Naiset yrittää kieltää pariutumisen helppouden

Ihmettelen.m

63

840

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkunainenn

Jos se on helppoa niin on. Mitä tuota jauhamaan ja pohtimaan liian syvällisesti.
      Muutenkaan ei kannata jotain keskustelua vetää elämän ohjeeksi. Ne on vaan joidenkin yksittäisten ihmisten mielipiteitä.

• RaakaaKertomaa

Mies saa helpoiten naista kun sillä on lommoposket ja painoindeksi muutenkin keskitason alla alle 15%. Eli jatkuvan dieettaamisen kärsimyksellä saa toisaalta nautintoja. Ja ennen pitkää siihen nälkään tottuu eikä sitä edes tunne. Ylipaino, löysä naama ja jenkat on miehellä täys saamisentappaja. Varsinkin jos et ole huonon saannin seurauksena kehittänyt edes itsetuntoa. Jos jostain kumman syystä (?) on saatu kuitenkin hyvä itsetunto ja supliikkitaidot niin ylipainoisellekin lohkeaa mikäli ulkonäkö ja kasvot on muuten mukavat.

Paras tapa pojan/miehen parantaa saantia on panostaa hoikkuuteen ja lommoposkisuuteen, kuntotreenaus punttisalilla ja aerobisella treenillä vielä auttaa kun saa ryhtiä, hartiaa, olkapäitä, sixpackia jne. eli timmiä muotoa ja symmetriaa ja siinä samassa maskuliinista lommoposkisymmetriaa poskiin, joka vetoaa naisiin iästä riippumatta. Muutama tatuointi vielä lommoposkien ja timmin lihan päälle ja pahan pojan imago on valmis. Itsevarmuushan sekä supliikkitaidot tulee ihan automaattisesti saannin ja naisten huomion mukana.

Hoikkuus saa näyttämään pidemmältä, ja pään visuaalinen kokokin putoaa puoleen reilusri ylipainoiseen verrattuna. Naisethan eivät tykkää leveänaamaisista, isopäisistä ja korkeaotsaisista samoin kuin kapeakasvoisista, matalaotsaisista lommoposkista kaunispojista.

Puolen vuoden - vuoden dieetti ja säännöllinen kuntoilu-kehonmuokkaus tekee jo ihmeitä keskivertojampalle ja saannille.

• jokanaisenunelmat
        RaakaaKertomaa kirjoitti:

Mies saa helpoiten naista kun sillä on lommoposket ja painoindeksi muutenkin keskitason alla alle 15%. Eli jatkuvan dieettaamisen kärsimyksellä saa toisaalta nautintoja. Ja ennen pitkää siihen nälkään tottuu eikä sitä edes tunne. Ylipaino, löysä naama ja jenkat on miehellä täys saamisentappaja. Varsinkin jos et ole huonon saannin seurauksena kehittänyt edes itsetuntoa. Jos jostain kumman syystä (?) on saatu kuitenkin hyvä itsetunto ja supliikkitaidot niin ylipainoisellekin lohkeaa mikäli ulkonäkö ja kasvot on muuten mukavat.

Paras tapa pojan/miehen parantaa saantia on panostaa hoikkuuteen ja lommoposkisuuteen, kuntotreenaus punttisalilla ja aerobisella treenillä vielä auttaa kun saa ryhtiä, hartiaa, olkapäitä, sixpackia jne. eli timmiä muotoa ja symmetriaa ja siinä samassa maskuliinista lommoposkisymmetriaa poskiin, joka vetoaa naisiin iästä riippumatta. Muutama tatuointi vielä lommoposkien ja timmin lihan päälle ja pahan pojan imago on valmis. Itsevarmuushan sekä supliikkitaidot tulee ihan automaattisesti saannin ja naisten huomion mukana.

Hoikkuus saa näyttämään pidemmältä, ja pään visuaalinen kokokin putoaa puoleen reilusri ylipainoiseen verrattuna. Naisethan eivät tykkää leveänaamaisista, isopäisistä ja korkeaotsaisista samoin kuin kapeakasvoisista, matalaotsaisista lommoposkista kaunispojista.

Puolen vuoden - vuoden dieetti ja säännöllinen kuntoilu-kehonmuokkaus tekee jo ihmeitä keskivertojampalle ja saannille.

Siis tyypillinen Johnny Depp tai David Beckham lommoposkineen ja hoikkine varsineen.

• Vaihtelu.virkistää
        jokanaisenunelmat kirjoitti:

Siis tyypillinen Johnny Depp tai David Beckham lommoposkineen ja hoikkine varsineen.

Vanhempien isomahaisten setämiesten onni on se että kauniit naisetkin lopulta kyllästyvät myös sliipattuihin ja puleerattuihin timmeihin kaunispoikiin, ja ottavat mielellään kyydit kunnon hikoileva apinan raivolla naivan tosiäijän kanssa. Eivät tiedä nämä Johnny Depit mitä tyttöystävä teki viime yönä. Siinä jää hetkeksi tasoerot toiseksi kun kiimaliha kaipaa vaihtelua.

