Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
profiilit
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Avaus+ei+käsittele+onnistumista,+vaan+ahneutta.
Luetko+Sinä+ahneudeksi+sen,+että+vanhuksilta+"kusetetaan"+jopa+3+kertaisa+hintoja+suoramyynnissä,+vai+onko+se+onnistumista?
Samahan+on+erään+vastaajan+aihe,+pedofilia,+onko+se+ahneutta+naida,+vai+onnistumista?
21.02.2019 22:10
Kopio+on+sanatarkka,+niin+Lestadiuksen+näkemyksenä,+kuten+Paavalinkin.+Ne+molemmat+voi+tarkistaa,+mutta+miksi+minua+syytät,+en+ole+ahne,+enkä+kade,+mutta+ihmetyttää+tuo+Raamatun,+sekä+Jumalan+todellisen+miehen+Lestadiuksen+puheen+mitättömäksi+tekeminen.
Enään+ei+ole+alkupräsit+lestadiolsuuttaa+Kerhossa,+vaan+businksen+mukanaan+tuomaa+ahneutta,+sekä+myös,+kuten+Hän+kirjoittaa,+petollisuus,+irstaus,+pahansuonti,+jumalanpilkka,+ylpeys,+mielettömyys.
Omiani+en+ole+pannut+kumpaankaan,+mutta+siitä+iloitsen,+että+puolet+olivat+sillä+kannalla,+että+pieleen+on+menty.
Kiitos+heille+tuesta.
21.02.2019 20:11
Jumala+ei+ole+kaikkivaltias,+vaan+Jeesus.+Lue+Matt+28;17.
Kristus+pitää+vain+löytää+ennen+Jumalaa,+jos+meinaa+johonkin+päästä.
21.02.2019 19:19
Mutta+näinhän+se+on:+Pidätkö+Johannesta+valehteliana,+ja+Jeesuksella+on+nyt+kaikki+valta,+taivaassa+ja+maan+päällä.
21.02.2019 19:08
Unohdit+tärkeimmän;+Hengen+tehtävä+on+ensisijaisesti+kirkastaa+Kristusta.
21.02.2019 08:09
Missä+Raamatussa+on+Kiivauden+synti?+(Nimenomaan+Uudessa+testamentissa)
21.02.2019 08:04
Minkä+asian?
21.02.2019 08:03
Ei+pidä+paikkaansa.+Ei+löydy+Raamatusta,+Mutta+Heillä+se+on,+jotka+ovat+uudestsisyntyneet+ylhäältä.
Joh.+3:3+Jeesus+vastasi+hänelle:+"Totisesti,+totisesti:+jos+ihminen+ei+synny+uudesti,+ylhäältä,+hän+ei+pääse+näkemään+Jumalan+valtakuntaa."
Kun+pääsee+sisälle+Jumalan+Valtakuntaan,+ei+enään+avainta+tarvitse.
Asia+on+aika+uusi+Kerhossa.
18.02.2019 08:52
Pietarilla;+Matt+16;18+Ja+minä+sanon+sinulle:+Sinä+olet+Pietari*,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+kirkkoni.+Sitä+eivät+tuonelan+portit+voita.+[Nimi+Pietari,+kreikaksi+Petros,+pohjautuu+sanaan+'kallio'.
19+Minä+olen+antava+sinulle+taivasten+valtakunnan+avaimet.+Minkä+sinä+sidot+maan+päällä,+se+on+sidottu+taivaissa,+ja+minkä+sinä+vapautat+maan+päällä,+se+on+myös+taivaissa+vapautettu."
Etkö+lue+Raamattua.
17.02.2019 19:51
Hän+on+todella+ilkeä.+jakanut+Pohjoisen+lestafirmoillekin+30+miljoonaa+täysin+vastikkeetomasti,+eikä+maksa+veroja+Suomeen.
Hyvä,+että+olet+samoilla+linjoilla.
17.02.2019 16:13
Näin+lesta-+jumala+toimii,+mutta+ei+oikea+Adonai,+vaan+Hän+jätti+kaiken+vallan+Jeesuskelle,+ja+Jeesus+ei+lähde+mukaan+rosmoiluun.
16.02.2019 22:45
Taidat+olla+jostakin+suoseudulta,+kun+SoTea+puollat.+Oletko+valmis+maksamaan+siitäö.+Se+on+jo+nyt+maksanut+meille+veronmaksjille+miljardin,+ja+joka+vuosi+2-3+miljardia+päälle,+ja+verorahat+menevät+ukomaille,+kuten+nytkin,+Tarkistappa,+paljonko+Pääministeri+Sipilä+maksaa+palakstaan+Suomeen+veroa.+
Saatat+ylättyä,+mutta+Hänhän+onkin+lestadiolainen.+Kaikki+käy,+ja+aamulla+saadaan+toisten+saarnaamalla+anteeksi.+
Aika+vekkuli.
