Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

144

Kommenttia

13835

1. Kiitos+huomautuksesta.En+yleensä+mene+persoonaan,+mutta+kun+tämä+He,man+osoittautui+pelkäksi+anarkistiksi+pilkkaajakasi,+Kolmiyhteistä+Jumalaa+kohtaan,+ja+heidän+uskovia+myös,+niin+sen+tajutessa,+Hänen+vertaavansa+Raamatun+paperia+WC-+paperiin,+ei+siihen+voi+vastata+Sanalla,+vaan+kuten+ennen+Israelissa+Jumala+sanoi;+-+Poistakaa+paha+keskuudestanne,+joten+kerroin+sen+ja+samalla,+ettei+meillä+ole+suhdetta+palstalla.Kukaan+muu+ei+sitä,+ajattamattomuuttaan+kehdannut+sanoa.+Persoona+on+paha+ja+vihaa+Jeesusta.Nyt+Sinä+kirkastit+minulle+saman+asian,+joka+minulle+kirkastui+eilen,+ja+kaikki+vastaa+aina,+kuten+huudetaan.+Kunnioitako+sinä+Häntä?Sitten+sanot,+ettei+mitään+hyvää+minä+saa+aikaan.+Kerro+kenellä+palstalla+on+eniten+Raamatun+sanan+tulikin+ja+viitteet+vastuksessansa,+muilla+kun+minulla.Olet+kuitenkin+fiksu,+ja+siksi+vastaan+Sinulle+hyvällä:+Jeesus+on+Herramme,+kaikki+valtiainen+syntiemme+sovittaja,+jossa+yksin+voimme+uskoa+syntimme+anteeksi.+Ne+vahvistetaan+kasteessa,+sekä+ehtoollisessa.Kuten+kirjoitin,+en+vastaa+heille,+joilla+on+olkia+kainalossa.SiunauksellaKes.
  2. Empä+tee.
  3. Väärä+vastaus.
  4. Kertoiko+Hän+vain+yhden+kerran?Uskotko+sen+Matt+28;+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.Miten,+uskotko+Jumalan+Sanaan,+eli+Matt+16;+27+"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaaKaikki+opetuslapset+olivat+käyneet+läpi+Bar+mizvan,+joten+he+tunsivat+Tooran+ja+Tanakin.Uskotko+Dan+7;14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+valtansa+on+ikuinen+valta,+joka+ei+katoa,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä.+Eli+tässä+on+jo+kolme,+lisää+voit+etsiä,+niitä+on+vielä+2+muutakin.Olen+ymmärtänyt,+että+Kerholle+tämä+Jeesuksen+kaikki+valtiaisuus+on+kun+punainen+vaate,+näin+minulle+he+ovat+kertoneet,+tajutessaan+evankeliumin.Mieti,+kenelle+Jeesus+tämän+sanoi+kirkastumistilanteessaan,+juuri+apostoleille?+Mitä+selvästä+asiasta+enempää,+selvä+mikä+selvä,+mutta+sekään+ei+todista+lestadiolaisia,+jankutetaan+vain,+tietämättömyyttään+hoitokokouksien+pelossa.Näin+on+kristityillä,+Vl;stä+viis,+hehän+ovat+uskonnollinen+jengi,+kuten+Jehovan+todistajat.+Kumpikaan+ei+kerro+Jeesuksesta,+lahkostaan+vain.Kun+tuo+tuli+selväksi,+siirryit+aivan+eri+asiaan,+syntien+anteeksi+antamukseen.Jeesushan+sanoi+Vuorisaarnassaan+(Matt.