Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
uskomaki
profiilit
uskomaki
uskomaki
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
112
Kommenttia
7917
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+tarpeellisesta+tarkennuksesta.+Totta+kai+todistuspyyntöjä+esitetä+juuri+niille,+jotka+väittävät+jonkin+uskomuksen+olevan+totta.
11.08.2019 19:33
"Sama+kyllä+tuntuu+näillä+palstoilla+kyllä+toimivan+toisinkin+päin+asia+käännettynä."
Meinaatko,+ettei+vastauksia+saa,+vaikkei+heti+alkajaisiksi+kettuilisikaan+potentiaalisille+vastaajille?
11.08.2019 19:05
"Tuskin+täällä+tosiaan+on+tiedeuskovia+ainuttakaan."
Tai+ainakaan+tiedeuskovaa,+joka+väittää+tieteeseen+vedoten,+ettei+Allah+tai+vastaavan+jahvetti+ole+ensinkään+olemassa.+Itse+olen+oikeastaan+aika+lailla+tiedeuskova+monessakin+mielessä,+mutta+en+moista+kuvittelisi+väittäväni.
Muuten,+samalla+kun+tämä+ano-jankkaaja+sikisi+tänään+pyhästä+hengestä+oudon+teemansa+kera,+en+muista+nähneeni+palstalla+yhtään+usko.vais+-signeerattua+viestiä+noin+1000+minuuttiin.+Voi+tietenkin+olla,+etten+vain+ole+skannaillut+tarpeeksi,+mutta+pitääpä+vielä+katsella.+Juolahti+nimittäin+mieleen,+että+voisiko+kyseisellä+artistilla+olla+mennyt+neuroni+tuolleen+poikittain.
11.08.2019 19:01
Sinun+voi+olla+hyvä+varautua+siihen,+ettei+tätä+palstaa+edes+lue+yksikään+hakemasi+kaltainen+henkilö.
11.08.2019 17:42
Luonnontieteissä+haetaan+vastauksia+reaalimaailman+kysymyksiin.
11.08.2019 15:07
Kaikkia+perinteitä+ei+kannata+heittää+mäkeen+vain+siksi,+että+ne+ei+istu+jokaisen+pirtaan.+Edelleenkin+varmaan+suurin+osa+avioliitoista+tulee+olemaan+naisen+ja+miehen+kesken+solmittuja+perinteisellä+tyylillä.
Toisaalta+usein+huomataan,+ettei+pelkkä+perinne+riitä.+Siksi+nytkin+on+saatu+laajennettua+avioliitto+sukupuolineutraaliksi+ja+hiihtokilpailuihin+luistelutyylivaihtoehto.
11.08.2019 11:29
Tuosta+välistä+on+poistunut+joku+viesti.+:-(
10.08.2019 22:58
Minä+kun+en+osaa+perustella+olemattomaksi+edes+Russellin+teekannua,+niin+kyllä+nyt+jäävät+perustelematta+myös+kaikkien+eri+jumalten+olemassaolemattomuudetkin+.
Oma+vastaukseni+juhani1965:n+IR:lle+esittämään+kysymykseen:
Olen+sataprosenttinen+agnostikko,+koska+olen+siinä+käsityksessä+ettei+jumalhahmojen+todellisen+olemassaolon+puolesta+(tai+sitä+vastaan)+ole+näyttöä.
Olen+myös+ihan+ateisti,+sillä+en+ole+vuosikymmeniin+uskonut+yhteenkään+teistiseen+jumalaan.
10.08.2019 21:46
Aah.+Et+huomannut,+kun+joku+näytti,+kuinka+hedelmän+voi+heittää.+Mainiota!
Olen+tässä+kuunnellut+musiikkia.+Taidanpa+seuraavaksi+kuunnella+Queenin+kappaleen+The+Show+Must+Go+On.+
"Ei+tarvitse+näytellä"
'''Behind+the+curtain,+in+the+pantomime+/+Hold+the+line,+does+anybody+want+to+take+it+anymore?'''