16.02.2019 18:44
Missä+Ilola+valehtelee?+Mainitse+se?
16.02.2019 18:38
Jos+olet+osallistunut+hiihtokilpailuihin,+niin+olet+sortunut+syntiin.+***+Raamatussa+ei+puhuta+mitään+hiihdosta,+lienee+niitä+Kerhon+”tekosyntejä”,+että+saadaan+itkettää+ihmisiä.
Joskus+80-+luvulla+jopa+oppilaitoksen+luokkien+välisiin+lentopallokiplailuihin+ei+saanut+osallistua.+Jos+osallistui,+oli+tehtävä+parannus.**+Sama+koskee+tätä?+Asialla+ei+ole+Raamatullinen,+ainoastaan+Kerhon+pakanallinen+kiusa+jäsenilleen.
En+viitsi+edes+käsitellä+loppuja.+kaikkea+se+saatana+saa+aikaan+”pyhissä”,+vaiko+oliko+se+pahoissa+ihmisissä
13.02.2019 20:01
Mistä+asiasta+olet+kilvoitettu+ja+miksi?
13.02.2019 19:55
Hyvä+kirjoitus.+Olet+perehtynyt+asiaan.+
Tuo+skisma+on+toelogisesti+jopa+käsite,+idän+ja+Rooman+völillä,+kun+Roomalaiset+ottivat+nokkiinsa+ja+eivät+halunneet+keksustella.
Toinen+johon+haluan+puuttua,+on+se,+kun+Jumala+loi+ihmisen+itsensä+kaltaiseksi.+
1+Moos+1;26+Jumala+sanoi:+"Tehkäämme+ihminen,+tehkäämme+hänet+kuvaksemme,+kaltaiseksemme,+ja+hallitkoon+hän+meren+kaloja,+taivaan+lintuja,+karjaeläimiä,+maata+ja+kaikkia+pikkueläimiä,+joita+maan+päällä+liikkuu."
Mutta+miten+kävi?+Se+kesti+vain+hetken;+5+luku;3+Kun+Aadam+oli+elänyt+130+vuotta,+hänelle+syntyi+poika,+joka+oli+hänen+näköisensä,+hänen+kaltaisensa,+ja+hän+antoi+pojalle+nimen+Set.
Jumalan+kaltaisuus+jäi+pois+synnin+seurauksena,+ja+Jumala+ei+sen+jälkeen+halunnut+asua+ihmisten+kanssa,+ennkuin+Poikansa+puhdistaa+meidät+verellään+ja+Hän+tulee+takaisin+Ilm+21;1-6+Jerusalemiin.
12.02.2019 21:55
Miksi+et+kerro,+mitä+Jeesu+sanoi+rahasta??+Hänhän+on+teille+aivan+outo,+jatka+vain+samalla+linjalla.
12.02.2019 17:00
Mutta+soitappa+toiselle+puolelle+maapalloa,+vaikka+Taimaaseen,+tai+Itä+Usaan,+siellä+se+paistaa+täyttäpäätä,+eikä+ole+mikään+illuusio.
11.02.2019 19:24
En+kinaan,+mutta+se+ei+ole+Raamattu,+ja+se+on+kirjoietettu+kopioimalla+King+Jamesin+enlankinkielistä+käännöstä,+joten+se+on+käännöksen+käännös+ja+siihen+on+tehty+lukuisia+kertoja+korjauksia,+sekä+täydennyksiä,+mm+1683–1685+ja+1776.+ja+samalla+on+kieliasua+muutettu,+sekä+siinä+on+myös+apokalytisiä+kirjoituksia+ja+Kirkkokin+sanoo+aia+seuraavasta,+"+se+on+korvattu".+Siitä+uupuu+useista+merkittäviä+alkuperäisiä+kirjoituksia.+"Eikös+olemas+helollas+lukemas+tässä+kirjas,+kunnes+uuten+saanet".+Suurin+osa+lukuajasta+menee+iste+sen+tulinnassa+Suomen+kielelle.
11.02.2019 07:39
Kiitos+vastauksestasi.
Jos+näin,+niin+sitten+niin,+mutta+otit+tuon+uskontunnustuksen+joka+on+panakanallinen.
Se+on+vahvasti+Raamatun+vastinen,+ihmisen+tekemä.
Riittää+kun+otetaan+alku;+Minä+uskon+Jumalaan, selitykseen
Isään,+Kaikkivaltiaaseen, selitykseen
taivaan+ja+maan+Luojaan?
Juamlalla+ei+ole+kaikkea+valtaa,+joten+se+on+potaskaa,+vaan+Kaikkivaltias+on+Jeesus,+Hän+itse+sen+sanoo;+Matt+28;+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+
Vahvistus+on+Dan+7;14.
Joten+pidätkö+Raamatun+sanaa,+Jumalan+itsesä+sanomana+valheeski?
10.02.2019 13:43
6 / 692