Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Aamen
  2. Jos+tuohon+perustuu+uskosi,+hevetissä+elät,+se+kuuluu+näin+Raamatussa;5+tuo+mies+on+luovutettava+Saatanalle+ja+niin+annettava+hänen+ruumiinsa+tuhoutua,+jotta+hänen+henkensä+pelastuisi+Herran+päivänä.
  3. On,+se+mihin+uskoo?
  4. Mistä+XXX+löydät+kohdan,+jossa+sanotaan+se,+että;+Usko+on+Jumalan+lahja?Tuosta+tykkään,+jota+Kerho+ei+julista;Usko+on+usko+siihen+että+Kristus+on+sovittanut+meidän+syntimme.+>>Room.+9.:18+:"Jumala+siis+armahtaa+kenet+tahtoo+ja+paaduttaa+kenet+tahtoo."**+Oletko+ajatellut,+mikä+on+konteksti,+se+ei+viittaa+Kristuksen+jälkeiseen+aikaan,+vaan+vanhempaan,+Vanhan+Testamentin+aikaan,+josta+Maklakia+kirjoittaa+1+luvussa+(Sen+kirjan+jälkeen+Jumala+vaikeni,+eikä+ole+enää+puhunut+yhdellekään+ihmiselle)Herra+rakastaa+Israelia+mutta+vihaa+Edomia2+--+Minä+rakastan+teitä,+sanoo+Herra.+Mutta+te+kysytte:+"Missä+sinun+rakkautesi+näkyy?"+--+Eikö+Esau+ollut+Jaakobin+veli?+sanoo+Herra.+Jaakobia+minä+rakastin,3+mutta+Esauta+vihasin.+Minä+tein+Esaun+vuoret+autioiksi,+hänen+perintömaansa+sakaalien+asuinpaikaksiJa+siinä+Malakia+käsitteli+asiaa,+joka+oli+maailman+ensimmäisiä+asioita+1+Moos+2525+Joka+ensiksi+tuli+hänen+kohdustaan,+oli+ruskea+ja+yliyltään+niinkuin+karvainen+vaippa;+sentähden+pantiin+hänelle+nimeksi+Eesau.26+Senjälkeen+tuli+ulos+hänen+veljensä,+ja+hän+piti+kädellään+Eesaun+kantapäästä.+Ja+hänelle+pantiin+nimeksi+Jaakob.+Iisak+oli+kuudenkymmenen+vuoden+vanha+heidän+syntyessänsä.Se+ei+ole+opetus-+sanomaa,+vaan+historian+kertausta.+Tuollaisiin+asioihin+pitäisi+hieman+tarkentaa,+ettei+opeta+väärin.+Sillä+ei+ole+mitään+tekemistä+Uuden+Testamentin+jälkeen,+sillä+Jeesus+ei+sitä+ole+vahvistanut,+Kaikkivaltiaana.+Jumala+ei+meitä+pelasta,+ei+rankaise,+ei+tuomitse,+kaiken+tekee+Herra,+Herra+Jeesus.
