Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. >>Jumalan+henki+vaikuttaa+ihmisen+ajatuksiin+ja+tekoihin**+Mitä+henkeä+tarkoitat,+kun+kirjoitat+sen+noin?>>Olenko+Jumalan+lapsi?**+Jumalalla+on+vain+yksi+lapsi,+ainutkertainen+Jeesus,+mutta+kristityt+ovat+uudestisyntyneinä+Jeesuksen+seuraajia,+jopa+Iankaikkisuuteen+asti,+joka+on+maailmassa,+Jerusalemissa.Jumala+ei+valitse+ihmisiä,+sen+tekee+Kaikkivaltias+Jeesus.+Hän+pelastaa+vain+omansa.Kerro,+missä+Jumala+on+kertonut+suorittavan+valinnan+Raamatussa.Jeesus+sanookin;+Joh.+5:22+Sillä+Isä+ei+myöskään+tuomitse+ketään,+vaan+hän+on+antanut+kaiken+tuomion+Pojalle.Hän+tuomitsee+vain+antisemitistiset+ryhmät+ja+kansat.Voitko+kertoa,+missä+kerrotaan,+että+Iankaikkinen+elämä+on+Taivaassa?+Ei+se+On+Jerusalemissa,+tuo+on+sitä+Kerhon+pakanallista+opetusta.Lue+tämä,+Ilm+21;1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.>>”Kaikki,+joita+Jumalan+henki+johtaa,+ovat+Jumalan+lapsia”+(Room.+8:14).+Tämä+henki+vaikuttaa+uskovaisessa+ihmisessä+”sekä+tahdon+että+tekemisen”+ja+todistaa+hänet+Jumalan+lapseksi.**+Mutta+kuka+johtaa+silloin,+kun+Henkeä+ei+ole?Se+on+Kerho+itsessään.+>>Kristuksen+täydellisen+ansion+tähden+kaikki+tähän+maailmaan+syntyvät+lapset+ovat+uskovaisia.+**+Naurettavaa.+Usko+tunnustetaan+aina,+sekä+mihin+uskoo?+Lapsi+ei+sitä+tunnusta,+mutta+viattomana,+kun+ei+erota+oikeaa+väärästä,+Hän+on+vanhurskas.Kun+lapsi+tulee+siihen+ikään,+että+erottaa+mikä+on+pahaa,+Hänen+on+otettava+Jeesus+vastaan+ja+tunnustettava+se+suullaan+kaikille.+Vasta+silloin+ole+mukana+pelastuvien+joukossa.Vain+Jeesuksen+opetuslapset,+uudestisyntyneet+ylhäältä+pelastuvat,+ja+Jumalaa+ei+muut+tunnekaan.Usko+Jumalaan+ei+pelasta+ketään.+Saatanakin+uskoo+Jumalaan,+mutta+ei+tunnusta+sitä,+että+Jeesuksella+on+kaikki+valta,+Taivaassa+ja+maan+päällä.Taas+se+perisynti?+Näytätkö+paikan+Raamatussa,+missä+se+on?Mutta+et+pysty+siihen,+joten+olet+kopioiva+surkimus+tässäkin+asiassa.+Toinen+on+tuo+mantra,+parannuksen+armo?+Se+on+kun+puolueeseen+liittyminen,+kun+ollaan+Kerhon+mukana.Kenellä+on+ristiriita,+Hänellä+se+on,+mutta+suhde+Jeesukseen+korjaa+kaiken.Tuosta+Jumalan+”sanasta”;+18+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.19+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen20+ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."Siinä+on+ohje,+jota+Kerho+ei+kunnioita.+Se+on+kaikkivaltiaan+Messiaan+ohje.+Tuo+Herealaikirje+kuuluu+näin;+1+Sentähden,+kun+meillä+on+näin+suuri+pilvi+todistajia+ympärillämme,+pankaamme+mekin+pois+kaikki,+mikä+meitä+painaa,+ja+synti,+joka+niin+helposti+meidät+kietoo,+ja+juoskaamme+kestävinä+edessämme+olevassa+kilvoituksessa,2+silmät+luotuina+uskon+alkajaan+ja+täyttäjään,+Jeesukseen,+joka+hänelle+tarjona+olevan+ilon+sijasta+kärsi+ristin,+häpeästä+välittämättä,+ja+istui+Jumalan+valtaistuimen+oikealle+puolelle.Missä+siinä+on+Jumala?+Kontekstihan+on+Jeesus.Pysy+asiassa.Toisaalta,+ei+siihen+sovi+tuo+Kerhon+mantra,+syntien+anteeksi+antamisesta,+kuten+ei+koko+Raamattuunkaan,+kenenkään+ihmisen+tekemänä.