olet kaatopaikkatavaraa. Kaikkien eksien kaikki paskamaisuudet kostetaan sinulle, vaikka sinulla ei ole niiden asioiden kanssa mitään tekemistä. Tai ainakin sinut ohitetaan ynseästi nokka pystyssä. Ennemmin se nelikymppinen, ikäisesi mies nettideitteihin päästyään odottaa ja kuvittelee saavansa kolmekymppisen naisen. Ja kenties paukuttavansa paksuksi tämänkin.
Viisi- ja kuusikymppisiä miehiä kyllä riittää vaikka joka sormelle, mutta kun ei osaa itseään mieltää niin rupsahtaneeksi että kävisi viisi-, saati kuusikymppisestä, niin paljonpa lämmittää ei-kaivattu mielenkiinto.
Kuka mies muka olisi imarreltu jos on vuosikymmeniä vanhemmat akat hänen kimpussaan?
Ja se on ihan herttaisen yhdentekevää että syntyykö se alkuperäinen mielenkiinto pärstävärkin vaiko minkä asian takia. Kunhan syntyy. Mutta omanikäisten kanssa sitä ei synny vaikka verta itkisi. "Koska eksä oli niin yhyy byääh blaa blaa." Näin ovat miehet itse kertoneet. - myös nelikymppinen n
pyh. kirjoitti:
Tervetuloa nelikymppisen naisen elämään. Ikäistesi miesten mielestä olet kaatopaikkatavaraa. Kaikkien eksien kaikki paskamaisuudet kostetaan sinulle, vaikka sinulla ei ole niiden asioiden kanssa mitään tekemistä. Tai ainakin sinut ohitetaan ynseästi nokka pystyssä. Ennemmin se nelikymppinen, ikäisesi mies nettideitteihin päästyään odottaa ja kuvittelee saavansa kolmekymppisen naisen. Ja kenties paukuttavansa paksuksi tämänkin.
Viisi- ja kuusikymppisiä miehiä kyllä riittää vaikka joka sormelle, mutta kun ei osaa itseään mieltää niin rupsahtaneeksi että kävisi viisi-, saati kuusikymppisestä, niin paljonpa lämmittää ei-kaivattu mielenkiinto.
Kuka mies muka olisi imarreltu jos on vuosikymmeniä vanhemmat akat hänen kimpussaan?
Ja se on ihan herttaisen yhdentekevää että syntyykö se alkuperäinen mielenkiinto pärstävärkin vaiko minkä asian takia. Kunhan syntyy. Mutta omanikäisten kanssa sitä ei synny vaikka verta itkisi. "Koska eksä oli niin yhyy byääh blaa blaa." Näin ovat miehet itse kertoneet.se on siis juuri näin
- miespuolinen41v
pyh. kirjoitti:
Ja se on ihan herttaisen yhdentekevää että syntyykö se alkuperäinen mielenkiinto pärstävärkin vaiko minkä asian takia. Kunhan syntyy. Mutta omanikäisten kanssa sitä ei synny vaikka verta itkisi. "Koska eksä oli niin yhyy byääh blaa blaa." Näin ovat miehet itse kertoneet.Näinhän se juuri on. Miehillä on paha olla, koska nykyajan Suomessa naiset haluavat erota turhistakin syistä ja lähteä etsimään "onnea ja parempaa elämää". Onnenetsinnän lopputulos on nähtävissä sinunkin viestissäsi. Kerran törkeästi jätettyjä miehiä ei kiinnosta enää aloittaa uudelleen suhdetta samanlaisen naisen kanssa kuin exänsä olivat. Itsesuojeluvaisto pitää ainakin minut poissa exäni kanssa samanlaisten naisten seurasta :(
En syytä tästä tilanteesta sinua tai muitakaan eronneita naisia, vaan tätä nykyajan yhteiskuntaa. Naisille luodaan nykyään jotain ihmeellisiä odotuksia siihen mitä parisuhteen pitäisi olla. Parisuhde ei kuitenkaan voi olla koskaan mitään ruusuilla tanssimista ja ihanaa elämää, millaisena se esitetään naistenlehdissä. - pyh.
miespuolinen41v kirjoitti:
Näinhän se juuri on. Miehillä on paha olla, koska nykyajan Suomessa naiset haluavat erota turhistakin syistä ja lähteä etsimään "onnea ja parempaa elämää". Onnenetsinnän lopputulos on nähtävissä sinunkin viestissäsi. Kerran törkeästi jätettyjä miehiä ei kiinnosta enää aloittaa uudelleen suhdetta samanlaisen naisen kanssa kuin exänsä olivat. Itsesuojeluvaisto pitää ainakin minut poissa exäni kanssa samanlaisten naisten seurasta :(
En syytä tästä tilanteesta sinua tai muitakaan eronneita naisia, vaan tätä nykyajan yhteiskuntaa. Naisille luodaan nykyään jotain ihmeellisiä odotuksia siihen mitä parisuhteen pitäisi olla. Parisuhde ei kuitenkaan voi olla koskaan mitään ruusuilla tanssimista ja ihanaa elämää, millaisena se esitetään naistenlehdissä.Minun tapauksessani kävi niin että mies löysi toisen naisen. Ennen kuin pitkä parisuhteemme alkoi, mies oli joutunut katselemaan juopon ja vieraissa käyvän naisen touhuilua, ja saanut siitä tarpeekseen. Oli kovasti iloinen siitä että minun kanssani oli rauhallista, kun en ryyppää enkä rieku. Mutta ilmeisesti se pidemmän päälle oli sitten tylsää, koska minut jätettyään hän on itsekin vetänyt viinaa ja aloittanut jälleen tupakoinnin josta pidättäytyi koko liittomme ajan (koska minä en polta, ja hän tarvitsee ilmeisesti sauhuttelukaverin polttaakseen).
Koska olen näin perinpohjin tylsä ihminen että en juo, en polta, en ramppaa hulinoissa ja helinöissä, niin tietenkään en löydä miestä joka haluaa juuri nyt elää kakkosnuoruuttaan. Tai sitten mies jonka kanssa menen treffeille on itseänikin tasaisempi, joka on sitten jo sitä sorttia että voisi melkein olla jo vainaa, kun mies ei tunnu olevan kiinnostunut yhtään mistään eikä hänen kanssaan voi siis edes keskustella ja täten viettää aikaa.
Sillehän minä en mahda mitään jos osa naisista on itse kyllästyjiä ja vaihtaa miestä kuin pipoa. Muutama eksän naisista ennen ja jälkeen minun on ollut juuri tuollaisia, toivottavasti mies on sitten saanut sitä toivomaansa säpinää tuollaisten kanssa...
Se on hyvin ohut vyöhyke siinä keskellä että ei olisi "liian rauhallinen" mutta silti vielä kiinnostava ihminen. Varsinaista nuorallatanssimista. - super tylsä
pyh. kirjoitti:
Minun tapauksessani kävi niin että mies löysi toisen naisen. Ennen kuin pitkä parisuhteemme alkoi, mies oli joutunut katselemaan juopon ja vieraissa käyvän naisen touhuilua, ja saanut siitä tarpeekseen. Oli kovasti iloinen siitä että minun kanssani oli rauhallista, kun en ryyppää enkä rieku. Mutta ilmeisesti se pidemmän päälle oli sitten tylsää, koska minut jätettyään hän on itsekin vetänyt viinaa ja aloittanut jälleen tupakoinnin josta pidättäytyi koko liittomme ajan (koska minä en polta, ja hän tarvitsee ilmeisesti sauhuttelukaverin polttaakseen).
Koska olen näin perinpohjin tylsä ihminen että en juo, en polta, en ramppaa hulinoissa ja helinöissä, niin tietenkään en löydä miestä joka haluaa juuri nyt elää kakkosnuoruuttaan. Tai sitten mies jonka kanssa menen treffeille on itseänikin tasaisempi, joka on sitten jo sitä sorttia että voisi melkein olla jo vainaa, kun mies ei tunnu olevan kiinnostunut yhtään mistään eikä hänen kanssaan voi siis edes keskustella ja täten viettää aikaa.
Sillehän minä en mahda mitään jos osa naisista on itse kyllästyjiä ja vaihtaa miestä kuin pipoa. Muutama eksän naisista ennen ja jälkeen minun on ollut juuri tuollaisia, toivottavasti mies on sitten saanut sitä toivomaansa säpinää tuollaisten kanssa...
Se on hyvin ohut vyöhyke siinä keskellä että ei olisi "liian rauhallinen" mutta silti vielä kiinnostava ihminen. Varsinaista nuorallatanssimista.näin mullekkin kävi. totesin jälkeen päin itkujen jälkeen että mielummin tylsä joka voi ottaa sauna oluen tai kaksi silloin tällöin, voi juoda jopa kännit jos juhlat ovat hyvät mutta sellaiset että pysyy omilla jaloillaan. ajattelee muita ihmisiä, heidän tunteitaan, kun sanoo ja tekee jotain ei vain itseään. kuin sellainen että kyttää toisen tekemisiä, tutkii kännykän mitä viestejä ja kenelle, juo jalat alta - sammuu, loukaa sanoillaan toisia ihmisiä oman edun nimissä.
joten super tylsänä jatkan yksin ehkä joku päivä löydän miehen jolle kelpaa tylsä, mutta elämän saralla kaikissa asioissa kokeilunhaluinen nainen.
itse opin tuossa nettideittailussa sen että mitä "lujempaa" toinen haluaa suhteessa edetä, sitä todennäköisemmin jokin asia menneisyydestä on selvittämättä. onko se sitten sitä että ei halua selvittää, ei uskalla selvittää tai tajua selvittää, sitä ei tiedä kuin kyseinen henkilö itse ja näitä löytyy molemmista niin miehistä kuin naisista. - Ihana suhde
pyh. kirjoitti:
Ja se on ihan herttaisen yhdentekevää että syntyykö se alkuperäinen mielenkiinto pärstävärkin vaiko minkä asian takia. Kunhan syntyy. Mutta omanikäisten kanssa sitä ei synny vaikka verta itkisi. "Koska eksä oli niin yhyy byääh blaa blaa." Näin ovat miehet itse kertoneet.50 v. helpottaa ;)) Ei enää ole noita ongelmia oman ikäiset ovat parasta.
- pyh.
super tylsä kirjoitti:
näin mullekkin kävi. totesin jälkeen päin itkujen jälkeen että mielummin tylsä joka voi ottaa sauna oluen tai kaksi silloin tällöin, voi juoda jopa kännit jos juhlat ovat hyvät mutta sellaiset että pysyy omilla jaloillaan. ajattelee muita ihmisiä, heidän tunteitaan, kun sanoo ja tekee jotain ei vain itseään. kuin sellainen että kyttää toisen tekemisiä, tutkii kännykän mitä viestejä ja kenelle, juo jalat alta - sammuu, loukaa sanoillaan toisia ihmisiä oman edun nimissä.
joten super tylsänä jatkan yksin ehkä joku päivä löydän miehen jolle kelpaa tylsä, mutta elämän saralla kaikissa asioissa kokeilunhaluinen nainen.
itse opin tuossa nettideittailussa sen että mitä "lujempaa" toinen haluaa suhteessa edetä, sitä todennäköisemmin jokin asia menneisyydestä on selvittämättä. onko se sitten sitä että ei halua selvittää, ei uskalla selvittää tai tajua selvittää, sitä ei tiedä kuin kyseinen henkilö itse ja näitä löytyy molemmista niin miehistä kuin naisista.Hemmetin hyvä huomio!
Itse olin aika ihmeissäni kun minut jättänyt mies noin kuukauden päästä erostamme oli kovasti menossa sen toisen naisen kanssa naimisiin. Kyllähän siinä väkisinkin tuli sellainen tunne että minä olin useita vuosia siis pelkkä panopuu, jotain mihin tyydytään, ja sitten yhtäkkiä löytyy se varsinainen sielunkumppani ja ainoa oikea rakkaus ja mitähän vielä... Todellakin kaikki mitä mies sanoi ja teki siinä uudessaan suhteessan tuntui aina vaan masentavammalta ja masentavammalta, kun olin jäänyt rannalle ruikuttamaan.
Mutta muutaman kuukauden päästä se suhde oli ohi, neljäs välirikko kun heillä oli se viimeinen ja nainen uhkasi jo melkein väkivallalla jos vielä joutuu sen miehen näkemään. Intohimoa...?
Mitähän siinä sitten meni, ehkä vuosi, kun mies löysi toisen rakkauden kohteen (hypättyään välissä naisesta toiseen), ja tämän kanssa rynnättiin sitten heti naimisiin. Jonkin ajan päästä heille tuli ero, sitten he menivät uudestaan naimisiin ja taas ero.
En voi sanoa että kadehtisin eksäni elämää. Itse kaipaan pysyvää suhdetta, ihan ilman mitään sormuksia ja muuta romanttista höttöä. Suhde jossa toinen on rakas ja tärkeä, mutta ulkoisilla puitteilla ja "esittämisellä" ei ole niin väliä se mitä kaipaan. Ja jumankauta en enää suostu olemaan joku johon tyydytään. Sitähän en sitten tiedä kuinka tohkeissaan eksä oli minusta meidän suhteemme alussa. Sitä on paha mennä toiselta enää kyselemään että olitko yhtä innoissasi silloin, kun uusi suhde on juuri meneillään. Ties mitä loukkaavaa saisi kuulla.
Vaikkei se parisuhde aina herkkua ollut, itse en sentään kuvittele etteikö sillä olisi ollut mitään merkitystä ja etteikö mies olisi sen oman aikansa ollut minulle rakas. Erossa se tunne kyllä kuoli kokoalailla, tuntui ihan fyysisesti kuin jotain olisi revitty kehosta irti... - toivottavasti.
Ihana suhde kirjoitti:
50 v. helpottaa ;)) Ei enää ole noita ongelmia oman ikäiset ovat parasta.
Näin nelikymppisenä olen moneen kertaan saanut viisikymppisiltä sellaista vaikutelmaa että heitä ei tosiaan 40 iässä mitkään parisuhteet enää kiinnostaneet, mutta vanhemmiten mieli muuttuu.
Hakisivat vaan sitä emäntää sitten ikäisistään. Mitä se minuakaan lämmittää tulla 50 ikään jos sitten tyrkyllä ovat kuusikymppiset miehet...!
Monet miehet vetoavat siihen että eihän nyt keski-ikäisen naisen kanssa voi olla kun sillä on menopaussi. No ei kai ne miestenkään kropat enää toimi kokoaikaa kuin koneet. - Morning wish
miespuolinen41v kirjoitti:
Näinhän se juuri on. Miehillä on paha olla, koska nykyajan Suomessa naiset haluavat erota turhistakin syistä ja lähteä etsimään "onnea ja parempaa elämää". Onnenetsinnän lopputulos on nähtävissä sinunkin viestissäsi. Kerran törkeästi jätettyjä miehiä ei kiinnosta enää aloittaa uudelleen suhdetta samanlaisen naisen kanssa kuin exänsä olivat. Itsesuojeluvaisto pitää ainakin minut poissa exäni kanssa samanlaisten naisten seurasta :(
En syytä tästä tilanteesta sinua tai muitakaan eronneita naisia, vaan tätä nykyajan yhteiskuntaa. Naisille luodaan nykyään jotain ihmeellisiä odotuksia siihen mitä parisuhteen pitäisi olla. Parisuhde ei kuitenkaan voi olla koskaan mitään ruusuilla tanssimista ja ihanaa elämää, millaisena se esitetään naistenlehdissä.Miespuolinen 41 v
Viestissäsi on asiaa, ja vastaavasti miesten oman onnen etsintä, törkeästi turhista syistä jättäminen, miehille luodut ihmeelliset odotukset (porno, mainosten puolialastomat naiset, nuoret halukkaiksi esitetyt naiset ym.ym) ovat arkipäivää jätetyille naisillekin. Tuntuu tosi pahalta, kun symppikset, suhteeseensa panostavat miehet lempataan keveästi jonkin macho-miehen tieltä. Se ei näytä muuta kuin ruman epäoikeudenmukaiselta. Tiedän tuttavapiirissäni tällaisia tapauksia.
