Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Lestadiolaista+soopaa.+Hieman+näyttöä+nyt,+tai+peru+puheesi.
19.08.2018 17:46
Kaste+toimenpiteenä+on+aina+upottaminen.+Pahanalliseen+"junailuun"+kuuluu+ainaostaan+ripottelu.
Myös+se,+seikka+minkä+Raamattu+sanoo;+Kaste+annetaan+vain+Jeesukseen+uskoville+ja+se+on+suulla+tunnustettava,+jolloin+ihminen+syntyy+uudesti,+ja+synnit+pestään+pois.
Ripottelu+on+pakkotoimenpiden,+ja+lapsi+on+aina+synnitön+Bar+mizvaan+asti.
Naurettavaa+veroluettelopakotusta.
19.08.2018 17:44
Juuri+näin,+siinä+se+ero+on;+Luterilainen+"tämän+kirkon+jäseneksi",+eli+veromaksjaksi,+Kristitty+kasteen+Jeesukseen.
19.08.2018 13:11
Miten+kastetaan+ja+mihin+kastetaan?
19.08.2018 13:09
Jumalan+Valatkunnasta+ei+voi+erota,+kun+se+tulee.+Kaikki+sen+ympärillä+on+poltettu+ja+mitat+2304+km+kantiinsa,+sen+voi+tarkistaa+Hesekiel+48;16,17.+Sen+keskipiste+on+Jerusalmissa,+ja+asujat+vain+Pyhiä+kristittyjä,+Jeesuksen+seuraajia.
JV;tä+johtaa+Kolmiyhteinen+Jumala,+ei+ihminen.
19.08.2018 08:22
Sana+on+ensimmäisiä+joka+opetetaan+teologeille,+seurakunta+taas+järjestää+kokouksia,+kansankokouksia.++Kansankokousta+tarkoittavaa+kreikan+sanaa+ekklêsÿ¡+käytetään+myös+kristillisestä+seurakunnasta.
19.08.2018 08:17
Tuonko+verran+tunnet+Raamatun+historiaa?+
Apostoli+Markus,+joka+kirjoitti+aikoinaan+ensimmäisen+evankeliumin,+Markuksen+evankeliumin,+oli+jo+syntymästää+saakka+lyhytsorminen.
Hänellä+oli+Mohrinin+oireyhtymä+sormien+osalta?
18.08.2018 20:49
Hieman+tietoa+"kohdasta",+jota+Kerhossa+ei+tiedosteta.
Tämä+tapahtuma+oli+Jeesuksen+kuolleista+heräämisen+jälkeinen+tapahtuma.
Siinä+on+opittavaa,+muutama+asia.+Esim+tervehdys,+Hän+sanoi-+Rauha+teille.+Näin+tervehtii+suurin+osa+koko+maailman+kristityistä,+mutta+ei+kristitty+Kerho+tevehtii;+-+Jumalan+rauhaa?
Toinen+seikka,+joka+on+merkittävä.+Hän+metafooraisesti+puhaltaa+(jota+kerholaiset+harrastivat+puhallella+toistensa+kasvoihin)+näennäisesti+Pyhän+Hengen+Heidän+päälleen.
Jos+mietimme+asiaa?+Milloin+Henki+tuli+maailmaan?+Se+tuli+vasta+Helluntaina.++Helluntai+on+7+viikon+jälkeen+Pääsiäistä,+joten+todellisuudessa+mitään+henkeä+ei+tullut+ja+sen+myös+vahvistaa+Jeesuksen+omat+sanat;+
Luuk. 24:49
Minä+lähetän+teille+sen,+minkä+Isäni+on+luvannut.+Pysykää+tässä+kaupungissa,+kunnes+saatte+varustukseksenne voiman korkeudesta."
Tästä+ei+puhuta,+vaikka+se+on+merkityksellinen+asia,++lieneekö+syynä,+se,+että+kun+ei+ole+itsellä+Henkeä,+se+jää+kokonaan+välinpitämättömäksi.
Se+ykkösosasta.
Voisit+laittaa+kirjan+ja+luvun+nimen,+moni+niitä+ei+muuten+tiedä,+mutta+onko+edes+tarkoitus+tietää,+kunhan+vain+kirjoittaa+tai+puhuu,+kaiken+kerholainen+uskoo+silloin.
Se+löytyy+Matt+16;18,+jossa+Jeesus+korottaa+Simon+Joonan+pojan+korkeaan+asemaan.