++++Heikko+kilvoittelija+tarvitsee+matkaystävien+tukea+ja+rohkaisua,+jotta+hän+ei+väsyisi+kesken+matkan.+Yhteys+Jumalan+seurakuntaan+on+yhtä+välttämätön+kuin+viinipuun+oksan+yhteys+viinipuun+runkoonMissä+otannassa+on+matkaystävän+tuen+tarve?+(Joh.+15:4–5).4+Pysykää+minussa,+niin+minä+pysyn+teissä.+Eihän+oksa+pysty+tuottamaan+hedelmää,+ellei+se+pysy+puussa,+ja+samoin+ette+pysty+tekään,+ellette+pysy+minussa.5+"Minä+olen+viinipuu,+te+olette+oksat.+Se,+joka+pysyy+minussa+ja+jossa+minä+pysyn,+tuottaa+paljon+hedelmää.+Ilman+minua+te+ette+saa+aikaan+mitään.Jompikumpi+on+juonut,+joko+Sinä+tai+alkuperäinen+kirjoittaja.+Varmaan+niitä+vanhoja+Päivämiesjuttuja.+>>Kristuksen+ansioon+perustuva+evankeliumi+vapauttaa+ihmisen+synnistä.**+Juuri+näin.+Siksi+ei+niitä+Kerhon+vilkuttelu+juttuja+ei+tarvita.Olipa+sepustusta.
  2. Ketä+tämä+jae+koskee?
  3. >>Raamattu+kehoittaa+meitä+seuraamaan+Jeesusta+opissa,+elämässä+ja+kärsimisessä.+Uskon+perusta+pitää+olla+Raamattu,+Jumalan+sana.**+Näin+pääpiirteittään,+mutta+Jumalan+Sana+on+nimenä+Jeesus,+joten+se+tälläisissä+yhteyksissä+tulee+kirjoittaa+isolla+kirjaimella,+kuten+Joh+1;+1+Alussa+oli+Sana.+Sana+oli+Jumalan+luona,+ja+Sana+oli+Jumala.Sana+oli+Jeesuksen+nimi,+ennen+ihmiseksi+syntymistä.Se+on+totisin+tosi,+että+on+jopa+saatanallista+väitätä,+että+joku+ryhmä+ja+paikka+on+nyt+Jumalan+Valtakunta,+koska+se+ei+ole+vielä+tullut,+ja+kun+se+tulee+Jerusalemiin,+Jumalan+kanssa,+sitä+johtaa+Jumala,+Ilm+21;1-6.Näitä+lahkoja+kylläkin+voi+johtaa+ihminen.On+totta,+että+ihminen+vanhurskautus+uskosta+Jeesukseen,+mutta+se+vaatii+myös+tekoja.+Otetaan+esimerkkinä+Matt.+28,+jossa+verbit+(teot)+ovat+isolla;+18+Ja+Jeesus+TULI+heidän+tykönsä+ja+PUHUI+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+ANNETTU+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.19+MENKÄÄ+siis+ja+TEHKÄÄ+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+KASTAMALLA+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen20+ja+OPETTAMALLA+heitä+PITÄMÄÄN+kaikki,+mitä+minä+olen+KÄSKENYT+teidän+PITÄÄ.+Ja+KATSO,+minä+OLEN+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."Eli+puolet+TEKEMISTÄ.Samoin+Jaakob+sanoo+kirjeessään;+Jaak.+2:17+Samoin+uskokin,+jos+sillä+ei+ole+tekoja,+on+itsessään+kuollut.Se+on+kuollut+ilman+tekoja,+ja+samalla+menee+kuolleen+uskon+kanssa+pelastuskin.Ei+pelastava+usko+ole+löhöämistä+ja+vain+kokouksissa+käyntiä.+Pitää+tehdä,+niin+kuin+Jeesus+kehottaa.Raamattu+kuitenkin+opettaa+toisin.+Vanhurskaus+tulee+yksin+uskosta,+yksin+Kristuksen+tähden.+Tulee+uskoa+ja+luottaa+Jumalan+Sanaan.+Muuta+tietä+ei+ole.Hoitokokoukset+jatkuvat+aina+lahkoissa,+mutta+hieman+piilossa,+ja+yhtenä+esimerkkinä+pelastukseen+liitetään+naiminen?+Naurettavaa.Jeesus,+eikä+Jumala+pitänyt+yhtään+hoitokokousta.+>On+selvää+ja+Raamatun+mukaista,+että+usko+ja+teot+pitää+olla+yhtä.+**+Totta+kai,+sillä+kristityn+teot+ovat+uskon+tekoja.Kirjoituksesi+oli+hyvä,+ja+loppua+kohti+hermeneutiikkakin+toimi+hyvin.Kiitos.