+5-7)+Jeesus+sanoo:+"anna+meille+meidän+velkamme+(syntimme)+anteeksi,+niin+kuin+mekin+annamme+anteeksi+meidän+velallisillemme+(meitä+vastaan+rikkoneille)"Siinähän+on+ihmisten+välisestä+synnin+anteeksi+antamisesta,+joten+se+ei+trokaria+tarvitse.Ja+jatkoa:+(Matt.+6:12).+Ja+anna+meille+velkamme+anteeksi,+niin+kuin+mekin+annamme+anteeksi+niille,+jotka+ovat+meille+velassa.+Raamatussa+todella+sanotaan+Jeesuksen+evästys+sanat;+-Matt+20;+23+Jolle+te+annatte+synnit+anteeksi,+hänelle+ne+ovat+anteeksi+annetut.+Jolta+te+kiellätte+anteeksiannon,+hän+ei+saa+syntejään+anteeksi."Opetuslapset+katsoivat,+kuten+todellinen+kristitty,+että+koska+Jeesus+on+jo+sovittanut+ne,+niihin+ei+ole+enää+lupa+koskea.Älkää+menkö+Jeesuksen+yläpuolelle,+kuten+muutama+viikko+sitten+eräs+itkunsekainen+eläkeläinen+kertoi;+että+me,+jotka+ollaan+täällä+maan+päällä,+ja+Jeesus+on+taivaassa,+on+meillä+täällä+valta+ja+annetaan+synnit+anteeksi??Kova+jätkä,+yli+Jeesuksen+ja+yli+apostolien.Viluttelussa+naureskeli+naapurin+poika+kun+kippaili+olutta,+kun+kysyin,+eikö+se+ole+synti;+-Ei+enää+huomenna,+solloin+nostan+käden+ja+kaljat+unohtuvat.Näin+viikoittain,+tämä+joka+on+edessä,+-+suksen+nimessä+ja+veressä,+oli+vakuuttunut+ilmeisesti+terveestä+katumisesta+ja+parannuksesta,+mutta+onhan+se+ensi+sunnuntai+ylihuomennakin.Naurettavaa+ja+kornia.Opetuslapset+eivät+mennet+sekoilemaan,+jo+sovitettuihin+synteihin.+Minä+en+elä,+eikä+yskikään+uudestisyntynyt+lain+alla,+vaan+Kristuksen+seuraajina.Kun+elätte+lain+alla,+missä+uhraatte+eläimiä?Muuten,+nyt+menit+liian+pitkälle,+älä+huolehdi+synneistäni,+se+ei+ole+sinun+eikä+teidän+maallikko+saarnaajien+asia,+ne+asiat+hoidetaan+suoraan+ja+on+hoidettu,+Jeesuksen+kanssa.Sinullahan+ei+ole+synnintuntoakaan,+anteeksiannettavaa,+sillä+kirjoitustesi+sisällön+perusteella+elät+ilman+lakia,+jolloin+ei+ole+syntiäkään.>>2.+Kor.+2:10+**+Missä+siinä+on+syntien+anteeksi+antaminen.Käyttääkö+Kerhon+jäsenten+firmat+tätä,+kun+he+pettävät+pappoja+sekä+mummuja+ikkunoiden+vaihdossa?Siihen+ei+riitä+anteeksi+antajaksi+kukaan,+koska+se+on+suunniteltu+”rikos”.
  5. Olet+sinä+ihme+ihminen,+et+aikaan+uudestisyntynyt+ihminen.Kun+antaa+vastuksen+tinkaukseesi,+joka+on+teologisesti+hyvinkin+ylhäällä+tietämisen+tasossa,+sekulaareilta+täysin+pimennossa,+huomioit+vain+minut+satu+setänä.Perustelin+kaikki+Raamatulla,+joten+mikä+meni+vikaan.+Nyt+on+Sinun+vuoro+vastata,+ja+perustele+Raamatulla+vastauksesi.Nyt+menee+siinä+mielessä+peremmin,+kutsut+minua+sedäski.+Kiitos+siitä.Jollet+käytä+Raamattua,+olet+väärällä+palstalla.
