Tampereella on palestiinalaisia vieraita

234332

Tampereen ry:llä on vieraana Kristuksen seuraajia Israelista. He ovat samoja kuin lestadiolaiset.

13

814

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epävirallinen_tieto

Heillä on sädekehä pään ympärillä ja kun he siunaavat syntejä anteeksi, niin näkyy kirkas valo.

• ohojopasonkinkin

Ai niissä synneissäkö?

miten onko tuikkivaista vaiko liekehtiväistä se valoinen?

• Eli ketä?
      Keitä on palestiinalaiset?
      Mikä maa heillä on ja mitkä on niiden rajat.
      Milloin valtio on rekisteröity YK;hon.
      Kuka on Presidentti.
      Onko heillä perustuslaki, laitatko näkyviin?

Pitäkää hyvä huoli heistä.

• Uumoilija

Eikö palestiinalaiset ole muslimeja?
      Mun käsityksen mukaan Palestiinan alueella nimittäin asuu muslimeita ja Israelin alueella juutalaisia. Juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansaa, mutta siitä en mene sanomaan varmaksi, pääsevätkö nykyiset juutalaiset taivaan kotiin. Hehän ovat hyljänneet Kristuksensa!

• porkkanapakara

Joitakin harvoja palestiinalaisia kristittyjä on myös. Palestiinalaiset eivät kuitenkaan ole mikään todellinen etninen ryhmä, vaan kysymyksessä ovat tietyillä alueilla asuvat arabit.

• porkkanapakara kirjoitti:

Joitakin harvoja palestiinalaisia kristittyjä on myös. Palestiinalaiset eivät kuitenkaan ole mikään todellinen etninen ryhmä, vaan kysymyksessä ovat tietyillä alueilla asuvat arabit.

Palestiinalaiset eivät ole arabeja.
        He ovat entisiä filistealaisia (niemen antoi eräs heitä vihaava Rooman Keisari), jotka tulivat aika pitkällä aika- akselilla tulla Välimeren itäisiltä saarilta Israelin maahan.

Miksi heillä ei ole omaan aluetta, jossa saisivat olla rauhassa, on juuri arabien vika.

1946-7 kun YK neuvotteli Turkin Sulttaanilta ja muita autiomaiden (biblian mukaan Korvessa) paimentolaisilta alueen uudelleen järjestämiseen.

Ilmaiseksi saivat maa- alueitaan seuraavat maat, jotka sitten itsenäistyivät; Trans Jordania, Saudi Arabia, Irak, Syyria ja Libanon.
        Kaikki muut saivat maat ilmaiseksi, paitsi Israel (Roschilden pankkiirisuku) maksoi jokaisen neliön Turkin sulttaanille.
        Trans Joranianlle annettiin erikoisen muotoinen maa, jossa on sellainen ”pistokas” länteen, joka yltää Jordanian jokeen asti, jossa lännessä tuli tila juuri näille filistealaislle.

Mutta Joran poisti muutaman ajan kuluttua nimestään pois Trans, ja ajoi pois sinne yrittäviä Palestiinalaisia, jotka ovat eurooppalaisia.

He ovat jonkinlaisia sekasikiöitä ja ovat sekoittuneet arabien ja samarialaisten kanssa. Ovat erittäin epävakaita ihmisä.

• palestiinalainen
        Kesitas kirjoitti:

Palestiinalaiset eivät ole arabeja.
        He ovat entisiä filistealaisia (niemen antoi eräs heitä vihaava Rooman Keisari), jotka tulivat aika pitkällä aika- akselilla tulla Välimeren itäisiltä saarilta Israelin maahan.

Miksi heillä ei ole omaan aluetta, jossa saisivat olla rauhassa, on juuri arabien vika.

1946-7 kun YK neuvotteli Turkin Sulttaanilta ja muita autiomaiden (biblian mukaan Korvessa) paimentolaisilta alueen uudelleen järjestämiseen.

Ilmaiseksi saivat maa- alueitaan seuraavat maat, jotka sitten itsenäistyivät; Trans Jordania, Saudi Arabia, Irak, Syyria ja Libanon.
        Kaikki muut saivat maat ilmaiseksi, paitsi Israel (Roschilden pankkiirisuku) maksoi jokaisen neliön Turkin sulttaanille.
        Trans Joranianlle annettiin erikoisen muotoinen maa, jossa on sellainen ”pistokas” länteen, joka yltää Jordanian jokeen asti, jossa lännessä tuli tila juuri näille filistealaislle.