• noille.lohkeaa

Suosituin kiimankohde miesryhmä.

• sivusta

Kokonaisuus miehessä ratkaisee onko naisten mieelee ,ei hoikkuus vaan moni muu on tärkeämpää miehestä ,olen itse tämän kokenut ,ei hoikkuus ole tärkeintä vaan moni muu asia ratkaisee naisen mielyttämisen .

• Silmäkarkki
        sivusta kirjoitti:

Kokonaisuus miehessä ratkaisee onko naisten mieelee ,ei hoikkuus vaan moni muu on tärkeämpää miehestä ,olen itse tämän kokenut ,ei hoikkuus ole tärkeintä vaan moni muu asia ratkaisee naisen mielyttämisen .

Hoikka lommoposkinen tyyppi saa yleensä suurimman huomion ns. ensitörmäyksellä. Siis tyyliin Robin Backalen, Lauri Tähkä, Ville Valo etc.

• SiinäSeSyy
        Silmäkarkki kirjoitti:

Hoikka lommoposkinen tyyppi saa yleensä suurimman huomion ns. ensitörmäyksellä. Siis tyyliin Robin Backalen, Lauri Tähkä, Ville Valo etc.

Näyttää parhailta Wannabe töröhuulien pariselfieissä.

• HoikkaOllaPitää
        Silmäkarkki kirjoitti:

Onhan se huomattu että miehen tärkeimpiä ominaisuuksia on hoikkuus, siis sellainen lommoposkihoikkuus joka vaatii jatkuvaa nälkä dieettiä, tai no siihen nälkään tottuu. Kuntoilua miehen ei tarvitse harrastaa kunhan on hoikka. Älykään ei ole tärkeää, mies saa olla itse asiassa tyhmäkin kunhan posket on lommolla. Tietenkin myös atleettiset lihaksikkaat timmit miehet ovat naisten mieleen mutta roikkuvissa lökäpöksyhousuissa liikkuvat perseettömät Sid Vicious tyypit on suosittuja jopa siiderivalaiden joukossa.

Miehen pitää olla poikamainen kasvoiltaan, hieman naismaisen näköinen siis sellainen joka näyttää hyvältä myös kajalissa, usein sitä kajalia onkin en tiedä onko Robinilla. Hoikka, lommoposkinen ja pitkähkö pitää olla myös. Tai siis kun on hoikka siroluinen niin 180 sentin pituus näyttää jo melkein 190 senttisellä. Pään pitää olla myös siro ja pieni, kasvojen kapeat sekä otsan mieluiten matala, siis Robinin tyyliin. Tällainen vartalo ja kasvot näyttävät selfieissä ja videoissa hyviltä, ja sitähän jokainen somesukupolven töröhuulinen selfieneito haluaa, pojan joka näyttää hyvältä kuvissa.

Ville Valo, 69 Eyes rumpali ja solisti jne. on myös laihoja poikia.

• RaakaaKertomaa kirjoitti:

13.3 rasvaprosentti ei vaatinut mitään näännytys diettiä. Karkit, sipsit ja limut pois sekä maltilliset annoskoot. Ja tietysti kovaa treeniä.
        Ruokailutottumusten muutoksen ja treenin vaikutukset näkyneet jo jonkin aikaa, mutta eipä niitä näillä keleillä pääse esittelemään. Päivät jolloin on pystynyt ulkoilemaan hihattomassa on voinut laskea yhden käden sormilla tänä kesänä.
        En kyllä mihinkään naisten kiinnostuksen heräämiseen usko, kun pituudesta puuttuu 10 senttiä.

• wlfwd kirjoitti:

13.3 rasvaprosentti ei vaatinut mitään näännytys diettiä. Karkit, sipsit ja limut pois sekä maltilliset annoskoot. Ja tietysti kovaa treeniä.
        Ruokailutottumusten muutoksen ja treenin vaikutukset näkyneet jo jonkin aikaa, mutta eipä niitä näillä keleillä pääse esittelemään. Päivät jolloin on pystynyt ulkoilemaan hihattomassa on voinut laskea yhden käden sormilla tänä kesänä.
        En kyllä mihinkään naisten kiinnostuksen heräämiseen usko, kun pituudesta puuttuu 10 senttiä.

My bad, puhuttiin painoindeksistä eikä rasvoista. Mutta silti, lihaserottuvuuden lisääminen ei kuitenkaan ole auttanut.

• PimeässäParempi
        wlfwd kirjoitti:

"En kyllä mihinkään naisten kiinnostuksen heräämiseen usko, kun pituudesta puuttuu 10 senttiä".