  6. No+minä+nyt+kerron,+mistä+on+kysymys+silminnäkijästä,+joka+on+evankelimi+Markuksen+kirjoittamassa,+itse+Markus+nuorena.Olen+viettänyt+lapsuuteni+juutalais-+israelilaisessa+hengessä,+sekä+perinnössä.Isäni+usein,+kuten+pappanikin+kertoi+rohkeasta+pojasta,+joka+oli+kotonaan+nukkumassa+peittonsa+alla+ja+kuuli+ulkoa+hälinää.Hän+lähti+tarkistamaan+asiaa,+kietoen+peittonsa+päälleen+ja+huomasi,+että+Jeesusta,+josta+hän+oli+jo+aikaa+kiinnostunut+vietiin+Roomalaisten+toimesta+Temppelialuetta+kohti.Hän+ei+päässyt+ihan+viereen,+vaan+katseli+kauempana,+jolloin+joku+ortodoksi+juutalainen+tunnisti+Hänet+ja+halusi+viedä+mukanaan,+jolloin+Poika+pyörähti,+ja+pääsi+karkuun.Tämä+asia+on+usean+tutkijan+toteamus,+mm+David+Pawsonin.Markus+14;+50+Silloin+ne,+jotka+olivat+Jeesuksen+kanssa,+jättivät+hänet+ja+pakenivat.+51+Jeesuksen+mukaan+oli+lähtenyt+nuori+mies,+jolla+ei+ollut+yllään+muuta+kuin+pellavainen+vaate.+Hänet+otettiin+kiinni,52+mutta+hän+riistäytyi+vaatteestaan+ja+pakeni+alasti.Jos+lasket+vuodet,+poika+12-+14+vuotias+v+33+ja+kirjoitti+30-+40+vuotiaana+evankeliuminsa,+kaikki+täsmää.++Hän+kuoli+68+vuotiaana+Libyässä,+mutta+saavutettuaan+Bar+mitzan,+opiskeli+Jerusalemissa+ja+Barnabas+oli+Hänen+serkkunsa.Miksi+Hän+kuoli+niin+nuorena+ja+ja+miksi+evankeliumi+ei+tullut+heti+nähtyään+Messiaan+tuskan,+oli+se,+että+Hän+muutti+pakoon+Egyptiin,+jossa+toimi+evankelistana.Asia+on+meidän+keskuudessamme+suurta+perimätietoa,+jota+pakanoilla+ei+ole.Lisää+Markuksesta+muistiinpanoistani;+Johannesta+ryhdyttiin+kutsumaan+Markukseksi+sen+jälkeen,+kun+hän+muutti+Jerusalemiin,+jossa+samaan+aikaan+vaikuttivat+niin+Jeesus+Kristus+kuin+myös+Hänen+opetuslapsensa,+apostoli+Pietari,+joka+oli+naimisissa+Aristopoloksen+serkun+kanssa.+Tästä+syystä+Markus+vieraili+usein+Pietarin+luona+ja+hänestä+tuli+Pietarin+opetuslapsi.Evankelista+Markus+(Johannes+Markus)+oli+Getsemanessa,+kun+Jeesus+pidätettiin:Jeesuksen+mukaan+oli+lähtenyt+nuori+mies,+jolla+ei+ollut+yllään+muuta+kuin+pellavainen+vaate.+Hänet+otettiin+kiinni,+mutta+hän+riistäytyi+vaatteestaan+ja+pakeni+alasti.+(Mark.14:51-52)Hänen+äitinsä+oli+se+Maria,+jonka+talossa+alkuseurakunta+kokoontui.+Sinne+Pietari+pakeni+enkelin+vapautettua+hänet+vankilasta+(Apt.12:12-17).+On+mahdollista,+että+mies,+joka+kantoi+vesiruukkua,+oli+Markus+ja+paikka,+jossa+Jeesus+söi+pääsiäisaterian+opetuslasten+kanssa,+Marian+talo+(Mark.14).+Apostolien+teot+kertovat+Markuksen+matkoista+Paavalin+ja+Barnabaksen+mukana+Antiokiaan+ja+Barnabaksen+kanssa+Kyprokselle+ja+myöhemmin+taas+Paavalin,+mutta+myös+Pietarin+seuralaisena+(1.Piet.5:13),+joka+sanoo+Markusta+(hengelliseksi)+pojakseen+ja+jonka+puheisiin+Markuksen+evankeliumi+perustuu.