Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Amen.Kaiken+lisäksi+rikkaisiin+verrattuna+se+tuottaa+paikan+Iankaikkisuuteen+Jerusalemissa.
  2. >>minun+mielestä+,+Hengellisesti+rikas+on+sellainen+,+että+hänellä+kaikke+niin+paljon+ettei+enää+tarvi+mitään+,+esimerkisi+fariseus+,+hän+oli+jo+valmiiksi+vanhurskas+..**+Tuolla+ei+hengellisesti+rikkaan+kanssa+ole+mitään+merkitystä,+päinvastoin.Kannattaa+tutustua+Raamattuun,+mitä+Jeesus+asiasta+sanoi.Kerjäläisellähän+ei+ole+mitään,+se+on+selvä,+ja+mestyneellä+on+kaikki?+Sekin+on+selvä+ja+kumman+puoleen+Jeesus+asiassa+kääntyy,+nimeomaan+hengellisesti+rikkaassa,+ja+köyhässä,+vastus+löytyy+sieltä,+joka+on+Jeesuksen+itsensä+hyväksymä.Kenet+Jeesus+julistaa+autuaaksi?+Nimenomaan+hengellisesti+köyhät+Hän+näkee+voittajana,+ja+voittajat+perivät+Jumalan+Valtakunnan+Jerusalemissa,+Jumalan+tultua+sinne.Matt.+5:3+"Autuaita+ovat+hengessään+köyhät,+sillä+heidän+on+taivasten+valtakunta.+Asian+vahvistaa+Jesaja+57;15+Korkea+ja+Ylhäinen,+hän,+joka+pysyy+ikuisesti,+jonka+nimi+on+Pyhä,+sanoo+näin:+--+Minä+asun+korkeudessa+ja+pyhyydessä,+mutta+asun+myös+murtuneiden+ja+nöyrien+luona.+Minä+virvoitan+murtuneiden+hengen+ja+herätän+eloon+nöyrien+sydämen.Sekä+Jes+61;1+Herran+henki+on+minun+ylläni,+sillä+hän+on+voidellut+minut.+Hän+on+lähettänyt+minut+ilmoittamaan+köyhille+hyvän+sanoman,+parantamaan+ne,+joiden+mieli+on+murtunut,+julistamaan+vangituille+vapautusta+ja+kahlituille+kahleitten+kirpoamista,He+ovat+vahurskaita,+autauaita+Hengessä,+He+hukaavat+jatukuvasti+Herran+Jeesuksen+puoleen.Ihme,+ettei+Hengellisesti+rikkailla+ole+teutan+mielestä+edes+Jeesusta,+Hän+puhuu+vain+Israelin+Jumalasta?+Jumala+ei+pelasta,+Poika+on+tehnyt+jo+kaiken.+Vain+Jeesuksen+omat,+voittajat+perivät+maan.+Hengellisesti+köyhät+sen+tekevät.Lopuksi+Hengellisesti+köyhistä;+Hengellinen+köyhyys+merkitsee+sitä,+että+saan+olla+niin+tyhjä+kaikesta+yliluonnollisuudesta+kuin+olen+ja+kuitenkin+rohkenen+ajatella,+että+Jeesus+riittää+sittenkin+minullekin.Kukaan+ei+kestä+Jumalan+edessä,+ei+kukaan,+mutta+ei+sinne+pääsekkään,+kun+Jeesuksen+kanssa,+nöyränä+sekä+voittajana+maailmasta+ja+lahkoista.+Todellisuudessa+juuri+he+ja+me+olemme+Hengellisesti+rikkaita+ja+Isien+perinnesäännöillä+pelastusta+odottavat+ovat+niitä+Hengellisesti+niin+köyhiä+ja+maniboloitus,+että+oma+iankaikkisuus+kilvoitus+voittajana+jää+kaiken+humpuukin+sisään,+ja+jopa+Jeesuskin+unohtuu,+kunhan+"on+synnit+anteeksi",+jolla+ei+ole+minkäänlaista+Raamatullista+yhteyttä+pelastukseen.+Niin+köyhiä+he+ovat,+fariseuksia,+joilla+on+vain+Jumala,+ei+Kaikkivaltiasta+Jeesusta.Rikkaan+on+vaikea+pelastua,+sen+sai+kokea+Rikas+Poika;+Matt.+19:21+Jeesus+sanoi+hänelle:+"Jos+tahdot+olla+täydellinen,+niin+mene+ja+myy+kaikki,+mitä+sinulla+on,+ja+anna+rahat+köyhille.+Silloin+sinulla+on+aarre+taivaissa.