Mutta Joran poisti muutaman ajan kuluttua nimestään pois Trans, ja ajoi pois sinne yrittäviä Palestiinalaisia, jotka ovat eurooppalaisia.

He ovat jonkinlaisia sekasikiöitä ja ovat sekoittuneet arabien ja samarialaisten kanssa. Ovat erittäin epävakaita ihmisä.

"He ovat jonkinlaisia sekasikiöitä ja ovat sekoittuneet arabien ja samarialaisten kanssa. Ovat erittäin epävakaita ihmisä."
        Kerronpa sinulle, että tuo kuvaa myös sinua.

• palestiinalainen kirjoitti:

"He ovat jonkinlaisia sekasikiöitä ja ovat sekoittuneet arabien ja samarialaisten kanssa. Ovat erittäin epävakaita ihmisä."
        Kerronpa sinulle, että tuo kuvaa myös sinua.

Eivät heidän mentaliteettinsa minua häiritse niin paljon kun arabeja, kommentti on heidän. Hehän eivät ole millään tavalla arabeja, ei samarialaiset, ei saarelaiset, kuten he heitä kutsuvat.

Olen vain yhden kerran ollut muutaman kymmenen metrin päällä, kun Tel Avivin eteläisimmässä puistossa tuli heidän karaatti (failstealaisten) maahan, joka laukeaa askelista.

Otin kuvan, voin näyttää, kun tavataan.

En minäkään heitä kovin luotettavina pidä.

• Hieno, että huomasit, se on Jumalan silmäterä ei Jumala ole sitä unohtanut, vaan uusinut liittonsa.
      Pelastumisesta;Room. 11:26
      Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä

Kes.

• Aabrahamin_siemen

Tuossa Roomalaiskirjeen kohdassa ei vaan puhuta nykyisestä Jeesuksen hylänneestä Israelista, jolle Jeesus sanoi 'Sinun huoneesi jätetään hylätyksi', se on se viikunapuu, joka oli hedelmätön ennen Jeesuksen kärsimistä heidän käsissään, ja jonka Jeesus kirosi ja se kuivettui juuriaan myöten.
      Siinä puhutaan Jumalan valitsemista hengellä voidelluista Jeesuksen opetuslapsista, jotka tulevat muodostamaan sen Israelin, joka Jumalalla on ollut mielessä koko ajan, Israelin joka Jeesuksen johdolla siunaa kaikki kansat ja joilla on Aabrahamin tosi usko.

• Siinä puhutaan juuri Israelista, jota on historian Israel ( Jaakob) ja nykyinen Israel.

Jumalan silmäterä on Israel ja pysyy.

Jeesuksen aikaan siellä ei ollut israelilaisia vaan juutalaisia.

Jumalahan juuri luotti omiinsa, että Jeesus tuli ristiinnaulituksi, ei siihen pakanoita osoitettu. Siksi Jesajan sanominen oli paikallaan pakkosiirtolaisuudessa jossa profeetta nimenomaan pyysi Jumalalta, että laita heidän sydämen tilalle kivisydän, joka paaduttaa heidät.

Mutta n 100;n vuoden päästä Jeremia vaihtaa tilanteen.

Jer. 31:33
        "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani

Taas hieman myöhemmin Hesekiel sai sanan, että Israel on aina Jumalan oma kansa.

Turha sitä on ihmisen yrittää muuttaa, kuten te, jolla on se KORVAUSTEOLOGIA, jossa luulette perineenne Israelin paikan.

Kerholla ja Israelilla on iso väli, isompi kun normaalilla pakanalla ja Jumalan omaisuuskansalla.

UT, vain vahvistaa sen Roomalaiskirjeessä.

>>'Sinun huoneesi jätetään hylätyksi',** Ko. tekstiä ei ole Raamatussa.
        Puhut myös Viikunapuusta, toisen valtiona. Lue Matt 24, mitä se sanoo Israelista; 32 "Ottakaa oppia vertauskuvasta, jonka viikunapuu tarjoaa: kun sen oksa virkoaa ja alkaa tulla lehteen, te tiedätte, että kesä on lähellä.

Siitä ei pääse yli eikä ympäri, Israel on aina Jumalan omaisuuskansa.

Hieman ihmetyttää, kun et laittanut yhtään Raamatun kohtaa tueksesi, pelkkää maalikko Kerhon oppia.

Jeesus kirosi VAIN SEN viikunapuun, ei kaikkia. Käy katsomassa ne tuottavat hedelmää tänäkin päivänä Israelissa mainiosti.
        Oli mielenkiintoista syödä niitä suoraan puusta. Kuivattuna se on kuitenkin makeampi.

Älä hengellistä. Se on aina teillä, kun loppuu vitsit, aletaan hengellistä, jolla ei ole Raamatun kanssa mitään tekemistä.

Israel on aina Israel ja Gen 12;1-3 kertoo kaiken ja on vielä voimassa, Jumalan tuloon asti Jerusalemiin, josta Ilmestyskirja 21;1- 6.
        1 Ja minä näin uuden taivaan ja uuden maan; sillä ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa ovat kadonneet, eikä merta enää ole.
        2 Ja pyhän kaupungin, uuden Jerusalemin, minä näin laskeutuvan alas taivaasta Jumalan tyköä, valmistettuna niinkuin morsian, miehellensä kaunistettu.
        3 Ja minä kuulin suuren äänen valtaistuimelta sanovan: "Katso, Jumalan maja ihmisten keskellä! Ja hän on asuva heidän keskellänsä, ja he ovat hänen kansansa, ja Jumala itse on oleva heidän kanssaan, heidän Jumalansa;
        4 ja hän on pyyhkivä pois kaikki kyyneleet heidän silmistänsä, eikä kuolemaa ole enää oleva, eikä murhetta eikä parkua eikä kipua ole enää oleva, sillä kaikki entinen on mennyt."
        5 Ja valtaistuimella istuva sanoi: "Katso, uudeksi minä teen kaikki". Ja hän sanoi: "Kirjoita, sillä nämä sanat ovat vakaat ja todet".
        6 Ja hän sanoi minulle: "Se on tapahtunut. Minä olen A ja O, alku ja loppu. Minä annan janoavalle elämän veden lähteestä lahjaksi.

Vasta sitten tulee maahan Jumalan Valtakunta, jota johtaa Jumala.

• Aabrahamin.siemen

Jer. 31:33
      "Tämän liiton minä teen Israelin kansan kanssa tulevina päivinä, sanoo Herra: Minä panen lakini heidän sisimpäänsä, kirjoitan sen heidän sydämeensä. Minä olen heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani***
      Pakkosiirtolaisuudesta Babylonista palasi jäännös Jerusalemiin ja temppelikin rakennettiin. Se oli ihme.
      Mutta myöhemmin jälleen.... Messiaansa he hylkäsivät, joka tuli omiensa tykö.
      Uusi liitto, johon Jer.31:33 viittaa solmittiin Jeesuksen välityksellä ja sen osapuolina ovat Jumala ja Jeesuksen voidellut opetuslapset. Se korvasi vanhan Lakiliiton ja sen osapuolena on Israel, joka tottelee ja joka kuuluu todelliseen Aabrahamin siemeneen. Ilmestyskirjassa sitä kutsutaan myös Karitsan Morsiameksi ja Uudeksi Jerusalemiksi. Siihen kuuluu yksilöitä luonnollisesta Israelista, jotka ottivat Jeesuksen vastaan ja jotka Jumala valitsi, mutta kun heitä ei ollut riittävää määrää, Jumala alkoi liittää joukkoon mukaan myös uskovia pakanoita ja he muodostavat nyt sen Israelin, joka on Jumalalle elävä ja näin Jumalan Israel on kokonaan pelastuva.

• Rasistikes

Rasisti-Kesitaksen vihakommentti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      553
      1801
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      18
      877
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      84
      873
    4. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      101
      806
    5. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      729
    6. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      63
      715
    7. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      2
      707
    8. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      64
      681
    9. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      74
      638
    10. Moi, olen Lampunhenki

Kerro toivomuksesi🏺
      Ikävä
      65
      543
    Aihe