Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kristus onkin seurakunnanpää ja Hänen omansa ovat Jumalan Isän silmäteriä, sekin on Raamattuun korjoitettu. ** Älä valehtele. Jumalan silmäterä on vain Israel. Sak. 2:8 Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Kunniaksensa hän on lähettänyt minut pakanakansojen luokse, jotka ovat teitä saalistaneet. Sillä joka teihin koskee, se koskee hänen silmäteräänsä.
Missään ei puhuta Jumalan silmäterästä muussa kun Israel suhteessa, joten taas tuli VL VALHETTA.
Samaa soopaa saarnaajatkin puhuvat ja vielä lahkostaan.
Siksi minä myös rakastan Kristuksen seurakuntaa ja Hänen omiaan, koska minäkin olen osallinen siitä Kristuksen armosta, jota Hän jakaa meille seurakunnassaan. ** Miksi sinä sitten olet lahkossa, jolle Jeesus ei ole Herra, ainoastaan vapahtaja.
Seurakuntaa ei ole ilman Kristusta, eikä Kristusta ilman seurakuntaa, sekin on kirjoitettu Raamattuun.** Seurakuntia on maailma täynnä, mutta uudestisyntyneet ovat vain Kristuksen seurakuntaa.
Kristuksen seurakunta ei ole silmin nähtävä seurakunta , vaan se on se Kristuksen vanhurskaus , johon Hänen omansa on puettu. ** Joten se ei ole sitten lestadiolaisuus, kun siellä saarnataan, tulkaa tänne Jumalan seurakuntaan, se on vain täällä. Taisit puhua taas palturia.
Siksi se on tälle maailmalle vieras ja tuntematon, sillä he näkevät vain ihmisen ulkoisen kuoren ja rakennukset , ja näin Pyhä Kaupunki näyttää pölyävältä maan tomulta ja öljypuun lehvien sijasta hävitetyltä risukaaokselta. ** Kaikkein eniten juuri SRK;lle se on outo ja vieras.
20.07.2010 13:04
Tytti,, olet kirkastettu Kristuksessa.
Jeesus itse sanoo - Matt. 10:32
Sentähden, jokaisen, joka tunnustaa minut ihmisten edessä, minäkin tunnustan Isäni edessä, joka on taivaissa.
Sinä olet sen jo tehnyt ja nimesi on Taivaan kirjoissa, toisin kun arvosteliasi,,, heille, kuten edelliselle vastaajalle Hän vastaa - Matt. 10:33
Mutta joka kieltää minut ihmisten edessä, sen minäkin kiellän Isäni edessä, joka on taivaissa.
Heille ei aukene kirkkaus.
Huomioi tuo käännös 38;n sentähden, se uupuu -92 käännöksestä, ja juuri SENTÄHDEN SINÄ OLET PELASTTU, Jeesuksen todistajana.
Kaikki muu on soopaa..
Shalom.
19.07.2010 07:43
A;n ja J;n jumalan nimi on Jahwe.
Myös sinun isällä on nimi, vaikka Eino, ei vaan Isä.
Ristiretket oilivat valloitus retkiä, ei lähetytyötä.
Sotia on, mutta käsittääkseni Kristus ei osallistunut niihin.
Taas sota puolustaa maata ja kotia on Raamatussa kehoitus, se löytyy sieltä yli 40 kertaa.
Noista luvuista en ymmärrä, mutta kuumuss vaikuttaa moniin pakanoihin. Työntekijäni ihmettelevät, kun en juuri hikoa, vaikka pukeudun mustaan ja lämpöä on kolmisen kymmentä, se johtuu heimostani.
Hyvää Kesää teu.
18.07.2010 10:22
Olen asunut musiimi maassa ja puhun kokemuksesta. Allah on vain kuvitteellinen opobjekti. Jumala on vain käsite, Jahwe nimi, jolla on sovittaja poika, joka uupuu tältä partasuulta.
Kristitty ei rukoile Jumalaa, vaan Kristusta.
Tietosi on vappukulkue tasoa.
18.07.2010 10:15
käy ja äsu siellä, kyllä opit.
18.07.2010 10:11
mutta elän kasteen alaisessa Kristus ruumissa, joten synti ei minussa elä.'
