Selviytyjissä paljastuu ihmisten luonteet

Anonyymi

On turha selitellä jälkikäteen, että "olin nälissäni ja väsynyt", ja siksi käyttäydyin noin. Kyllä kisassa kaikki kilpailijat ovat samassa tilanteessa. Siellä on kuitenkin näitä, jotka pelaavat niin "reilusti", tätä formaattia, kuin se on mahdollista ja erottavat pelin ja kaunaisen, kieroilun toisistaan . Itse olen nainen, mutta siltikin sanon, että suurin osa miehistä on pelannut peliä reilummin kuin naiset. Onneksi joku poikkeuskin naisissa on.

17

623

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiukan paikan tullen hermot kuumenee ja sehän on aivan normi toimintaa .

      • Anonyymi

        Ei se,että käämit palaa oikeuta epäreiluun kähmintään omien mahdollisuuksien parantamiseksi.
        Entistä nolommaksi homma kääntyy kun asiaa näkee tarpeelliseksi selitellä julkisuudessa.
        Ilmeisesti negatiivinen palaute on vaikuttamassa työtilaisuuksiin ja Shirlykin taipuu pahoittelemaan käytöstään—eri asia on kuinka vilpitöntä se on.
        Kautta kilpailun juuri nämä pahimmat ketkut on selitelleet toimintaansa vain peliin kuuluvalla taktikoinnilla,kun se muille näyttäytyy epäreiluna suhmurointina, kun kilpailuissa ei vaan pärjää.
        Tais Aki kuitenkin puhua kokemuksen syvällä rintaäänellä taannoin suomalaisessa versiossa samaisesta ilmiöstä.


    • Anonyymi

      Näkyy kuumenevan, mutta on nähty, miten luonne näkyy näissäkin. Paulia on kärvennetty oikein porukalla, koska hän on pärjännyt hyvin. Useiden pelastumiensa jälkeen hän on suhtautunut paluunsa jälkeen järkevästi. Muut syyttäneet Paulia huijaamisesta, kun ei pudonnutkaan. Naiset sen sijaan polttavat käämisä, jos heidän nimensä edes mainitaan pudotusehdokkaina. Juu, jälkeenpäin voi selitellä mitä vaan kun hävettää, mutta sanon siltikin, että luonne tulee esille tosipaikassa.

      • Anonyymi

        Totta!
        Tiukoissa paikoissa ihmisen todellinen luonne paljastuu.
        On hurskastelua selitellä yhtään mitään, imagoaan puhdistaakseen.
        Kun nyt jälkikäteen näkee keitä on ryhmästä ulos pelattu,niin kyllä näiden Even ja Shirleyn ainakin sietäisi hävetä
        Nämä naikkosetko paremmin mielestään ansaitsevat voiton?
        Juuri nämä kaksihan ovat niitä juonittelijoita ja selkäänpuukottajia, pahimmasta päästä.
        Missi on varsinainen katumaton kovakasvo ja Eve pystyy puristamaan tarvittavat kyyneleet aina sopivaan kohtaan.
        Luonne on molemmilla yhtä feikki kun ontuvat selityksetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta!
        Tiukoissa paikoissa ihmisen todellinen luonne paljastuu.
        On hurskastelua selitellä yhtään mitään, imagoaan puhdistaakseen.
        Kun nyt jälkikäteen näkee keitä on ryhmästä ulos pelattu,niin kyllä näiden Even ja Shirleyn ainakin sietäisi hävetä
        Nämä naikkosetko paremmin mielestään ansaitsevat voiton?
        Juuri nämä kaksihan ovat niitä juonittelijoita ja selkäänpuukottajia, pahimmasta päästä.
        Missi on varsinainen katumaton kovakasvo ja Eve pystyy puristamaan tarvittavat kyyneleet aina sopivaan kohtaan.
        Luonne on molemmilla yhtä feikki kun ontuvat selityksetkin.