Nehän huomaa sen vasta sängyssä, olet silloin jo päässyt tavoitteen äärelle.

• PimeässäParempi kirjoitti:

"En kyllä mihinkään naisten kiinnostuksen heräämiseen usko, kun pituudesta puuttuu 10 senttiä".

Nehän huomaa sen vasta sängyssä, olet silloin jo päässyt tavoitteen äärelle.

En tarkoittanut sen pituutta.

• katsojansilmä

Kunhan kulli on riittävän kookas. Muuta ei edes huomaa.

• Aina saa uusia naisia.. Ei mikään ongelma saaha parisuhteeseen vinkuvia naisia.

Ei vaan tarjonta aina kelpaa.

• Avio.ATmies

Kaikki ei voi olla raamikkaita jänkhän miehiä.

• FaktatFaktoina
        Avio.ATmies kirjoitti:

Kaikki ei voi olla raamikkaita jänkhän miehiä.

Jänkhän miehet on pieniä persjalkasia, naiset haluavat pitkää miestä.

• FaktatFaktoina kirjoitti:

No ite oon 199cm pitkä.. Ja lihasta on.

Kyllä mie oon ollu ihan jättiläinen etelässäkin käydessä.

• Tilastokertomaa
        Eräkettu kirjoitti:

No ite oon 199cm pitkä.. Ja lihasta on.

Kyllä mie oon ollu ihan jättiläinen etelässäkin käydessä.

Keskiverto jänkhän mies on lyhyt ja vääräsäärinen. Itse asiassa jänkämiehet lyhentävät suomalaisten miesten tutkittua keskipituutta paljon. Muuten keskipituutemme lähentelisi jo maailman pisimpien miesten eli Hollantilaisten 185 senttimetriä. Nyt Suomalaisten miesten keskipituus on pohjoisen huitelijoiden takia hieman päälle 180 senttiä.

• Tilastokertomaa kirjoitti:

Keskiverto jänkhän mies on lyhyt ja vääräsäärinen. Itse asiassa jänkämiehet lyhentävät suomalaisten miesten tutkittua keskipituutta paljon. Muuten keskipituutemme lähentelisi jo maailman pisimpien miesten eli Hollantilaisten 185 senttimetriä. Nyt Suomalaisten miesten keskipituus on pohjoisen huitelijoiden takia hieman päälle 180 senttiä.

Tuskin.. Stereotyyppi..

• Avio.ATMies
        FaktatFaktoina kirjoitti:

Nimenomaan, siksi kaikki jänkhän miehetkään ei voi olla raamikkaita jänkän miehiä. Jänkähän miehen luonne raamikas kroppa = epic win.

• TotuusSattuuX

Kyse on jälleen siitä erosta mitä keskimääräinen nainen ja mitä keskimääräinen mies haluaa. Miehelle naisen saaminen tarkoittaa keskimäärin sitä että saa edes satunnaista seksiä. Naiselle miehen saaminen tarkoittaa keskimäärin sitä että löytää niin hyvän parisuhteen että sen pohjalle voi rakentaa tulevaisuuden.
      Eikä näitä miehiä nyt ihan rehellisyyden nimissä ole ihan joka nurkan takana.

• haluansuhteen

Juuri näin, halut ja toiveet eivät kohtaa ollenkaan. Miehet etsivät kassientyhjennysreikää, minä haluan rakastavan ja luotettavan kumppanin. Pelkkä seksi ei merkitse minulle yhtään mitään, eikä se edes tunnu miltään.

• Niin. Laitoin tuossa joku kerta hauksi alueeni ja ikähaarukan 30-42 vuotiaat naiset. 178 kpl. Lisäsin siihen, ei-lemmikkejä, koska olen allerginen ja poika myös. tipahti 23 kpl;seen. No sitten kun laitoin vartalotyypin hoikka, normaali, sporttinen, niin määrä oli pyöreä nolla... kahdella kriteerillä tipahti liki kaksisataa naista mun vähillä vaatimuksilla pois. Jos miettii vaikka saman miehillä, en epäilisi, että sama homma kävis niinkinpäin... vaikka löytyisi kaksi mahdollista, niin ei ne kemiat silti satu kolahtelemaan.

Opeteltkaa vuolemaan puusta naisia itsellenne, niin sit voi vaikka vaihtaa sitämukaa, kun alkaa edellinen tympiä ja saa just sellaisen kun itse haluaa.

• Nainen39vee

Tuo on erikoista. Ei luulisi lemmikkien yleisyyden olevan noin suuri! Ja kyllä lulisi 30-40-vuotiaissa naisissa löytyvän tuon vartalotyypinkin omaavia naisia. Mikähän alue mahtaa olla kyseessä?