  4. Texti+sanoo+selvästi,+että+”+Ja+Herra+Jumala+sanoi+käärmeelle”,+joten+se+ei+tarvitse+pohdintaa.+Oliko+syy+se,+että+”olio”+siihen+menettelyyn+suostui,+tai+joku+muu,+mutta+Jumala+silloin+kaikkivaltiaana+ja+tietävänä+menetteli+näin.Käärme+on+jalaton,+(vaikka+sillä+on+jalkojen+tyngät+havaittavissa+rangassa)+ja+tulee+olemaan.Toisaalta+ei+saatanakaan+ole+hyväksytty+kaikkien+ihmisten+kesken.Käärmeen+pisto+ihmistä+kantapäähän,+osoittaa+saatanan+suunnan,+se+on+ihminen,+koska+kenelläkään+muulla+oliolla+ei+ole+kantapäätä,+joten+saatana+kiusaa+vain+ihmistä.>>>Tällä+uskollisella+vaimolla+tulisi+olemaan+luvattu+Siemen,+joka+tulisi+tuhoamaan+Saatanan+ja+hänen+työnsä.**+Olet+oikeassa.+Jeesushan+tultuaan+maahan,+omiensa+kanssa+Taivaasta,+Hän+voittaa+Googin+sodan+ja+sitoo+saatanan+1000+vuodeksi,+joka+on+jo+tulevaa+Paratiisia.Hän+vielä+vapauttaa+saatanan,+antaa+olla+vielä+jonkin+aikaa+vapaana,+testaa+näin+omansa,+kenenkä+usko+ja+luottamus+Häneen+riittää+ja+sitten+valmistaa+Haadenksen,+helevin,+jonka+on+valmistettu+saatanaa,+luopuneita+enkeleitä,+sekä+2/3+osaa+ihmisiä+varten,+jotka+eivät+ole+uudestisyntyneitä.Ei+se+kantapäähän+isku+Jeesuksen+kuolemaa+tee,+vaan+vahingoittaa+ihmiskuntaa+eksytyksessä.Tämä+on+ainut+iskun+Jeesuksen+hyvyyden+vastaisuudessa.Jumala+uhrasi+itse+Poikansa,+ei+saatana.Jumalan+siemen+on+Messias+ja+sitä+ei+olisi+tarvittu,+ellei+olisi+ollut+syntiinlankeemusta,+mutta+sen+jälkeen+se+ei+ole+ollut+salaisuus,+paitsi+sekulaareille,+mutta+heillehän+se+ei+merkitsekään+mitään.Taivas+ei+ole+uudestisyntyneiden+Paratiisi,+vaan+Jerusalem.+Ilm+21;1-6.+Helvetti+on+avaruudessa.Pyhät+asuvat+taivaassa+vain+7v.+(Dan+ja+Hesekiel).Kirjoitin+kuukausi+sitten+sen,+ketä+Jerusalemin+hallitukseen+kuuluu.Tuo+Jobin+kohta+kertoo+sen,+että+saatanalla+on+juuri+sen+verran+valtaa,+kun+sille+antaa,+osaltaan+Jumala,+mutta+myös+osaltaan+ihminen.Maa+on+käytännössä+saatanan+valtakunta,+vielä.Ei+kannata+antaa+Hänelle+sijaa+itsessään,+se+on+hyvä+ajaa+pois+Jeesuksen+Veressä,+päivittäin.Hyvä+kirjoitus,+Kiitos.Kes.