Olisi+kuitenkin+hyvä+kirjoittaa,+niin+kuin+alkuteksti+kertoo;+-+ja+Päälle+tämän+kallion+minä+rakennan+SEURAKUNTANI+(ekklésian),+niin+pystyään+Jeesuksen+sanoissa.+Samoin+se+jatkuu;+-+Jota+ei+Haadeksen+(hadu)+portit+voita.+Haades+toki+voidaan+kääntää+myös+Tuonelaksi.
Sitten;+Tuon+Taivasten+Valtakunnan,+joka+on+muissa+evankleiumeissa+heimosyistä+Jumalan+Valtakunta,+niin+avaimet+annetaan+VAIN+Pietarille.+Eli+MINKÄ+SINÄ+SIDOT+MAAN+PÄÄLLÄ,+SE+ON+SIDOTTU?+Pietari+on+kuollut+ja+avaimet+meni+mukana.
Ja+mitä,+jos+sidot+päällä+maan,+tulee+sidotuksi+Taivaassa.+
Aina+puhutaan+yhdestä+persoonasta+"désés",+joten+kannattaa+tutustua+textiin,+ennkuin+ottaa+avaimet+itselleen.
Matteis+sanoo+aika+harvoin,+että+-+älkää+kertoko+kenellekään,+että+olen+Messias.+Mutta+pätkäsoprmi+sen+sanoo+usein+ja+kaikki+nämä+vielä+puoli+vuotta+ennen+Golgataa.
Joten+pelkkä+kopiointi+on+palstarikos,+sekä+lapsellista,+kun+ei+edes+itse+tiedä+mikä+oli+sanoma.
18.08.2018 19:21
Sitä+saa,+mitä+tilaa.
17.08.2018 07:13
>>Yhä+useampi+ja+useampi+vanhoillislestadiolainen+jo+ajattelee,+että+pelastusta+voi+hyvin+olla+ja+todennäköisesti+onkin+muissakin+porukoissa.+**+Juuri+näin.+Kerho+on+kun+kissanpentu+sarja,+kaikkien+silmät+eivät+aukea+yhtä+aikaa.+
Myös+moni+on+myöntänyt,+ettei+Jumalan+Valatkuntaa+johda+ihminen,+vaan+Jumala+ja+se+on+vain+pelottelun+aikaansaama+tilanne.+Jumalan+Valatkunta+tulee+Israeliin,+kun+Jeesus+omiensa+kanssa+poistaa+pahuuden.
Kerho+ei+edes+kompuroi+Jeesuksessa+kiinni,+vaan+epätoivoisesti+Jumalassa.+Jeesushan+käski+opettamaan+kaikkia+mitä+itse+teki+ja+opetti,+ja+tämä+opetus+tyystin+uupuu+Kerhosta.+Alussa+ja+lopussa+on+kyllä+pieni+rukous,+"jeesuksen+nimessä"?
Joukkonahan+se+ei+ole+erityisen+suuri.+Samaoja+lukuja+on+myös+kristityissä+suunnissa+kokoontumisissa.+Jäseniäkin+on+vain+hieman+yli+30+tuhatta.
>>+Osa+oikein,+osa+teeskennellen+ja+osa+vahingossa+väärällä+tavalla+uskoen.+Useimmat+eivät+enää+edes+usko,+että+voi+uskoa+jotenkin+väärin.+Riittää,+että+uskoo+oikeasti.+**+Tuolla+ei+ole+mitään+merkitystä.+Vain+sillä+on+merkitystä,+että+uskoo+Jeesuksen+Messiaaksi+ja+suulla+tunnustaa+Hänet+Herraksi.+Nämä+myös+uupuu+Kerholta.+
Raha+on+heille+kongetiaa+ja+lahkoa+sinänsä+pelätään+enemmän+kun+Jumalaa.
Jokainen+ihminen+uskoo+aina+johonkin,+kerholaiset+BMW+A7,+mutta+eivät+toteuta+Jeesuksen+ohjetta:+Matt+10;+
32+"Joka+tunnustautuu+minun+omakseni+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+tunnustan+omakseni+Isäni+edessä+taivaissa.
33+Mutta+joka+ihmisten+edessä+kieltää+minut,+sen+minäkin+kiellän+Isäni+edessä+taivaissa.
Olisi+hyvä+löytää+yksikään,+joka+"kehtaa"+tämän+tehdä.+He+sanovat,+että+se+on+henkilökohtainen+juttu????+Joten+miten+sen+uskon+kanssa+itse+asiassa+on.+Tälläisiä+on+teeskentelijät.
Oulun+alueella+on+osa+kunnistakin+Kerhon+liekassa+ja+parhaat+yritystontit+on+vain+heidän+käsissään.
