Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+mitään+KAUTTA,+Vaan+Jumalan+Moosekselle+antamassa+Laissa+sijan+lihan+synti+oli+kielletty+ja+Leesus+täytti+Lain,+jonka+jälkeen+se+ei+ole+kiellettyä.
Se+löytyy+Vanhasta+testamentista.+
3+Moos.
+Herra+sanoi+Moosekselle+ja+Aaronille:
2+»Sanokaa+israelilaisille:+Maaeläimistä+saatte+syödä+kaikkia+nelijalkaisia,+
3+joilla+on+kaksijakoiset+sorkat+ja+jotka+märehtivät+ruokansa.+
4-6+Sitä+vastoin+eläimiä,+jotka+märehtivät+mutta+joilla+ei+ole+sorkkia+tai+joilla+on+sorkat+mutta+jotka+eivät+märehdi,+te+ette+saa+syödä.+Sellaisia+ovat+kameli,+tamaani+ja+jänis,+jotka+tosin+märehtivät+mutta+joilla+ei+ole+sorkkia;+ne+ovat+saastaisia.
+7
Saastainen+on+myös+sika,+jolla+tosin+on+kaksijakoiset+sorkat+mutta+joka+ei+märehdi.+
8+Näiden+eläinten+lihaa+älkää+syökö+älkääkä+koskeko+niiden+raatoihin,+sillä+ne+ovat+saastaisia.
01.01.2019 08:09
Asiaan+kuulumatonta+liturgiaa.
Kaikki+ajalta,+jolloin+ei+Hänellä+ollut+vielä+valtaa+ja+kirheissä+ei+mitää+yhteyttä+ko+asiaan.
Mutta+lue+tämä.+Apt+10;11+Hän+näki+taivaan+avoinna,+ja+taivaasta+tuli+alas+ikään+kuin+suuri+purjekangas,+joka+laskettiin+maahan+neljästä+kulmastaan+kannateltuna.
12+Siinä+oli+kaikenlaisia+maan+eläimiä,+nelijalkaisia+ja+matelijoita,+sekä+taivaan+lintuja.
13+Samassa+hän+kuuli+äänen:+"Nouse,+Pietari!+Teurasta+ja+syö!"
14+Mutta+hän+vastasi:+"Ei,+ei,+Herra!+En+ole+koskaan+syönyt+mitään+epäpuhdasta+tai+kiellettyä."+
15+Silloin+ääni+puhui+uudelleen:+"Minkä+Jumala+on+puhdistanut,+sitä+älä+sinä+sano+epäpuhtaaksi."
01.01.2019 08:03
Niin+Raamattu,+eli+VT+kieltää.+Se+on+Israelilaisten+kirja,+mutta+UT+ei+kiellä,+ei+edes+Jeesus.
Vaikeaa,+kun+Kerholta+loppuu+vitsit,+pitää+lainailla+Jumalan+omaisuuskansan+Sanomaa.
29.12.2018 21:30
Kirjoittiko+Paavali+Hebrealaiskirjeen?+Kaiketi+Sinulla+on+todiste+siitä?
Mikä+vika+Pavessa+ja+Pietussa+on?
22.12.2018 22:31
Näin+se+on,+lestadiolaisia+johtaa+Kerho?+Nyt+on+lapset+hengenvaarssa.++Mihinkähän+perustuu+se,+että+seurakunta+käskee+polttamaan,+saastuttamaan+itsensä+sekä+lähimmäisensä.+Kenen+seurakunta+sellainen+on,+ei+ainkaan+Jeesuksen.
19.12.2018 18:47
Farsiseuksia+koko+Kerho.+Minä+yritän+auttaa+teitä+terveeseen+elämään,+ilman+tupakkaa.+Sekään+ei+passaa.+Katso+ohjema,+näet+kuinka+paljon+minun+maksamasta+verosta,+kulminoituu+teidän+hengissä+pitämiseen.
19.12.2018 18:45
Mitä+päivää+tarkoitat?