  5. >>Sama+enkeli,+joka+petti+Eevan+ja+hänen+kauttaan+Aadamin.**+Tällä+enkelillä+oli+nimikin,+se+oli+Luchiverus.Luchiverus+meni+johonkin+kävelevään+liskoon,+joka+puhui+Evalle+ja+Adamille+(jotka+tarkoittavat+ihmisryhmiä,+kanta-+äitiä,+sekä+varsinaista+ihmisryhmää)+siitä,+että+kun+He+syövät+hyvän+ja+pahan+tahdon+puusta,+tulevat+he+yhtä+viisaaksi,+mitä+Jumala,+erottaen+oikean+pahasta.Näin+ollen+ihminen+erottaakin+(uudestisyntynyt)+oikean+pahasta,+ja+käärme+sai+maistaa+Jumalan+kirouksen,+matelemaan+maan+tomussa,+ja+näinhän+se+onkin.+Luettavissa+Gen+3.>>Koska+hän+haluaa+ihmisten+palvovan+Jumalan+sijasta+häntä+itseään,+tämä+halu+kasvoi+ja+kompastutti+hänet.+**+Missä+se+ilmenee?>>Mutta+hän+joutui+Jumalan+kaikkeudenperheen+ulkopuolelle**+Missä+tämä+ilmenee?Se+on+kyllä+totta,+että+Paratiisissa+elo+meni+poikki,+ja+se+uusiintuu+kristityille+Uudessa+Jerusalemissa,+Jumalan+Valaskunnassa+(Ilm+21;1-6).Kovin+meni+yksinkertaiseksi.+Saatanahan+tunnustaa+Jumalan,+sillä+Hän+oli+ennen+luottoenkeli,+mutta+on+samanlainen,+kuten+Kerho,+ettei+tunnusta+Jeesuksen+kaikkivaltiassuutta.Saatana+ei+ole+koskaan+kiusannut+Jumalaa,+mutta+Jeesusta+Hän+on+kiusannut+usein.Mutta+pitää+tajuta+se,+että+saatanalla+on+juuri+sen+verran+valtaa,+kun+ihminen+Hänelle+antaa.+Ei+yhtään+enempää.Nyt+ei+eletä+Jumalan+normeissa,+se+oli+Vanhan+Liiton+aikaa.Saatana+on+saanut+sinussakin+sen+aikaan,+ettet+osaa+lukea+Raamattua,+jossa+Jeesus+käskee,+elää,+kuten+Hän+opetti+ja+eli.+Matt+28;18-+20,+kannattaa+lukea.>>Tehokkaimpia+keinoja+peittää+Jumala+on+väärä+uskonto,+tehdä+Jumalasta+käsittämätön+kolminaisuus+esimerkiksi,+ja+syyttää+onnettomista+asioista+Jumalaa+(joiden+todellinen+syy+on+hänen+johtamansa+maailma).+Vielä+tehokkaampi+keino+on+olla+tutustumatta+Jeesukseen,+jolla+on+kaikki+valta+ja+kunnia+Maan+päällä+ja+Taivaassa.Tee+parannus+ja+usko+Häneen.>>Jumala+on+antanut+kiistakysymyksen+moraalisen+luonteen+takia+ihmisten+hallita+hänestä+riippumattomana,+mutta+tällä+ajalla+on+vain+sen+suuruinen+pituus,+että+varmasti+kaikille+tulee+selväksi,+mihin+riippumattomuus+Jumalasta+johtaa.**+Näin+se+on.+Sinä+et+Jehovan+Todistajana+pysty+parempaan.