Eri asia sitten, jos joku ei ole laittanut omalla kohdallaan tietoa lemmikeistä tai vartalotyypistä, eikä sen vuoksi näy sinulle. Oletko kokeillut, niin, että selaat ilmoituksia ilman että rajaat noilla kriteereillä? En siis tarkoita, että pitäisi laskea kriteereitä, vaan kokeilisit, olisiko joku sopiva nainen vaan unohtanut laittaa mitään noihin kohtiin? Esim. itse olen sellainen, että en niinkään täytä noita kohtia, vaan kerron kaiken siinä esittelytekstissä, joka itselläni onkin ollut pitkä.

• Nainen39vee kirjoitti:

Tuo on erikoista. Ei luulisi lemmikkien yleisyyden olevan noin suuri! Ja kyllä lulisi 30-40-vuotiaissa naisissa löytyvän tuon vartalotyypinkin omaavia naisia. Mikähän alue mahtaa olla kyseessä?

Eri asia sitten, jos joku ei ole laittanut omalla kohdallaan tietoa lemmikeistä tai vartalotyypistä, eikä sen vuoksi näy sinulle. Oletko kokeillut, niin, että selaat ilmoituksia ilman että rajaat noilla kriteereillä? En siis tarkoita, että pitäisi laskea kriteereitä, vaan kokeilisit, olisiko joku sopiva nainen vaan unohtanut laittaa mitään noihin kohtiin? Esim. itse olen sellainen, että en niinkään täytä noita kohtia, vaan kerron kaiken siinä esittelytekstissä, joka itselläni onkin ollut pitkä.

No sanotaan, että aika yleinen on lemmikkikissa tai koira sinkkunaisella. Ja se voi olla, että ei ole laittanut mitään vartalotyyppiä, niin ei näy haussa, mutta en kyllä oikeastaan halua tietää miks ei ole voinut vartalotyyppiään sanomaankaan...Helposti muutamakin vaatimus tiputtaa sakkia...Vaikka katsois ne kaikki itse, Siihen vielä tosiaan se kahden ihmisen henkilökohtainen kemiayhteensopivuus, niin eihän se helppoa ole, jos etsii sinnepäinkin sopivan kumppanin. Itse olen huomannut, että lemmikin omaava on lisäksi sen allergian lisäksi sidottuna siihen lemmikkiin. Lapsikin voi kulkea autossa, mutta lemmikki ei niin helposti. Siksi en edes mieti sellaista naista kellä lemmikki. Vartalotyyppikin on selkeä, että pullukat ei saa sellaisia viboja, että parempi kun en edes mieti sellaisia... Monet sitäpaitsi sit vetävät herneen nokkaan, jos heistä olisin kiva... vaikka minua tökkäiskin vartalon sijaan se heikko itsetunto.

• Nainen39vee
        Dissident kirjoitti:

No sanotaan, että aika yleinen on lemmikkikissa tai koira sinkkunaisella. Ja se voi olla, että ei ole laittanut mitään vartalotyyppiä, niin ei näy haussa, mutta en kyllä oikeastaan halua tietää miks ei ole voinut vartalotyyppiään sanomaankaan...Helposti muutamakin vaatimus tiputtaa sakkia...Vaikka katsois ne kaikki itse, Siihen vielä tosiaan se kahden ihmisen henkilökohtainen kemiayhteensopivuus, niin eihän se helppoa ole, jos etsii sinnepäinkin sopivan kumppanin. Itse olen huomannut, että lemmikin omaava on lisäksi sen allergian lisäksi sidottuna siihen lemmikkiin. Lapsikin voi kulkea autossa, mutta lemmikki ei niin helposti. Siksi en edes mieti sellaista naista kellä lemmikki. Vartalotyyppikin on selkeä, että pullukat ei saa sellaisia viboja, että parempi kun en edes mieti sellaisia... Monet sitäpaitsi sit vetävät herneen nokkaan, jos heistä olisin kiva... vaikka minua tökkäiskin vartalon sijaan se heikko itsetunto.

Käsitän kyllä. Itsekään en ole innostunut lemmikeistä, vaikka ei allergiaa olekaan (paitsi että kissoista kyllä tykkään). Ja itselläni on samanlainen vartalotyyppi-ihanne kuin sinulla. Mutta tarkoitin vaan sitä, että varsinkin jos ensimmäistä kertaa käyttää noita deitti-palveluja, saattaa olla että ei vaan huomaa joitain kohtia täyttää. Ja itse olen kyllä hoikka, eli jos olen jostain jättänyt sen kohdan täyttämättä, niin ei ainakaan johtunut siitä, että pitäisi hävetä omia läskejään ;) Vaikka kaipa se vartalotyyppi olisi fiksua aina muistaa merkitä.