Parisuhde ei voi tuskin koskaan olla helppo, ja arki tulee vastaan myös uusissa, "kuumissa" suhteissa. Erot raunioittavat perheet ja tuottavat rikkinäisiä aikuisia...
silti pitäisi jatkaa elämäänsä katkeroitumatta.. . - nainen joka tahtoo s
toivottavasti. kirjoitti:
Näin nelikymppisenä olen moneen kertaan saanut viisikymppisiltä sellaista vaikutelmaa että heitä ei tosiaan 40 iässä mitkään parisuhteet enää kiinnostaneet, mutta vanhemmiten mieli muuttuu.
Hakisivat vaan sitä emäntää sitten ikäisistään. Mitä se minuakaan lämmittää tulla 50 ikään jos sitten tyrkyllä ovat kuusikymppiset miehet...!
Monet miehet vetoavat siihen että eihän nyt keski-ikäisen naisen kanssa voi olla kun sillä on menopaussi. No ei kai ne miestenkään kropat enää toimi kokoaikaa kuin koneet.Varmaan tuollaisiakin miehiä on mutten ole heihin törmännyt, koska ilmoitan ikäni aina heti. Kenellekään miehistä ikäni ei ole ollut tietääkseni ongelma ovathan he halunneet jatkaa suhdetta. Eräs mies tosin valehteli oman ikänsä nuoremmaksi kuin oli ja hänen kanssaan suhde jäikin muutamaan kuukauteen, koska hän oli itselleni liian vanha. Tykkään saman ikäisistä tai nuoremmista mutta mieluiten samanikäisiä. Vanhemmat on nou nou. Sen olen kuitenkin huomannut minkä Marilynkin, että on niin paljon miehiä ja niin vähän aikaa..
- miespuolinen41v
Morning wish kirjoitti:
Miespuolinen 41 v
Viestissäsi on asiaa, ja vastaavasti miesten oman onnen etsintä, törkeästi turhista syistä jättäminen, miehille luodut ihmeelliset odotukset (porno, mainosten puolialastomat naiset, nuoret halukkaiksi esitetyt naiset ym.ym) ovat arkipäivää jätetyille naisillekin. Tuntuu tosi pahalta, kun symppikset, suhteeseensa panostavat miehet lempataan keveästi jonkin macho-miehen tieltä. Se ei näytä muuta kuin ruman epäoikeudenmukaiselta. Tiedän tuttavapiirissäni tällaisia tapauksia.
Parisuhde ei voi tuskin koskaan olla helppo, ja arki tulee vastaan myös uusissa, "kuumissa" suhteissa. Erot raunioittavat perheet ja tuottavat rikkinäisiä aikuisia...
silti pitäisi jatkaa elämäänsä katkeroitumatta.. .Miehillä on varmasti ihan samanlaista käyttäytymistä ja liian suuria odotuksia ja turhia eron hakemisia kuin naisillakin. Totuus on kuitenkin nykyisin se, että Suomessa naiset hakevat eroa 60%, miehet 20% ja yhdessä haetaan 20% tapauksista ja tämän takia otin nimenomaan esiin naisten ylisuuret odotukset suhteelta :(
Erosta on tehty nykyään muodikasta ja täysin hyväksyttyä, jos elämä ei ole täydellistä tai siitä puuttuu "jotain". Monesti olisi parasta miettiä, mikä itsessä on vialla tai mitä voisin tehdä paremmin, kuin syyttää elämänkumppania kaikesta pahasta. Ei siinä seuraavassa elämässä/suhteessa ole yleensä mikään ainakaan paremmin muutaman vuoden kuluttua, kun oman elämän ratkaisemattomat ongelmat ja ylisuuret odotukset seuraavat mukana siihenkin...
Yhteiskunnalle tämä nykyinen eroamisbuumi on todella iso riski ja täytyy toivoa, että edes suurimmasta osasta erolapsia tulisi normaaleja ja järkeviä aikuisia.
- Kjdgh
Mies oli pelkkä seksin perässä juokseva hyväksikäyttävä pelimies jos miehen mielenkiinto lopahtaa hiljalleen parin kuukauden jälkeen ja mies haluaa lopettaa suhteen. Nainen piirtää miehestä sian, koska ei pysty hyväksymään sitä, että tosiasiassa hän ei miehelle kelvannut. Vian täytyy olla miehessä, aina.
- miäs
Aivan. Jos mies jättää/ei kiinnostu on syy miehessä. Jos nainen jättää/ei kiinnostu on syy miehessä. On sama miten päin tätä palstaa yrittää tulkita on syy aina vaan ja uudestaan miehissä.
- pyh.
miäs kirjoitti:
Aivan. Jos mies jättää/ei kiinnostu on syy miehessä. Jos nainen jättää/ei kiinnostu on syy miehessä. On sama miten päin tätä palstaa yrittää tulkita on syy aina vaan ja uudestaan miehissä.
Jotain tasa-arvoa sentään, kun se menee myös näin että:
Jos nainen ei löydä miestä, on syy naisessa. Jos mies ei löydä naista, on syy naisessa. - Kjdgh
pyh. kirjoitti:
Jotain tasa-arvoa sentään, kun se menee myös näin että:
Jos nainen ei löydä miestä, on syy naisessa. Jos mies ei löydä naista, on syy naisessa.Aika hyvä :)
Eli ongelma on siinä, että kaikki ovat liian nirsoja. Kuinka nämä nirsot saataisiin kohtaamaan jos heistä olisi vaikka toisillensa? - järki käteen
Jos ei ole kiinnostusta pitempään, miksi mies tapailee seksin merkeissä naista. Kyllä sen verran tietää, veikö nainen jalat alta vai ei.
- pyh.
järki käteen kirjoitti:
Jos ei ole kiinnostusta pitempään, miksi mies tapailee seksin merkeissä naista. Kyllä sen verran tietää, veikö nainen jalat alta vai ei.
Tarkoitatko että seksin vuoksi naista tapaileva mies olisikin mukamas oikeasti innostunut ko. naisesta?
Höpö höpö, miehet ovat sanoneet että huonokin seksi on aina parempi kuin käteenveto. Vakimuija siis saattaa olla miehelle vaan semmoinen "3. käsi"... Että ei sillä kannata itseään imarrella jos mies hyppää panolla useamman kerran. - sydän sen sanoo
miäs kirjoitti:
Tämän takia on hyvä että nainen valitsee. Pitää vaan olla tarkkana, kaikkien kanssa ei pidä mennä sänkyyn asti ollenkaan. Siitä kun yleensä ei mitään sen kummempaa seuraa kuin huonoa seksiä, kun se mies on yleensä vaan omia tarpeitaan tyydyttämässä ei naisen tarpeilla niin väliä.
Kun katsoo ensin huolella onko mies sellainen että sen kanssa voisi olla vaikka koko loppuelämän niin sitten antaa palaa. Jos on vähänkään epävarma antaa mennä menojaan. Ei häviä yhtään mitään koska olisi loppunut ennen pitkää muutenkin. Jos ei usko sydäntään joka sanoo ettei se ole tämä ja mennään naimisiin ja ehkä lapsiakin niin sitten ollaankin kusessa. - ei ymmärrä
pyh. kirjoitti:
Tarkoitatko että seksin vuoksi naista tapaileva mies olisikin mukamas oikeasti innostunut ko. naisesta?
Höpö höpö, miehet ovat sanoneet että huonokin seksi on aina parempi kuin käteenveto. Vakimuija siis saattaa olla miehelle vaan semmoinen "3. käsi"... Että ei sillä kannata itseään imarrella jos mies hyppää panolla useamman kerran.Minkähän takia nämä seksiä vailla olevat miehet eivät hae sitä seksiä sieltä mistä sitä saa. Siis nimenomaan VAAN SITÄ SEKSIÄ. Tätä en ole koskaan miehissä ymmärtänyt. Thai hieroloita ja pelkkää seksiä tarjoavia naisia nyt varmaan riittää.
- nainen joka haluaa
Näin tuntuu olevan. Seksi on vastenmielistä ja sitten ihmetellään että mies ei jää.. Jos mies saa hyvää seksiä se kyllä aivan varmasti pysyy kuvioissa, kokemusta on, eikä tarvitse olla mikään huipputaituiri vain aidosti seksistä pitävä ja kiinnostunut riittää.
- ???
nainen joka haluaa kirjoitti:
Näin tuntuu olevan. Seksi on vastenmielistä ja sitten ihmetellään että mies ei jää.. Jos mies saa hyvää seksiä se kyllä aivan varmasti pysyy kuvioissa, kokemusta on, eikä tarvitse olla mikään huipputaituiri vain aidosti seksistä pitävä ja kiinnostunut riittää.
Kuule, minkä ihmeen takia mies tyytyisi seksiin yhden ja saman naisen kanssa, kun maailma on naisia väärällään???
Jos sinulle on sattunut sopivan "laiska hoito" eli tyyppi joka tyytyy vain yhteen seksipartneriin, tai jos jotain rinkiä pyöritääkin, niin uskollisesti kuitenkin aina palaa sinunkin luoksesi, niin ei kai se sitä tarkoita että kaikki miehet ovat samanlaisia?
Itse olen erittäin seksistä kiinnostunut silloin kun sitä on tarjolla todella miellyttävän miehen taholta. Harvemmin vaan on. Esmes nettideiteissä eniten ovat liiviin uimassa epämiellyttävät miehet. Onko ihme jos elimet kylmenee... - pyh.
ei ymmärrä kirjoitti:
Minkähän takia nämä seksiä vailla olevat miehet eivät hae sitä seksiä sieltä mistä sitä saa. Siis nimenomaan VAAN SITÄ SEKSIÄ. Tätä en ole koskaan miehissä ymmärtänyt. Thai hieroloita ja pelkkää seksiä tarjoavia naisia nyt varmaan riittää.
Olisikohan siinä kyse siitä että mieskin haluaa vähän enemmän kuin vain peniksen käsittelyä. Katselin juuri dokumentin prostituutiosta ja sellaista väitettiin. Yksi huora jopa sanoi ettei hän tykkää yhtään että mies vaan tulee, panee, ja häipyy, eli ihmisillä saattaa puolin ja toisin olla halu elää läpi ns. soidinmenojen muitakin vaiheita kuin vain se kaikkein fyysisin suoritus.
Miehet joilla on tarve panna vähän siellä sun täällä ehkä haluavat "romanttisen" kokemuksen. Vähät he siitä sitten välittävät nainen kokee sen huijaukseksi kun on teeskennelty että ollaan persoonastakin kiinnostuneita.
Tai sitten mies itsekin tietää olevansa niin huono sängyssä, että on parempi paeta suorituksen jälkeen ettei tarvitse sietää palautetta. (Eikä myöskään oppia ikinä paremmaksi sängyssä...) - ei ymmärrä
pyh. kirjoitti:
Olisikohan siinä kyse siitä että mieskin haluaa vähän enemmän kuin vain peniksen käsittelyä. Katselin juuri dokumentin prostituutiosta ja sellaista väitettiin. Yksi huora jopa sanoi ettei hän tykkää yhtään että mies vaan tulee, panee, ja häipyy, eli ihmisillä saattaa puolin ja toisin olla halu elää läpi ns. soidinmenojen muitakin vaiheita kuin vain se kaikkein fyysisin suoritus.
Miehet joilla on tarve panna vähän siellä sun täällä ehkä haluavat "romanttisen" kokemuksen. Vähät he siitä sitten välittävät nainen kokee sen huijaukseksi kun on teeskennelty että ollaan persoonastakin kiinnostuneita.
Tai sitten mies itsekin tietää olevansa niin huono sängyssä, että on parempi paeta suorituksen jälkeen ettei tarvitse sietää palautetta. (Eikä myöskään oppia ikinä paremmaksi sängyssä...)Tuossa olet kyllä oikeassa, että ne jatkuvasti naista vaihtavat ovat kaikkein surkeimpia sängyssä, ei ole edes tarvetta tyydyttää kuin itsensä. Minä luulen, että tällaiset miehet ovat tunne-elämässään jotenkin vaillinaisia.
Minä olen kyllä ymmärtänyt että miehille riittää vain se laukeaminen eli ihan pelkkä seksi. Partnerin ulkonäöllä tai muilla ominaisuuksillakaan ei kovassa puutteessa ole mitään väliä. Jos tätä haetaan niin miksi pitää vonkata niiltä naisilta jotka hakevat parisuhdetta. Eikö se pelkkää seksiä tarjoava nainen olisi parempi vaihtoehto. - Selvä se
ei ymmärrä kirjoitti:
Minkähän takia nämä seksiä vailla olevat miehet eivät hae sitä seksiä sieltä mistä sitä saa. Siis nimenomaan VAAN SITÄ SEKSIÄ. Tätä en ole koskaan miehissä ymmärtänyt. Thai hieroloita ja pelkkää seksiä tarjoavia naisia nyt varmaan riittää.
Thai-hieronta ja ammattilaiset maksavat (mikä on ihan oikein.)
Hyväsikäyttäjät ovat pihejä. Valheilla ja kieroilemalla haluavat saada palvelun ilmaiseksi...
ja voihan olla, että näiden miesten mielestä naisten tulisi heille maksaa, kun omasta mielestään ovat niin erinomaisia panomiehiä ja alfa-uroksia. - nainen joka haluaa s
??? kirjoitti:
Kuule, minkä ihmeen takia mies tyytyisi seksiin yhden ja saman naisen kanssa, kun maailma on naisia väärällään???
Jos sinulle on sattunut sopivan "laiska hoito" eli tyyppi joka tyytyy vain yhteen seksipartneriin, tai jos jotain rinkiä pyöritääkin, niin uskollisesti kuitenkin aina palaa sinunkin luoksesi, niin ei kai se sitä tarkoita että kaikki miehet ovat samanlaisia?
Itse olen erittäin seksistä kiinnostunut silloin kun sitä on tarjolla todella miellyttävän miehen taholta. Harvemmin vaan on. Esmes nettideiteissä eniten ovat liiviin uimassa epämiellyttävät miehet. Onko ihme jos elimet kylmenee...Kokemusta on sen verran että voin sanoa tietäväni.
Toki miehet joita olen tapaillut ovat hyvin koulutettuja ja kilttejä miehiä. Ehkä sillä on vaikutusta suhteen kestoon, mutta miehet eivät ole olleet yhtä suhdetta lukuunottamatta lopettamassa suhdetta, joka on ollut aina suht tiivis olemassa ollessaan. Olen itse lopettanut suhteet.
Tuo yksi joka halusi lopettaa halusi muuttaa kanssani asumaan ja kun kieltäydyin ei halunnut enää jatkaa suhdetta. Suhde alkoi seksisuhteena, hän yht äkkiä olisi halunnut niin paljon enemmän. Tosi epälooginen mies ;)
Toki merkitystä voi olla iälläkin olen 50 v. ja tapaamani miehet suunnilleen saman ikäisiä. - Käynyt sun luona
nainen joka haluaa s kirjoitti:
Kokemusta on sen verran että voin sanoa tietäväni.
Toki miehet joita olen tapaillut ovat hyvin koulutettuja ja kilttejä miehiä. Ehkä sillä on vaikutusta suhteen kestoon, mutta miehet eivät ole olleet yhtä suhdetta lukuunottamatta lopettamassa suhdetta, joka on ollut aina suht tiivis olemassa ollessaan. Olen itse lopettanut suhteet.
Tuo yksi joka halusi lopettaa halusi muuttaa kanssani asumaan ja kun kieltäydyin ei halunnut enää jatkaa suhdetta. Suhde alkoi seksisuhteena, hän yht äkkiä olisi halunnut niin paljon enemmän. Tosi epälooginen mies ;)
Toki merkitystä voi olla iälläkin olen 50 v. ja tapaamani miehet suunnilleen saman ikäisiä.No sinähän olet vain vanha irstas munahaukka* haaveilemassa mentetystä nuoruudesta. Munaakaan et ole nähnyt enää 15 vuoteen kuin kuvissa. Mutta toki miehiä on kiva kiusata, vaikka vaan netissä. Ulkonäkösikin vetää vertoja naapurin variksen pelättimelle hädin tuskin. Läänin pultsarit kokoontuvat luonasi tasaisin väliajoin, tosin heillä ei seiso.
- Jäbä
Miehet on Marsista ja naiset Venuksesta. Mikä oli uutinen? Oisko täällä ketään jäbiä, jotka lähtis vaik bisselle ja tsiigaan fudista. Voitais sit pokaa irmoi pilkun aikaan Zetorissa. Siel on hyvii yh-mimmei ja puumia, joilta irtoo helposti pesää.
