wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Kyllähän se kuva on ensimmäinen syy vierailla toisen profiilissa.
Viestin lähettäminen vaatii yhteisiä kiinnostuksen kohteita, joista päälimmäisenä metallimusiikki. Ja tietysti kriteerien pitää muutenkin osua. En laita viestiä, jos esim. vaaditaan korkeakoulututkintoa tai pituutta yli 175.
Naiset ovat sen verran vaativia, eikä kiinostusten kohteet muutenkaan kohtaa, että viestejä tulee lähetettyä todella harvoin. Olen ehkä lähettänyt n. 5 viestiä 10 vuoden aikana. Mutta olen myös tavannut lähes kaikkien kanssa.
Kahdesti olen päässyt kolmille treffeille saman naisen kanssa. Ensimmäinen ei halunnut jatkaa, koska hänen mielestään olin liian kokematon yli 30 vuotiaaksi (hän vielä haki ujoa nörttiä!).
Toisen jutun päätin minä.
En usko että löydän paria mistään.
Sopivan oloisia on netissä tullut vastaan useita, mutta minä en vain heidän kriteereihin sovi. - Reilu 50k säästöjä, joista putkiremppa ja asunnon perintövero vie ison osan.
- Minä en osaa nukkua alasti missään tilanteessa. Vähintään alushousut pitää olla jalassa. Ne kerrat, kun olen naisen viereen päässyt nukkumaan, olen ollut huomattavan humalassa, mutta silti alasti nukkuminen ei ole onnistunut.
- Ei ole. 6 vuotta nuorempi veli on naimisissa ja sillä on kolme lasta. Vuoden vanhempi sisko on myös naimisissa ja sillä on kaksi lasta. Myös kaikki serkut ovat parisuhteessa.
- En tarkoittanut sen pituutta.
- Kaksi naista on oma alotteisesti osoittanut kiinnostusta elämäni aikana (2014 ja 2015).
- No minä en ainakaan ollut valmis. Kun on mahdollisuus seksin harrastamiseen 5-6 vuoden välein, ei se välttämättä onnistu tuostavaan. Tai ei ainakaan vielä ole onnistunut.
- Ehkä se oli vaan tää kokemattomuus mikä sen karkotti. En tosiaankaan loistamut sängyssä.
- En usko (sen perusteella mitä juteltiin)
- Ehdotin heti uutta ajankohtaa tapaamiselle, mutta ei vastannut enää. Otti kuitenkin itse ensin puheeksi että haluaisi nähdä uudestaan.
- Viimeksi otin numeron. Sovittiin treffitkin, mutta sille tuli joku "äkillinen este", eikä sen jälkeen kuulunut enään mitään.
- My bad, puhuttiin painoindeksistä eikä rasvoista. Mutta silti, lihaserottuvuuden lisääminen ei kuitenkaan ole auttanut.
- 13.3 rasvaprosentti ei vaatinut mitään näännytys diettiä. Karkit, sipsit ja limut pois sekä maltilliset annoskoot. Ja tietysti kovaa treeniä.
Ruokailutottumusten muutoksen ja treenin vaikutukset näkyneet jo jonkin aikaa, mutta eipä niitä näillä keleillä pääse esittelemään. Päivät jolloin on pystynyt ulkoilemaan hihattomassa on voinut laskea yhden käden sormilla tänä kesänä.
En kyllä mihinkään naisten kiinnostuksen heräämiseen usko, kun pituudesta puuttuu 10 senttiä. - Sitten jännittäminen ottaa vallan. Paremmin tutustuminen lievittää jännitystä, mutta eipä ole kukaan halunnut jatkaa tutustumista yhden yön jälkeen (puheistaan huolimatta).
- Menen lauantaina parin vuoden tauon jälkeen. Olisiko 12 tuskaa takana, enkä muista sanoneeni sanaakaan ennestään tuntemattomalle naiselle. Tämä kerta tuskin poikkeaa kaavasta.
- Humalatilalla ja jännityksellä on varmaan ollut osansa.
- Vaikka miten laasken kriteereitä ei kukaan nainen siltikään osoita kiinnostusta.
- Ei ole tuntunut mitenkään erikoiselta.
- 24,5 ja rasvaprosentti 13,3 (mitattu n. 3 kk sitten)
- Aina pitäisi itse olla se aktiivinen kontaktia ottava osapuoli. Olisi joskus kiva olla toisella puolella saavana osapuolena. Ja kontaktin otto vaatii alkoa ja selviä kiinnostuksen merkkejä vastapuolelta.
En ole raamikas. Vaikka treenin vaikutukset näkyykin, ei hartiat ole yhtään leventyneet ja pituutta vain 175.
Ei nyt heti tule mieleen uusia luuhaus paikkoja. Keikoilla näkyy aina samat naamat ja muilla paikkakunnilla keikoilla käyminen turhan tyyristä.