Olet siinäkin oikeassa, että heikon itsetunnon omaaan kanssa ei oikein kannata alkaa mitään. Mutta toivottavasti kuitenkin löydät! Kyllä ne lemmikit aika yleisiä ovat, mutta on niitä sellaisiakin, jotka eivät allergian, matkustusharrastuksen, työn tai vaikka asuinpaikan vuoksi voi pitää lemmikkiä. Tai sitten jollain voi olla lemmikkinä kaloja tai kilpikonna, jotka ovat vähemmän rasittavia kuin joku iso koira, eivätkä edes allergisoi. Omassa tuttavapiirissäni pääkaupunkiseudulla melkein kenelläkään sinkulla ei ole lemmikkiä, joten sen vuoksi uskon, että on sellainen mahdollista löytää. Ja koska tunnen myös hoikkia ja hyväkroppaisia sinkkunaisia, uskon että sinunkin on mahdollista löytää sellainen. Ehkä jonkun toisen deittipalvelun kautta, jos nyt kokeiltu ei tuottanut juuri tuloksia?

Tsemppiä!

• Nainen39vee kirjoitti:

Käsitän kyllä. Itsekään en ole innostunut lemmikeistä, vaikka ei allergiaa olekaan (paitsi että kissoista kyllä tykkään). Ja itselläni on samanlainen vartalotyyppi-ihanne kuin sinulla. Mutta tarkoitin vaan sitä, että varsinkin jos ensimmäistä kertaa käyttää noita deitti-palveluja, saattaa olla että ei vaan huomaa joitain kohtia täyttää. Ja itse olen kyllä hoikka, eli jos olen jostain jättänyt sen kohdan täyttämättä, niin ei ainakaan johtunut siitä, että pitäisi hävetä omia läskejään ;) Vaikka kaipa se vartalotyyppi olisi fiksua aina muistaa merkitä.

Olet siinäkin oikeassa, että heikon itsetunnon omaaan kanssa ei oikein kannata alkaa mitään. Mutta toivottavasti kuitenkin löydät! Kyllä ne lemmikit aika yleisiä ovat, mutta on niitä sellaisiakin, jotka eivät allergian, matkustusharrastuksen, työn tai vaikka asuinpaikan vuoksi voi pitää lemmikkiä. Tai sitten jollain voi olla lemmikkinä kaloja tai kilpikonna, jotka ovat vähemmän rasittavia kuin joku iso koira, eivätkä edes allergisoi. Omassa tuttavapiirissäni pääkaupunkiseudulla melkein kenelläkään sinkulla ei ole lemmikkiä, joten sen vuoksi uskon, että on sellainen mahdollista löytää. Ja koska tunnen myös hoikkia ja hyväkroppaisia sinkkunaisia, uskon että sinunkin on mahdollista löytää sellainen. Ehkä jonkun toisen deittipalvelun kautta, jos nyt kokeiltu ei tuottanut juuri tuloksia?

Tsemppiä!

No itseasiassa löytyi jo. Kiinnostava tapaus kerrassaan. Itse asustan itäsuomessa, täällä maalla varmaan on lemmikkejä helpompi pitää, joten johtuisiko siitä, että niitä monella myös on.
        Tosin kiinnostava nainen löytyi Pirkanmaalta. En oikeastaan suunnitellut niin kaukaa etsiväni ketään, mutta tässä on jokin jännä sielunyhteys, joka on ainakin tarkistettava.

Siis, ei mulle treffipalvelu ole ongelma, eikä naisen löytäminenkään, kyllä se aikanaan löytyy, kun sen aika sattuu, mutta tää että se ois sen helpompaa kellekkään, niin sitä vaan kommentoin aluks. Hypergamiaksihan tätä tuumitaan, mutta mitä sitten? En minä suotta halua sellaista suhdetta, että pääsee suoraan masentumaan sitten siitä toisesta. Se pitää tuntua nenänpäästä asti hyvältä se toinen, tai sitten on ilman.

Ja ei tämäkään välttämättä se oikea ole, eikä tästä tule mitään...aika näyttää. Kiirekään ei ole.

• Uudella nikillä, miksi? ;)

Mulla on ollut 2 pitkähköä suhdetta allergisten miesten kanssa. Eikä ne jutut allergiaan kaatuneet, vaan ihan muihin juttuihin. Olen tavannut myös kivoja tyyppejä, jotka toteavat alkuunsa, että ei eläimiä. Olenkin tullut siihen tulokseen, että mun lauma on ja pysyy, miehet vaan vaihtuu ;)

Nykyään ihmisillä on vaikka mitä allergioita. Kannattaa elää sopivassa sotkussa eikä siivoilla liikaa, niin siedättyy paremmin.

• Nainen39vee
        Dissident kirjoitti:

No itseasiassa löytyi jo. Kiinnostava tapaus kerrassaan. Itse asustan itäsuomessa, täällä maalla varmaan on lemmikkejä helpompi pitää, joten johtuisiko siitä, että niitä monella myös on.
        Tosin kiinnostava nainen löytyi Pirkanmaalta. En oikeastaan suunnitellut niin kaukaa etsiväni ketään, mutta tässä on jokin jännä sielunyhteys, joka on ainakin tarkistettava.

