Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Kaste+toimenpiteenä+on+aina+upottaminen.+Pahanalliseen+"junailuun"+kuuluu+ainaostaan+ripottelu.Myös+se,+seikka+minkä+Raamattu+sanoo;+Kaste+annetaan+vain+Jeesukseen+uskoville+ja+se+on+suulla+tunnustettava,+jolloin+ihminen+syntyy+uudesti,+ja+synnit+pestään+pois.Ripottelu+on+pakkotoimenpiden,+ja+lapsi+on+aina+synnitön+Bar+mizvaan+asti.Naurettavaa+veroluettelopakotusta.
  2. Hieman+tietoa+"kohdasta",+jota+Kerhossa+ei+tiedosteta.Tämä+tapahtuma+oli+Jeesuksen+kuolleista+heräämisen+jälkeinen+tapahtuma.Siinä+on+opittavaa,+muutama+asia.+Esim+tervehdys,+Hän+sanoi-+Rauha+teille.+Näin+tervehtii+suurin+osa+koko+maailman+kristityistä,+mutta+ei+kristitty+Kerho+tevehtii;+-+Jumalan+rauhaa?Toinen+seikka,+joka+on+merkittävä.+Hän+metafooraisesti+puhaltaa+(jota+kerholaiset+harrastivat+puhallella+toistensa+kasvoihin)+näennäisesti+Pyhän+Hengen+Heidän+päälleen.Jos+mietimme+asiaa?+Milloin+Henki+tuli+maailmaan?+Se+tuli+vasta+Helluntaina.++Helluntai+on+7+viikon+jälkeen+Pääsiäistä,+joten+todellisuudessa+mitään+henkeä+ei+tullut+ja+sen+myös+vahvistaa+Jeesuksen+omat+sanat;+Luuk. 24:49 Minä+lähetän+teille+sen,+minkä+Isäni+on+luvannut.+Pysykää+tässä+kaupungissa,+kunnes+saatte+varustukseksenne voiman korkeudesta."Tästä+ei+puhuta,+vaikka+se+on+merkityksellinen+asia,++lieneekö+syynä,+se,+että+kun+ei+ole+itsellä+Henkeä,+se+jää+kokonaan+välinpitämättömäksi.Se+ykkösosasta.Voisit+laittaa+kirjan+ja+luvun+nimen,+moni+niitä+ei+muuten+tiedä,+mutta+onko+edes+tarkoitus+tietää,+kunhan+vain+kirjoittaa+tai+puhuu,+kaiken+kerholainen+uskoo+silloin.Se+löytyy+Matt+16;18,+jossa+Jeesus+korottaa+Simon+Joonan+pojan+korkeaan+asemaan.Olisi+kuitenkin+hyvä+kirjoittaa,+niin+kuin+alkuteksti+kertoo;+-+ja+Päälle+tämän+kallion+minä+rakennan+SEURAKUNTANI+(ekklésian),+niin+pystyään+Jeesuksen+sanoissa.+Samoin+se+jatkuu;+-+Jota+ei+Haadeksen+(hadu)+portit+voita.+Haades+toki+voidaan+kääntää+myös+Tuonelaksi.Sitten;+Tuon+Taivasten+Valtakunnan,+joka+on+muissa+evankleiumeissa+heimosyistä+Jumalan+Valtakunta,+niin+avaimet+annetaan+VAIN+Pietarille.+Eli+MINKÄ+SINÄ+SIDOT+MAAN+PÄÄLLÄ,+SE+ON+SIDOTTU?+Pietari+on+kuollut+ja+avaimet+meni+mukana.Ja+mitä,+jos+sidot+päällä+maan,+tulee+sidotuksi+Taivaassa.+Aina+puhutaan+yhdestä+persoonasta+"désés",+joten+kannattaa+tutustua+textiin,+ennkuin+ottaa+avaimet+itselleen.Matteis+sanoo+aika+harvoin,+että+-+älkää+kertoko+kenellekään,+että+olen+Messias.+Mutta+pätkäsoprmi+sen+sanoo+usein+ja+kaikki+nämä+vielä+puoli+vuotta+ennen+Golgataa.Joten+pelkkä+kopiointi+on+palstarikos,+sekä+lapsellista,+kun+ei+edes+itse+tiedä+mikä+oli+sanoma.