  6. Missä+kohti?
  7. jatkuu>>He+eivät+olleet+vain+palvelijoita,+vaan+Jeesus+kutsui+heitä+ystävikseen+(Joh.15:15).+He+saivat+puolustajakseen+Totuuden+Hengen,+joka+oli+lähtöisin+Isän+luota+ja+todisti+Jeesuksesta+(Joh.+15:26–27).+Pyhän+Hengen+vahvistamina+he+aloittivat+työnsä+kansojen+keskellä.+He+saivat+lähteä+evankeliumin+julistamiseen+Jeesuksen+siunaamina+(Luuk.+24:50–53).**+Hehän+olivat+3+vuotta+samaa+jengiä,+on+luonnollista,+että+ystävyys+tulee.+Nyt+kirjoitat+oikein,+Henki+on+avain+asemassa,+sekä+Jeesus,+joka+on+Tie,+Totuus+ja+Elämä.>>Saarna+Kristuksesta+ja+hänen+valtakunnastaan+on+yhä+ihmisten+tavoitettavissa.+Sen+esillä+pitäminen+on+uskottu+Jeesuksen+seuraajille.+Vaikka+tehtävä+tuntuu+usein+vaikealta,+on+se+lopulta+ilon+ja+kiitollisuuden+sävyttämää,+onhan+kysymyksessä+hyvän+sanoman+vieminen+kaikille,+jotka+kaipaavat+Jumalan+armoa.**+Tästä+kannattaisi+ottaa+esimerkkiä+mm+Kerho+ja+Jehovat.>>Vapahtajamme+on+antanut+henkensä+syntiemme+edestä.+Hänen+veressään+meillä+on+lunastus,+rikkomustemme+anteeksianto+(Ef.1:7).***+Juuri+näin.+Luikuri+syntien+aneeksi+(muka)+saarnaavat+Kerhon+saarnamiehet+ovat+todella+turhia.>>Jumalan+kansa+toimii+ihmisten+keskellä,+on+työn+aika.**+Näin+on,+sen+kansan+nimi+on+Israel.
  8. Kirjoittaja+on+joko+juovuksissa+tai+kopioinut+jonkun+täysin+maallikon+tekstejä.Jumala+ei+ole+salattu,+Hän+löytyy+kun+löytää+ensin+Jeesuksen,+ei+minkään+lahkon+kautta.Jumala+on+ilmoittanut+itsensä+vain+omaisuuskansalle+Israelille+ja+pakanat+löytävät+Hänet+tuntemalla,+ja+suulla+tunnustamalla+uskonsa+Jeesukseen+kaikkivaltiaana+Kuninkaana.Jumala+ei+ole+puhunut+koskaan+sanaakaan+yhdellekään+pakanalle.Opetuslapsilla+ei+ollut+juuri+roolia+pääsiäisenä,+ei+ennen+Hengen+vuodatusta,+eli+helluntaita.Koko+Israel+todisti+sen+pääsiäisen+ihmeellisen+tapahtuman.Jeesus+todella+antoi+heille+valtuuden+saarnata+syntejä+anteeksi,+mutta+he+tajusivat+sen,+että+Jeesus+itse+teki+sen+ristillä,+viimeisillä+minuuteilla,+joten+yksikään+ihminen+ei+ole+sitä+saarnannut,+koska+sen+piti+riittää.Ainoastaan+SRK+ei+luota+ristintyöhän,+pitää+olla+heillä+varasovittaja,+ennen+kuin+se+toimii?Opetuslapsille+tuli+suojelijaksi+Pyhä+Henki,+mutta+kristityille+itse+Jeesus.>>Uskoa+tarjotaan+heikoillekin***+Juuri+näin,+mutta+mihin+uskoon.+Heikoille+yleensä+heikkoon+uskoon,+mutta+kristityille+uskoa+Jeesukseen,+Kuninkaana+sekä+Kaikkivaltiaana.Uskolla+on+aina+kohde.+Kerholla+se+on+SRK;+Jehovilla+Jehovah,+Kristityillä+Jeesus,+Herra+ja+kuningas,+josta+kerromme+ihmisille+kaduilla+ja+aitavierillä.>>+Jeesuksen+nähtyään+muutamat+opetuslapsista+yhä+epäilivät.**+Ketkä+MUUTAMAT?Jeesuksen+aikana+ei+Jumala+puutu+asioihin.