Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Kaikki+kitarat+eivät+ole+kielletyt!+On+katsottava,+millasen+mallinen+kitara+on+ja+miten+se+soi.+Mikä+soinnissa+on+pahaa,+jos+ei+soi,+ei+ole+musiikkiakaan.Toinen+kohta.+Miten+soitat,+jos+ei+ole+tahtia?+Olet+todella+soiton,+sekä+Raamatun+osalta+avuton.Jos+ei+ole+rytmiä,+miten+saat+soittajat+orkesterissa+pysymään+nuotissa.+Siksi+meitä+basisteja+juuri+tarvitaan.Minäkään+en+soita+rokkia,+se+ei+mitenkään+kirkasta+Isää+Pojassaan.>Akustiset+kitarat+lähinnä+nylonkielillä+ovat+sallituita!+**+Miten+eroitat+saundin+niiden+kesken,+mutta+nailonilla+on+helpompi+soittaa.+Tuntuu+vähän+siltä,+että+sekulaari+ihminen+ja+ryhmä+tekee+tosi+tyhmiä+erotteluja+sekä+sääntöjään.>>Kitarassa+saa+olla+mikkivahvistus,+mutta+induktiovahvistusta+ei+nähdä+hyväksi.**+Joko+heikkokuuloisuuskin+on+Kerhon+mukaan+syntiä?Se+ei+ole+soundin,+vaan+äänen+muodostusta+varten.+Missä+kokoonpanossa+olet+muuten+soitellut?Nyt+haet+jo+sallivuuteen+muotoja?+Mikset+kerro+liian+lihavista+kerhon+naisista,+juuri+yhtä+tyhmää+sekin.+Jokainen+on,+mitä+on+ropassaan+ja+soittaa+millä+parhaiden+osaa,+Jumalan+luomia+kaikki+tyynni.Kitaran+tapaisia+soittimia+oli+Israelissa+jo+vaellusta+ennen,+joten+älä+hauku+Jumalan+omaisuuskansan+ylistystä.Nämä+harmoninne+ovat+ääneltään,+kun+keväisen+lehmän+ammunta+laitumella,+se+kelpaa+edes+Jumalalle+ylistykseen,+molleineen.
  2. Huomenta,+huomenta.Jumalalla+oli+vielä+valta,+Jeesuksen+syntyessä,+sekä+julistamisen+aikaan,+mutta+Hän+luovutti+sen+Pojalleen+olikohan+ollut+julistuksen+viimeisenä+kolmanneksena.Siitä+puhuu+Matteus,+kahdessa+kohti+ja+Samasta+asiasta+vahvistaa+Daniel+7+luvussa;+14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+valtansa+on+ikuinen+valta,+joka+ei+katoa,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä>>Luuk.+12:5+Kuulkaa,+ketä+teidän+tulee+pelätä.+Pelätkää+häntä,+jolla+on+valta+sekä+tappaa+ihminen+että+syöstä+hänet+helvettiin.+Niin,+sanon+teille:+häntä+teidän+on+pelättävä.+**+Jos+luemme+edellisien+jakeen,+jossa+Jeesus+ikään+kuin+laittaa+asiat+tärkeysjärjestykseen,+ja+se+ei+viittaa+yksin+Jumalaan.+4+"Minä+sanon+teille,+ystävilleni:+Älkää+pelätkö+niitä,+jotka+tappavat+ruumiin+mutta+joiden+valta+ei+ulotu+sen+pitemmälle>>Jaak.+4:12Yksi+ainoa+on+lainsäätäjä+ja+tuomari,+hän,+jolla+on+valta+pelastaa+ja+valta+tuomita+kadotukseen.+Mutta+mikä+sinä+olet+tuomitsemaan+lähimmäisesi?**+Tässä+Hän+kertoo,+että+ihminen+ei+ole+tuomari.+Ja+siihen+Jeesus+sanoo;+Joh.+5:22+Isä+itse+ei+tuomitse+ketään,+vaan+hän+on+antanut+kaiken+tuomiovallan+Pojalle>>1.+Tim.+6:16+Hän+yksin+on+kuolematon,+hän+asuu+valossa,+jota+ei+voi+lähestyä.+Häntä+ei+yksikään+ihminen+ole+nähnyt+eikä+voi+nähdä.+Hänen+on+kunnia+ja+ikuinen+valta.+Aamen.**+Miet,+kuka+on+se,+jota+ei+voi+nähdä.+Jumalan+on+nähnyt+Mooses,+Adam,+ja+Hän+tulee+perustaen+Jumalan+Valtakunnan+Jerusalemiin,+milleniumin+jälkeen,+Ilm+21,+jossa+kerrotaan+ihmisten+ihmettelevän;+"Katso,+Jumalan+asuinsija+ihmisten+keskellä!