  3. Sitä+saa,+mitä+tilaa.
  4. >>Yhä+useampi+ja+useampi+vanhoillislestadiolainen+jo+ajattelee,+että+pelastusta+voi+hyvin+olla+ja+todennäköisesti+onkin+muissakin+porukoissa.+**+Juuri+näin.+Kerho+on+kun+kissanpentu+sarja,+kaikkien+silmät+eivät+aukea+yhtä+aikaa.+Myös+moni+on+myöntänyt,+ettei+Jumalan+Valatkuntaa+johda+ihminen,+vaan+Jumala+ja+se+on+vain+pelottelun+aikaansaama+tilanne.+Jumalan+Valatkunta+tulee+Israeliin,+kun+Jeesus+omiensa+kanssa+poistaa+pahuuden.Kerho+ei+edes+kompuroi+Jeesuksessa+kiinni,+vaan+epätoivoisesti+Jumalassa.+Jeesushan+käski+opettamaan+kaikkia+mitä+itse+teki+ja+opetti,+ja+tämä+opetus+tyystin+uupuu+Kerhosta.+Alussa+ja+lopussa+on+kyllä+pieni+rukous,+"jeesuksen+nimessä"?Joukkonahan+se+ei+ole+erityisen+suuri.+Samaoja+lukuja+on+myös+kristityissä+suunnissa+kokoontumisissa.+Jäseniäkin+on+vain+hieman+yli+30+tuhatta.>>+Osa+oikein,+osa+teeskennellen+ja+osa+vahingossa+väärällä+tavalla+uskoen.+Useimmat+eivät+enää+edes+usko,+että+voi+uskoa+jotenkin+väärin.+Riittää,+että+uskoo+oikeasti.+**+Tuolla+ei+ole+mitään+merkitystä.+Vain+sillä+on+merkitystä,+että+uskoo+Jeesuksen+Messiaaksi+ja+suulla+tunnustaa+Hänet+Herraksi.+Nämä+myös+uupuu+Kerholta.+Raha+on+heille+kongetiaa+ja+lahkoa+sinänsä+pelätään+enemmän+kun+Jumalaa.Jokainen+ihminen+uskoo+aina+johonkin,+kerholaiset+BMW+A7,+mutta+eivät+toteuta+Jeesuksen+ohjetta:+Matt+10;+32+"Joka+tunnustautuu+minun+omakseni+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+tunnustan+omakseni+Isäni+edessä+taivaissa. 33+Mutta+joka+ihmisten+edessä+kieltää+minut,+sen+minäkin+kiellän+Isäni+edessä+taivaissa.Olisi+hyvä+löytää+yksikään,+joka+"kehtaa"+tämän+tehdä.+He+sanovat,+että+se+on+henkilökohtainen+juttu????+Joten+miten+sen+uskon+kanssa+itse+asiassa+on.+Tälläisiä+on+teeskentelijät.Oulun+alueella+on+osa+kunnistakin+Kerhon+liekassa+ja+parhaat+yritystontit+on+vain+heidän+käsissään.>>Siltikään+kaikki+karismaattiset+suuntauksetkaan+eivät+ole+automaattisesti+epäuskoisia.+**+Suurin+ero+heillä+on+se,+että+kristittyjen+seurakuntien+kulmakivi+on+Kristsu,+Jeesus.>>+Aidon+uskon+tietää+vain+uskova+itse,+sekä+myöskin+Jumala.+Muut+eivät+näe,+kuka+teeskentelee+ja+kuka+uskoo+oikeesti!**+Pelastavan+uskon+tietää+vain+Jeesus.+Ei+kuten+SRK+ja+Jehovantodistajat,+joiden+pelastus+on+Jumalassa,+mutta+Raamattu+sitä+ei+tue.Vain+Jeesus+kuoli+vuoksemme.Hyvä+kirjoitus.+Kiitos.
  5. eli+ketä+tarkoitat?
  6. Amen.
  7. Siinä+maassa+on+elävä+usko+ollut+aina+ja+ensimmäisenä+ja+sinne+päätyy+kaikki+kristityt+Uuteen+Jerusalmiin,+Jumalan+Valtakuntaan,+jota+johtaa+Jumala,+ei+ihminen.Mitä+Sinä+jeille+kertoisit+ja+miten?