Siis, ei mulle treffipalvelu ole ongelma, eikä naisen löytäminenkään, kyllä se aikanaan löytyy, kun sen aika sattuu, mutta tää että se ois sen helpompaa kellekkään, niin sitä vaan kommentoin aluks. Hypergamiaksihan tätä tuumitaan, mutta mitä sitten? En minä suotta halua sellaista suhdetta, että pääsee suoraan masentumaan sitten siitä toisesta. Se pitää tuntua nenänpäästä asti hyvältä se toinen, tai sitten on ilman.

Ja ei tämäkään välttämättä se oikea ole, eikä tästä tule mitään...aika näyttää. Kiirekään ei ole.

Kuulostaa hyvältä ja tuohan on mukava kuulla! Onnea uuteen ihmissuhteeseen - mitä siitä sitten kehittyykään :) Joka tapauksessa kuulostaa aina hienolta, kun löytyy ihminen, jonka kanssa on mainitsemasi sielunyhteys - niitä ei ihan joka päivä vastaan tulekaan! Aika tosiaan näyttää, mitä siitä kehittyy :) Ja samaa mieltä olen kanssasi siitä, että ei ihmissuhteessa kannata tehdä väärälaisia kompromisseja.

• LinerT.2 kirjoitti:

Uudella nikillä, miksi? ;)

Mulla on ollut 2 pitkähköä suhdetta allergisten miesten kanssa. Eikä ne jutut allergiaan kaatuneet, vaan ihan muihin juttuihin. Olen tavannut myös kivoja tyyppejä, jotka toteavat alkuunsa, että ei eläimiä. Olenkin tullut siihen tulokseen, että mun lauma on ja pysyy, miehet vaan vaihtuu ;)

Nykyään ihmisillä on vaikka mitä allergioita. Kannattaa elää sopivassa sotkussa eikä siivoilla liikaa, niin siedättyy paremmin.

No miksi ei? ;o)

No eläintyypit on eläintyyppejä. Oon huomannut. Tykkään eläistä, mutta en tunne vetoa eläintyyppeihin. :o)

Voihan tupakanpoltonkin lopettaa, jos haluaa leventää repertuaaria. Ja fiksua...mut kuka mitenkin tekee. :o)

• Nainen39vee kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä ja tuohan on mukava kuulla! Onnea uuteen ihmissuhteeseen - mitä siitä sitten kehittyykään :) Joka tapauksessa kuulostaa aina hienolta, kun löytyy ihminen, jonka kanssa on mainitsemasi sielunyhteys - niitä ei ihan joka päivä vastaan tulekaan! Aika tosiaan näyttää, mitä siitä kehittyy :) Ja samaa mieltä olen kanssasi siitä, että ei ihmissuhteessa kannata tehdä väärälaisia kompromisseja.

No jotain maagista on ilmassa. Ja aika näyttää. Silmät kertoo ja loput kuuluu jutuista. Joistain ihmisistä ei vaan saa katsettaan irti.

Ehkä tavoite ei aina ole konkreettinen asia, vaan jonkinsortin intuiitio... :o)

• No, kun katsoo sitä vinkunan ja älämölön määrää, mitä tälläkin palstalla naisista kirjoitetaan, niin kyllä tosiaan taitaa naisilla olla vaikeaa löytää sopiva mies.

Okei, tämän palstan miesväestö ei edusta välttämättä kovinkaan hyvää otosta miehistä, mutta silti ... meinaan kun näitä ihan heteromiehenäkin lukee, niin alkaa kyllä kylmäämään.

• yksinäinen-ätmi

Naiset ei tarvii koskaan olla yksin ulkonäkönsä puolesta.

• 720

Jonkun spermaämpärinä oleminen on kuule paljon yksinäisempää elämistä, kuin erakkona eläminen.

• 1217

Varmasti naiselle pariutuminen on helppoa, jos kelpuuttaa ihan jokaikisen ehdokkaan. Täytyykö huomioida myös laatu kuin vain mahdollisuuksien määrä?

• crux

Ei kai sillä väliä huomioiko pelkän määrän vai myös laadun - miesten tilanteeseen verrattuna ero on silti selvä molemmilla tavoilla mitattuna. Toki helppoudesta nyt voidaan olla montaa mieltä, mutta helppoa naisilla on miehiin verrattuna. Se on ihan selvä asia ja luulisin että sitä yleensä tarkoitetaan tällä helppoudella.

• Avio.ATMies

Miehelle se ei ole helppoa vaikka kelpuuttaisi jokaikisen ehdokkaan. Itse asiassa jopa ehdokaiden määrä lähenee nollaa, jos ei ole valmis tekemään sen eteen paljon työtä.