Vastaus otsikon kysymykseen: Kyllä jotkut asian tuo selvästi ilmi :-)
- nähty on
Useinmiten naiset on semmosia ne HETI ensimmäisenä kuvittelee että mies juoksee vain pillun perässä
- MitäsSitPitäsAjatell
No aika moni mies täälläkin on nimenomaan asian näin ilmaissut. Ei muu kiinnosta.
- nainen joka haluaa s
Niinhän se juokseekin mutta sen tarpeen tyydytettyään kiinnostavat muut asiat.. aivan liiaksi jos vain seksisuhdetta toivoo. Miehet pyrkivät tuomaan suhteeseen romantiikkaa vaikka itse ei ole siitä kiinnostunut.. ei elokuvia, ei romanttisia (tylsiä) illallisia yms joutavaa ajan hukkaa.
- Vonkaamaton
Nainen on fiksu hän sensuroi heti , sexin VONKAAJAT voivat ohittaa tämän , tyyliin joten he ovat turvassa . Ihmettelen mitä pahaa seksissä oikein on jotta siitä pitää isoillakirjaimilla mainita .
- nainen joka tahtoo s
Sitä itsekin ihmettelen, juuri tuollaiset vonkaajamiehet kiinnostavat itseäni ;) He haluavat pysyvän suhteen eivätkä halua sitä lopettaa, niin on ainakin itselleni käynyt.
- hiihoo...
nainen joka tahtoo s kirjoitti:
Sitä itsekin ihmettelen, juuri tuollaiset vonkaajamiehet kiinnostavat itseäni ;) He haluavat pysyvän suhteen eivätkä halua sitä lopettaa, niin on ainakin itselleni käynyt.
Ahaa... Eli sinäkin siis pihtaat. Annat toki seksiä, mutta etpäs annakaan SUHDETTA, jolloin mies kokee sinut haasteeksi ja yrittää saada sinut hinnalla millä hyvänsä.
Nyt se selvisi... Teet täsmälleen samaa kuin pelimiehet. - nainen joka haluaa s
hiihoo... kirjoitti:
Ahaa... Eli sinäkin siis pihtaat. Annat toki seksiä, mutta etpäs annakaan SUHDETTA, jolloin mies kokee sinut haasteeksi ja yrittää saada sinut hinnalla millä hyvänsä.
Nyt se selvisi... Teet täsmälleen samaa kuin pelimiehet.Ehkä sitten niin, koska en hae suhdetta vaan seksiä ja jännitystä. Tuon pitäisi olla selvää myös tapaamilleni miehille, mutta jostain syystä he sitten kuitenkin haluavat enemmän.
hei
sama täällä. Eräs mun ex, jonka tapasin jossakin muinaisessa mtv3:n nettideitti-
sivustolla joskus keväällä 2000, niin hän teki mulle pahan tempun: yritti pakottaa mut seksiin ! se tapahtui maaliskuun alussa 2001. Ja kahdesti peräkkäin ! en ha- lunnut, joten sekin on pettäjä !!! se jatkaa 100 vuotta moista sekoilua........sille kel -paa minkälainen läski akka vain, ei haittaa, jos on penikoita edellisten kanssa, mikä on häpeällistä ! aion kostaa sille, kunhan vaan löydän sen kusetuksen !!! kosto elää.............ja saan sen kiinni........
Varmaan etsivät, tuskin kukaan nyt rehellisesti sanoo, et seksiseuraa on etsimäs
-sä...... mäkin oon kyllästynyt siihen, et mua petetään koko ajan.......siitä ne ei ku-
kaan ole koskaan päässeet yli eikä ympäri...sama tyhmä kierre jatkuu...ihan, ku-
in he olisivat kaikki jossakin ihmeen haaremissa mua vastaan, ja aina, kun joku tapaa mut jossakin netissä yms, niin muut sanoo, et ala ehottelemaan sille seksi
-ä pian.......ei se pane pahakseen.....mutta kyllä panen !!! joo, sama ongelma mul -lakin on aina......just tää ex, joka yritti raiskata mut, niin johan juttu loppu siihen, kun kielsin sitä tekemästä sitä......
Joo, se on tosiaan harmi, mutta elämä jatkuu.............mä taidan löytää sen oikean varmaan vasta joskus eläkeiässä....olen jo 38-v sinkkunainen, ei omia lapsia, en käytä alkoholia enkä juo..............olisin siis paras mahdollinen äiti omalle lapselle
-ni.....- eh...?
Eikös se ole hyvä että sellainen suhde loppui jossa pitää sanoa miehelle että älä pliis raiskaa...
- Isä
Olet liian vanha äidiksi,,
- Tiaroksi tyhmille
Isä kirjoitti:
Olet liian vanha äidiksi,,
Kela korvaa hedelmöityshoitoja naiselle aina 43 vuoden ikään saakka. Kelan mielestä vasta 44 v on liian vanha äidiksi.
- Oi voi
Miten voisit olla hyvä äiti jos et ole tasapainossa itsesi kanssa?
- mkiu1
kuvitteleeko ukot että saavat kenet haluaa vai luuleeko ne itsestään liikoja.tommoisia riittää pilvin pimein joka paikassa.samaten on osa akoistakin aika halvan näköisiä kun melkein puolialasti ketkutaan ja lähetään jokaisen matkaan ja sitten kävellään vatsa pystyssä eli kupu on ravittu.
- näinpäin
Eiköhän se loppujen lopuksi ole niin, että jos mies suostuu sellaiseen suhteeseen että suostuu antamaan sitä niin jatketaan sitten........
- hk,,
kyl meit on moneen junaan,, ja osa jää viel asemalle,,näin se vain on,, ei maha mittää..
- BOORING
Tämäkin aloittaja on "toimittajanlanttu." Ja ihmiset viitsivät siihen vastata. YYYÄÄÄÄKKKKS
- Näinhän se..
"P i l l u h a n se mielessä"
- EiköVaiko?
MISS FINLAND!!!!
Et ole päässyt "miss finlandiksi" ainakaan äidinkielentaitojesi perusteella...
Opettele kirjottamaan ja tuu sit takas keskustelemaan..- Niin samaa mieltä
Pisteet sulle EiköVaiko!
Apukoulun ekalle luokalle tuo MISS FINLAND opettelemaan
suomen kielen kirjoittamista!!!
Meinaa tulla oksennus, kun lukee tuollaista suomen kielen raiskausta. - kirjavakisssa
Missikisat on KAUNEUSkilpailu, ellet tiennyt. Riittää, kun on tarpeeksi nätti pilkuista viis =)
Todella raju yleistys taas. Miehet voivat yleisesti katsoen ehdottaa nopeasti ja suoraan netissä, mutta homma on ainakin nopeasti selvillä ja ohitse. Näin miehenä joutuu kärsimään siitä, että naiset eivät kirjoita tai sano suoraan mitä haluavat jotta eivät näyttäisi liian helpoilta kun pelkäävät miehen kiinnostuksen katoavan.
Sitten treffeillä kuitenkin käy ilmi että seksi kiinnostaa, josta luonnollisesti molemmat innostuvat ja seuraavat kaksi viikkoa on sellaista alkuhuumaa jolloin kaikki on todella hyvin, mutta sen jälkeen huomaa että ei oikeasti voi vakavissaan seurustella naisen kanssa ja suhde joudutaan lopettamaan tai jättämään vain kaveri- / seksisuhteeksi.
Tällöin mies on hukannut elämästään 2-3 viikkoa ihan turhaan samaan aikaan kun nainen puolestaan saa selville miehen sopimattomuuden muutaman viestin jälkeen.
Itse olen aikeissa sulkea tuon profiilini tämän ongelman takia, mutta koska kaverini löysi kumppanin palstalta kestettyään samaa ilmiötä kuukausia ennen juuri sen oikean löytymistä en ole näin vielä tehnyt.
Koen että tärkeintä on ottaa yhteyttä oikeanlaiseen profiiliin, joka haluaa samaa kuin mitä itse etsit. En viitsi tämän asian takia alkaa pelleilemään palstalla lähettelemällä viestejä ristiin "vääränlaisiin" profiileihin, mutta kun olen ehdottanut seksiseuraa profiiliin, jossa nainen selvästi kirjoittaa etsivänsä myös sitä, on hän myös vastannut takaisin. Sama pätee myös vakavamman suhteen etisimiseen, vakavaa suhdetta ei kannata hakea profiilista joka viittää selvästi seksiin.
Ei nettideittailu ole rakettitiedettä ja seuraa riittää yllin kyllin olit sitten mies tai nainen, kunhan olet rehellinen siitä mitä haet ja juttelet ihmisten kanssa, jotka hakevat samaa kuin sinä.- yh-äiti
mä oon varmaan jotenkin outo nainen tai ainakin laatinut oudon ilmoituksen, koska yhtään seksiviestiä en ole saanut, vaan hyvin asiallisia viestejä fiksuilta miehiltä
yh-äiti kirjoitti:
mä oon varmaan jotenkin outo nainen tai ainakin laatinut oudon ilmoituksen, koska yhtään seksiviestiä en ole saanut, vaan hyvin asiallisia viestejä fiksuilta miehiltä
Mukavaa huomata, että joku muukin on samalla linjalla. :) Oon vähän ihmetelly tätä mesoomista täällä kun ei asiat ihan noin tuolla palstalla mene kun mitä ihmiset valittavat täällä, tai sitten on jotain muuta vialla sitten
- sanon vaan
yh-äiti kirjoitti:
Ei rumaa kukaan halua panna. Lihoit varmaan 30 kg raskauden aikana.
- KALLE KELLO
yh-äiti kirjoitti:
Takerruin tuohon "..asiallisia viestejä FIKSUILTA....". No niin. Kuka oikeasti pystyy sanomaan, kun deittaa miehen tai naisen kanssa, onko hän FIKSU?? Et pysty sanomaan kenestäkään ihmisestä, onko se fiksu vai ei. Ei kukaan näytä itsestään huonoja puolia ennen kun on hyntteet yhdessä ja sitten onkin yllätyksiä tulossa. Näin se vaan menee. Se ihanuus (oli sitten mies tai nainen), alkaa olemaan oma itsensä ja sitten onkin ero lähellä.
- Miuku mauku
Onhan se fiksumpaa ensin puha niitä näitä kun mainita tussusta, kun se kumminkin esiin tulee.
- Naiset on panoja
Naisia on niin helppo myssyttää eli he ovat vain pikkupanoja.
Muutama sininne valhe ja h eovat jo lakanoissa. Henna Kalunaistakin pani ukkomiehet ja hän ei tiennyt mitään.
Mies metsästää ja panee ja jatkaa matkaansa.
Neteissä on ja kuvissa on paljon kotirouvia, jotka panettavat itseään tuon tuosta.- eh...?
Ja mistähän tällaisten Kalunaisten oikein pitäisi tietää että mies on ukkomies? Kristallipallostako se pitää katsoa?
Ei ukkomiehen uunottamaksi tuleminen ole naisen häpeä, vaan sen retkun miehen.
- ....................
Ehkä se on tää kevät...mutta aika paljon on myös ukkomiehiä liikeellä, joten sinkkunaiset olkaahan varovaisia.
- häh
Miksi? Mies se on ukkomieskin.
- muorit
Miksei olisi kun on emäntiäkin ;)
- MiesNäköKulma
Ei enää eletä kolkyt-lukua, jolloin oltiin niin puritaaneja, niin puritaaneja.
Mitä muta kivaa täällä sitten olisi kuin seksi.
Ajanhaaskausta olla ehdottamatta nopeasti.- häh
Nimenomaan! Mitä ihmeen pahaa seksissä on? Onko sitä muka maailmassa liikaa? Ihmiset voisi yleisesti paremmin jos harrastaisivat enemmän seksiä. Mutta ehkä suomalainen nainen on luonnostaan pihtari... kai se on tämä ankea ilmasto tai jotain, kaikki elämänilo on syntiä.
- inhuyg
varmaankin moni hakee mutta ei kaikki.
t.mies30w - Gbgtrhrwy
Chatit ja netti on juuri vain ja ainoastaan seksiseuran hakuun sopiva "työkalu".
oikeat ihmissuhteet haetaan ihan muualta. Nää on helppoja paikkoja saada sitä seksiseuraa jos haluaa, mutta kunnollisia naisia ei chateissa ja ylipäänsä nettitreffipalstoilla pyöri..
Itselle ei tulisi mieleenkään alkaa muuhun kuin seksisuhteeseen netistä löytyneen ihmisen kanssa. Ja vaikka sitä jostain oudosta mielijohteesta suhteesee nalkaisikin nettinaisen kansa niin kyllähän se koeajo pitää suoritta heti kättelyssä , ei autokauppaankaan mennä jutustelemaan niitä näitä ja joskus viikkojen päästä koeajeta autoa. Oikeeseen suhteeseen haettu nainen kuitenkin on tarkoitus pitää pidempään kuin yksikään auto joten kokeilu on tärkeä.- eh...?
Sinun kaltaistesi takiahan se nettideitti juurikin pysyy (oletettuna) seksinhakupaikkana. Kuvitteletko ihan tosissasi että kaikki netissä ilmoitusta pitävät naiset ovat jonkinlaisia horoja, kun et mitään muuta heille tarjoa kuin välitöntä panoa?
Samaan aikaan sitten haukutaan netissä naisia siitä että näillä on ilmoitus nettideiteissä vuodesta toiseen. Osa näistä naisista joutuu ilmoittamaan pitkään juurikin sen takia ettei halua suostua tuollaiseen ankeuteen että nettinaisesta ei muka ole kuin panopuuksi.
Ne jotka etsivät rakkautta haluavat jotain enemmän kuin vain tulla pannuksi halvalla. - KALLE KELLO
Loistava huomio, TYÖKALU. Tuossa olet 110%:sti oikeassa. Sanokoon kuka mitä tahansa, niin se on TYÖKALU panojen hakuun. Ei muutakun jokainen vaan tekemään valeprofiileja, niin siinä jää muijat ja ukot kiinni että kolisee... Kuten juuri oli lehdessä
- totuuden torvi
Monet miehet etsivät vakavampaa suhdetta, mutta jos nainen osoittautuu ei-potentiaaliseksi kumppaniehdokkaaksi niin sitten ehdotellaan seksiä.
- jaa jaa
Ahaa. Miksi miehet sitten ulisevat netissä siitä että naiset eivät anna seksiä? Pitäisikö naisen olla erityisen imarreltu tietäessään että häntä ei kelpuuteta vakavaan suhteeseen, mutta panopatjaksi kyllä käy?
Monta kertaa on jäkätetty että jos nainen ei anna niin eipä sitten se suhdekaan kiinnosta, koska mukamas tie miehen sydämeen käy sepaluksen kautta. - totuuden torvi
jaa jaa kirjoitti:
Ahaa. Miksi miehet sitten ulisevat netissä siitä että naiset eivät anna seksiä? Pitäisikö naisen olla erityisen imarreltu tietäessään että häntä ei kelpuuteta vakavaan suhteeseen, mutta panopatjaksi kyllä käy?
Monta kertaa on jäkätetty että jos nainen ei anna niin eipä sitten se suhdekaan kiinnosta, koska mukamas tie miehen sydämeen käy sepaluksen kautta.Ei kai siitä imarreltu kannata olla. Se oli vain rehellinen selitys. Monet seksiä kinuavat miehet pariutuvat kyllä siinä vaiheessa kun kohtaavat oikeasti kiinnostavan naisen. Naisille tämä tuntuu olevan mahdoton asia uskoa tai ymmärtää.
- tässätotuus
totuuden torvi kirjoitti:
Ei kai siitä imarreltu kannata olla. Se oli vain rehellinen selitys. Monet seksiä kinuavat miehet pariutuvat kyllä siinä vaiheessa kun kohtaavat oikeasti kiinnostavan naisen. Naisille tämä tuntuu olevan mahdoton asia uskoa tai ymmärtää.
Tämän takia ei miehille kannata antaakaan ennen kuin tietää että on miehelle enemmän kuin panopuu.
- nainen joka haluaa s
totuuden torvi kirjoitti:
Ei kai siitä imarreltu kannata olla. Se oli vain rehellinen selitys. Monet seksiä kinuavat miehet pariutuvat kyllä siinä vaiheessa kun kohtaavat oikeasti kiinnostavan naisen. Naisille tämä tuntuu olevan mahdoton asia uskoa tai ymmärtää.
Juuri näin.
Jostain kumman syystä niitä kyllä piisaa ihan liikaakin.