Joh. 10:9
Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
Tässä sinulle vapaudestani.
18.07.2010 09:57
mutta täsmennän hieman.
En saivartele, mutta usko Jumalan lupaukseen, Bemjaminin juurivestasta, joka pois ottaa maailman synnin, eli täyttää lain Isän ja ihmistren välillä, on olennaista.
Jeessuksen nimi oli Sana ennen syntymää maailmaan. Sitten Jeesus, ja vasta kuoleman voittaneena, Isä antoi Hänelle kaiken vallan, sekä titteloin, Voideltu, Kristus.
Tämän uskominen on se uskoon tulo, uskoa, että Jeesua on juuri Kristus.
Me juutalaistekin uskomme, että Kristus on vain pelastus, mutta meitä "messiaanisia" on vain murto- osa ja juuri meistä sanoo Isä - - tapaan vain vähäisen joukon, jolla on uskoa. Mutta joukko on kuitenkin lopun ajassa voittava ja suureneva. Johannes sanoo näin; Joh. 10:9
Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
Sinä sanot itse samaa.
Tässä ilmenee se, etteï mikään lahko, tai uskon suunta ole pelastava, vaan usko siihen, että Jeesus on Herra, ja ihminen uudestti syntyy Hänessä.
Jumlalaan uskoo VL useimnmiten, kuten muslkimikin, ja luonnolliseti myös saatna, mutrta kukaan näistä ei suko, kuten ristin työväri, että Jeesus on Messias, ja Hän tunnusti sen ihmisten edessä.
Vain ani harva VL kertoo avoimesti, että Jeesus on herra, he vain myöntävät olevansa ainoita oikeita uskovia.
Kes.
18.07.2010 09:54
on oma puhekieli, tiedät varmaan. Meillä ei ainakaan opeteta niin, että synnyttymällä tulee autuaaksi, teilläkö opetetaan?*** Älä valehtele. Näin saarnataan teillä ja on saarnattu aina.
Raamattu kyllä ilmoittaa, että nainen vanhurkautetaan synnyttämisen kautta, kun pysyy uskossa.** Tämä taas on paskaa, missään ei Raamatussa vahurkauduta naimalla. Mutta näin te saarnaatte.
Usko ensin ja sitten uskossa kilvoitus. Jumala yksin tietää kenet hän on tarkoittanut äidiksi ja monelleko lapselle. Elämässä on niin monia asioita joita vain Isä tietää. ** Onko Jumalalla kaikki valta, kun noin puhut. Meillä Raamatussa sanotaan kyllä toisin.
Matt. 28:18
Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Vai oliko se sitten teillä pidätellä syntejä sekä antaa anteeksi?? Miten se oikein meni, siillä ajoittehan ihmisä hirteen tuolla jutulla. Jeesus ei sitä koskaan tehnyt, mutta panitte paremmaksi.
17.07.2010 21:48
kuulut kuninkaallisenn kaartiin ja pelastettu.
Sillä voi ylpeilläkin.
Mm. kohdaltani, messiaanisia Judeja on vain murto- osa, mutta tulevaisuudessa koko heimo ottaa vielä Kristuksen vastaan Herrana.
Shalom
17.07.2010 21:34
puhutteli asiassa.
17.07.2010 21:30
on ihmisen erkaantumista Jumalasta.
Joh. 16:9 Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun,
Tämä on mm VL,ien suurin synti
Kes.
17.07.2010 21:28
kun puhutaan lestadioliselle totuutta Pyhästä Hengestä. Outoa on,,,
Tyttihän rukoili Herramme Kristuksemme ohjausta, koska Hänen on ohitettu SRK;ssa.
Kes.
17.07.2010 14:13
tappa,,, ajaa istemurhiin niitä satoaj uskovia, mitä tämä saatanan lahko teki?
17.07.2010 14:07
kun ämmä/ lyyleri, et vastaa minhinkään, mutta huidot molempiin suuntiin.
Minäkin kuulun siihen, samaan, kuin Jeesus. ** Et kuulu. Näin sanottiin juutalaista, jotka vastaan ottivat Jeesuksen Herraksi, Jahven sijaan.
