Liikkuva kuva on synti.Piste.

VanhaPuhuja

Niin on monta uskomassa olleet saarnanneet. Vain epuskoiset sellaisia katsoo turmiokseen.

22

331

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatellamitenkätevää

eli autossa istuva ja matkaaja ei ole luvallista katsoa ikkunasta!

• KuuntelevainenSisar

Kylla Luoja pitaa omistaan huolen vaikka niitten silimat ilis kiinni. Pitaa vain uskoa kuten puhujaveli niin kallisti kirkasti asiata.

• Millä vallalla, sillä valtahan on kaikki Jeesuksella.

• dasjögjddj

Asia on ajalta joka oli ennen kuin
      tunnettiin mediakriittisyyttä.
      On ollut hyvä, että joillakin on
      ollut näkemys median huonoista
      puolista.
      Mediakriittisyys kehittyi siitä.

• Tietotuusjaelämä

Miksi kuva? Jumalan loi ihmisen omaksi kuvakseen. Mikäli kaupungilla näet näitä liikkuvia " kuvia" niin sekö on syntiä.

• Vl.srk.puh.veli

Polokkatukka tekohamppaat ja haitarin soitto on sitä perisyntiä.

• Pumppuri

Ilmapalkeet ne ovat kirkkojen uruissakin, kurttu sekin muttei haittaa uskovaisia.

• PasiToivonen

Ei saa liikuttaa oikeassa reunassa olevaa palkkia jos ruudulla on muutakin kuin vain tekstiä.

Vai onvatko * ja # kuvia?

• Eikiitosjeesus

Uskovaisille myös liikkuva ajatus on synti. Vain opinkappaleisiin nojaaminen on hyvää. Muutoin uskonnon kaltainen reliikki ei voisi olla olemassa.

• eihyvänenaika

Miten se voi olla mahdollista että tällaista hoopoista asioista yleensä puhutaan mitään aikuiset ihmiset !!?

että liikkuva kuva syntiä ... kun koko elämä on liikettä vain nukkuessaan se pysähtyy, niin että joku alkaa puhua liikkuvan kuvan synnistä... ei tätä jaksa käsittää ei ei.

miksi te lestat ette käynnistä uskonne puhdistusta oikein aikuiseen ja Raamatulliseen tapaan jossa kannetaan rovioon kaikki joiden kuuluukin palaa poroksi.

kai t e tajuatte että iankaikkuuteen t e olette menossa ja siellä on ihan oudot miehet vastassa, ei olekkaan tuttuja puhujia nyökyttämässä päätään mille tahansa hoopoudelle!

• YhdessaRakkaudessa

Hieman kunnioitusta tunkion paalta saarnaaville aina oikeassa oleville maallikkovelipuhujille.

• Drömhöm

Nukkuessa katsotaankin liikkuvaa kuvaa, ainakin jos näkee unia liikkuvasta kuvasta.

• TakarivinSisar

Sekin on syntia..oikeastaan vl_ saarnatkin puhuu vain synnista. Johannes Kastaja kehotti vajavaisia ja heikkoja ihmisia kstsomaan Jumalan Karitsaan joka hoitaa syntiongelman puolestamme. Ei kehottanut pyorimaan js rypemaan synnissa.
        Synti on tosin suurin ongelmamme mutta Vapahtajsmme on hoitanut sen puokestamme.

• nivalainen-vl

Missä Raamatussa liikkuva kuva on syntiä? Kukaan saarnaaja veli ei ole sitä minulle pystynyt selittämään?
      Jodko te, jotka tunnutte tietävän.

• Ne on niitä VL veijareita, vailla Raamattua.
        Jeesus ei koskaan käskenyt mennä leivittämään sanomaa synnistä, ei, vaan sanomaa Hänestä, ja syntien anteeksi antamisesta toimestaan.

Matteus 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. >> Jakeen lisätiedot
        28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• suksisuohon
        Kesitas kirjoitti:

Ne on niitä VL veijareita, vailla Raamattua.
        Jeesus ei koskaan käskenyt mennä leivittämään sanomaa synnistä, ei, vaan sanomaa Hänestä, ja syntien anteeksi antamisesta toimestaan.

Matteus 28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. >> Jakeen lisätiedot
        28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Älä nyt viitsi vajaakirkon paholainen.

• suksisuohon kirjoitti:

Älä nyt viitsi vajaakirkon paholainen.

Tiedän vajaa????, et sinä sitä kuitenkaan tajua, koska se on Raamatussa, ihme kyllä, Jeesuksen viimeiset sanat ihmisenä.

• 997

Oliko viimeiset? Miten Apostolien teot 1. luku, kun Jeesus kohosi taivaaseen pilven peittäessä hänet? Ehkä helle väsyttää? Ja korjaus vielä sekin, että maan päällä.

• katso.ihminen

Jeesuksen viimeiset sanat ihmisenä: "Se on täytetty"

• suksisuohon
        Kesitas kirjoitti:

Tiedän vajaa????, et sinä sitä kuitenkaan tajua, koska se on Raamatussa, ihme kyllä, Jeesuksen viimeiset sanat ihmisenä.

Selvennän sen verran, kun sinä nimität vl:iä kerhoksi, niin mielestäni sinä olet vajaakirkon paholainen.

• 123-4
        suksisuohon kirjoitti:

Selvennän sen verran, kun sinä nimität vl:iä kerhoksi, niin mielestäni sinä olet vajaakirkon paholainen.

Mikä on vaajakirkko, kun yksi ns, kerholainen sitä viljelee?
        Tulee mieleen aina, että hän on hieman "vajaa" itse ihmisenä.
        Faktoja ei ole esittää, mutta olemus on vajaa.

• Liikkuvasta_kuvasta

Olen ikäni ollut vl ja kulkenut seuroissa enkä muista koskaan puhujan saarnanneen, että nimenomaan liikkuva kuva olisi syntiä. TV-ohjelmien haitallisuudesta uskonelämälle kyllä on saarnattu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      86
      1689
    2. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      16
      1063
    3. Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa

Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.
      Kajaani
      98
      1007
    4. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      79
      942
    5. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      91
      784
    6. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      51
      754
    7. Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia

https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot
      Maailman menoa
      146
      749
    8. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      674
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      48
      671
    10. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      51
      661
    Aihe