>>Siltikään+kaikki+karismaattiset+suuntauksetkaan+eivät+ole+automaattisesti+epäuskoisia.+**+Suurin+ero+heillä+on+se,+että+kristittyjen+seurakuntien+kulmakivi+on+Kristsu,+Jeesus.
>>+Aidon+uskon+tietää+vain+uskova+itse,+sekä+myöskin+Jumala.+Muut+eivät+näe,+kuka+teeskentelee+ja+kuka+uskoo+oikeesti!**+Pelastavan+uskon+tietää+vain+Jeesus.+Ei+kuten+SRK+ja+Jehovantodistajat,+joiden+pelastus+on+Jumalassa,+mutta+Raamattu+sitä+ei+tue.
Vain+Jeesus+kuoli+vuoksemme.
Hyvä+kirjoitus.+Kiitos.
16.08.2018 20:47
On+kyllä.+uomiokin+on+seuraavan+lainen,+josta+Keholla+on+käsitys+farisealaisuudesta:+Ilm.+2:23+
ja+hänen+lapsensa+minä+tappamalla+tapan,+ja+kaikki+seurakunnat+saavat+tuntea,+että+minä+olen+se,+joka+tutkin+munaskuut+ja+sydämet;+ja+minä+annan+teille+kullekin+tekojenne+mukaan.
Tekojen+mukaan+tulee+tuomio,+uskon+mukaan+Jeesukseen+Messiaana+pelastus.
Tuolle+pempolle+len+asiasta+puhut+ainakin+sat+kertaa,+mutta+et+ole+tajunnut.
16.08.2018 20:26
Höyryn+aiheuttaa+vajaa+älyinen+höyrypää.
16.08.2018 20:20
Ei+löydy+kuollutta+uskoa,+vaajamieliselle,+jos+löytyisi,+manitsisi+sen.
Kirjoitti+tai+ei,+niin+kerhon+elävää+uskoa+ei+Sana+tunne,+kuten+ei+tunne+vaajakirkollisellekaan+sanaa.+Tarkoittaako+se,+että+kirjoittaja+on+vajaaälyinen,+sitäkään+ei+löydy,+mutta+haiset+sille.
16.08.2018 17:41
eli+ketä+tarkoitat?
16.08.2018 12:33
Hyvä.+Milloin+aijot+sen+tehdä?+Onko+ylipäättään+toivoa+siihen?
16.08.2018 08:20
Suuri+Babylon,+joka+hajoaa+kuvaan+maaimlan+jumalaa+Rahaa,+joka+romahtaa+täysin,+ja+ei+voi+ostaa+eikä+myydä+mitään,+mutta+silloin+on+jo+Vaivana+aikaa.
16.08.2018 07:26
Molemmat+kuuluvat+saman+Paavin+alamaisuuteen,+ja+elävät+saatanan+ohjausessa,+joskin+Kerho+hienotunteimmin.+Siellä+on+myös+uskovia,+jotka+käytännössä+katolisuudesta+uupuvat.
Molemmille+raha+on+jumala.
Roomalla+se+on+mafiajohtoinen,+yli+3000+miljardin+omaisuudella+++++
impresa+immobiliare,+Kerholla+talliosakkeet+ja+kuntien+kanssa+hyvävelisysteemit.
16.08.2018 07:23
Amen.
16.08.2018 07:14
Kerro+paikka.+Olen+käynyt+siellä,+ja+yhtään+VL+julistajaa+en+ole+nähnyt,+muita+suomalaisia+julistajia+kylläkin+ja+kukaan+ei+ollut+juuri+kuullutkaan+koko+vl+jutusta+mitään?
Miksi+sinne+menette,+koska+Jumalan+on+järjestänyt+asian.+
Lue+Room.+11:26+
Sen+tapahduttua+koko+Israel+on+pelastuva,+niin+kuin+on+kirjoitettu:+--+Siionista+on+tuleva+Pelastaja,+hän+poistaa+jumalattomuuden+Jaakobin+jälkeläisistä
Enemmän+kannattaisi+olla+huolissaan+Kerhosta,+sillä+sille+ei+ole+Raamattu+antanut+mitään+toivoa+nimeltä.
15.08.2018 20:28
Siinä+maassa+on+elävä+usko+ollut+aina+ja+ensimmäisenä+ja+sinne+päätyy+kaikki+kristityt+Uuteen+Jerusalmiin,+Jumalan+Valtakuntaan,+jota+johtaa+Jumala,+ei+ihminen.
Mitä+Sinä+jeille+kertoisit+ja+miten?
15.08.2018 19:02
45 / 692