  5. Kiitos+taas+XXX,+Kanssasi+on+hienoa+keskustella,+ja+annat+aina+minulle+jotain.Pidin+eilen+saarnan+Tempauksesta,+johon+sitten+liittyi+myös+Jeesuksen+paluu+omiensa+kanssa,+voittamaan+Jumalalle+Hramakedonin+sotä,+jolloin+pahuus+poistui+maan+päältä.Jeesus+kysyikin+retorisesti;+Luuk+18;8+Minä+sanon+teille:+hän+hankkii+heille+oikeuden+viipymättä.+Mutta+kun+Ihmisen+Poika+tulee,+löytääkö+hän uskoa maan+päältä?"+.Sitähän+ei+voi+löytyä+kun+suuren+Vaivan+ajassa+kristityt+tapetaan,+vaikka+Hanok+ja+Elia+kuinka+julistivat,+sen+2+vkk+vaille+7+vuotta.Pakko+kertoa+nämä+tosiseikat,+saadakseni+kokonaisuuden.Kuitenkin+Jeesus+Kaikkivaltiaana+nöyrtyy+Isälle+kertomaan+tehtävänsä,+ihmisten+edessä,+jossa+Hän+sanoo;+Joh+18;9+että+se+sana+kävisi+toteen,+jonka+hän+oli+sanonut:+"En+minä+ole kadottanut ketään+niistä,+jotka+sinä+olet+minulle+antanut".+Näin+Hän+myöntää,+että+Isä+on+Hänelle+rakas,+ja+vaikka+oli+saanut+vallan,+toteutti+Hän+Jumalan+tahdon+nimenomaan+Ihmisten+osalta,+yhtään+Jeesukseen+uskovaa+ei+ole+hukattu.Mutta+tuo+Johanneksen+Joh.+6:44 Ei+kukaan+voi+tulla+minun+luokseni,+ellei+Isä,+joka+minut+on+lähettänyt,+vedä+häntä.+Sen,+joka+tulee,+minä+herätän+viimeisenä+päivänä.!!+Kertoo+myös+siitä,+että+Jumala+palvelee+ja+auttaa+Pojan+työtä,+jotta+Hän+saa+seurakuntansa+pystyyn+maan+päälle,+ja+Jumala+vetää+vain+parhaat,+muut+jäävät+ruikuttamaan+omia+menojaan.Tämän+jakeen+sanoma,+jonka+sanoit+tuppaa+jäädä+vain+retoriseksi,+vaikka+sillä+on+mukana+kaksi+suurta+sanomaa.Mutta+juutalaisuudesta.+Olen+joskus+palstalla+kertonut+serkkuni+ja+minun+tapaamisesta,+muutaman+kerran+vuodessa+ja+aina+Hän+ottaa+kiinni+olkapäästäni+ja+sanoo;+-+Kuule+xxxx,+kun+Jeesus+tulee+tänne,+lupaatko+olla+kanssani,+kun+kysyn,+oletko+ensimmäistä+tai+toista+kertaa+maan+päällä?Tottakai+lupaan+ja+lupaus+on+voimassa.+Hän+on+sukumme+ortodokseja,+ei+edes+lue+Uutta+Testamenttia,+ja+yksijumalainen,+uskoo+vain+Adonaihin,+Jumalaan.+Hän+asuu+Suomessa.+Heille+Jumalala+on+yksi,+ja+Jeesus+Danelin+kirjan+7+luvun+mukainen+Poika,+joka+tulee+maan+päälle,+ja+saa+kaiken+vallan,+jolla+ei+ole+loppua+löytyy+jakeesta+14.Henki+on+heille+outo,+ja+myös+he+eivät+juuri+pohdi+Iankaikkisuutta,+näin+ajattelee+yleisestikin+juutalainen,+sillä+heidän+joukoissa+on+kautta+maailman+vain+ehkä+10%+messiaanisia.+Ongelmahan+heillä+on+Temppelin+puuttuminen,+uhraus.Vanhassa+Liitossa+Jumala+ei+ole+monikossa,+ei+edes+Jumalan+kuvaa+saa+tehdä.+Se+tieto+on+ehdottoman+väärä.
  6. Kuulehan.+Olen+tuonut+tuon+asiankulun+ainakin+sata+kertaa+palstalle+esille,+jopa+silloinkin,+kun+Kerho+ei+tunnustanut+temausta.Jeesushan+Tempaa+vain+omansa,+ja+jos+luet+Ilmestystä,+heitä+on+9+luvun+mukaan+vain1/3,+loput+jäävät.Elämähän+alkaa+juuri+sen+jälkeen+meillä+uudestsiyntyneillä,+mutta+kerrotko,+minkä+aikaa+me+ollaan+taivaassa,+ennenkun+Harmakedon+alkaa?