Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

176

Kommenttia

10454

1. Väitteesi+ei+pidä+paikkaansa.++Sofia+ei+kait+valittanut+huumetuomiosta+hoviin,+vaan+rahankeräysrikoksesta.+Huumetuomio+on+Sofialla+lainvoimainen.++Oikeuden+käsittelystä+on+tullut+kuluja+juristille+ja+valtiolle.+Ne+laitetaan+maksuun+heti,+kun+tuomarin+nuija+on+käräjillä++kopahtanut+pöytään.+Kun+tuomittu+tai+syyttäjä+haluaa+valittaa+hoviin,+niin+silloin+tuomion+saanut+tekee++juristin+kanssa+uudeni+sopparin+ja+siitä+seuraa+luonnollisesti+myös+uudet+laskut,+jotka+kirjoitetaan+hovioikeuden+sanottua+sanansa.On+täysin+luonnollista,+että+juristi+kirjoittaa+laskun++tekemästään+työstä+jokaisen+oikeusasteen+jälkeen,+eikä+joudu+odottamaan+vuosiakausia+kestävän+valitusrumban+lopputulosta.+Hän+tekee+työnsä+oli+tuomio+sitten+mikä+tahansa+ja+on+siten+palkkionsa++työstään+ansainnut.+Noin+oli+ainakin+mun+tutulla,+kun+se+tuli+pahoinpidellyksi.++Sillä+tosin+oli+kotivakuutus,+mikä+maksoi+juristille+käräjien+päätöksen+mukaisesti+ja+vakuutusyhtiö+sitten+peri/perii+saataviaan+noilta+pahoinpitelijöiltä.++Tuomitut+valittivat+hoviin+ja+niinpä+tämä+mun+tuttava+teki+juristin+kanssa+uuden+sopparrin+hoviin+valitttamisesta.+Kotivakuutus+maksoi++hoviin+valittavalle+juristille+ja+peri/perii+noilta+rötöstelijöiltä+omansa+pois+korkojen+kera.++Ja+tämä+on+faktaa!
  2. Sofia+on+naitu+neiti.