+Tule+sitten+ja+seuraa+minua."Onko+enään+maan+päällä+näin+suurta+autuuden+mittaa,+sekä+intoa+toteuttaa+asiaa,+auttaa+köyhiä?Usea,+kuten+valitettavasti+jopa+teutakin,+jota+arvostan,+häpeää+pelastajaansa,+joten+se+siitä+vahurkaudesta,+koska+edellytys+on+seuraava;+Matteus+10;32+"Joka+tunnustautuu+minun+omakseni+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+tunnustan+omakseni+Isäni+edessä+taivaissa.+33+Mutta+joka+ihmisten+edessä+kieltää+minut,+sen+minäkin+kiellän+Isäni+edessä+taivaissa.+Oliko+vahinko,+vai+tahallista?+Ylipäätään+Kerhossa+ei+tunnusteta+kysymättä,+että+olen+Jeesuksen+seuraaja?+Seuraaja+on+aina+vanhurskas,+Jumalalle+kelpaava+Jeesuksen+opetuslapsi.Toinen+seikka+on+se,+ettei+monikaan+ystävälleen+voi+tunnustaa,+että+on+hengellisesti,+ja+maallisesti+köyhä,+eikä+se+sovikkaa+Audeihn+ja+BMW,hen,+eikä+heidän+kuskeihinsa.Kun+eräs+Kerhon+merkkihenkilö+osti+muutama+vuosi+sitten+valkean+BMW+7+auton,+nyt+vain+valkea+käy,+ettei+erotu+jengistä.+Ihmeellistä.Myös+se,+että+Jeesus+oli+ja+on+rikas,+omistaa+Maapallosta+kaiken,+mutta+tuli+tähtemme+köyhäksi,+josta+Pave+kirjoittaa+2+Kor+8;9+hyvin.Itse+koen+olevani+Hengellisesti+vahva+Jeesuksessa,+jota+ilman+olisin+rutiköyhä,+asia+josta+laulan+ja+puhun+ylistystä+päivät+päästään,+ja+nautin+siitä,+se+tekee+kuitenkin+minut+vahvaksi,+jonka+kirjaa+ei+tarvitse+avata+viimeisellä+tuomiolla,+ja+saan+siitä+voimia+olla+köyhä,+jota+olisin+ilman+Häntä.+Kenen+luokse+menisin,+jos+Jeesusta+ei+olisi?+En+kenekään,+kaikki+muu+on+turhaa,+kuten+purjehdus.+Kuitenkaan+minulla+ei+ole+Hänelle+vastalahjaa+muuta+kun+vastata+lupukseen,+olla+Hänen+opetuslapsensa+ja+kertoa+Hänen+suuruudestaan.+Se+on+sitä+vanhurskautta,+joka+tekee+vahvaksi.Lopuksi+on+todettava,+että+hengellisesti+köyhäksi+tulee+vasta+sitten,+kun+on+pessyt+kätensä+kaikesta+epäolennaisesta,+sekä+ryhmä+kurista,+"uskovaisen"+tavoista,+sekä+kunniahimosta.>>Hengellinen+köyhä+,+selitetään+Mat.+5:3-4,+6.+eli+kolmestä+jakeesta+.,+lue+ne+raamatustasi+,+pääset+ajatuksen+alkuun+.+.+.**+Aika+hyvä,+vaikka+vain+jakeessa+6+on+kerrottu;+Autuaita+ne,+joilla+on+vanhurskauden+nälkä+ja+jano:+heidät+ravitaan.Se+jatkuu+vielä+useita+jakeita,+missä+on+objekti.+Mutta+syntisyydestä+siinä+ei+puhuta+mitään,+ja+juuri+tämä+on+sitä+pahasti+asiaa+pilaavaa+SRK.+mantraa.Jeesuhan+on+sovittanut+uudestisynyneen+synnnit,+siksi+ei+heidän+osalat+kirjoja+avata.Tämän+olisi+hyvä+Kerhonkin+tajuta.Jatk.
  3. OK.
  4. Ei.
  5. No+mikä+se+on?
  6. Oletko+vai+et,+mutta+minut+kirottiin+Raamatun+mukaan.Jeesus+käytti+sitä+äärimmäisissä+tilanteissa+ja+aina+objekti+joko+kuoli,+tai+kaupunki+hävisi.Asia+vaatii+Raamatun+tuntemusta.Näin+se+on,+joku+jopa+kiroaa+lapsensa,+mutta+suotakoon+se+mahdollisuus+myös+Sinulle.On+hyvä,+että+etsit+viisautta+kielesi+käyttöön,+ehkä+siitä+jotain+tuleekin,+mutta+saatanallisuus+sekä+tyhmyys+on+syvällä,+työtä+se+teettää.