        Shirley näyttää olevan se joka on pirullisen luonteeltaan ja turha jälkeenpäin selitellä olosuhteita ,ne on kaikilla sama .Eve toinen mohikaani joka on ilkeä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shirley näyttää olevan se joka on pirullisen luonteeltaan ja turha jälkeenpäin selitellä olosuhteita ,ne on kaikilla sama .Eve toinen mohikaani joka on ilkeä .

        Eve poraa krokotiilinkyyneleitä ettei voi Heikkiä äänestää. Sen sijaan ensimmäistä liittolaistaan Paulin pystyi puukottaan ihan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shirley näyttää olevan se joka on pirullisen luonteeltaan ja turha jälkeenpäin selitellä olosuhteita ,ne on kaikilla sama .Eve toinen mohikaani joka on ilkeä .

        Ennenkin olin ajatellut että Shirly on kiero mutta nyt vasta paljastui oikea myrkkykäärme. Toivottavasti putoaa seuraavana, ei ansaitse voittoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Shirley näyttää olevan se joka on pirullisen luonteeltaan ja turha jälkeenpäin selitellä olosuhteita ,ne on kaikilla sama .Eve toinen mohikaani joka on ilkeä .

        Shirley pyysi anteeksi käytöstään ja hyvä asia kun tajusi sen.


    • Anonyymi

      Älä missi selitä.olit järkyttävät Paul voittoon

      • Anonyymi

        Aivan näin on. Epätoivoinen yritys sirpa selittää mustaa valkoiseksi. Ei tipu pointseja eikä sympatiaa sirpa.


    • Anonyymi

      Ottakaa sirpat ja evet mallia laulajasta, joka eilen esitetyssä jaksossa äänestettiin pois.

      Hän oli asiallinen. Olosuhteet jetsulleen samat, kuin muilla.
      Nälässä ja stressitilanteissakaan hän ei alentunut lyttäämään ja syyllistämään ketään.
      Siinäpä tyylikäs ja sivistynyt nainen. Suorastaan ihailtavaa.

    • Anonyymi

      Tähän 17.22 kommenttiin lisään, että kyseessä on Eija Kantola, josta oppi ottakaatte, miten tulee käyttäytyä.

      • Anonyymi

        Sairanhoitaja leikkii niinkuin olisi jostain vähän tietoinenkin.


    • Oli kyllä niin törkeää käytöstä näiltä kahdelta juonittelija-akoilta (Shirley ja Eve). Näytettiinköhän tuossa pätkässä edes kaikki törkeimmät kohdat? Noi akat huusi Sannalle niin,että sylki roiskui suuppielistä. Shirley syytti Paulia tunteiden kustannuksella pelaamisesta, mutta mitä noi kotkat teki Paulille edellisˋ viikon koskemattomuuskisassa. Pilasivat Paulin kisan estämällä Paulia suorittamasta omaa tehtäväänsä. Noilla ämmillä oli siellä sillan päässä niin v...ttumaiset ilmeet, että viimeistään siinä vaiheessa aloin inhoamaan niitä.

      Kävi tossa kisassa miten vaan, niin siellä on yksi ja ainoa voittaja ja se on Paul.

    • Anonyymi

      Vielä en tiedä miten tässä pelissä käy, mutta toivon, että Paul saa Heikin ja Sannan liittoon, sillä vain näin he voivat pelastaa itsensä. Muussa tapauksessa heidät pudotetaan yksi toisensa jälkeen. Eve ja Shirleyn ovat päättäneet, että he kaksi menevät finaaliin. Heikki ja Sanna eivät viime jaksossa vielä tätä tajunneet.

    • Anonyymi

      Olen edelleen sitä mieltä, että luonne tulee esiin juuri tiukoissa paikoissa. On jälkeenpäin kerrottu, että on sovittu ja anteeksi annettu. Kyllä, nämä jotka pelasivatkin reilummin jo siellä kisassa, ovat siviilissäkin niitä, jotka antavat anteeksi ja ovat empaattisempia. Näin ne kieroilijat saavat "synninpäästön".

      • Anonyymi

        Nälkä ja väsynyt, muttei housujen persvakoon veto kyllä unohdu. Itseään nuo tuolla esittelee reppanat nälissään. ;)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 53
      720
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      663
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe