Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
kesitas
kesitas
kesitas
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
144
Kommenttia
13835
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+huomautuksesta.
En+yleensä+mene+persoonaan,+mutta+kun+tämä+He,man+osoittautui+pelkäksi+anarkistiksi+pilkkaajakasi,+Kolmiyhteistä+Jumalaa+kohtaan,+ja+heidän+uskovia+myös,+niin+sen+tajutessa,+Hänen+vertaavansa+Raamatun+paperia+WC-+paperiin,+ei+siihen+voi+vastata+Sanalla,+vaan+kuten+ennen+Israelissa+Jumala+sanoi;+-+Poistakaa+paha+keskuudestanne,+joten+kerroin+sen+ja+samalla,+ettei+meillä+ole+suhdetta+palstalla.
Kukaan+muu+ei+sitä,+ajattamattomuuttaan+kehdannut+sanoa.+Persoona+on+paha+ja+vihaa+Jeesusta.
Nyt+Sinä+kirkastit+minulle+saman+asian,+joka+minulle+kirkastui+eilen,+ja+kaikki+vastaa+aina,+kuten+huudetaan.+Kunnioitako+sinä+Häntä?
Sitten+sanot,+ettei+mitään+hyvää+minä+saa+aikaan.+Kerro+kenellä+palstalla+on+eniten+Raamatun+sanan+tulikin+ja+viitteet+vastuksessansa,+muilla+kun+minulla.
Olet+kuitenkin+fiksu,+ja+siksi+vastaan+Sinulle+hyvällä:+Jeesus+on+Herramme,+kaikki+valtiainen+syntiemme+sovittaja,+jossa+yksin+voimme+uskoa+syntimme+anteeksi.+Ne+vahvistetaan+kasteessa,+sekä+ehtoollisessa.
Kuten+kirjoitin,+en+vastaa+heille,+joilla+on+olkia+kainalossa.
Siunauksella
Kes.
21.04.2018 16:32
Hieno,+että+huomasit,+se+on+Jumalan+silmäterä+ei+Jumala+ole+sitä+unohtanut,+vaan+uusinut+liittonsa.
Pelastumisesta;Room.+11:26+
Sen+tapahduttua+koko+Israel+on+pelastuva,+niin+kuin+on+kirjoitettu:+--+Siionista+on+tuleva+Pelastaja,+hän+poistaa+jumalattomuuden+Jaakobin+jälkeläisistä
Kes.
21.04.2018 12:50
Älä+sekoile,+oletko+katkera?
Puhujienne+"viisautta"+toin+esille;Järki+vangiksi+ottakaatte?
21.04.2018 12:00
Pyyhitkö+sinä+anuksesi+Raamatun+lehdillä,+ilmeisesti,+koska+haukut+minu+asiaa+paheksuen.
Olen+varmaan+ainut,+joka+on+He.man+puolesta+rukoillut,+mutta+tulevaisuus+siinä+asiassa+on+vielä+auki.
Tuohon+Jaakobin+kohtaan+He;man+vastasi+jo+ennalta;+Raamattu+on+kokonaan+fiktiota+ja+jokainen+sen+lukenut+täysijärkinen+pakostakin+tunnistaa+sen+fiktioksi.
Minulla+on+eri,+juuri+sen,+mitä+Jaakob+kirjoittaa.
Katsele+ensin,+mistä+asia+johtuu,+ennekuin+alat+vastaajaa+moittimaan.
21.04.2018 11:50
Miski+sitten+Jeesus+sanoi+paranatamisesta+
Joh.+5:20+
Isä+rakastaa+Poikaa+ja+näyttää+hänelle+kaiken,+mitä+itse+tekee.+Hän+näyttää+Pojalle+vielä+suurempiakin+tekoja,+sellaisia,+että+hämmästytte.
Joh.+14:12+
"Totisesti,+totisesti:+joka+uskoo+minuun,+on+tekevä+sellaisia+tekoja+kuin+minä+teen,+ja+vielä+suurempiakin.+Minä+menen+Isän+luo,
Se+on+vakea+Kerholisten+uskoa+parantamisen+armolahjaa,+koska+koko+70+000+VL;Ien+joukossa+ei+ole+yhtään+armolahjaa,+koska+ei+ole+Pyhää+Henkeä.
21.04.2018 09:45
Tuolla+otteella,+voin+luvata,+ettei+mene+läpi.
21.04.2018 08:22
Nyt+vasta+tajuan+todellisen+saatanallisen+sinäsi.+
Mitä+Jeesus+sanoisi+Sinusta,+jos+voisit+kuulla+Hänen+mielipiteensä.+Matt+16;23+"Väisty+tieltäni,+Saatana!+Sinä+tahdot+saada+minut+lankeamaan.+Sinun+ajatuksesi+eivät+ole+Jumalasta,+vaan+ihmisestä!"
Saman+sanon+nyt+Sinullekin.
Minua+et+hetkauta,+mutta+täällä+voi+olla+heikko+uskoisia,+heihin+se+voi+vaikuttaa.
"Väisty+tieltäni,+Saatana!+Sinä+tahdot+saada+minut+lankeamaan.+Sinun+ajatuksesi+eivät+ole+Jumalasta,+vaan+ihmisestä!"
Loppu.
21.04.2018 07:05
Empä+tee.
20.04.2018 22:33
Taas+sinä+saasta?+Miten+voit,+oletko+katkera+Helluntaille.+Heillä+kuitenkin+on+Jeesus,+teillä+vain+tulimeri.
20.04.2018 22:32
Väärä+vastaus.
20.04.2018 22:31
>>Jos+joku+on+Kaikkivaltias,+niin+ei+hänelle+tarvitse+antaa+mitään+lisää+valtaa,+mikään+ei+ole+hänelle+mahdotonta.**+Näin+on.
>>Hän+voi+halutessaan+delegoida+valtaa+muille,+mutta+Kaikkivaltias+on+aina+Kaikkivaltias,+ja+vain+Isä+on+Hän.**+Ei+ole,+kun+Jeesus,+Hänen+Poikansa.
>>Anna+jokin+kohta+Raamatusta,+jossa+Jeesuksen+sanotaan+olevan+Kaikkivaltias.+"Kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä",+josta+Jeesus+puhui,+on+delegoitua+valtaa,+se+ei+merkitse+Kaikkivaltiutta.+Sinä+sekoilet+sanoihin,+mutta+et+ymmärrä+merkitystä.**+Älä+vääristele.
Jumala+itse+antoi+Hänelle+kaiken+vallan.+
Minä+en+sekoile,+vaan+Sinä,+jota+on+johdettu+väärin+opeissa.+Matt+28:+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä
Ja+kuka+sen+antoi,+sen+antoi+edellinen+kaikkivaltias,+josta+jo+Daniel+7+kertoo,+toki+muutkin;+14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+valtansa+on+ikuinen+valta,+joka+ei+katoa,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä.
Joten+se+on+vahvistettu+molemmissa+Jumalan+luomissa+Liitoissa.
Kukahan+ei+tajua,+vaikka+olen+asian+laittanut+montakymmentä+kertaa+palstalle.
20.04.2018 22:30
Tämäkin+ketju+on+osoitus+Kerhon+linjasta,+ei+lähdet+kylille+evankeliumia+Jeesuksesta+julistamaan+vaan+jakamaan+omia+isien+tyhmiä+sääntöjä.
Jeesus+ei+kieltänyt+aerobicia?+Mutta+SRK+kielsi.+Millä+oikeudella?
20.04.2018 20:28
Sinut+on+huomattu+valehteliaksi.
Jos+osoitat+jotenkin,+että+ole+ylipainoinen,+tule+kertomaan.
Toinen,+farisealaiset.
Miten+niihin+voisin+liittyä,+sehän+juutalainen+puolue,+kuten+kepu,+joka+on+Kerhon+käsikassara,+eikä+yksikään+venäläinen+ole+jäsen.
Taidat+olla+hieman+pimeä?
20.04.2018 18:18
Kertoiko+Hän+vain+yhden+kerran?
Uskotko+sen+Matt+28;+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Miten,+uskotko+Jumalan+Sanaan,+eli+Matt+16;+27+"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa
Kaikki+opetuslapset+olivat+käyneet+läpi+Bar+mizvan,+joten+he+tunsivat+Tooran+ja+Tanakin.
Uskotko+Dan+7;14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+valtansa+on+ikuinen+valta,+joka+ei+katoa,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä.+
Eli+tässä+on+jo+kolme,+lisää+voit+etsiä,+niitä+on+vielä+2+muutakin.
Olen+ymmärtänyt,+että+Kerholle+tämä+Jeesuksen+kaikki+valtiaisuus+on+kun+punainen+vaate,+näin+minulle+he+ovat+kertoneet,+tajutessaan+evankeliumin.
Mieti,+kenelle+Jeesus+tämän+sanoi+kirkastumistilanteessaan,+juuri+apostoleille?+
Mitä+selvästä+asiasta+enempää,+selvä+mikä+selvä,+mutta+sekään+ei+todista+lestadiolaisia,+jankutetaan+vain,+tietämättömyyttään+hoitokokouksien+pelossa.
Näin+on+kristityillä,+Vl;stä+viis,+hehän+ovat+uskonnollinen+jengi,+kuten+Jehovan+todistajat.+Kumpikaan+ei+kerro+Jeesuksesta,+lahkostaan+vain.
Kun+tuo+tuli+selväksi,+siirryit+aivan+eri+asiaan,+syntien+anteeksi+antamukseen.
Jeesushan+sanoi+Vuorisaarnassaan+(Matt.+5-7)+Jeesus+sanoo:+"anna+meille+meidän+velkamme+(syntimme)+anteeksi,+niin+kuin+mekin+annamme+anteeksi+meidän+velallisillemme+(meitä+vastaan+rikkoneille)"
Siinähän+on+ihmisten+välisestä+synnin+anteeksi+antamisesta,+joten+se+ei+trokaria+tarvitse.
Ja+jatkoa:+(Matt.+6:12).+Ja+anna+meille+velkamme+anteeksi,+niin+kuin+mekin+annamme+anteeksi+niille,+jotka+ovat+meille+velassa.+
Raamatussa+todella+sanotaan+Jeesuksen+evästys+sanat;+-Matt+20;+23+Jolle+te+annatte+synnit+anteeksi,+hänelle+ne+ovat+anteeksi+annetut.+Jolta+te+kiellätte+anteeksiannon,+hän+ei+saa+syntejään+anteeksi."
Opetuslapset+katsoivat,+kuten+todellinen+kristitty,+että+koska+Jeesus+on+jo+sovittanut+ne,+niihin+ei+ole+enää+lupa+koskea.
Älkää+menkö+Jeesuksen+yläpuolelle,+kuten+muutama+viikko+sitten+eräs+itkunsekainen+eläkeläinen+kertoi;+että+me,+jotka+ollaan+täällä+maan+päällä,+ja+Jeesus+on+taivaassa,+on+meillä+täällä+valta+ja+annetaan+synnit+anteeksi??
Kova+jätkä,+yli+Jeesuksen+ja+yli+apostolien.
Viluttelussa+naureskeli+naapurin+poika+kun+kippaili+olutta,+kun+kysyin,+eikö+se+ole+synti;+-Ei+enää+huomenna,+solloin+nostan+käden+ja+kaljat+unohtuvat.
Näin+viikoittain,+tämä+joka+on+edessä,+-+suksen+nimessä+ja+veressä,+oli+vakuuttunut+ilmeisesti+terveestä+katumisesta+ja+parannuksesta,+mutta+onhan+se+ensi+sunnuntai+ylihuomennakin.
Naurettavaa+ja+kornia.
Opetuslapset+eivät+mennet+sekoilemaan,+jo+sovitettuihin+synteihin.
+Minä+en+elä,+eikä+yskikään+uudestisyntynyt+lain+alla,+vaan+Kristuksen+seuraajina.
Kun+elätte+lain+alla,+missä+uhraatte+eläimiä?
Muuten,+nyt+menit+liian+pitkälle,+älä+huolehdi+synneistäni,+se+ei+ole+sinun+eikä+teidän+maallikko+saarnaajien+asia,+ne+asiat+hoidetaan+suoraan+ja+on+hoidettu,+Jeesuksen+kanssa.
Sinullahan+ei+ole+synnintuntoakaan,+anteeksiannettavaa,+sillä+kirjoitustesi+sisällön+perusteella+elät+ilman+lakia,+jolloin+ei+ole+syntiäkään.
>>2.+Kor.+2:10+**+Missä+siinä+on+syntien+anteeksi+antaminen.
Käyttääkö+Kerhon+jäsenten+firmat+tätä,+kun+he+pettävät+pappoja+sekä+mummuja+ikkunoiden+vaihdossa?
Siihen+ei+riitä+anteeksi+antajaksi+kukaan,+koska+se+on+suunniteltu+”rikos”.
20.04.2018 18:15
Raamatun+mukaan+Jeesuksella+on+kaikki+valta+myös+Taivaassa+ja+luonnollisesti+myös+maassa.+Se+on+myönnettävä,+jos+on+uskovainen.+Matt.28:+18+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Asian+vahvistaa+seuraavat+kohdat;+Dan.+7:14;+Matt.+11:27.
Toteamuksesi;+Jumala+on+Hänelle+väliaikaisesti+antanut?+On+relevantti.+Lopulla,+kun+Hän+on+voittanut+Pahan,+ja+Isä+tulee+iankaikkiseen+Jerusalemiin,+perustaa+Jumalan+Valtakunnan+sinne+Imn+21;1-6),+Jeesus+luovuttaa+vallan+takaisin+
1.+Kor.+15:24+
Sitten+seuraa+kaiken+päätös,+kun+hän+luovuttaa+kuninkuuden+Jumalalle,+Isälle,+kukistettuaan+kaiken+vallan,+mahdin+ja+voiman.
>>+Tai+ajattelisiko+Jeesus,+että+nyt+Hän+on+Kaikkivaltias?**+Totta+kai,+koska+Hän+itse+sen+sanoi+2+kertaa+opetuslapsilleen,+ja+se+on+kirjattu+Raamattuun,+ja+kaikki+kristityt+ajattelevat+samalla+tavalla.
Siitä+ei+ole+epäilystäkään.
20.04.2018 14:25
Olet+sinä+ihme+ihminen,+et+aikaan+uudestisyntynyt+ihminen.
Kun+antaa+vastuksen+tinkaukseesi,+joka+on+teologisesti+hyvinkin+ylhäällä+tietämisen+tasossa,+sekulaareilta+täysin+pimennossa,+huomioit+vain+minut+satu+setänä.
Perustelin+kaikki+Raamatulla,+joten+mikä+meni+vikaan.+Nyt+on+Sinun+vuoro+vastata,+ja+perustele+Raamatulla+vastauksesi.
Nyt+menee+siinä+mielessä+peremmin,+kutsut+minua+sedäski.+Kiitos+siitä.
Jollet+käytä+Raamattua,+olet+väärällä+palstalla.
20.04.2018 14:00
No+minä+nyt+kerron,+mistä+on+kysymys+silminnäkijästä,+joka+on+evankelimi+Markuksen+kirjoittamassa,+itse+Markus+nuorena.
Olen+viettänyt+lapsuuteni+juutalais-+israelilaisessa+hengessä,+sekä+perinnössä.
Isäni+usein,+kuten+pappanikin+kertoi+rohkeasta+pojasta,+joka+oli+kotonaan+nukkumassa+peittonsa+alla+ja+kuuli+ulkoa+hälinää.
Hän+lähti+tarkistamaan+asiaa,+kietoen+peittonsa+päälleen+ja+huomasi,+että+Jeesusta,+josta+hän+oli+jo+aikaa+kiinnostunut+vietiin+Roomalaisten+toimesta+Temppelialuetta+kohti.
Hän+ei+päässyt+ihan+viereen,+vaan+katseli+kauempana,+jolloin+joku+ortodoksi+juutalainen+tunnisti+Hänet+ja+halusi+viedä+mukanaan,+jolloin+Poika+pyörähti,+ja+pääsi+karkuun.
Tämä+asia+on+usean+tutkijan+toteamus,+mm+David+Pawsonin.
Markus+14;+50+Silloin+ne,+jotka+olivat+Jeesuksen+kanssa,+jättivät+hänet+ja+pakenivat.+
51+Jeesuksen+mukaan+oli+lähtenyt+nuori+mies,+jolla+ei+ollut+yllään+muuta+kuin+pellavainen+vaate.+Hänet+otettiin+kiinni,
52+mutta+hän+riistäytyi+vaatteestaan+ja+pakeni+alasti.
Jos+lasket+vuodet,+poika+12-+14+vuotias+v+33+ja+kirjoitti+30-+40+vuotiaana+evankeliuminsa,+kaikki+täsmää.++Hän+kuoli+68+vuotiaana+Libyässä,+mutta+saavutettuaan+Bar+mitzan,+opiskeli+Jerusalemissa+ja+Barnabas+oli+Hänen+serkkunsa.
Miksi+Hän+kuoli+niin+nuorena+ja+ja+miksi+evankeliumi+ei+tullut+heti+nähtyään+Messiaan+tuskan,+oli+se,+että+Hän+muutti+pakoon+Egyptiin,+jossa+toimi+evankelistana.
Asia+on+meidän+keskuudessamme+suurta+perimätietoa,+jota+pakanoilla+ei+ole.
Lisää+Markuksesta+muistiinpanoistani;+Johannesta+ryhdyttiin+kutsumaan+Markukseksi+sen+jälkeen,+kun+hän+muutti+Jerusalemiin,+jossa+samaan+aikaan+vaikuttivat+niin+Jeesus+Kristus+kuin+myös+Hänen+opetuslapsensa,+apostoli+Pietari,+joka+oli+naimisissa+Aristopoloksen+serkun+kanssa.+Tästä+syystä+Markus+vieraili+usein+Pietarin+luona+ja+hänestä+tuli+Pietarin+opetuslapsi.
Evankelista+Markus+(Johannes+Markus)+oli+Getsemanessa,+kun+Jeesus+pidätettiin:
Jeesuksen+mukaan+oli+lähtenyt+nuori+mies,+jolla+ei+ollut+yllään+muuta+kuin+pellavainen+vaate.+Hänet+otettiin+kiinni,+mutta+hän+riistäytyi+vaatteestaan+ja+pakeni+alasti.+(Mark.14:51-52)
Hänen+äitinsä+oli+se+Maria,+jonka+talossa+alkuseurakunta+kokoontui.+Sinne+Pietari+pakeni+enkelin+vapautettua+hänet+vankilasta+(Apt.12:12-17).+On+mahdollista,+että+mies,+joka+kantoi+vesiruukkua,+oli+Markus+ja+paikka,+jossa+Jeesus+söi+pääsiäisaterian+opetuslasten+kanssa,+Marian+talo+(Mark.14).+Apostolien+teot+kertovat+Markuksen+matkoista+Paavalin+ja+Barnabaksen+mukana+Antiokiaan+ja+Barnabaksen+kanssa+Kyprokselle+ja+myöhemmin+taas+Paavalin,+mutta+myös+Pietarin+seuralaisena+(1.Piet.5:13),+joka+sanoo+Markusta+(hengelliseksi)+pojakseen+ja+jonka+puheisiin+Markuksen+evankeliumi+perustuu.
20.04.2018 08:06
Miten+jaksoit+vielä+tämänkin?
20.04.2018 07:07
Eikö+ole+jännää+huudella+puskista+eri+nimimerkeillä,+ja+kaikki+kirjoitukset+katkeralta,+hieman+yksinkertaiselta+ihmiseltä,+samaan+aikaan+4+eri+vistiä.
20.04.2018 07:06
>>Tulkitsin+sinua+sinun+puolestasi,+alkaako+jo+vippaan?**+Missä?
>>Hui,+mua+pelottaa+tuomiosi+mutta+kiitos+arvonimestäsi+jonka+minulle+langetit.**+Olen+Jeesuksessa,+mitä+pelkäisin?
>>Onko+Jumalasi+Jeesus+kuiskannut+sinulle+tallimääräyksen+minusta,+tästä+viattomasta+saatanan+lakeijasta?**+Jeesus+ei+kuiskaile.+Hän+puhuu+Hengessä+asiaa.
20.04.2018 07:03
77 / 692