Ja tuo mitä nimimerrki "helppo nainen" sanoi ("Jos sinulla on profiilissasi kuva, joka vihjaa seksiin (paljasta pintaa, tissivakoa yms.), niin tietenkin seksinnälkäiset innostuvat siitä helpon seksin toivossa.") pitää varmasti paikkansa. Vaan kun itsellä ei koskaan tulis mieleenkään laittaa mitään vihjaavia kuvia mihinkään ja silti niitä ehdotteluita sateli harva se päivä ja karmeinta oli, että ihan joka ikäluokasta.
Itse olen 25v yh-äiti enkä todellakaan etsi seksiseuraa sen enempää kuin ylipäätänsäkään mitään seuraa ikähaitarin 23-35v ulkopuolelta. Ällöttävin ehdotus tuli 75v papalta muutama vuosi sitten. Kyllästyin itse tähän samaan touhuun ja poistin jo aikaa sitten kaikki mahdolliset profiilini enkä tee uusia. Jos mulle joku on tähän elämään vielä mukaan tarkoitettu, niin eiköhän se vastaan tule ihan tuolal ulkonakin kulkiessa.
Jäin myös pohtimaan tuota "seksitreffaaja2" kommenttia. Millä tavalla se, ettei hae seksiseuraa, tekee naisesta kukkahattutädin? Mulla ainakin on tärkeämpiäkin prioriteetteja kuin lennellä kukasta kukkaan ja muutenkin tietyt periaatteet, joiden mukaan elän enkä silti ole mikään kukkahattutäti.- voi kammotus
Kyllä noi miehet.. voi herra jee. 75 v papparainen ehdottelee 25 vuotiaalle neidolle. Mitenkähän se seksi edes luonnistuu tuon ikäiseltä vaarilta. Kamalaa! Vois olla sun isoisä. Olen itsekin tullut siihen tulokseen että nettideitit ei ainakaan ole järkeviä naisia varten jotka hakevat järkeviä fiksuja miehiä. Niitä ei nettipalstoilla pyöri.
- nainen joka haluaa s
Voi tuota nuoruuden ehdottomuutta.. Seksiähän on aivan ihanaa.. en luopuisi siitä ja miehistä mistään hinnasta ja olen sentään tuplasti sinua vanhempi nainen
- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
nainen joka haluaa s kirjoitti:
Voi tuota nuoruuden ehdottomuutta.. Seksiähän on aivan ihanaa.. en luopuisi siitä ja miehistä mistään hinnasta ja olen sentään tuplasti sinua vanhempi nainen
Olen itsekin jo yli nelikymppinen, mutta en ole kyllä vieläkään tajunnut, mitä ihanaa on seksissä ventovieraan miehen kanssa, tai sellaisen, johon ei ole mitään syvempää tunne- tai henkistä yhteyttä. Itseäni ei kyllä houkuta millään tavalla, oikeastaaan koen ajatuksenkin vastenmieliseksi.
Sen sijaan toimivassa, läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa seksi on ihanaa - kunhan pidetään huoli, että se ei muutu liian tylsäksi ja rutiininomaiseksi eikä aleta pitämään toista liian itsestään selvänä. nainen joka haluaa s kirjoitti:
Vai nuoruuden ehdottomuutta... Kuka tykkää mistäkin, mutta mua ei sytytä millään tavalla miehet, jotka on lähempänä mun vanhempien tai isovanhempien ikää kuin mun ikää. Oksettaa ajatuskin.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Olen itsekin jo yli nelikymppinen, mutta en ole kyllä vieläkään tajunnut, mitä ihanaa on seksissä ventovieraan miehen kanssa, tai sellaisen, johon ei ole mitään syvempää tunne- tai henkistä yhteyttä. Itseäni ei kyllä houkuta millään tavalla, oikeastaaan koen ajatuksenkin vastenmieliseksi.
Sen sijaan toimivassa, läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa seksi on ihanaa - kunhan pidetään huoli, että se ei muutu liian tylsäksi ja rutiininomaiseksi eikä aleta pitämään toista liian itsestään selvänä.Itsekään en sitä tajua, mutta toiset tykkää, minkäs sille voi. Mun mielestä seksi kuuluu vain ja ainoastaan parisuhteeseen, sillä se on kahden toistaan rakastavan ihmisen välinen asia. Tosin enpä niihin parisuhteisiinkaan ihan tuosta vaan ryhdy. Täytyy vähän tuntea toista ja olla varma tunteistaan.
- nainen joka haluaa s
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ kirjoitti:
Sen sijaan toimivassa, läheisessä ja rakastavassa parisuhteessa seksi on ihanaa - kunhan pidetään huoli, että se ei muutu liian tylsäksi ja rutiininomaiseksi eikä aleta pitämään toista liian itsestään selvänä.50 v. nainen suhtautuu miehiin kuten 20 v. mies tai niin ainakin itselläni. Mietin millainenkohan tuo olisi.. haluan pelkkää seksiä, eikä haittaa vaikka miehiä olisi useampikin kierroksessa. Autollakin tulee ajeltua suht reippasti, tosin onneksi ilman kolareita ;)
Toki se on sanottava että pidän vain fiksuista mielyttävistä miehistä, tyhmille/ epämiellyttäville en antaisi ;)) - nainen joka haluaa s
sheanya kirjoitti:
Vai nuoruuden ehdottomuutta... Kuka tykkää mistäkin, mutta mua ei sytytä millään tavalla miehet, jotka on lähempänä mun vanhempien tai isovanhempien ikää kuin mun ikää. Oksettaa ajatuskin.
Tuosta samaa mieltä joko saman ikäinen tai vain hiukan nuorempi, paljon nuorempia en ole kelpuuttanut, ei oikein oltaisi samalla aaltopituudella. Keväällä kirjoittelin yhden kaverin kanssa pitkään. Hän oli 10 vuotta nuorempi mutta välillämme ei sitten ehtinyt olla mitään kun lopetin suhteen mahdottomana.
- Semi
Perus mulkut miehet etsivät pelkkää seksiseuraa.
Itse en hae naisista seksiseuraa vaan suhdetta. En ole ikinä pitänyt seksiä tärkeänä asiana suhteessa...- häh
Höpö höpö. Miehen ja naisen suhde perustuu seksiin aina, muuten se ei edes ole mikään suhde. Ihan turha tuhlata aikaa naiseen jota ei pääse panemaan. Ja se on luonnonlaki.
Vastaan kyllä. Kaikki ovat hetken tutustumisen jälkeen halunneet puhua seksistä ja sen kestävyydestä.
- Minäpä kyllästyin!
esim. suomi24 treffi systeemiin kun huomasin kuinka kaikki naiset ovat vain pinnallisia pintaliitäjiä, olin siellä useaan otteeseen ja hain tunteellista kivaa naista, eipä löytynyt. Itse en ehdottanut kenellekään KERTAAKAAN mitään sopimatonta, otin moneen naiseen yhteyttä mutta oikeastaan kukaan ei vastannut mitään, ja ne jotka vastasi oli tyyliin "ok". Ja se siitä. Ihan turha tulla ainakaan minulle selittämään kuinka kaikki suomalaiset miehet ovat sikoja ja haluavat vain nussia ja ajattelee pippelillään, minä en ainakaan ole tälläinen, mutta silloinhan juuri et kelpaa suomalaiselle naiselle, mitä tästä voimme päätellä? Jokainen ajatelkoon omilla aivoillaan!
- Kaloja valtameressä
Miten niin sellanen ei kelpaa suomalaiselle naiselle? Eikö ketjussa oo osittain kyse just siitä että naiset ilmaisee turhautumisensa miehiin jotka haluaa vaan seksiä? Musta olis ihanaa jos joku mukava fiksu mies ottais yhteyttä, mutta en uskalla mennä nettideittisivuille siinä pelossa että siellä olis vain pöksyihin pyrkijöitä. Niiden harvojen hyvien tyyppien löytäminen vois olla hankalaa ja riskinä olis että tulisi loukatuks. Inhottaa ylipäätään nämä "panemispuheet", miksi seksin pitää olla sellaista itsekästä nautinnonhakua ja kertaluontoista suorittamista? Itse oon tunteellinen, herkkä, syvällinen ja rauhallinen perusnainen joten mietin myös että onko sillä miehille mitään markkina-arvoa. Tuntuu että noissa haetaan aina sosiaalisia, spontaaneja, ja yöelämästä nauttivia fitnessmallivartaloisia naisia. Kai tällaisia samanhenkisiä on vaikea löytää deittisivuilta ja otos on muutenkin niin pieni että sitten helposti yleistää että "kaikki miehet" sitä ja "kaikki naiset" tätä. Yritin kai sanoo että kunnollisille miehille olis kunnollisia naisia, mutta ongelma on saada ne nettiin ja osuun kohdakkain.
- urts
Eivät etsi. Itse etsin syvällistä keskusteluseuraa aiheena esimerkiksi pohjoiskorean tilanne.
- ???
Mä en taas pysty tajuamaan että haetaan seksiseuraa netistä? Sehän on kun ostaisi sian säkissä! Jos haluan seksiä niin menen baariin ja annan vähän silmää komeimmalle ja hyväkroppaisimalle kundille. Se on helppoa kun on kaunis nainen Netissä voi olla vanha tai liian hyvä kuva eikä seksikkyys edes näy kuvista! Vai onko sitten joillekin miehille tai naisille todella ihan sama minkä näköistä tyyppiä jyystää? Voiko joku selittää kun oikeesti ihmettelen!
- nainen joka haluaa s
Saa juuri sellaista seksiä kuin toivoo, jos seksi on tärkeää. Seksin laadun valkkaaminen onnistuu paremmin netistä kuin ravintolasta.. vink vink ;)) Vielä kun valitsee kohteen hyvin ja kokemuksella niin avot ;))
- etsitään
Pulleita purjeita ja sitä peräsintä.
- miukumauku1
Minä olen nainen, ja hain palstalta pelkkää seksiseuraa. Tuntui olevan aika pelottavaa miesten mielestä. Ja muutaman panokerran jälkeen olivat halukkaita/innokkaita monenmoisiin pesänteko puuhiin. Ei oo mun juttu alkaa heti tulevaisuutta suunnittelemaan, enkä sitä paitsi halua nurkkiin miestä pyörimään pilaamaan mun hyvää arkee. Haluan vain seksiä ja mieluusti miehen kanssa, jolle se on yhtä tärkeää kuin mullekin. Kuumia kolleja tälle kuumalle mirrille.
- AistitVie
On aivan luonnollista että normaali mies ja nainen kohdatessaan ajautuu ennenpitkää intiimiin tilanteeseen-seksiin..
Jos kerran muuten on vetoa toisiinsa ja kemiat muutenkin natsaa, niin mikäs siinä.
Jos vielä ovat vapaita ja vaikka ehkä varattujakin niin naimaan vaan jos himottaa.
Olen tavannut lukuisia naisia joidenkanssa on edetty yleensä sänkyyn ennemmin tai myöhemmin.
Eräs tapaus muistuu mieleen kun kohtasin erään viehättävän ikäiseni naisen heti ensisuukoista luiskahdettiin sänkyyn naimaan sitten vasta juotiin kaffeet. Se tapahtui molempien tunnemyrskyn pohjalta.
Vieläkin tapaamme tietyin väliajoin.
Sitten on myös muutamia tapauksia joidenkanssa on mennyt parikin iltaa ennenkuin se on tapahtunut.
Eräs kiihkeämpi nainen halus jo auto matkalla mökille takapenkillä ekaorkut, vaikka oltiin puoltunia sitten vasta kohdattu ekakertaa. Hän kyllä vetosi myöhemmin talvenkestäneeseen selibaattiin käytöstään.
Seksi on luonnollisin vietti ihmisellä jota kunkin henkiökohtainen persoona korostaa ja jos kaksi toisiaan viehättävää ihmistä kohtaa silloin ei pidä pidätellä vaan antaa aistien viedä ja nauttia elämästään. - kainuunmies 74
Kyllä tuolla chatissa tai treffipalstalla on vaikee erottuu seksinhakijoista.Itse etsinyt
naista ihan tosimielellä niin ei ole helppoa:)Kyllä naisiakin on vaan seksin perässä.
Ja ihan varattujakin.No toivottavasti sattuu kohdalle se ihana prinsessa ennenkuin kesä on ohi:) - nettideittailija
Eivät halua, eivätkä etsi. Tosin alkaa tuntumaan että sitä seksiseuraa vois saada paljon helpommin kuin seurustelusuhdetta
- yh-isä123
Siis kysytkö ihan tosissasi että KAIKKI miehet....kysyjä vois herätä omista fantasijoistaan.
- Muutamiakertoja
On aivan luonnollista että terve mies kun naista katselee miettii että miltähän tuonkin naisenkanssa olisi naida, ei siinä mitään luonnotonta ole..
Sama koskee myös naisia kyllä naisetkin ajattelee miehistä että miltähän tuntuis saada tuonkin miehen penistä pilluunsa.
Näitä juttuja olen kuullut naisilta joihin olen tutustunut, niinkuin eräskin nainen totes jälkeenpäin kun oltiin tanssittu hän kertoi että mietti että mitenkähän hän saisi minut houkuteltua sänkyynsä,?
Hän kertoi sen jälkeenpäin kun oltiin naitu jo muutamia kertoja.. - sekä että ja myös
Eivät ne pelkkää seksiä etsi, mutta myös sitä. Niin myös naiset etsivät seksiä, muun lisäksi. Mutta kun naisten täytyy ensin esittää vaikeasti tavoitettavaa niin tastä johtuu tämä ero. Eivät nuoret ja vähän vanhemmatkaan naiset miehistä täysin seksitöntä seuraa kaipaa, vaan myös sitä.
- tajuuks
Ei nyt osunut nappiin tuo. Totta kai naiset haluu myös seksiä mutta miehen kanssa joka haluaa muutakin. Siinä se ero! Onko se niin vaikeaa tajuta. Missä rautalankaa...
- je jeee
eräs treffipalstan nainen kertoi profiilissaan että ei seksinetsijöille muutaman viikon jälken näin tutun naaman ravintolassa ja aloin hemittään tätä iso kannuista naista, aamulla hiivin vähin äänin paikalta, ja nainen jäi siemenet sisässään makoilemaan
ihan vaan vittuuksissani painoin sitä kokeeksi - kaaleppi-
Pari kaveria oon naisista löytänyt. Mutta olenkin 10 vuotta vonkaillut nettitreffeissä.
Toinen on 7 vuotta vanhempi ja toinen on 2 vuotta nuorempi. Ei teksis noilta tädeiltä paljon mieli mitään saadakkaan. Toinen on joku sossutantta ja toinen joku opettaja. Olen niissä jotain äidinvaistoja tai jotain herättänyt. Olutta käyn niitten kanssa juomassa ja henkeviä puhumassa. Toinen seurustelee, myös miehestä olen kaverin saanut. - Ei löydy netistä
Ikävä juttu että olet törmännyt näihin sikoihin, joita valitettavasti netti on pullollaan...
Suurimmalle osalle käsite "herrasmies" on ihan outo, ollaan vaan jotain kikkelin heiluttaja Hakkaraista ja kuvitellaan että tämähän on ihan normaalia!
Jos profiilissa lukee että hakee seuraa "tositarkoituksella" niin tarkoitaa sitä, että nyt ei olla mitenkään kevytkenkäisesti liikkeellä, vaan tarkkaan harkiten, ja sen profiilin lukijan pitäisi myös tajuta tämä seikka se kikkeli kädessään...- Mies32__
Ja kuinkahan monta virtuaallista ovea sitä pitää avata naiselle ennenkuin saa puhua haluistaan ja toiveistaan? Paska nakki sekin on jos toisen kanssa 6kk kohdalla vasta tulee puheeksi ne lopulliset halut ja motiivit, vituttaa vain sellainen jos on itsellä ns. minimi vaatimukset seksin puolesta. Terveisin mies joka teki kaikkensa toisen eteen ja silti pitää harrastaa seksiä pimeässä 2v jälkeenkin.
Ps. parempi vaan kertoa aijemmin kuin myöhemmin mitä toivoo suhteelta.
Aina kun osoitetaan sormella toista, niin kolme osoittaa itseään - eli läheisyys on tärkein, mutta jos panokumppania etsii, niin kandee kysyä suoraan. Enemmän naiset sitä sexiä vonkaavat kun mieheta :=D ?? HAahahhahaha...