Kaiketi sinä olet pakana. Minä olen juutalainen. Kuulun siihen lahkoon.
Tämä sama "lahko" elää maan päällä edelleen ja Jeesus Pyhän Henkensä kautta on keskellämme maailman loppuun asti. ** Et kai tarkoita tällä lestadiolaisia?? Älä pilkkaa Jumalaasi.
Olet lukenut huonosti Raamattua, kun et Kristuksen seurakunnasta tiedä mitään.
Meiliaikku (kirjautuminen katosi) ** Niin, muutaman arvosanan olen saanut ja opetan viikoittain juuri siitä. Missä menee PIELEEN, KERRO IHMEESSÄ?
Mutta miten sinulla, et yhtään vastusta ole minulle antanut, pitääkö kysyä sunnuntaina saarnaajalta.
17.07.2010 13:18
sillä he eivät usko nin, vaan ainoastaan - synnit anteeksi.
Olen usein maininnut Ristin ryöväristä, Hän tunnusti juuri näin..
Hienoa osaltasi, ollaan samassa veneessä, Jeesus on Herra.
Kes.
16.07.2010 21:23
jonka olen esittänyt?
Mikset vastaa yhteenkään kysymykseen, vaikka esitin niitä.
On käsittävä niin, että Pyhä Henki uupuu teiltä tyystin, jos et pysty osittamaan yhtään armolahjaa kenelläkään. Olisin tilanteessasi tosi huolestunut?
Ei ihme, jos puheet on lihasta.
Kysyt mihinkä lahkoon?
Onko sinulle jäänyt epäselväksi, että kuulun Nasaretilaisen lahkoon, jossa Kristus on Herra, eikä mikään instituutio.
Jos näytät yhdenkään kohdan Raamatussa, missä evankelista määritteli kääntyneelle seurakunnan, siis paikan, esim Korintti, minne mennä, olisin tosi yllättynyt, he osoittivat ainoastaan Kristuksen suuruuden ja kastoivat heitä.
Kastan ihmisiä, en seurakuntaa, vaan Kristukseen, se ei lahkoja tarvitse. Ihminen kyllä sitten löytää uskovien yhteyden.
Mutta yritä edes vastata, muuten jäät rakkikoiran tasolle.
Kes.
16.07.2010 21:20
Olet aika vekkuli? Vain kuulemalla VL- evankeliumi pelastuu, näinhän sinä sanot ja näin saarnataan.
Onko VL – jumala niin pelle, että unohtaa kuurot? He eivät voi kuulla evankeliumia.
Jakaako SRK ihmiset aistien perusteella taivaaseen, kuten ”synnyttämällä” nainen pelastuu??
Jääkö VL maho pois iankaikkisuudesta?
Onko tähän meili selvitystä.
16.07.2010 18:21
sillä vain harvoin on antiikin aikana ednmmän kun muutama lapsi paris- kunnilla.
16.07.2010 07:40
SRK;hon viittaavalla pitäis olla oma kirkkonsa, eikä rahastaa näin ollen valtiota.
Kerrotko, mikä on oikea usko ja missä väärä siitä eroaa??
15.07.2010 14:13
On todella puhuttu, ettei muotivaatteisiin pukeutuminen ole sopivaa lestadiolaiselle, uskovaiselle kylläkin.
VL ei vaan tajua, että pussihousutkin olivat muotivaatteita hieman sitten, 50 v. sitten, joten Raamatun sanoma siitä, että nainen kaunistukoot miehensä edessä, ei tavoita lahkoa, jolla ei ole Raamattua.
Tosin hiukset lösöttää osalla naisista jo siksi, kun ei jaksa kammata ja mies pakottaa rumuuteen.
Aiheellista on spekulaatiosi, mutta täysin naivia on lauseesi,,, Kaikista tärkeintä kuitenkin on lopulta se, että on synnit anteeksi ??
Joten mistä löydät Raamatusta kyseisen mantran.
Jos löydät, että on pelastettu, kun synnit on annettu VL saarnaajan toimesta anteeksi, tulen istumaan seuroihin viereesi, ja tuon salin täyteen väkeä.
Niin tärkeästä asiasta lasket leikkiä.
Kes.
14.07.2010 21:05
626 / 692