10.08.2019 21:24
En+kertonut,+sillä+se+olisi+särkenyt+taian.+Taika+oli+siinä,+että+niin+kauan+kuin+voit+näytellä,+ettet+tiedä+tiettyjen+puolueiden+eroja,+sinä+saatat+haluta+pitää+kiinni+kannastasi,+ettei+niissä+juurikaan+ole+mitään+eroa,+koska+sinä+et+tiedä.+Tilanne+on+samalla+tavalla+kutkuttava+kuin+kuviteltavissa+oleva+tilanne,+jossa+käsi+mahtuu+aidan+raosta+nappaamaan+kivan+hedelmän,+mutta+luopumatta+hedelmästä+kättä+ei+enää+saa+vedettyä+takaisin.+Toivoin+oikeastaan,+ettei+kukaan+muukaan+olisi+innostunut+kertomaan+eroista.+Se+kun+on+sama+kuin+jos+kädelliselle+näytettäisiin,+että+sen+hedelmän+voi+heittää+aidan+yli.
10.08.2019 21:05
No+niin,+ilmiselvästi+kristinuskossa+ja+muhamettilaisuudessa+on+eroja+(kuten+me+kaikki+tiedämme).+Olisikohan+niissä+ollut+eroja,+jos+sinä+et+olisi+niitä+kertonut?
10.08.2019 20:35
Kuinka+niin+minä+en+näe+niissä+eroja?+Juurihan+minä+kerroin,+että+tiedän+sinun+olevan+väärässä,+jos+ajattelet,+etten+pysty+'sanomaan+eroja'.
10.08.2019 20:34
No+niinpä.+Eikä+kristinuskossa+ja+muhamettilaisuudessa+ole+eroa,+jos+usko.vainen+ei+kerro+kolmea+ristiriitaa...+:-)
10.08.2019 20:18
Hauska+tilanne,+kun+tuon+ensimmäisen+virkkeen+osalta+tiedän+sinun+olevan+väärässä,+mutta+sinä+et+voi+tietää+asian+todellista+laitaa,+ja+haluat+varmaankin+roikkua+omassa+uskossasi.
Husu+muuten+saattaa+hyvinkin+olla+vihreisiin+kallellaan.+Tai+vaikka+kokomuslaisiin.+Mistäpä+sen+voisi+tietää,+jos+ei+tiedä.
10.08.2019 20:16
Yhtä+hyvin+voisit+jankata,+että+koirilla+ja+kissoilla+ei+liene+mitään+eroa,+jos+sinulle+ei+autopalstalla+kerrota+mitä+eroa+niissä+on.
10.08.2019 19:50
:-)
10.08.2019 19:08
Puhut+nyt+aivan+eri+erosta+kuin+minä+kommentissani,+johon+juuri+vastasit.
Se,+ettet+mahdollisesti+oikeasti+tiedä+eri+puolueiden+eroja,+voidaan+katsoa+tiedon+puutteeksi,+mikä+ei+ole+kovin+paha+juttu.+Edellisessä+kommentissani+pohtimani+vaihtoehdot+ovat+harmillisempia.+Ne+eivät+liity+asioista+tietämiseen.
10.08.2019 19:07
Alan+kallistua+uskomaan,+ettet+oikeasti+ymmärrä+mikä+ero+on+sillä,+ettei+sinulle+kerrota+vinkumaasi+trivialiteettia,+ja+sillä,+ettei+siihen+pystytä.
Toinen+vaihtoehto+voisi+kyllä+olla+sellainen,+että+haluat+pitää+jääräpäisesti+kantasi,+vaikka+ne+on+hoksautettu+epäloogisiksi.+Itsepetoksessa+auttaa+toisto.
10.08.2019 18:24
Minä+en+ole+ainakaan+vielä+kuvitellut+demareita+vihreiksi.+Palataan+asiaan+kun+olen+täyttänyt+sata+vuotta.
10.08.2019 18:06
Eutanasia+tuskin+muuttaa+sitä+enemmistötilannetta.
10.08.2019 18:05
6 / 396