- LOISTAVA TROLLI
Sama kun te naiset,selvinpäin leikitte niin tekosiveää ettei mitään järkeä mutta pikku hiprakassa annatte vaikka koko komppanialle :-)))
- kirjavakisssa
Tota, en tiedä ikääsi, mut seksin perään kyl 99 % miehistä on. Toki ymmärrän, että nainen halua parisuhteeseen muutakin, mut kyl seksi on miehelle se tärkein, minkä sille voi, en minä moista "otusta" ole keksinyt =)
- Naurattaaa
Haha, mihis perustuu toi tilastosi? :D
- kirjavakisssa
Naurattaaa kirjoitti:
Haha, mihis perustuu toi tilastosi? :D
Kokemukseen, kokemukseen
- mitä sontaa taas
Jos se olis jotain muuta kuin seksiä, niin kaikki miehet hakis vaan muita miehiä.
Luonto teki tarkoituksellisesti naisesta pehmeän ja kauniimman osapuolen houkutellakseen miehet parittelemaan kanssaan. Lapsia ei muuten synny.
Näyttäisi siltä, että lapset menee vähitellen koeputkiin ja kaikki voi alkaa homoiksi. Miehelle voidaan kirurgisesti asentaa emätin siittimen alle, joten homma menee heilläkin luonnolliseen suuntaan. Myös mehukkaat tissit voidaan kasvattaa kantasolujen avulla. Naisille voidaan asentaa myös siitin haluttaessa. Koon saa tietenkin kaikissa näissä uudistuksissa valita mikä tekee asian mukavaksi ja kenenkään ei tarvitse enää hävetä.
Kuka hitto enää kaipaa vastakkaista sukupuolta, kun ei se homma ole koskaan edes toiminut? Naiset on venuksesta ja miehet anuksesta ja ei niitä pysty samalle planeetalla asuttamaan ilman, että ne alkaa sotimaan maailmansotiaan ja tuhoamaan kaiken luonnon.
Tulevaisuus on lähellä!!!!! - krista2
Miehen aivot on alapäässä.Treffisivuilla myös valehdellaan tai luullaan itsestä liikoja.Esim.profiilissa urheilullinen ..ha..haa..useimmat oikeita läskimahoja.
- mege
täällä olisi ihan aito vahva ja lihaksikas kaveri ; )
- tyyytsi
mege kirjoitti:
täällä olisi ihan aito vahva ja lihaksikas kaveri ; )
No nyt nappas :)
- 4+2
No siis, seksi, ruoka, pyykit. Vapaa-ajalla harrastetaan sitten kavereiden kanssa.
- Vastaus Kysymykseen.
Lässynlässyn. Miehet sitä ja naiset tätä blablablabla.
No minäpä kerron vastauksen että miksi.
Koska jos menen treffeille joku muu asia mielessä kun seksi, niin se päättyy siihen että nainen ajattelee että ompas tylsä tyyppi, omituinen nörtti, jne.. ja sitten nainen ajattelee että onhan se ihan mukava, muttei sovi kumppaniksi. Väitän että seksin haluaminen ei ole ongelma vaan hienotunteisuuden ja kärsivällisyyden puute asian suhteen. Mutta kun kaikki eivät ole täydellisiä, ette muuten ole itsekään.
Itse olette kuitenkin omalla käyttäytymisellänne ehdollistaneet miehet seksiä vonkaamaan joten aivan turha valittaa. HYVÄT NAISET.- KALLE KELLO
Vastaus kysymykseen.. Sinäpä sen tiedät "nainen AJATTELEE" ja nainen varmaan tietää mitä mies AJATTELEE, eikä kumpikaan saa suutaan auki vaan ovat varmoja siitä mitä toinen AJATTELEE.. Ajatuksia ei kuule, ellei ajattele ääneen. Onko sakki tullut tosi tyhmäksi. Mutta totta tuo viimeinen lause.. Tsekkasin kerran näitä kaverien kanssa, naiset on ottaneet kuvia ja mallin miten olla ja poseerata, ovat ottaneet pornolehdistä. Ei siinä paljoa jää arvailujen varaan
- jatkovastaus
KALLE KELLO kirjoitti:
Vastaus kysymykseen.. Sinäpä sen tiedät "nainen AJATTELEE" ja nainen varmaan tietää mitä mies AJATTELEE, eikä kumpikaan saa suutaan auki vaan ovat varmoja siitä mitä toinen AJATTELEE.. Ajatuksia ei kuule, ellei ajattele ääneen. Onko sakki tullut tosi tyhmäksi. Mutta totta tuo viimeinen lause.. Tsekkasin kerran näitä kaverien kanssa, naiset on ottaneet kuvia ja mallin miten olla ja poseerata, ovat ottaneet pornolehdistä. Ei siinä paljoa jää arvailujen varaan
Myönnetään että tuo "naiset ajattelee" on täyttä arvailua ja spekulaatiota. Mutta faktaa on se, että jos mies ei ole aktiivinen seksin haluamisen suhteen, niin hyvin äkkiä käy niin että naisesta ei enää kuulu mitään. Hyvin luultavasti löytää jonkun innokkaamman petikumppanin.
- tyyytsi
Joo, samoja fiiliksiä...eli miehet vaan pimperon perässä. Olipa varattu tai ei. Oksettaa kyllä noi varatut miehet...ilmeisesti kotona ei saada. En kyllä ymmärrä näitä pihtaavia naisiakaan. Onko se mistä pois, jos antaa? Sit pitää lähteä suhteesta pois, jos toinen ei kiinnosta edes seksuaalisesti. Miksi homehtua huonossa suhteessa. Noi deittipalstat on niin feikkejä täynnä. Se tulee kohdalle, jos on tullakseen. Siinä välissä voi huvitella miehillä :D
- häh
Minua oksettaa tollaset moralistit... mies on luotu painamaan niin montaa naista kun pystyy, siinä ei mitkään varaukset meinaa mitään.
Etsivät!!
- mies9876
En hae seksiseuraa deittisivuita, olen normaalin komea mutta naiset pakenevat.
Enkä juo viinaksiakaan. Viestejä ei tule naisilta, enkä ehdottele naisille seksiä mutta silti ei pääse mihinkään. Lisäksi löytyy hyvä ammatti ja olen 180 pitkä.- häh
Rupee juomaan niin piparia löytyy takuulla... ei naiset mitään pyhimyksiä jaksa.
- EnEtsiSeksiseuraa
Jos mulla lukee profiilissa, että tositarkoituksella, niin se kans meinaa sitten että tositarkoituksella. Jos muija antaa ekoilla treffeillä, niin totta kai panen sitä.. mutta muijan pisteet siinä ei kyllä mitenkään nouse.
Mulle itelleni seksiseuran saaminen ei ainakaan ole mikään ongelma ja aina tarpeentullen on joku rima jota voi hieman taivuttaa, mutta jos mä haen naista, tositarkoituksella, ehkä seurustelemaan kanssani loppuiäksi, niin mä en todellakaan ottaisi sellaista, jota muuten sattaisin polkea kuin tulpatonta mopoa.
Että näin, salaa olen tyytyväinen aina kun reilu kuukausi tapaillaan ennen minkäänlaista 'syvää' fyysistä kontaktia. :-)- almah
Eli hyvä seksi ei sulle ole tärkeää, okei......
Entä jos sen kuukauden jälkeen, kun "the hetki" koittaa,, käy niin ettei tämä nainen välitä muuta kuin "velvollisuusseksistä" niin se on sulle okei...enpä oikein tuota usko.
- turha ihmetellä
Voin kertoa: yksi kahdestakymmenestä, noin optimistisesti arvioiden, ei ota seksiä puheeksi ekalla juttelukerralla. Eikä minullakaan ole mitään kuvaa missään, riittää kun olen nainen. Tykkään kyllä jutella seksistäkin, mutta "anna persettä" suurin piirtein toisena argumenttina on vähän liikaa. No näin epähienotunteisia ja epätoivoisia on kyllä ehkä yksi kymmenestä.
- vapaa mies
Ei hae, minulle kelpais sellainen 32-38 vee tavallinen sinkkunainen joka olisi olisi oikeasti kiinnostunut vakavaan parisuhteeseen jos oikeasti kolahtaa kun sopiva puolisoehdokas kävelee vastaan
- hyvä vaisto?
En tiedä... mä oon elänyt tunteella. Jostain miehistä tulee heti olo, että ne on kusipäitä. Oon ollu useassa pitkäsä suhteessa ja jokainen on alkanut aika nopealla seksillä.. En viitsi edes panna typeriä miehiä ja tiedän aika pian, haluanko seurustella tai tykkäänkö.. Nyt oon ollu 10v saman miehen kanssa, ollaan naimisissa ja seksiä harrastettiin tokilla treffeillä..
- KALLE KELLO
On se hyvä vaisto. Heti ekalla kertaa sänkyyn, jätkä on passka, mutta toisella kertaa löytyy sitten elämänkumppani?? Muistakaa naiset pihdata se eka tapaamiskerta, sitten tokalla vasta sänkyyn.. Se on siinä, aikaa ei tarvitse olla kun vaikkapa vartti välissä.
- rubnes
kylla. ei muuta kun seksiseuraa. seksin jalkeen mielummin yksin, nainen voi lahtea pois. suomessa naiset ovat helppoja, mutta rumiluksia. en ymarra miksi suomalainen nainen on niin ruma ja haiseva. hyvia naisia on ruotsissa ja venajassa.
- Huh huh!
Arvoisa rubens!
Suksipa sitten välittömästi sinne Ruotsiin ja Venäjälle!
Hittoako sä ylipäänsä täällä olet, kun et edes kirjoittaa osaa!!!
Tosi ällöttävää lukea sun tekstiäsi.
Nimenomaan ilmoitin haluavani seksiseuraa. Kerroin vielä jopa etten ole riesaksi saati tarkertumassa, kun minulla muitakin asioita hoidettavana ja mentävänä. Mutta ilmeisesti pikku paneskelu silloin tällöin netti-ilmoituksen perusteella on pahempi asia, kuin roudata joku känniääliö kämpille yökerhon jälkeen vain todetakseen hänen sammuneen sohvalle kesken valmistelujen.
- sexykin
Kyllä se valitettavasti näin on.
Minäkin etsin vain seksiseuraa vaikka olen nainen.
Ei kannata mitään parisuhdetta ei edes seurustelusuhdetta luoda. - 0lli
En ole lukenut edelläolevia kirjoituksia,joten oma kantani on alottavaan kirjoitukseen,että haetaan.Koska jos seksissä pyyhkii hyvin,niin muukin rakkaus pysyy kunnossa sexsin avulla.
- Ruma äijä
En hae seuraa koska olen liian ruma että saisin mitään seksiä tai suhdetta.
- oikeastinyt
Niin, romanttisluonteisiin ihmissuhteisiin sattuu ihme kyllä kuulumaan se seksikin. Ihmettelen naisprofiileja, jotka suorasukaisesti eivät halua mitään seksiseuraa ja piste. Tämähän on seuranhakupalsta, vai? Ei kai kukaan nainen voi kuvitella, että haikara tuo lapset ja prinssi rohkea etsii sitä oikeaa lasikengän avulla? En kyllä ymmärrä niitä miehiäkään, joille runkkaus on niin vierasta, että sen korvikkeena pitää etsiä puhdasta seksiseuraa kenestä tahansa imbesillistä.
- ihananainen1
Ei kai seksin ehdottamisessa mitään pahaa ole:)Siihen joko suostuu tai jos tyyppi ei miellytä niin sitten ei.Ei järvi kuitenkaan soutamalla kulu.Toisaalta moni mies luulee,että on luojan lahja naisille vaikka ihan perusolemuksessa olisi paljonkin petraamista,sama ongelma myös monella naisella.Mä tahtoisin kunnon seksiä,pervoakin vähän välillä, kivan miehen,joka veis syömään yms joskus ja vietettäis mukavaa aikaa yhdessä ilman pelkoa naimisiinmenosta tai yhdessäasumisesta mutta ei vaan löydy 50 naiselle sellaista.Haisevaa,persaukista törppöä en ota, ennemmin kaivan dildon laatikosta.
- ghkhgf
"Haisevaa,persaukista törppöä en ota"
Eli olet hu*ra koska haluat käyttää miestä taloudelliseksi hyväksesi :) Tyypillistä. - käsittely
Sinulle pitäisi antaa kunnon käsittely. Vaikkapa metrisellä koivuhalolla.
- Havainto
käsittely kirjoitti:
Sinulle pitäisi antaa kunnon käsittely. Vaikkapa metrisellä koivuhalolla.
Haiseva persaukinen törppö huomattu!
- sinkku4ever
Pelkästään se, että pääsisi treffeille, olisi lottovoitto. En ainakaan itse heti ensimmäisenä olisi pilaamassa mahdollisuuksiani nähdä toistekin millään idioottimaisilla vonkaamisilla.
- fhjewifajefeåa
No onpa ihan helvetin tyhmä yleistys. Itse olen mies ja en todellakaan etsi mitään seksiseuraa. Helpomalla pääsee kun vaan vetää käteen jos on niin kova hinku saada tarpeita tyydytettyä.
- Niin on
Kaikki naiset ovat H***** ja syntisiä. Tulevat palamaan helvetin tulessa se on niille oikein!!!!! JUMALA RANKAISEE KAIKKIA NAISIA!
- Tosimies ei pussaa
No enpähän osta autoa tai moottoripyörääkään koeajamatta!
Eli koitettavahan se on ennen kuin kaupat tekee! - ihananainen1
Ai nainen muuttuu huoraksi jos ei tahdo rutiköyhää elätettävää vaan toivoisi,ettäm ies olisi mies ja käyttäytyisi sen mukaan ,Salli mun nauraa.Huora ottaa seksistä rahaa siltä varatulta tunnilta, ihan vaan selvennykseksi.Jollain raflaillallisella ei niiden maksuja kuitata.Se koira älähtää ...eikö niin.Ihan vaan tiedoksi,että sen verran on itselläkin rahaa,että yllärinä voin tarjota myös miehelle kivan illan,joten pitäkää suunne kiinni huoraamisesta.Ja jos nainen pitää itsestään huolta niin vähintä,mitä odottaa voi,on sama myös toisinpäin.PS.jumalaa ei ole,joten rankaisua on turha pelätä hiphei.
- mieluummin hanskaan
Joopa joo, en yhtään ihmettele miksi Suomessa syntyvyys laskee kun jengin suhtautuminen seksiin on tällaista.
- Jaboudii
Mä oon sitä mieltä että suurin osa Suomi24 treffipalstan miehistä hakee seksiseuraa, useimmat kyllä on noin 40 - 60-vuotiaita, kyllähän siellä nuoriakin miehiä on jotka haluaa vain seksiä ja sitten lopettaa kokonaan yhteyden pitämisen, itse olen 21-vuotias ja enkä todellakaan oo ikinä etsiny seksiseuraa, aina ollut ihan elämänkumppanin etsinnässä, mutta yleensä ne on vain ollu perus tylsä parisuhde joka ei vuotta kauempaa ole kestänyt.
- Yks N
Olen nainen - ja mielestäni pantavan näköinen mies on koeajettava suhteellisen nopeasti (n 3 tapaamiskerralla) ettei turhaa kiinny sellaiseen jolla on pieni penis tai kyseisen kanssa ei vartaloiden tanssiaskeleet osu yhteen.
Huonoa seksiä en katsele mieheltä, vaan silloin se jää siihen yhteen kertaan.
Toisaalta jos taasen seksi on hyvää, niin toisto kiitos.
Jos taasen ei toisteta vaikka seksi toimisikin, niin ihan ok, eipä tule haaskattua aikaa sellaiseen josta ei ole mihinkään jatkossa.
Ja btw, voin panna hyvännäköistä varattuakin, koska miehen ulkonäkö korreloi kyllä seksin laatuun.
Niin joo, ja tuloni ovat yli 90 tuhatta vuodessa, joten en tarvitse elättäjää, vaan hyvää seuraa hyvää seksiä.. Ennemminkin tarjoan miehelle illan jos se on riittävän pantava. =).. Rumia miehiä ei tueta.- yks M
Oikeasti olet ruma ja ylipainoinen lortto, jota ei pane kuin lähiöpubin puliukot viiden promillen humalassa.
