Mihin perustatte tämän?
"Kaikki synnit ovat saman arvoisia"
7
237
Vastaukset
- Substituuttisynti
Tuotteen tai palvelun arvo määräytyy vapaasti kysynnän ja tarjonnan mukaan. Siis, jos esim. huoraamisesta ollaan valmiita maksamaan yhtä paljon tai vähän kuin lepopäivän pyhittämättömyydestä, on niiden arvo sama.
SRK:n kehittelemien tekosyntien (esim. ehkäisy ja television pito huonekaluna) toki sotkee tilanteen. Ostaja ei ehkä pidä lainkaan syntinä sitä, mitä myyjä. - Veli Kristuksessa
Aivan tosi. Ja joka rikkoo laista yhden kohdan se on rikkonut jokaisen kohdan. Ja kaikki mikä ei ole uskosta on syntiä. Miksi alunperinkään kukaan on tehnyt syntiä? Siksi että Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen että hän kaikkia armahtaisi. Ainoa mitä ei ole luvattu antaa anteeksi on Pyhän Hengen pilkka.
on ihmisen erkaantumista Jumalasta.
Joh. 16:9 Synti on siinä, että ihmiset eivät usko minuun,
Tämä on mm VL,ien suurin synti
Kes.- 4+12
"Tämä on mm VL,ien suurin synti #
entäpä miltä sinusta tuntuu olla ainoa synnitön - yhdessä Kristuksen kanssa?
veeällien sun muitten synneist'ä mä en mittää tiiä, mut tuntemuksesi olla synnitön; kerrotko lisää? 4+12 kirjoitti:
"Tämä on mm VL,ien suurin synti #
entäpä miltä sinusta tuntuu olla ainoa synnitön - yhdessä Kristuksen kanssa?
veeällien sun muitten synneist'ä mä en mittää tiiä, mut tuntemuksesi olla synnitön; kerrotko lisää?mutta elän kasteen alaisessa Kristus ruumissa, joten synti ei minussa elä.'
Joh. 10:9
Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.
Tässä sinulle vapaudestani.
- 12+9
1. Joh. 5:17
Kaikki vääryys on syntiä, mutta sellaistakin syntiä on, joka ei johda kuolemaan. [1. Joh. 3:4]
Vanhurskas "saa" tehdä pikkuisen syntiä. --jos ymmärrän oikein. - ylinopeus.
Ja vl-pedofiilille kuuluu SRK:n mittaamatoin armo.
Uhrista viis. Kunhan ei koskaan paljasta kenellekään rikollisen nimeä eikä mene terapiaan. Jos sitten joskus epäuskoisena asiasta kärsii, niin vanhentuneesta rikoksesta on turha nurista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6252389Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,291187- 1091138
Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki101026- 93925
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101875Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?93795Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759- 64741
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e229653