• m-i-e-z
        Avio.ATMies kirjoitti:

Miehelle se ei ole helppoa vaikka kelpuuttaisi jokaikisen ehdokkaan. Itse asiassa jopa ehdokaiden määrä lähenee nollaa, jos ei ole valmis tekemään sen eteen paljon työtä.

Eikö ole? Viimeksi kun tarkistin, niin olin mies ja ei ole pariutuminen ikinä tuottanut ongelmia. Nyt kun tarkistin, olen edelleen mies. =P

• Avio.ATMies
        m-i-e-z kirjoitti:

Eikö ole? Viimeksi kun tarkistin, niin olin mies ja ei ole pariutuminen ikinä tuottanut ongelmia. Nyt kun tarkistin, olen edelleen mies. =P

Kaikki miehet eivät voi olla sellaisia kuin sinä. Useimmiten miehillä on vaikea saada suhdetta. Jos sinulle ei ole, olet poikkeus. Miehestä riippuen tuo vaatinee yleensä 20-100 yritystä ennen kuin tärppää.

Ja jos ei itse yritä sellaista rakentaa, niin harvaa miestä naiset oma-aloitteisesti lähestyvät.

• m-i-e-z
        Avio.ATMies kirjoitti:

Kaikki miehet eivät voi olla sellaisia kuin sinä. Useimmiten miehillä on vaikea saada suhdetta. Jos sinulle ei ole, olet poikkeus. Miehestä riippuen tuo vaatinee yleensä 20-100 yritystä ennen kuin tärppää.

Ja jos ei itse yritä sellaista rakentaa, niin harvaa miestä naiset oma-aloitteisesti lähestyvät.

Useimmiten miehillä, vai vain jollakulla muulla? =) Tiedän/tunnen huomattavan paljon miehiä, jotka ovat paljon enemmän kuin minä, sellaisia jonka 9 ex-naisystävää työskentelee samassa paikassa. Sadoista miehistä, kuudella on vaikeaa saada suhdetta, vaikuttaa vähältä, eikö? Taidan elää rinnakkaistodellisuudessa. (Muutama stereotyyppinen "ätmikin" on päässyt lisääntymään ja seurustelemaan lukuisia kertoja elämässään, jopa enemmän kuin kykenisi edes kuvitella.)

Asiat täällä toisessa todellisuudessa saattavat mennä hiukan eri tavalla, mutta ei huolta on meillä myös miehiä, jotka eivät ole pariutuneet. (Unohtamatta naisia, jotka eivät ole tai ovat harvoin pariutuneet, jopa yli 30-vuotiaita neitsyitä.)

• Avio.ATMies
        m-i-e-z kirjoitti:

Useimmiten miehillä, vai vain jollakulla muulla? =) Tiedän/tunnen huomattavan paljon miehiä, jotka ovat paljon enemmän kuin minä, sellaisia jonka 9 ex-naisystävää työskentelee samassa paikassa. Sadoista miehistä, kuudella on vaikeaa saada suhdetta, vaikuttaa vähältä, eikö? Taidan elää rinnakkaistodellisuudessa. (Muutama stereotyyppinen "ätmikin" on päässyt lisääntymään ja seurustelemaan lukuisia kertoja elämässään, jopa enemmän kuin kykenisi edes kuvitella.)

Asiat täällä toisessa todellisuudessa saattavat mennä hiukan eri tavalla, mutta ei huolta on meillä myös miehiä, jotka eivät ole pariutuneet. (Unohtamatta naisia, jotka eivät ole tai ovat harvoin pariutuneet, jopa yli 30-vuotiaita neitsyitä.)

Kuinka kauan ne tuntemasi ätmit ovat suhdetta halunneet ja hakeneet? Luultavasti useamman vuoden, ennen kuin tärppäsi. Ei sitä nyt oikein helpoksi voi sanoa.

• m-i-e-z
        Avio.ATMies kirjoitti:

Kuinka kauan ne tuntemasi ätmit ovat suhdetta halunneet ja hakeneet? Luultavasti useamman vuoden, ennen kuin tärppäsi. Ei sitä nyt oikein helpoksi voi sanoa.

Se onkin hankalampi suhteuttaa aikaan, sillä joku voi haluta suhdetta useita kertoja päivässä, mutta ehtiä hakemaan voi olla täysin toinen juttu. Parhaimmillaan tuollaisella on ollut kolme suhdetta vuoden sisään. Toisinaan ovat saattaneet tai toinen on saattanut haluta ja hakea vuoden tai useamman, mutta siinä tarvitsee ottaa muitakin asioita huomioon kuin halut ja hakemisen.

Toisinaan on voinut mennä vuosi/vuosia, toisinaan kuukausia. Monessa asiassa täytyy huomioda ikäjakauma, halujen, hakujen, tilanteiden, mahdollisuuksien ynm. määrä.