19.12.2018 09:05
Panetko+paikan,+missä+nämä+kaksi+asiaa+on+yhdessä?
18.12.2018 21:45
panetko+paikan,+missä+se+ilmenee??
18.12.2018 08:32
Näin+on,+sen+kanssa+joudut+elämään.
Totuus+on+Jeesus,+ja+sekin+vielä+sinulta+uupuu,+sen+kautta+kaikki,+ei+ole+edes+Isää,+Jumalaa.
17.12.2018 21:20
Ehkä+te,+mutta+se+on+teidän+ongelma,+pyhät+ei+joudu+uudelleen+tosistamaan,+mutta+se+on+teillä+siellä+edessä,+kun+ette+maan+päällä+todista+Hänestä.
17.12.2018 21:18
Jos+minulla+puhujana+olisi+oma+usko+Jeesukseen+niin+heikko,+että+pitää+seurakunnalta+kysellä,+"saanko+minäkin+uskoa"???+Kuka+sen+voi+kiletää,+ja+tämmöinen+epävakaa+luonne+vielä+opettaa+ja+jakaa+pakanalliseti+syntejä+anteeksi.
On+se+jengiä,+todella.
17.12.2018 19:19
Ei+ollut+niin.+Jeesus+huolehtii+aina+omsitaan,+jopa+nytkin.
17.12.2018 19:16
Miksi?
17.12.2018 19:07
Miksi+pitää+kärsiä,+kun+on+jo+tunnustanut+suhteensa+Jeesukseen,+ottanut+uskovan+kasteen.+Se+riittää+Jeesukselle,+mutta+en+ole+varma,+riittäkä+Kerhon+jutut,+sillä+en+ole+koskaan+nähnyt+heitä+julistamassa+Jeesuksen+suuruuttaa+ihmisten+edessä.+Missään+UT+ei+tue+sitä+puoliskoa.+Mutta+tiedän,+että+teologiassa+on+myös+sillä+kannattajakunta.
17.12.2018 19:04
Kyllä+Raamattu+kertoo+maapallon+olleen+jo+pitkään+olmassa,+sen+aikaa+ei+tiedä+kukaan,+mutta+sukuluettelo+on+vain+sen+ihmisen+luonnin+mukainen,+ja+nimi+Adam+tarkoittaa+ihmistä.+Eva,+kaikkien+äitien+äitiä.+On+mainittu,+että+silloinen+Jumalan+luottoenkeli+Luchiverus+(joka+myöhemmin+teki+kapinan)+oli+täällä+alhaalla,+ja+tiedotti+Jumalalle+maan+kehitystä.+Kirja+ja+tiede+on+siitä+yksimielisiä,+etää+alussa+maapallolla+oli+vain+yksi+manner,+joka+hajosi+ja+siirtyi+paikoilleen+ennen+ihmisen+luomista,+ja+siirtymistä+tapahtuu+vieläkin.+Eli+puhutaan+varmaan+miljardeista+vuosista.
17.12.2018 07:19
Missä+ne+sitten+ovat,+sen+Ilmestyskirjan+mukaisen+7+vuotta,+eli+vaivan+ajan.++Tehän+kuulemma+elätte+jo+tuhatvuotista+aikaa?+Näin+yksi+VL+minulle+väitti.
16.12.2018 21:40
Mitä+kieltä+se+on,+muuta+kun+toteuttaminen,+mikä+oli+hyvin+yleistä+piireissä+vielä+kymmen+vuotta+sitten.+
Omiin+pentuihin+sekaantuminen+ei+ole+uskovaisen+työ,+ja+Kerhossa+niitä+on+tuhansia.
Valitan.+Toisaalta,+miksi+minä+suuttuisin,+säälin+ainoastaan.
14.12.2018 13:09
Mielipiteesi+ei++kuulu+avaukseen.+Taidat+itse+olla+VL+rutsa,+koska+noin+keulii.
13.12.2018 22:03
Minä+kysyinkin+teidän+kommentteja?
13.12.2018 21:22
12 / 692