Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10454

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Sofia+elää+julkisuudesta,+joten+hänen+on+siedettävä+myös+se+negatiivinen+julkisuus.+Tuo+julkisuus+on+Sofian+työtä.+Me+muut+tavan+tallukat+elämme+kukakin+tavallaan+ja+hyvin+harva+meistä+patsastelee+juorulehtien+palstoilla+esittelemässä+"hienoa"+elämäänsä.+Minäpä+kerron+teille+esimerkein,+jotta+miksi+en+pidä+Sofian+kieroilusta+ja+valehtelemisesta.+Olipa+kerran,+jos+toisenkin+alakouluikäisten+kaveriporukka.+Porukkaan+kuului+yksi+tyttö+ja+kolme+poikaa++Tämä+porukka+koulupäivän+päätteeksi+meni+harvasepäivä+kotimatkalla+kauppaan.+Sieltä+kössittiin+nameja.+Tämä+tyttö+ei+kössinyt,+vaan+kertoi+jäävänsä+kytikseen+kaupan+tuulikaappiin+ja+vahtimaan+reppuja.+Tämä+tyttö+kuitenkin+kertoi,+että+mitä+nameja+hän+haluaa+ja+pojat+niitä+sitten+toivat.+Koko+porukalle+maistui+kössityt+namit+ja+jokainen+heistä+tiesi,+että+varastaminen+on+väärin.+Kaikki+kivahan+loppuu+aikanaan+ja+pojat+kusahtivat+kauppiaalle+varastamisesta.++Kauppiaan+ja+poliisin+tarkastaessa+poikien+taskuja,+niin+ne+olivat+nameja+pullollaan.+Kun+asiaa+sitten+alettiin+selvittämään,+niin+tyttö+kielsi+olleensa+mukana+ja+tietävänsä+yhtään+mitään+poikien+touhuista.+Häneltä+ei+löytynyt+varastettuja+nameja+ja+hän+vakuutti+kirkkain+silmin;+"Mä+en+tiennyt+mitään..."++Pojat+kärsivät+kaikki+sanktiot+ja+tyttö+pääsi,+kuin+koira+veräjästä.+Kaikki+tiesivät,+että+myös+tyttö+oli+mukana+varastettujen+namien+syönnissä,+mutta+todisteet+puuttuivat.+Tuossa+mä+näen+paljon+yhtäläisyyttä+Sofian+Katiskajutusta.++Niinhän+Sofiakin+kielsi+tietävänsä+yhtään+mitään+Nikon+ja+kumppaneiden+puuhista.
  2. Mistä+mä+sen+tietäisin?