Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
katreetta
profiilit
katreetta
katreetta
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
1
Kommenttia
91
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
sanokaa sille selkeästi lähtiessänne,että saa ottaa juomaa ja ruokaa... Mulla itellä kissa ei tohtinut syödä auton puskuriin kuollutta lintua,ennen kuin sanoin " saa ottaa" . Olemme aina olleet kissalle lintupaisteista vihaisia,joten nyt piti erikseen sanoa, että saa ottaa...Uskon,että alkaa juoda,kun selkeästi kerrotte ,että siihen on lupa...ja voi se tosiaan jonkilaista ikävääkin olla. Mukavampi sitä on syödä/juoda isännän/emännän ollessa kotona...
16.05.2014 15:24
soita päiväkodin pomolle. Nälkä ei ole hyvä rangaistus mistään... Itse ainakin olen nälkäisenä paljon pahantuulisempi kuin hyvin syöneenä. Hyvin ravittuna ja riittävästi levänneenä ja ehkä vähän ulkoilleenakin olen parempituulinen,joten olettaisin vastaavan pätevän myös lapsiin... siis ovat syötyään paremmalla päällä yms...pöytähän voi vähän siirtyä vaikka leikkiessäkin jos siihen vahingossa törmää...ja se rankaisu,mikäli sellaista ylipäätään edes tarvitaan voi olla jokin muu kuin ruoatta jättö.... voisi asiallisesti kertoa,minkä takia pöytien siirto on siinä paikassa kielletty tekemättä siitä rangaistavaa tekoa kenenkään kohdalla...enpä usko,että aikuisillakaan työpaikalla rangaistaan jos joku vahingossa tai tahallaan vähän jotain huonekalua siirtää...saatetaan ehkä sanoa jotain mutta ei kielletä menemästä ruokasaliin tai kahvihuoneeseen....kohtuus kaikessa...
14.05.2014 14:43
monet kerrat olen pannut ,milloin mistäkin vähemmän toimivasta heille ilmoituksen palauttees
07.05.2014 12:51
EI TOSIAAN OLE KORJATTU, VAIKKA MUUTA VÄITÄTTE
04.05.2014 22:24
ei tosiaan ole .. koko ilta on ollut sitä OX APP SUITEA
04.05.2014 22:20
EI AUKEA CHROMELLAKAAN ox app suite
04.05.2014 22:19
ON EDELLEEN TEKNINEN HÄIRIÖ-- OX APP SUITE TULEE JATKUVASTI :(JA TÄTÄ ONGELMAA EI OLE VIELÄ KORJATTU :(
04.05.2014 22:17
toimisivatkin... on sen verran monta kertaa peräkkäin tänään taas tullut tuo appsuite :(
04.05.2014 19:50
VANHA TAKAISINI EHDOTTOMASTI. TÄMÄ UUSI ON SEKAVA... AIEMPI OLI SELKEÄ JA AINAKIN MINULLA TOIMI HYVIN..
30.04.2014 15:35
ei tosiaan toimi... ennen toimi ja oli selkeä nyt perseestä :(
30.04.2014 15:26
niin lisääntyi.. koko ajan jotain mainoksia eikä tahdo saada niitä pois
30.04.2014 15:22
samoin, pilattu on ja perusteellisesti. aiemmin oli selkeä mutta nyt kaikkea saa etsiä eikä mistään voi olla varma...
30.04.2014 15:19
totta ,joka kerta on ollut huononnus,kun ovat jotain "uudistaneet"
30.04.2014 15:17
sama juttu täälläkin
30.04.2014 15:16
olen eksynyt mokomaan turhan monta kertaa... ja tänään ei aluksi auennut posti ollenkaan,kun väitti ettei voi näyttää oletussivua muka äsken vaihdetun salasanan takia... en ole salasanaa vaihtanut..
30.04.2014 15:14
aikoinaan ollessani yläasteella 80-luvun lopussa minulle määrättiin jälki-istunto siitä,kun en mennyt välitunnilla ulos.... siihen aikaan oli pakko olla välitunnit ulkona. Sain 2 kertaa samasta syystä istunnon ja määrääjä oli eri.Jälkimmäisellä kerralla englanninopettajani kysyi,mitä olen oikein tehnyt,kun hänen työkaverinsa tuli opettajainhuoneeseen niin kiukkuisena ja kerroin, etten mennyt välitunnilla ulos ... se istunnon määrääjä tönäisi minut selästä ulos ensin portaita ja sitten ovesta... ja repi uuden talvitakkini taskun...ja lappu joka tuli kotiin asiasta oli sekin huvittava... enää en valitettavasti muista,mitä sanankäänteitä siinä oli käytetty mutta jotain oman navan ympärillä pyörimisestä siinä oli... ja tuo lappu tuli siis postissa kotiin ja piti palauttaa istunnon määrääjälle huoltajan allekirjoituksella varustettuna...
07.04.2014 18:02
ei liioin innosta, sen verran usein on suomi24:ssä ongelmia ainakin postin suhteen
07.04.2014 13:51
Tarjouksia voi hyödyntää.... , kauppoja "kilpailuttaa",,, tehdä itse jotain esim leipoa.... keittää mehua tms....viljellä itse esim porkkanaa tms....voi katsoa sitä laatikkoa,jossa on tuotteita,joilla on viimeinen käyttöpäivä sinä päivänä tai edellisenä... kokemuksen perusteella ovat aivan käyttökelposia vielä... käytämme joka kauppa-keikalla hyödyksi ja osan voi pakastaa,josta sitten ottaa tarvittaessa esiin. Laatu säilyy hyvänä...voi myös katsoa ,mikä tuote on halvin... ja karkkeja ei tarvitse syödä joka päivä.... yms...varmasti löytyy jokaiselle jotain edullisesti ja joku voi vähän tinkiä mielihaluistaan joskus... hedelmät ovat myös hyvä apukeino...ja kotona ruokaa voi tehdä kerralla isomman määrän,josta osan voi pakastaa ja syödä myöhemmin ja edellisen päivän mahdollisia ruokajäämiä voi käyttää seuraavan päivän aterian jatkona.... yms....keinoja kyllä löytyy jos on halua niitä kokeilla ja käyttää....nälkäkuolema ei vaani ketään....vaikka tuote ei aivan suosikkiruokiin kuuluisikaan...
03.04.2014 13:00
mun pitsaan kuuluu valkosipuli ehdottomasti ja ananaskin kelpaa... itse en kovin mielelläni mitään kinkkujuttuja panisi enkä pekonia tms... mutta kukin makunsa mukaan...merenantimet on mulle herkkuja... mutta mielestäni jokainen saa omaansa panna ne mausteet,jotka itselle maistuvat parhaiten...
31.03.2014 12:41
voisi olla hyvä keino mullekin
19.03.2014 08:57
3 / 5