- Kashmir_Double75
Molempia oikeastaan, sekä muunkinlaista parisuhdetta ja pelkkää hetken huumaa. Tosin koetan pitää ne erillään. Haluan joskus mahdollisesti ihan vaimon ja perheen muutenkin, mutta tuntuu jotenkin siltä, että siihen menee kuitenkin sitten niin kauan ja että olisinko mä ainakaan nyt vielä niin valmis siihen ns. vakavampaan seurusteluunkaan, niin ja sit sitä seksiä kun ei malttaisi kuitenkaan odottaa, yksi tärkeimmistä asioista parisuhteessakin, mutta mielestäni jo ennen sitä, jota tästä syystä molempia, mutta erillään. ja toinen juttu, että myös ihan vain uusia tuttuja ja kavereitakin, oikeastaan vähän siis kaikentyyppistä seuraa ainakin itse oon etsinyt. Mulle itselle on harrasteet, yms asiat jo niin tärkeitä ja sitoudun niihin, että se pelkkä seksi jo sinänsä on ihan tervetullutta silloin tällöin, ilman parisuhdettakin, ja silti voi vielä pientä vapauttakin olla, tehdä ja toimia kuten itse haluaa. En tiedä että kuinka moni nainen/tyttö pitäisi miehestä, joka on kohtalaisen koukussa musiikkiin, elokuviin, tv-sarjoihin, ym sen tapaisiin asioihin, Heartbeatin, Emmerdalen, yms:n hienojen sarjojen innoittamana vähintään unelmoi ja yrittää toteuttaa ajatuksen ihan omistusasunnosta, mutta vapaa-ajan käyttöön, Yorkshiresta, arvostaa jokseenkin korkealla monarkiaa, juuri sitä Britaniasta kotoisin olevaa eniten, yrittää opetella englantilaista juomakulttuuria tyyliin, pari painttia työ-/koulupäivän jälkeen, sisustaa asunnon varmaan vielä 50v:n iässäkin(tällä hetkellä siis 27v) rokkijulisteilla, lähtee yllättäen innostuessaan kiertelemään Suomen maata junalla, ja junalla kanssa myös siksi, että diggailee junista ja rautateistä yleisesti jokseenkin kovasti,työpaikkanakin, tavoitteena mahdollisesti joskus, mutta myös muuten, niin miten tällainen omallainen persoona, ehkä hieman taiteellisempi persoona voisi parisuhteeseen kovin helposti päästä? No ehkä olen joltain kohtaa väärässäkin, että etteikö se onnistuisi, mutta tällainen kun olen, niin ymmärtääkseni juuri se ns. hetken huumakin olisi ehkä varmempi, kuin parisuhde,...Ja ainakin että sitä luultavasti ensin on mahdollisempaa kuitenkin sitten saada, ainakin mitä nyt olen huomannut jo.
- huokaa vaan
Tiedätkö, sullekin on oma kullannuppu jossakin, jolla on samanlaiset kiinnostuksen kohteet. Pitää vaan etsiä oikeista paikoista eli sieltä omien harrastusten parista. Siellähän niitä liikkuu, samoista asioista kiinnostuneita naisia. Aivan hypersupersöpö kirjoitus sulta. Suoraan kirjoitettua ajatusten virtaa. Mä niiiin toivoisin sun löytävän sunlaisen naisen joskus jossain rokkijulisteiden keskellä juna-asemalla vaikka ihan piakkoin.
- vapari2
On se kumma juttu että aina meitä Miehiä syytetään vonkaamisesta.Itselläkin on profiili suomi24 deitissä.Yhteydenottoja sataa päivittäin Naisilta 35-60v.Useat varattuja tai muuten haluaa vierasta Miestä.Aluksi esittävät niin siveää kun tavataan.Mut ei mene kauaa kun ovat ehdottamassa petipuuhia.Nopein homma tultiin mun luo ja mentiin partsille röökille takas tullessa Muija kamppas mut omaan punkkaani ja alkoi riuhtoa kuteita pois.Mitäs siinä luulette sitten tapahtuneen no ei ainakaan pelattu räsypokkaa.Eikä tähän juttuun mennyt varttia enempään kun jo nussittiin.
- imppa
kattokaa vaan salkkareita niin kohta on syntyvyys nolla.Onneksi nâkee vielä karseita kuvatuksia naisten kumppanina:))
- rubens
Hanskaan vai Suomalainen ruma haiseva nainen? Suomalainen paksu, iso pesainen ja iso jalkainen nainen vai hanskaan? Hanskaan...
- Myötä ja vastamaata on!
Yhteiset puuhastelut,jopa harrastukset seksillä kuorrutettuna.Onko mahdoton toteuttaa ja kehittää tästä toimivaa suhdetta?Vastaampa itse.Ihmetellä täytyy,mikä meitä ihmisiä riivaa,aina vaan uutta ja parempaa panoseuraa etitään ja kohta taasen ollaan kaipaamassa.
- yksjukkis
Kannaattaa kysyä heti ja suoraan, saanti on varma, joko sitä tai käsilaukkua.
Kaikki jotka olen netinkautta tavannut, ei kerkii sanao mitään kun vaateet heitetään pois, ja sitten hommat alkaa. Jonkun kun oon baarista raahannut kotiin tai niiden asuntoon, jos ei heti vetäse, ihmetellään, onko jokin vinossa, vai mitä, ei oo kuulemma normaalia, jos et nusase heti jo ekalla kerralla. Niin minkäs teet, akat vie niin että vain vikinä kuuluu. heheh ja jotkut mätisäkit voivottelee. - nnnnnnnn
Tämä ketju on kaikkein säälittävin yleistysketju koskaan! Huomaa että täällä ovat "äänessä" vain säälittävimmät sperma-automaatit.
- Samaa mieltä
Tärkeintä näyttää olevan saako vai eikö saa. Ei se mitä nettideittailija hakee. Ei tämä ole seksisivu, mutta siihen on tultu että sillä vouhkataan eniten. Mitä se kertoo, siitä puhe mistä puute. Jo nyt on jumaliste kummallista jos parisuhteesta ei haeta kuin seksiä ja nussimista! Siinäkö se parisuhde on kokonaisuudessaan, sen vaikutelmanhan täällä saa?! Järkensä menettäneet täällä paasaa vain seksistä!
- tuomari1
Anteeksi vaan mutta sen verran tyhmä kysymys, että siihen on helppo ja nopea vastaus. Eivät kaikki miehet hae pelkkää seksiseuraa.
Juttu loppuun käsitelty?:P - m391
Seksi kuuluu elämään ja mikä vikaa siinä on jos joku kysyy. En näe itse mitään pahaa siinä. Eletään tässä maailmassa kerran ja miksei siitä nauttisi niin kauan kun sitä voi. Siitä voi ihan hyvin kieltäytyä jos seksi ei kiinnostaa. Oli muuten tosi hyvä viestiketju http://keskustelu.suomi24.fi/node/12247865#comment-68027858
Eiköhän seksi ja rakkaus kulkee yleensä yhdessä. Erityisen koskettava oli japajapa75 viesti. Seksi virkistää, piristää ja muutenkin antaa hyvän olon rakastaa toista. Kukapa ihminen ei pitäisi nautinnosta ja sen lisäksi seksin kautta kokee lämpöä, hyväksyntää, läheisyyttä ja hellyyttä- Mitä vielä
Se lämpö, hyväksyntä, läheisyys ja hellyys on kyllä kaukana noista yhden illan seksisuhteista. Eikä noita juttuja edes halua tuntemattomalta - tulee vain hyväksikäytetty olo.
- se iso ero
Mitä vielä kirjoitti:
Se lämpö, hyväksyntä, läheisyys ja hellyys on kyllä kaukana noista yhden illan seksisuhteista. Eikä noita juttuja edes halua tuntemattomalta - tulee vain hyväksikäytetty olo.
No sinä sen sanoit. Miehille se on eri juttu. Nehän voi olla kenen kanssavaan kun ei ole tunteita mukana. Naisella täytyy olla se tunne, että haluan antautua juuri tuolle miehelle. Olen rakastunut ja luotan häneen. Mies osaa olla myös hellä ja antaa juurikin sitä läheisyyttä. Kyllä on kylmää touhua tuo yhden illan seksi. Pelkkää jyystämistä. Miehet ei taida nykypäivänä tietää naisista yhtikäs mitään. Oma tyydytys vaan mielessä.
Aina on varmasti myös naisia jotka haluu vaan sitä seksiä heti mutta niitten kanssa ei kannata kyllä mitään syvempää suhdetta aloittaakaan koska himoitsevat myös muita miehiä suhteen aikana. Toimivat kuin miehet siis. Kaikki tällaiset naiset joita itse tunnen ovat erittäin uskotonta laatua ja lisäksi yleensä vähemmän kauniita tai suorastaan rumia. En tiedä sitten onko kyse enemmän itsetunnosta kun eivät saa miehiltä muuten huomiota. - se iso ero
se iso ero kirjoitti:
No sinä sen sanoit. Miehille se on eri juttu. Nehän voi olla kenen kanssavaan kun ei ole tunteita mukana. Naisella täytyy olla se tunne, että haluan antautua juuri tuolle miehelle. Olen rakastunut ja luotan häneen. Mies osaa olla myös hellä ja antaa juurikin sitä läheisyyttä. Kyllä on kylmää touhua tuo yhden illan seksi. Pelkkää jyystämistä. Miehet ei taida nykypäivänä tietää naisista yhtikäs mitään. Oma tyydytys vaan mielessä.
Aina on varmasti myös naisia jotka haluu vaan sitä seksiä heti mutta niitten kanssa ei kannata kyllä mitään syvempää suhdetta aloittaakaan koska himoitsevat myös muita miehiä suhteen aikana. Toimivat kuin miehet siis. Kaikki tällaiset naiset joita itse tunnen ovat erittäin uskotonta laatua ja lisäksi yleensä vähemmän kauniita tai suorastaan rumia. En tiedä sitten onko kyse enemmän itsetunnosta kun eivät saa miehiltä muuten huomiota.Ai niin ja erittäin tärkeä asia vielä ainakin itselle on se, että voi kunnioittaa miestä. Kaikkia miehiä ei voi. Näin se vaan on.
- Suuri Panomies
Sinun täytyy vain hyväksyä se tosiasia, että te naiset olette ainoastaan panemista, lastentekoa ja miesten palvelemista varten.
Ota siis nöyrästi pippeli suuhusi ja ime, jos mies sitä haluaa. - liikuttaja
Seksi on parisuhteen edellytys ja koossapitävä voima. Ja ilman seksiä ei ole mitään toivoa suhteen jatkosta muuten kuin ihan poikkeustapauksissa.
En ymmärrä kuitenkaan ollenkaan suoria seksinehdottajia tai mu*k*nkuvanlähettäjiä. Heti treffisivuilla kirjoitellessa tai eka kerroilla tavatessa ei tulis kyllä ees mieleenkään alkaa ehdottelemaan mitään suoraan ellei toinen ole yhtään kiinnostunut, mutta jos suhteesta on tulossa yhtään mitään niin kyllä molemmilla puoliskoilla pitäisi olla jo melkoiset halut seksinkin harrastamiseen viimeistään 2vk-2kk kuluttua... - Yleistys? . . ..
Eiköhän sitä ole jokainen hiuka eriasioissa liikkeellä...
- Mitähelvetinmuuta
"heti ollaan ehdottelemassa seksiä. Tai sitten ollaan jo jonkin aikaa ehditty jutella, mutta ei olla edes kertaakaan tavattu kasvotusten ja ehdottelut alkaa."
Olerkos jotenki tyhymä?
Sen takia deittailu on keksitty, että päästäisiin panemaan ja lapsia hommaamaan. Ei kyseistä touhua mihinkään muuhun tarvita.- Tyhmälle!
Kyllä vaan; olet tosi tyhmä!!
- Hercules
Kyllä minä uskon vakaasti, että on muutamia miehiä näillä treffipalstoilla jotka oikeasti hakevat ja kaipaavat sitä elämänkumppania,mutta he kuuluvat ikävä kyllä marginaaliryhmään. Miehillä kun on aina seksi mielessä,se voi tulla vaikka kaupan kassajonossa, jossa edellä on kireä peppuinen nainen tiukoissa housuissa,niin sitä fantasioi panevansa häntä vaikka siinä. tämä nyt oli vain yksi esimerkki,mutta näin se jotakuinkin menee. Jos täältä saa seuraa kahville kivasta naisesta,niin kyllä 100 varmasti mielessä on myös paneminen sen kahvin lisäksi,ja on toki naisillakin usein en sitä kiellä. meitä on moneen junaan.... toki viesteissä ennen tapaamista pitäisi olla jotain selviä vihjailuja siitä tuleeko olemaan eroottista kanssakäymistä vai ei. Sitten on näitä sairaita pervoja joita saa naiset varoa,tosin ei nyt ekoilla treffeillä varmaan kukaan kotiinsa kutsu. mutta seksi on ihana asia,vaikka ei seurustelisikaan vakavasti sen kumppanin kanssa,nautitaan elämän antimista.
- %%%%%%%%%
Suurin osa naisista hakee palstoilta "markkina arvoa" osa miehistäkin varmaan ?????
Tai sitten sellaista prinssiä/prinsessaa jota ei ole viellä tehtykkään. - TosiMiesIsolla
KUULEPPAS ALOITTAJA-ÄMMÄ !
Kyllä me miehet halutaan suutelua ja läheisyyttä. Jos vaan juttuseuraa haluttaisiin, löytyy sitä härkäporukoista omien harrastusten parista...
Muutaman kerrna olen kärsinyt siitä että nainen haluaa kyllä neuvoja ja apuja ja olla "kaveri". Minä odotan kärsivällisesti ja en saa kuin pari poskipusua. Nyt tulee TÄRKEIN viestini:
JOKAINEN NAINEN, siis JOKAIKINEN nainen haluaa seksiä ja läheisyyttä ja antaa sitä SAMAN KALENTERIVUODEN AIKANA jollekin. Mutta se mies voi olla joku muu kuin sinä....ja sekös satuttaa ja tekee kipeetä..
Jokainen liero nainen,aloittajakin, haluaa ja antaakin tänä vuonna ( eikä totta aloittaja), mutta antaa jollekin toiselle. Juu,me tavismiehet emme saa ehdotella,emme saa puhua....
MEIDÄN TULEE KILTISTI ODOTELLA ja taistella luontoamme ja halujamme ja viettejämme vastaan. Aloittaaja on POMOTTELEVA nainen joka käskee meidän tavismiesten vain juttelemaan säästä ja mahdollisesti tarjoomaan treffeillä syötävät ja juotavat.
Sitten kun tuele se hyvännäköinen mies vastaan, kyllä sitten aloittajakin antaa..
Sanokaa mun sanoneen, muistakaa tämä kertomani "kalenterivuoden" - sääntö:
Aloittajan tyyppiset antavat seksiä vielä tänä vuonna - hän tekee sitten aloitteen kun mies on hyvännäköinen, ja me tavikset... ei riitä että jäädään ilman, meitä aletaan jo moittia että yritetään saada anainen itsellemme aj tehdä aloitteita..
Hyi hitto mitä naisia, onko muka joku niin tyhmä ettei tajua että meillä PerusRumilla miehillä voi vietti ja tarve saada naista olla hirmuisen kova ? Todennäköisesti kovempikin kuin niillä hyvännäköisillä miehillä, koska heidän saantinsa on yleensä varmaa...
Ja vielä puhutaan elämänkumppanista - pah !
Kun nyt edes tpailusuhteen saisi - siis sellaisen missä saa naista koskettaa...
Kumminkin taas joku nainen haluaa mut katagorisoida "kaveriksi", mutta jos hän tapaa hyvännäköisen miehen, on nainen se aloitteen tekijä...
Pitäis vetää tuota aloittajaa korville, sen verrna tyhmä ja kokematon se on ! !
Olen mies, yli 100 sänkykumppania ja lisää tulee - ja tiedoksi että olen ruma ja kova ylipuhumaan ja oon noita molempia jatkossakin ! !- huh hyi
Suomalainen perusTyperys siinä esiintyi ehkä ensimmäisen kerran elossaan, onneksi
puistattaa ajatella moista jonkun ISÄNÄ !