+Puuttuja+on+Jeesus+ja+Henki.Jumalahan+antoi+kaiken+vallan+Pojalleen,+itse+vain+odottaa,+-+kenet+Jeesus+Hänelle+esittelee?Jeesus+pelastaa+vain+omansa,+ei+toisten+omia.>>+Jumala+ei+kuitenkaan+jätä+työtänsä+ihmisten+heikkouden+varaan,+vaan+tulee+itse+heidän+auttajakseen.+Oman+voimattomuutensa+tunteva+saa+turvautua+Jumalan+voimaan+(2.+Kor.+12:9–10).+**+Missä+siinä+Jumala+mainitaan?9+Mutta+hän+on+vastannut+minulle:+"Minun+armoni+riittää+sinulle.+Voima+tulee+täydelliseksi+heikkoudessa."+Sen+tähden+ylpeilen+mieluimmin+heikkoudestani,+jotta+minuun+asettuisi+Kristuksen+voima.+10+Siksi+iloitsen+heikkoudesta,+loukkauksista,+vaikeuksista,+vainoista+ja+ahdingoista,+joihin+joudun+Kristuksen+tähden.+Juuri+heikkona+olen+voimakas.Kerro+se?Taidat+puhua+soopaa.+Paavali+teki+parannuksen+nimenomaan+Jumalasta+Jeesukseen,+ja+näin+löysi+myös+Jumalan,+Isän.>>Jumala+valitsi+todistajakseen+myös+Paavalin,+joka+sanoi+olevansa+apostoleista+vähäisin.+Hän,+joka+oli+vainonnut+Jumalan+seurakuntaa,+mutta+oli+saanut+osakseen+Jumalan+armon.+(1.+Kor.+15:8–10.)::+Missä+Jumala+valitsi+Paavalin?Paavalihan+vainosi+Kristuksen+seurakuntaa?+Tajuatko?+Apt+9;3+Matkalla,+Saulin+ollessa+jo+lähellä+Damaskosta,+taivaasta+leimahti+yhtäkkiä+valo+hänen+ympärilleen.4+Hän+kaatui+maahan+ja+kuuli+äänen+sanovan:+"Saul,+Saul,+miksi+vainoat+minua?"5+Hän+kysyi:+"Herra,+kuka+sinä+olet?"+Ääni+vastasi:+"Minä+olen+Jeesus,+jota+sinä+vainoatKutsuja,+ja+valitsia+oli+Jeesus,+ei+Jumala.Ananiaskin+oli+sitä+mieltä,+että+Hän+ennen+parannusta+vainosi+juuri+Jeesuksen+Pyhiä;+13+Ananias+vastasi:+"Herra,+minä+olen+monilta+kuullut,+kuinka+paljon+pahaa+se+mies+on+Jerusalemissa+tehnyt+sinun+pyhillesi+>>Paavali+kuvaa+kirjeessään+Jumalan+valintojen+ihmeitä:+”Kuinka+ääretön+onkaan+Jumalan+rikkaus,+kuinka+syvä+hänen+viisautensa+ja+tietonsa!+Kuinka+tutkimattomat+ovat+hänen+tuomionsa+ja+jäljittämättömät+hänen+tiensä.”+(Room.+11:33.)**+Tämän+konteksti+oli+Rooman+juutalaiset+Kristityt,+Hän+osoitti+sanoman+heille+ja+sanoikin;+-+Lopulta+koko+Israel+on+pelastuva,+se+on+kansa,+ei+ihminen,+jolloin+Herran+päivänä+Hänen+käsissään+on+kansat,+heidän+joko+positiivinen+tai+negatiivinen+suhde+Israeliin.>>Jeesus+lähetti+oppilaansa+jatkamaan+hänen+työtään.+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen+toimiessaan+he+saivat+olla+kolmiyhteisen+Jumalan+lähettiläinä.+**+Missä+niin+Jeesus+sanoo??Hän+sanoo+näin;+Matt+28;18+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.19+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen20+ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+MITÄ+MINÄ+OLEN+KÄSKENYT+TEIDÄN+PITÄÄ.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."Siinä+ei+ole+sanaa,+-+Mitä+Jumala+käskee?Se+on+Vanhan+Liiton+sanoma.