+Hän+asuu+heidän+luonaan,+ja+heistä+tulee+hänen+kansansa.+Jumala+itse+on+heidän+luonaan,On+luonnollista,+että+Kaikki+Taivaan+Pyhät+vallat+ovat+myös+siellä.Maan+päällä+Jumala+antoi+vallan+PojalleenMatt.+28:18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+AmenMutta+Jeesus+ei+vallallaan+tullut+maan+päälle+tekemään+lopullista+tuomiota,+jonka+tekee+Isä+aikojen+lopulla,+vaan+Poika+tuli+kutsumaan+syntisiä+ja+pelastamaan+heidät.+Ei+tietenkään,+Hän+tuli+pelastamaan+Israelin,+MUTTA+TOISESSA+TULEMISESSA+Hän+tuomitsee+ihmiset,+pelastaa+omansa,+kadottaa+sekulaarit+ja+Isä+tuomitsee+kansat+ja+ryhmät,+jotka+vihaavat+Israelia.Joh.+3:17+Ei+Jumala+lähettänyt+Poikaansa+maailmaan+sitä+tuomitsemaan,+vaan+pelastamaan+sen.Joh.+15:10+Jos+noudatatte+käskyjäni,+te+pysytte+minun+rakkaudessani,+niin+kuin+minä+olen+noudattanut+Isäni+käskyjä+ja+pysyn+hänen+rakkaudessaanJoten+pysymme+Herrassamme+Jeesuksessa,+niin+pelastumme.Kes.
  3. Kyllä+Hän+tulee+samassa+persoonassa,+missä+lähtikin+täältä,+samassa,+joka+esiintyi+Moosekselle+Hoorebissa.Minä+sanon+sen,+mikä+Raamatussa+on+ja+se+parhaiden+selviää+Ilmestyskirjassa,+joka+ei+ilmoita+mitään+räjähdystä,+sillä+Hän+on+meidän+keskellämme,+ja+ihmiset+ihmettelevät+juuri+sitä.Ilm+21;3+Ja+minä+kuulin+valtaistuimen+luota+voimakkaan+äänen,+joka+sanoi:+"Katso,+Jumalan+asuinsija+ihmisten+keskellä!+Hän+asuu+heidän+luonaan,+ja+heistä+tulee+hänen+kansansa.+Jumala+itse+on+heidän+luonaan,+4+ja+hän+pyyhkii+heidän+silmistään+joka+ainoan+kyyneleen.+Kuolemaa+ei+enää+ole,+ei+murhetta,+valitusta+eikä+vaivaa,+sillä+kaikki+entinen+on+kadonnut."Ei+tarvitse+tulkita,+kunhan+lukee;+"Katso,+Jumalan+asuinsija+ihmisten+keskellä!+Hän+asuu+heidän+luonaan,+ja+heistä+tulee+hänen+kansansa.+(Tämä+on+se+Jumalan+Valtakunta,+eikä+mikään+muu+järjestö.Sitten+Johannes+toteaa;+Jumala+itse+on+heidän+luonaan.Samalla+toteutuu+Paratiisin+perusajatus;+hän+pyyhkii+heidän+silmistään+joka+ainoan+kyyneleenVanhaa+ei+enään+muisteta,+eikä+kuolemaa+enään+ole.Hän+ei+ole+Henki,+koska+Hänet+voi+nähdä,+kuten+alussa,+Genesis+3;9+Herra+Jumala+huusi+miestä+ja+kysyi:+"Missä+sinä+olet?"10+Mies+vastasi:+"Minä+kuulin+sinun+askeleesi+puutarhassa.+Minua+pelotti,+koska+olen+alasti,+ja+siksi+piilouduin."11+Herra+Jumala+kysyi:+"Kuka+sinulle+kertoi,+että+olet+alasti?+Oletko+syönyt+siitä+puusta,+josta+minä+kielsin+sinua+syömästä?"Hän+siis+käveli+ja+eli+kuten+ihminen.
  4. Pitää+mentellä,+kuten+Jeesus+kehottaa;Matt.+22:29+Jeesus+vastasi+heille:+"Te+kuljette+eksyksissä,+koska+ette+tunne+pyhiä+kirjoituksia+ettekä+Jumalan+voimaa.Mark.+12:24+Jeesus+vastasi+heille:+"Te+kuljette+eksyksissä,+ja+mistä+syystä?+Koska+ette+tunne+kirjoituksia+ettekä+Jumalan+voimaa.Joh.+5:39+Te+kyllä+tutkitte+kirjoituksia,+koska+luulette+niistä+löytävänne+ikuisen+elämän+--+ja+nehän+juuri+todistavat+minusta