- oliien
Tekipä tai sanoipa, mies tai nainen mitä tahansa täällä sivustolla, niin rutinaa tulee aina. Seksiä pidetään ihanteena, mutta unohdetaan yleensä mikä siinä on tärkeintä. Jotkut ´pitää sitä fyysisenä jotkut henkisenä, vaikka se on kumpaakin. Tälläinen sivusto antaa siihen melkein rajattoman mahdollisuuden etsiä kumppania ja silti ei ihmiset ole tyytyväisiä. kone on kone, ja sitä pitää osata käyttää oikein, onko se hakupalsta tai jyrsin....
- Philadelphia
Mä en tiedä, siis..
Jos mä haluaisin seksiseuraa, niin en sitä lähtöjäänkään netistä hakisi.. Noita loppuunpantuja nymfoja löytyy kyllä baareistakin.
Sillon kun mä pyörin netissä, etsin todennäköisesti suhdetta koska sitä ei taas baarista löydä. Huoran kanssa on mahdotonta seurustella, oikeesti. Jos oletaan että mä haluan suhteen, niin en todellakaan odota että muija alkaa ekana vonkaamaan. Voisi periaatteessa olla huonokin juttu. Kumppaniehdokkaaseen haluaa tutustua kunnolla, seksi tulkoon parisuhteen myötä.
Vai eikö? Emmä silti tiedä.. Oon mä molempia joskus hakenut. Nuorempana seksi ilman sitoutumista kiinnosti enemmän, mutta vanhemmin olen tullut pohdinnoissani siihen tulokseen, että seksi on merkityksetöntä ilman toimivaa parisuhdetta. En sitten tiiä, että onko mulla vaan mieheks tosi omituinen ajatusmaailma, mutta kumminkin.. - Lord
miehet ajattelee no sex no love, naiset ajattelee no love no sex... revi siitä
- Kun mikään ei riitä.
--Niin, miehet nauttivat elämään luonnollisesti kuuluvista asiosta kun taas naisille ei mikään riitä. --
Tuo on kyllä huomattu ettei naisille riitä nykyään mikään, näkeehän sen jo erotilastoista.
- Niin se on...
Eihän naiselle saa suoraan mennä ehdottelemaan seksiä. Eihän baarissakaan sinua lähestyvä mies yleensä suoraan kysy: mennäänkös panemaan? vaikka kaikki hyvin tietävät, mistä luultavasti on kyse.
Useimmat miehet tietävät, että lopputulokseen on helpointa päästä epäsuoralla menettelyllä. Nainen pitää vietellä hienovaraisesti. - haistakavittu
Suomalaiset naiset on saatanan yliasema trolleja ja niillä on paljon rikkaampi seksielämä kuin miehillä ja kuin niitä panettaa ja ne saavat seksiä sillä ajan jaksolla kuin heitä panettaa eniten juuri miten ne haluavat koska tälläistä konfliktia on liikaa. naisten irstas asema syö rahaa aina suomessa epäloogisesti.
Minä en etsi pelkkä seksiseuraa. tosin välillä etsin. tosin nyt etsin mutta en täältä enkä netistä. Naiset ovat vain juoru huoria suomessa. Juorut ei hellitä. Ajattelevatko naiset vain rahaa ja petollisia asioita kuin ne ovat vähissä vaatteissa ja torjuvat ja nälvivät ja tönivät pois jo vain kosketuksesta huutavat ja jutustelusta haluavat aina vain hyötyä jotain. tarviiko mun tosiaan säästää täs vitun pillumagneetti maassa kuukauden rahaa et voi höylää jossain muualla kuin 6lk puupajassa. vitun idiootit suomalaiset naiset!!!!!!!!!!!!!!! - näin se menee
Vanhempana asiantuntijana sanoisin että kannattaa odotella sitä naisen
ehdottelua,jos sitä ei kohtuullisessa ajassa ala kuulua kannattaa tapaus
unohtaa ja siirtyä eteenpäin. Se on totta mitä tuossa ylempänä sanotaan markkina-arvosta. Sitä treffipalstoilla haetaan. Naiset rekisteröivät sen markkina-arvonsa
myös arkipäivän tilanteissa,jos nyt vaikka huumorimielessä sanot naiselle muutaman ylistävän lauseen niin sinut muistetaan ja nainen kertoo tapauksesta jo
ystävättärelleen. Näinhän se menee. - puhtaus ja rakkaus
Nykyään kaikki kunniallisesti ovat naimisissa, avioliitossa, on vain niinsanottuja joitain typeriä EXÄt, onko se jokin uusi muotisana. eihän sitä uskalla naimisiin mennä, kun ajattelee, että tässä ollaan exä kohta. exä sitä exä tätä. hyi mikä sana. jos olet vanha ei ole enään toivoa, kaikki on avioliitoistaan ulos heitetty. eronneita karanneita ja laitapuolenkulkijoita. seurustele ensin ennekuin alatte nussimaan, tuleeko suhteesta jotain pysyvää. nuoret on asia erikseen, seurustelevat, menevät kihloihin ja avioliittoon ja elävät kunniallista elämää. hoitavat kotiaan ja lapsiaan. yhdenillan toivot, tottakai ehdottelevat seksiä, kun on antava edessä. ei ne muuta halua, jos olet vielä eronnut, vanha nainen, mitä sillä enään tekee, kun harjoittelee ja tarpeet tyydytetään. pysy avioliitossa, niin ei tarvitse pikapanoja harrastaa ja huorannimikettä kantaa. sorry, mutta näin se vaan on. mahtuuko sinun korvien väliin avioliitto. kihlaus, yhdessäasuminen. exäperkule????exä??!!!
- KALLE KELLO
Tämähän on enemmän sääntö kun poikkeus vuonna 2014. Treffataa kumppani netistä (ei enää oikeassa elämässä livenä), ollaan oltu kauan eri senssipalstoilla hakemassa sitä "oikeata", sitten se löytyy, mennään naimisiin, tehdään lapsia jne ja elellään "kunnolla" vähän aikaa, kunnes ne senssipalstat alkaa taas vetää puoleensa (siis kaikki hoidetaan netissä) ja sitten onkin jo tarinat valmiina: "olen eroamassa", "muija/äijä ei anna", "ex sitä, ex tätä" Näitä tarinoita liikkuu.. Ihmiset on jääneet koukkuun näihin senssipalstoihin.. Ympyrä pyörii ja pyörii. Kaveri sanoi, kun meni naimisiin niin pappi oli kysynyt ennen vihkimistä "tapasitteko netissä". Minusta kuvaa hyvin tätä päivää, normaali kanssakäyminen on unohtunut jopa kirkolta
- almah
KALLE KELLO kirjoitti:
Tämähän on enemmän sääntö kun poikkeus vuonna 2014. Treffataa kumppani netistä (ei enää oikeassa elämässä livenä), ollaan oltu kauan eri senssipalstoilla hakemassa sitä "oikeata", sitten se löytyy, mennään naimisiin, tehdään lapsia jne ja elellään "kunnolla" vähän aikaa, kunnes ne senssipalstat alkaa taas vetää puoleensa (siis kaikki hoidetaan netissä) ja sitten onkin jo tarinat valmiina: "olen eroamassa", "muija/äijä ei anna", "ex sitä, ex tätä" Näitä tarinoita liikkuu.. Ihmiset on jääneet koukkuun näihin senssipalstoihin.. Ympyrä pyörii ja pyörii. Kaveri sanoi, kun meni naimisiin niin pappi oli kysynyt ennen vihkimistä "tapasitteko netissä". Minusta kuvaa hyvin tätä päivää, normaali kanssakäyminen on unohtunut jopa kirkolta
Maailma muuttuu, eskoseni. Pitää siitä tai ei. Helpompi sopeutua kuin taistella tuulimyllyjä vastaan.
- ännä kool
Jos et ole helppo nainen. lukeudut varmaan niiden joukkoon ketkä tulevat tänne katsomaan mitä miehesi on tekemässä omasi puuhiesi keskeltä. Miten sitä laittaa etsin seksiseuraa jos seksiseuran etsiminen on just sellaista mitä miehet ajattelevat!!!! Ei kaikki miehet etsi. Sitä ei voi mainita omassa profiilissa koska jotkut kuvat ovat niin seksikkäitä että ensin voi luulla antavasi juuri sille kunnolla mutta sitten oma seksuaalisuus voi tulla epävarmaksi ja seksiseuran hakeminen löysällä kullilla jos on vielä heikosta asemasta niin se on vissii se masentava ratkaisu.
- Oeyutsta
". Jos kerta pelkkää seksiä haluaa, niin miksei sitä voida suoraan omassa profiilissaaan mainita?"
Siksi, että jos sen mainitsee, saa kontaktointeja pelkästään "kakkosluokan naisilta". Esimerkiksi juuri sinä itse suht. laatunaisena skippaisit varmaankin nuo miehet heti alkuunsa, jos ilmoittaisivat, että pimpsi on vahvasti mielessä...=)
Elämä on peliä ja suhteet aivokemiaa =) - Jokaiselle jtn
On sentään joku filtteri kunnossa, kun ei profiilissa asiaa julisteta.
Mutta onhan se totta, että parisuhdetta hakeva nainen karttaa näitä rasiaritareita ja se on vain laatukysymys. Näin ne miehetkin ajattelee. Kukapa sitä haluaa kumppanin, joka on sänkyynsä vetänyt jokaisen joka suostuu. Lisäksi valitus naisten nirsoilusta on turhaa, kai se nyt on hyvä, että saa valita kenet haluaa. Eipä sitä, taas kerran, miehetkään ihan ketä tahansa elämäänsä halua.
Tuttu mies, jolle irtosuhteet on elämäntapa, sanoi kerran että monesti aamusta inhottaa se petikumppani. Ei kuulosta kivalta lopuksi. - missä he ovat
eikös huorille saa aina esittää jos on samalainen toisella puolella ?
Onko suomessa enää oikeita ihmisiä ollenkaan, tietää joku =?- Esittää saa aina
Kysyvä ei tieltä eksy. Koputtajalle avataan ja iloista antajaa rakastetaan. :D
- onko se kuppa vai
Sitä ei lakkaa ihmettelemästä kuinka ihmisillä voi olla niin täydellinen tyhjyys sisuksissaan että mitään muuta ei juuri ole mielessä kuin se ja sitten se toinen homma siis kanittelu ja ryyppääminen !?
MINUN mailmassani on miljoona mielenkiintoisempaa asiaa, eikä tahdo millään riittää aika kaikkeen hienoon harrastamiseen ja tekemiseen.
Siis sekuntiakaan en tuhlaa yllämainittuihin typeriin touhuihin, enkä huolisi minkäänlaista tilapäistä punkanpehmikettä en mistään hinnasta.
mikä teitä vaivaa!? - Väsynyt74
Kun sen pitkän kaavan mukaan vetää 10-20 kertaa eikä tulosta synny, niin ei sitä enää oikeasti jaksa, parempi ottaa heti selville onko nainen pihtari sortti vai ei.
- Janne Turuust
Kyl mä ainaki etsin ihan vakavasti elämänkumppania elämääni, mut jos tapaan naisen, joka ei sytytä seurustelumielessä, ni mielelläni seksuaalisena ihmisenä oon rakastellu ja sillo ikähaarukkaki on leveämpi.
- kokenut isoa
minulla oli isokyrpäinen mies vain seksitarkoituksessa, en minä rakastanut, mutta kun hän oli niin hyvä sänkyhommissa ja minä vain nautin ja opettelin, kokematon kun olin, hyvä oli nussimaan edestä, sivusta takaa, ja vaikka mitä. en halunnut muuta kuin seksiä, isomulkkuinen mies, nyt on hyvä kun tuli koettua sekin ihanuus.hauskaa oli myönnän sen.
- Totuus julki
Mun mielestä vain hyvännäköisillä isomunaisilla ja lihaksikkailla miehillä ja isotissisillä ja hoikilla naisilla on oikeus harrastaa seksiä. Rumat ja lihavat runkatkoon yksinään netissä ja hajotkoon luuseriuuteensa.
- eräs nainen
En ole koskaan ymmärtänyt miksi seksillä pitäisi aloittaa suhde ja se on ainoa asia, joka pitää suhteen kasassa. Suhde on minusta todella huonolaatuinen, jos se perustuu seksille. En ole koskaan ymmärtänyt miksi "seksuaalinen yhteensopivuus" tulisi testata suhteen alussa. Suurimmalla osalla miehistä tuntuu vaan olevan paskat housuissa kun eivät saa piparia heti, kun pelkäävät kuollakseen, että se IHQ tytteli kuitenkin antaa jollekin toiselle.. Ihmisten sitoutuminen nykyaikana mihinkään on muutenkin naurettavalla tasolla. Mielestäni tämä on aivan turhaa, koska suurin osa miehistä/(naisista?) on aivan paskoja sängyssä ekalla/ekoilla kerralla uudessa suhteessa. Eri asia on, että suurin osa kehittyy ja seksi saattaa muuttua täydelliseksi vuoden parin kuluessa. Pitkässä parisuhteessa omasta mielestäni seksi vaan paranee entisestään.
- sinkkumies.
Naiset kuitenkin tekee monesti niin että antavät pil.lua jollekkin räkäiselle juopolle ja sitten mies jättää parin viikon päästä kun nainen on kiimoissaan rakastunut koska mies oli komea. Meille taviksille ei anneta edes mahdollisuutta koska haluamme vain sitä suhdetta emmekä vonkaa heti.
- Dr. LOVE
Se ei ole ihme, että provoilijoita riittää mutta se on ihme, että tämä aihe jakaa mielipiteet niin voimakkaasti. Minusta toimiva parisuhde koostuu sekä hyvästä kemiasta sängyssä että hyvästä kemiasta arjessa. Seksistä ja sielunkumppanuudesta.
Yleensä suhde alkaa tunnemyrskyllä ja ihastumisella, johon kuuluu myös runsaasti seksiä. Sitten tulee tasaantumisvaihe, jolloin suhde syvenee, ystävystytään ja rakastutaan ja keskinäinen kiintymys tulee intohimon tilalle. Alkuhuuma kestää tutkistusti max. kolme vuotta ja tasaantumisvaihe jopa loppuelämän. Tietenkin kaikki ihmiset kasvavat ja muuttuvat ajan myötä yksilöinä. Mikäli nämä molemmat puolet suhteessa eivät alun alkaenkaan toimi tai ihmisille syntyy ajan myötä uusia tarpeita, on parisuhteenkin muututtava tai sitten se päättyy.
On mielestäni itsensä harhaanjohtamista, mikäli uskoo kaikkien ihmisten aina sopeutuvan siihen mitä toinen haluaa tai ajattelevan kaikesta samalla tavalla kuin itse. Toisissa ihmisissä voi painottua seksuaalisuus voimakkaammin kuin toisissa. Toiset ovat seksissä kokeneempia ja vaativampia kuin toiset. Mikäli nämä ominaisuudet eivät ole parisuhteen osapuolilla tasapainossa, syntyy ongelmia. Väitän, että ihmisten parisuhteissa ei ole kovinkaan harvinaista se, että halut ja tarpeet eivät kohtaa ja sitten eletään sitä elämää mököttäen ja pettäen ja onnettomina. Ajatellaan, että pelkkä rakkaus riittää.
Mielestäni olisi urpoilua väittää, että esim. nettideitistä löydetyn kumppanin kanssa treffaillessa ja suhdetta aloitellessa ei olisi tärkeää harrastaa myös seksiä. Seksi kuuluu luonnollisena osana parisuhteeseen. Ja ihan aluksi olisi myös hyvä tehdä ero sen välillä, onko kyse pelkästä seksisuhteesta vai parisuhteesta. Mutta kukapa meistä pystyy sanomaan kumpi on ensin, muna vai kana. Seksin harrastaminen riippuu kahden yksilön välisestä kemiasta ja haluista ja jokainen tapaus on yksilöllinen. Jos jo suhteen alussa syntyy ongelma siitä, että toinen haluaa enemmän ja nopeammin kuin toinen, niin kannattaako edes yrittää suhdetta? - Metsän likainen peto
Mitä järkeä edes alkaa parisuhteeseen, jos seksi ei siihen kuulu? Seksi kuuluu parisuhteeseen kuten myös avioliittoonkin, jos uskovaiset alkavat moraalista saarnaamaan. Seksi lisää parisuhteen kestävyyttä ja ilman sitä mies kuin mies 98% varmuudella pettää. Naisissa lukema on varmaan 50% luokkaa.