>>Helluntain+tapahtumissa+Jumala+osoitti,+kuinka+Pyhän+Hengen+voima+vahvisti+pelkäävät+opetuslapset+rohkeiksi+ja+avasi+heidän+ymmärryksensä+Raamatun+kirjoituksille+(Apt.+2:4).Kristinopin+(44)+mukaisesti+”Kristuksen+työ+maailmassa+jatkuu+hänen+seurakunnassaan+Pyhän+Hengen+työnä”.**+Miksi+teillä+ei+sitten+ole+Henkeä,+eikä+armolahjoja,+ette+puhu+kielillä,+kuten+Hengen+voitelussa.Uskontunnustuksia+ei+Raamattu+tunne,+muuta+kun+Matt+10;31,32.+Tutustu+siihen.+>>Opetuslapset+saivat+lähteä+tehtäväänsä+Jumalan+lupausten+varassa.+**+Missä+se+ilmenee,+kerro+kohta+Raamatusta.Hän+lähetti+opetuslapsensa+puolustajan,+Pyhän+Hengen+kanssa+matkaan,+ei+Jumalan.>>He+eivät+olleet+vain+palvelijoita,+vaan+Jeesus+kutsui+heitä+ystävikseen+(Joh.15:15).+He+saivat+puolus
  9. Ensiksi+on+hyvä+ymmärtää,+mikä+ominaisuus+on+ihmisellä,+että+Hänet+voidaan+käsittää+profeetaksi,+kristinuskossa.Vanhassa+Testamentissa+Heitä+oli+paljon,+mutta+Uudessa+Testamentissa+vain+yksi,+Jeesus+nasaretilainen.VT,n+profeetta+sai+tiedon+suoraan+Jumalalta,+sillä+Henki+ei+silloin+juuri+vaikuttanut,+ja+Hän+kertoi,+mikä+Jumalalla+oli+mielessä,+ja+mitä+tuleman+pitää.Uudessa+Testamentissa+Jeesus+sanoi+kaiken,+poisluettuna+Ilmestystä,+jota+voidaan+pitää+profetaalisena+kirjallisuutena.Jeesus+sanoi+kaiken+tarvittavan+ja+opetuslapset+sekä+mm+Paavali+jakoi+sen+ihmisille.Joka+nyt+leikkii+profeettaa,+on+auttamatta+väärä+profeetta,+Jeesuksen+puheisiin+ja+elämän+oppeihin+ei+ihminen+voi+mitään+lisätä.Nämä+naurettavat+Jehovan+todistajien+ja+SRK;n+”profeetat”+ovat+vuosikymmen,+vuosikymmen+jälkeen+alkaen+edellisen+vuosisadan+alusta+”profetoineet”+useita+”maailmanloppuja”+ja+sitä+sun+tätä,+mitä+saatana+heille+syöttää.+He+ovat+kaikki+saatanan+juoksupoikia.Mutta+”profeetta”+ei+voi+enää+tuoda+Jumalan+Sanaa,+koska+sen+on+jo+Jeesus+tuonut,+ja+Hänen+täytyy+olla+saarnaaja,+sillä+muuten+ei+”profetioita”+saada+jakeluun.SRK+on+mennyt+samaan+saatanan+ansaan+useasti,+jopa+minunkin+elinaikanani.Mutta+penkkiläinen+se+ei+ole,+koska+hän+ei+puhu+mitään.Mikä+on+käsite+”uskovainen”?+Onko+se+VL+liikemies,+jolle+raha+on+Jumala,+vai+onko+se+jokin+muu,+mutta+uudestisyntynyt+kristitty+tietää+mikä+se+on,+se+on+ihminen,+joka+tunnustaa+Jeesuksen+toisten+ihmisten+edessä:Matt+10;+32+Sentähden,+jokaisen,+joka+tunnustaa+minut+ihmisten+edessä,+minäkin+tunnustan+Isäni+edessä,+joka+on+taivaissa.33+Mutta+joka+kieltää+minut+ihmisten+edessä,+sen+minäkin+kiellän+Isäni+edessä,+joka+on+taivaissa.Kerholaiset+eivät+uskalla+kadulla+oudolle+sanoa,+että+uskovat+Jeesukseen,+ei,+he+uskovat+SRK;hon.Se+ei+pelasta+ketään.>>Heidän+uskonoppinsakin+saattaa+olla+täysin+samanlainen+kuin+oikea+Raamatun+ja+Jumalan+valtakunnan+uskonoppi.**+Juuri+näin.