• Voi sanoa uskon olevan ikuinen sinkku, jos me erotaan niin kuuden lapsen äidin suhteeseen kuulostaa aika vaikealta. Varsinkin kun kädet loppuu mihin miehen pistäisin kun en voisi olla miestä joka on eronnut itse mutta en taas lapsetonta.

Ai miksi koska se tietää mitä on tulla jätetyksi

• Mies joka on kaltaiseni sopii siinä kohtaa erittäin paljon.

• valtakunta kirjoitti:

Mies joka on kaltaiseni sopii siinä kohtaa erittäin paljon.

Otetan jatkuvasti tuomio päivää😳

• Siis en voisi ottaa miestä joka on itse eronnut ja on lapseton. Ja pitäisi olla kaltaiseni huolehtivainen.

• Usko_Pois

Lasten määrä ei merkkaa mitään niille miehille joiden saanti on huonoa, kunhan osaat namia antaa niin miehiä pyörii ympärillä 6 lapsen yksinhuoltajaäidillä haitaksi asti.

• Usko_Pois kirjoitti:

Lasten määrä ei merkkaa mitään niille miehille joiden saanti on huonoa, kunhan osaat namia antaa niin miehiä pyörii ympärillä 6 lapsen yksinhuoltajaäidillä haitaksi asti.

Noh vähän epäilen 😂

• Usko.vaan
        valtakunta kirjoitti:

Noh vähän epäilen 😂

No sitten olet ollut liikaa niiden lasten kanssa. Epätoivoisia puutteessa kärsiviä miehiä on maa täynnä.

• Usko.vaan kirjoitti:

No sitten olet ollut liikaa niiden lasten kanssa. Epätoivoisia puutteessa kärsiviä miehiä on maa täynnä.

Höpö jos se on vaan kuvitelmaa

• Jos nainen ei saa huomattavasti tasoaan parempaa miestä, niin nainen väittää että miehen löytäminen on vaikeaa.

Ja vaikka nainen löytäisi monta tasoaan parempaakin miestä, niin uhriasenne on ja säilyy naisella ikuisesti. Ei naiset myönnä koskaan että heidän elämänsä on usein huomattavasti helpompaa kuin miehillä. Etuuksia naiset kerjäävät ikuisesti lisää kertomalla valheita ja valittamalla.

• Minulla on ihana mies.

• valtakunta kirjoitti:

Minulla on ihana mies.

Se kannattikin varmasti tulla kertomaan sinkkupalstalle.

• super-atm kirjoitti:

Se kannattikin varmasti tulla kertomaan sinkkupalstalle.

Minulla on helppo elämä. Mies teki aamupala päivällisen ja iltapalan,

• valtakunta kirjoitti:

Minulla on helppo elämä. Mies teki aamupala päivällisen ja iltapalan,

Haista vittu.

• amsks
        super-atm kirjoitti:

Haista vittu.

Omassa elämässäsi hyvin menestyvänä otat yllättävän henk.koht muiden elämänkulun.

• amsks kirjoitti:

Omassa elämässäsi hyvin menestyvänä otat yllättävän henk.koht muiden elämänkulun.

Saan kommentoida miten tahdon. Myös sillä tavalla mikä ei sinua miellytä.

• amsks
        super-atm kirjoitti:

Saan kommentoida miten tahdon. Myös sillä tavalla mikä ei sinua miellytä.

Kerroin vain mitä olen havainnut. En mitään muuta.

• ouhihchuyhh

Jokin aika sitten kaverinainen kertoi jutun mikä kuvastaa tuota naisten pariutumisen "vaikeutta". Kyseessä on keski-ikäinen, eronnut yh, tosin ihan nätti mutta silti, ja pihalla vain törmäsi rikkaaseen ja urheilulliseen mieheen joka häneen ihastui ja yritti pokailla. Näitähän "vain tapahtuu".

• Pintaliitäjillä tuntuu aina kaikki olevan hieman vaikeampaa. Sellaista se on suurten ja kauniiden ihmisten elämä, kun ei tasoistaan löydä.

Sitten on niitä, joille riittää hyvä ryhti, suora katse, lempeys ja kunniantunto. Ehkei heillä ole sitten niin vaikeaa.

• TotuusSattuuX kirjoitti hyvin:

"Kyse on jälleen siitä erosta mitä keskimääräinen nainen ja mitä keskimääräinen mies haluaa. Miehelle naisen saaminen tarkoittaa keskimäärin sitä että saa edes satunnaista seksiä. Naiselle miehen saaminen tarkoittaa keskimäärin sitä että löytää niin hyvän parisuhteen että sen pohjalle voi rakentaa tulevaisuuden."

Huomauttaisin lisäksi, että kun nainen pariutuu miehen kanssa, myös se mies pariutuu. Eli ihan tasanhan se menee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8018
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3842
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1896
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1290
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      32
      1123
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      30
      1057
    7. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      847
    8. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      10
      840
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      812
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      27
      752
    Aihe