Miksi tuhlata aikaa seksittömään suhteeseen. Pettäminen on silloin OK. Muuten ei. - ihan helppo mies
Suurin osa normaaleista miehistä ei halua vain seksiä,mutta se on tärkeä ja olennainen osa seuranhakua. t. Ihan helppo mies
- tutkimus
niinpä eikös se kuitenkin ole koko homman tarkoitus vai haetko sä vain
kamuja
Jos kemiat kohtaa eikös seksi ole itestään selvää silloin suhteessa
ja siinähän sit näkee kohtaako kemit myös sillä alueella - Ruma sinkkumies.
Saako tai pääseeko tutustumaan naisiin jos ei vonkaa seksiä. No ei pääse. En kyllä ymmärrä mitä ihmettä naiset haluaa ja miten muut aina löytää viikossa kumppanin. Taidan vaan olla niin ruma että en kelpaa, pakko se vaan on niin uskoa. Deittailu perustuu pelkkään ulkonäköön jossa taviksilla eiole mitään osaa.
- mirru
Kelpaako sulle kuka tahansa? Ei taida kelvata kumminkaan. Pitää olla jotain kivaa vastapuolessa. Sama ongelma kaikilla, pitää löytyä kipinää, että homma voi yhtään toimia.
Eikä se oo ulkonäöstä kiinni. Jokaista rumaa miestä kohti on tasan yhtä ruma nainen. Meitä ns rumia on 80% miehistä. Ne 20% ovat niitä haluttuja miehiä joita kaikki naiset haluavat. Sitten on 10-20% naisia joille kelpaa nämä 80% miehetkin.
Näin eräs tutkija asian ilmaisi ja itse olen täysin samaa mieltä.
Siksi ravintoloissa notkuu melko myöhäiseenkin ikään nämä komistukset kun naisia riittää jonoksi asti. Rumilukset yrittävät saada sitä yhtä elämän kumppania sieltä, mutta joutuvat maksamaan itsensä kipeäksi montakin vuotta ja pääsee sittekin vain varatun naisen kanssa saatille, joka kiittää ulko-ovella turvallisesta matkaseurasta. :)
Nämä 20% saavat sitten vaikka siellä baarin vessassa ellei parempaa paikkaa keksitä.
Mutta itse olen mielellään tässä 80% rumassa laumassa, koska en jaksaisi naisten arkielämässä tapahtuvaa vonkaamista yhtään. Eli eipä käy komeaa miestä kateeksi.- sinkkumies.
mirru kirjoitti:
Kelpaako sulle kuka tahansa? Ei taida kelvata kumminkaan. Pitää olla jotain kivaa vastapuolessa. Sama ongelma kaikilla, pitää löytyä kipinää, että homma voi yhtään toimia.
Eikä se oo ulkonäöstä kiinni. Jokaista rumaa miestä kohti on tasan yhtä ruma nainen.Ei ole siitä kyse mikä miehille kelpaa koska naiset tekee aina sen valinnan. Rumastakin saa kauniin kunhan sen laittaa liikkumaan. Rumat tai tavis naiset ei vaan halua edes tavata rumia miehiä
- Hkicitygirl
Suomalaiset miehet ei vaan osaa..
- hkiiiiiiiiiiiiiiiii
Suomalaiset naiset eivät muuta osaa kuin olla hu*ria. Se on ihan tutkittu. Tavalla tai toisella myyvät itseään ja luulevat itsestään liikoja.
- ...
hkiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Suomalaiset naiset eivät muuta osaa kuin olla hu*ria. Se on ihan tutkittu. Tavalla tai toisella myyvät itseään ja luulevat itsestään liikoja.
Hakevat. Sen takia en anna enää KENELLEKÄÄN. Menisin luostariin, jos saisin työt.korvaukset sinne. Pelaan miesbingoa diskossa. TS. Olen antavinani, mutta lähden kotiin.
- Piiiiiiih
hkiiiiiiiiiiiiiiiii kirjoitti:
Oletpa kummallisen kuvan meistä saanut. Naiset on huoria, naiset on lorttoja, naiset jakaa itseään -
eikös tän ketjun aloittaja just ihmetellyt että miksi miehet olettavat ja toivovat että kaikki naiset käyttäytyisi niin?
- Exxon Valdez
Kyllä ne kaikki naiset muuttuvat pirttihirmuiksi ja "huoriksi" viimeistään papin aamenen jälkeen!'
Jos et osta osta sille jotain lomamatkaa,autoa tai kultaketjua/timantteja ,ei kyllä pilluu enää saa!
Kaikki avo/aviovaimothan on huoriakin nimellisesti ja kirjaimellisesti,se (huoruus) nyt on verhottu tavalla tai toisella siihen itselle saatuun hyötyyn!- MINÄ, MINÄ
Tämä tyyppi voi vaihtaa kirjoituksessaan : " Naiset sitä, naiset tätä.. " = "minä sitä, minä tätä.." Syyttäessään naisia, puhuukin itsestään.
Nämä tyypit pitää oppia tunnistamaan, ja voi meitä, jos joudumme tällaisten minä-miesten avo- tai aviovaimoiksi.
Kannattais vähän tarkastella asenteitaan, Exxon !
- student88
Men who crave/addicted to pussy must be liars, or delusional.
I mean, who in their right mind, craves something that looks like a fleshy taco and smells like a freshly opened can of tuna. Do they seek out tuna scented air fresheners, as well? If so, I have yet to see one for sale.
Now, I can somewhat believe that there are men who fall in love with a woman, but beyond that...I don't believe men actually crave such an ugly, smelly thing.
In other words, I believe, deep down inside, most men are homosexual, and have either convinced themselves that they are straight, or lie.
That is the profound underlying secret that must be kept under wraps.
Do you agree? - Suomen laki ja seksi
Kannattaa kysyä ensin että saako ehdottaa, ennen kuin ehdottaa seksiä. Ja vain jos toinen antaa luvan ehdottaa.
Muussa tapauksessa voi joutua syytteeseen seksuaalisesta häirinnästä/ahdistelusta.
Alaikäisille ei tietenkään pidä mennä ehdottamaan seksiä missään tapauksessa. Lähisukulaiselle, huoltajalle tai vastaavassa asemassa olevalle (esim opettajalle) lapseen nähden nuoren alaikäraja seksiehdotuksille on 18 vuotta Suomen lain mukaan. Muilloin alaikäraja on 16 vuotta Suomen lain mukaan.
Mutta jos ehdottaja ja ehdotuksen kohde ovat molemmat alle 16 vuotta ja suunnilleen saman ikäisiä ja henkisesti samalla kehitystasolla (Myös samanikäiselle tai itseään vanhemmalle kehitysvammaiselle, heikkolahjaiselle tai epätäyden ymmärryksen tilassa olevalle (esimerkiksi päihteiden vaikutuksen alaiselle tai mielisairauskohtauksen saaneelle) seksiä ehdottava normaaliälyinen voi joutua syytteeseen Suomen lain mukaan.), niin seksiehdotukselle ei ole alaikärajaa sellaisissa tapauksissa. - HEH HEH
Ei ekaan 5 minuuttiin kehtaa sexiä ehdottaa. HEH HEH
- klikkaa mua.
Jopas on mielipiteitä moneen menoon. Naisen ja miehen välinen suhde ja siihen olennaisesti kuuluva himo, halu, seksi saa kirjoittamaan. Voi kun tapaisi ensin suunnilleen ikäiseni ( 55v) mukavan naisen jonka kanssa tulee toimeen, on yhteiset elämänarvot, niin voi ehdotella seksiäkin. Siihenhän se johtaa luontevasti jutustelun, pussailun jälkeen kun molemmilla tekee mieli kumppania, kiiman yltyessä haluaa naida.
- @okaro
Ei muuta kuin rojut torveen ja seuraavan ellin luokse.
- olette helppoja
Yksinhuoltajanaiset on helppoja. Ne kai ovat yksin pitkään ilman hellyyttä ja sitten vastaavat miehelle. Ehdotan aika pikaisesti tapailua joka johtaa seksiin. En näe siinä mitään väärää tai ongelmaa jos nainen suostuu seksiin.
- Mies 41
Iäkkäämmät, yksinhuoltajanaiset ja monet muutkin ovat ikävä kyllä usein kovin helppoja. Ei ole mitään niin mautonta asiaa kun helppo nainen. Ensimmäisen illan pano vie kaiken kiinnostuksen, saalistettavuuden ja tavoiteltavuuden. Se että nainen avaa haaransa ensimmäisenä iltana kertoo naisen epätoivosta ja tasottomuudesta.
- neito perho
Kiitti vinkistä. pitääpä muistaa ettei sulla jaa, -ollenkaan. :DDD
- nah nää
Jotenkin kun näitä miesten kommentteja lukee niin lähtee loputkin panofiilikset. Taitaa melko pitkään mennä ennenkuin meikän jalat leviää. Tosin, koska etsin muutenkin aivoilla varustettua niin saattaa olla, että voi toivonsa heittää menemään.
Voi luoja kun joku pelastas liialliselta yksinkertaisuudelta...- skördä
Kyllä paneminen onnistuu vaikka naisella on jalat yhdessä, tuntuisi ne väljät holovi tut edes vähän tiukemmilta.
- Soufie
No kuka ihme oikeen miehen kanssa edes seurustelisi? haisevia ja öriseviä suurin osa, haluavat vain seksiä ja raapivat omia pallejaan kaiken aikaa.
Mielestäni naisena parempi olla yksin ja hankkia lapset yksin. Säästyy niin paljolta ja antaa miesten runkkailla kotonaan. - hkh46
Ilmeisesti kaikki haluavat vain seksiä. Koska aina jos olen yrittänyt edes PELKKÄÄ ystävää etsiä että olisi netissäkin puhuttu niitä sun näitä, mutta jotenkin se tuntuu olevan niin mahdotonta olla ystävä. Väkisinkin haluavat webbikamerassa näytellä ja niin edespäin. Hankala etsiä pelkkää juttukaveria miehistä. Vaikka itse sanovatkin vaikka etsivänsä vain kavereita niin seksihän niillä mielessä on.
- peenis
fshpipenis
- sinkkumies.
Ilmeisesti naiset haluaa että komeat miehet vonkaa niiltä seksiä. Ei ainakaan naiset halua tutustua taviksiin yhtään jotka haluu suhdetta. Naisilla nousee syke kun mies himoaa naisen jalkojenväliin ja naisen itsetunto paranee myös.
- jepu jepu
@pelimies#enanna @läskit#hajotkaa läskeihinne #nirppanokka #vaikeestitavoiteltava #lähettäkää munankuvanne #liianpieni
- Lyhytoppimäärä
Naisilla se on elämä vaikeaa. Niin lyhyessä ajassa pitäisi tehdä niin paljon. 25 vuotiaana koulut käyty. Biologinen kello tikittää, pitäisi löytää mies ja tehdä lapset. Aivittu ikää alkaa olemaan 40 ja olen edelleen yksin. Olenko ollut liian vaativa ja katsellut Salkkareita ja Kauniita ja rohkeita liian paljon? Nyt jo lähentelee viittäkymmentä ja edelleen yksin, eikä yhtään pentua. Sairastun vaihdevuosi depressioon, miehet on sikoja ja pervoja, alan vihaamaan miehiä ja elämää. Miksi just mulle piti käydä näin?
Toinen vaihtoehto ero eron jälkeen. Kaksi pentua värnöttää kotona. Raahaat pubista yhden illan toivon toisensa jälkeen. Deittailet kerta toisensa jälkeen. Aina löytyy joku syy miks ei just nyt sytyttänyt.
Elämä on skeidaa...- Sinkkuna hyvä
Elämä ei ole skeidaa, vaan suuri mahdollisuuksien seikkailu.
Älä odota miehiltä mitään, niin et voi pettyä, vaan joskus yllättyä positiivisesti.
Pitkällä koulutuksella saa työpaikkoja ja palkkaa. Lapsen voi hankkia yksinkin, vaikka nobelistin spermalla. (Tosin nobelisteilta voi puuttua täysin tunneäly ja sellaisen puute synnyttää esim. tässäkin ketjussa näkyviä robottimiesten kirjoittamia viestejä.)
Avo/avioliitoissa naiset ovat useimmiten häviäjiä eron sattuessa eli sitoutuminen ei todellakaan ole stressitöntä.
- HAHAHAHA.
Oletteko katsoneet elokuvaa Luolakarhun klaani? On erittäin mukava kuvaus ihmisten elämästä kun elettiin luolakaudella. Esim. eräässä kohtauksessa mies näyttää naiselle "yhdyntä merkin", liittäen molemmat kätensä yhteen. Nainen on vastahakoinen mutta mies panee sitä silti.
Joskus toivoisin että elämä olisi jokapuolella tällaista.. Saisivat pikkufeministikin suureen tarpeeseensa - Uuno 35.
Tapasin yhden naisen ja oltiin jo puhuttu että ei seksiä tai minä sanoin että ei mitään seksiä. No tutustuttiin siinä ja ilta venyi ja nainen pyysi kotiinsa kun ei halunnut olla yksin. Menin sitten perässä sen kotiin ja alettiin nukkumaan ja siinä jotain juteltiin vielä kunnes nainen sanoi että haluaa rakastella. En saanu ensin sanaa suustani ja nainen tulikin syliini ja alkoi suudella. Mulla alkoi sitten stondaamaan heti ja se olikin kiihkeetä toimintaa sitten. Suhde kesti vuoden.
- tätä.
http://sixpack6pack.blogspot.fi/
Tätä ajattelevat.- Mauno6
Kyllä mä ainaskin käyn naiseni kanssa pallomeressä jä pelletalossa, ilman naisen seuraa yleensä rupeeaa pelottamaan ihan liikaa.
- mau1
Miksi mies muuttuu seksin jälkeen etäisemmäksi ja kylmemmäksi?ennen seksiä lempeä ja huomaava kiltti keimalee ja sitten kun antaa täysi muutos käytöksessä pitää ilmeisesti olla antamatta niin pysyy kilttinä
- HEH HEH
mau1 ei ole koskaan saanut kunnon sonnia, tai siis ylipäätään minkäänlaista sonnia. HEH HEH
- PluuArkeen . . .
Joillakin tulee semmonen 'epämiellyttävä' olo, ja kaipaa rauhaa...et pää selvis siitä...
- Tasa-arvo?!
Luonnon lakihan se on niin eläin kuin ihmiskunnassa että mies levittää niitä siittiöitään niin laajalle kuin vain voi ja levittää niitä verkkojaankin ja nainen on joka sen lopullisen päätöksen tekee levittääkö niitä haarojaan.
Näin se toimii sitten nettideittailussakin.
Itsellänikin nyttenkin on vakipano naimisissa olevaan insinöörin vaimoon koska olen se "paha poika ja luolamies" mitä tämä nössö insinööri ei ole mutta minulla ei ole antaa sitä elintasoa mitä tämä "mies" antaa ja kantakoon huolta sitten jos vahinko tapahtuu....
näitä vahinkojahan on paljon naimisissakin olevilla...ja vain naiset niistä tietää!
Tämä maailmahan Suomessa on mennyt feministiseen ja niihin odotuksiin niin minullahan silloin riittää töitä....- 6+6
Juuri näiden pahojen poikien ja luolamiesten takia - ja naisten himojen takia niitä kohtaan - pitäisikin miesten aina vaatia ja saada isyystesti.
Siinä saataisiin monta avioliittoa rikottua kun saataisiin se oikea tieto että, kas, lapsi onkin jonkun muun kuin aviomiehen. :)
Taitaisi olla tutkimusten mukaan jotain luokkaa 1 lapsi 40:stä jonkun muun kuin aviomiehen. Siinä vois sitten ne naiset YH:na pohtia että oliko hyvä idea.
- ???????????
Onko täältä kadonnu yhtäkkiä yli 150 viestiä??!! Eikö tää ketju ollu jo välillä täynnä?
Kummallista touhua taas ylläpidolta... - KALLE KELLO
Minä panen aina paljaalla
- tamira26
Uusi sexchat http://0cn.de/2kul register free
- Luojan luoma
Mies on luotu panemaan, eikä se mitään luonnolleen voi!
- juuso .
Mä ainaki haluun TISSIÄ! Ilman tissiä on hätä ja mami ei oo lähellä rauhoittaa........!!
- hanuri
Suomi 24 on ihan pa**a palsta. "miehet" ettii todellakin saa pi***a. Yököttävää toimintaa.
- PanoOnMind
Ajattelen vain panoa http://www.panosuhde.com/
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958356- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2562574- 482185
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291990- 481922
- 191793
- 601788