+Nyt+on+voimassa+Jeesuksen+opit,+ei+Jumalan,+niitä+on+618+käskyä+ja+Jeesuksella+on+kaikki+valta.+Matt+2818+Ja+Jeesus+tuli+heidän+tykönsä+ja+puhui+heille+ja+sanoi:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.19+Menkää+siis+ja+tehkää+kaikki+kansat+minun+opetuslapsikseni,+kastamalla+heitä+Isän+ja+Pojan+ja+Pyhän+Hengen+nimeen20+ja+opettamalla+heitä+pitämään+kaikki,+mitä+minä+olen+käskenyt+teidän+pitää.+Ja+katso,+minä+olen+teidän+kanssanne+joka+päivä+maailman+loppuun+asti."Siinä+ei+puhuta+Jumalasta,+vaan+itsestään+Jeesuksesta+ja+Jumalan+valtakunta+tulee+vasta+Ilm+21+luvun+mukaa+Jerusalemiin,+Jumalan+myötä,+sitä+johtaa+Hän.Tämä+Kerhon+jumalan+valtakunta+on+juuri+sitä+väärän+profeetan,+saatanan+työtä.Jeesuskin+sanoo,+ettei+JV:tä+voi+sormella+osoittaa,+ikään+kuin+nauraa+teidän+hoopoilulle.Missä+kohti+Jumala+on+sanonut,+että+Hän+rakastaa+syntistä+ihmistä?+Kerrotko+sen.Mutta+Jeesus+on+sen+sanonut+usein+ja+sen+rakkauden+mitta+on+agabe`.+Teillehän+epäuskoinen+on+vain+se,+joka+ei+kuulu+Kerhoon?+Keksikää+sille+parempi+sana.Raamattu+sanoo,+että+1/3+maan+ihmisistä+pelastuu,+miten+luulette+saavan+sen+täyteen,+muutaman+kymmenen+tuhannen+jäsenen+voimalla?+Järki+hoi,+äly+älä+jätä.Mihin+pitää+uskoa,+että+on+SRK;n+väärä+profeetta?Polttaako+Hän+talkootöissä+tupakkaa,+onko+se+merkki+luuserista.+Teissä+ei+juuri+Pyhä+Henki,+sillä+ette+omaa+yhtään+armolahjaa.+Niitä+on+vapaissa+suunnissa,+joka+on+tullut+mm.+Kasteen+yhteydessä,+kun+Henki+Voitelee+Jeesukseen+uskovan.Nämä+kaikki+Raamatulliset+jutut+uupuu+Kerholta.Pitää+myös+tunnustaa+se,+että+Hengen+tehtävä+on+kirkastaa+Jeesusta,+ja+kun+Häntä+ei+teillä+ole,+ei+ole+Jeesustakaan.++Tuo+Juudan+kohta;+Nuo+ihmiset+ovat+osaansa+tyytymättömiä+valittelijoita,+jotka+elävät+himojensa+vallassa.On+todella+hyvä+ilmentymän+valaisu,+kuten+kirjoitat+Kerhosta.Valehtelua,+jatkuvaa+valehtelua,+sekä+niin+suuret+himot,+että+naidaan+omat+lapsetkin.Siihen+ei+muut+pysty.Sinäkin+täytät+väärän+profeetan+tunnusmerkistön,+sillä+väität,+että+teissä+Rakkaus+on+yhdistävä+elementti?En+tunne+muita+kiusaajia+seurakunnissa,+kun+teidät,+en+suurta+kateutta,+enkä+rahallista+pettämistä,+mitä+Kerholla,+joten+pieleen+meni+sekin.+Sitten,+ei++kukaan+olen+niin+paljon+”kaksinkerroin”+kun+Kerholainen,+tavatessaan+ystävän+tilaisuuden+ulkopuolella,+mutta+heti+kun+tulee+toinen+VL+mukaan,+malli+muuttuu+ja+ihmetellään+yhdessä+kolmannen+väärää+uskoa.Pellejä,+suurin+osa,+siihen+sopii+laittamasi+Juudan+kirje;+Juud.+1:19+Nämä+luokittelevat+ihmisiä,+vaikka+itse+ovat+ajatuksiltaan+maallisia,+Henkeä+vailla.Sinäkin+ole+siinä+mukana,+täysillä.Tehän+ette+juuri+keskustele+keskenään+uskosta+Jeesukseen,+ainoastaan+siitä,+mitä+SRK+siitä+sanoisi,+ja+siitäkin,+jne.Mieti+hieman,+mitä+kirjoitat.