Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10454

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Mulla+ei+ole+mitään+syytä+valehdella.+Katsotaanpa+Johannan+taannoista+Polvijärven+keikkaa.+Lainatty+myhyn+Johannaa+vainoavalta+näätä-formilta:Tuohi-Aivo+pyytää+HelinaKeijua+menemään+Johannan+keikalle:"""5.12.2019+at+09:55ILMOITA+ASIATON+VIESTITuohi-AivoBlockedHelinäKeiju,+pliis,+olisi+erinomaisen+hienoa+ja+kunnioitettavaa,+jos+pyörähtäisit+Tunkin+keikalla+(jos+se+keikalle+pääsee,+siis)+ja+toisit+palstalle+havaintosi+eli+keikkarapon.+Näätäkansa+kiittäisi!+"""Tuohi-Aivo+jatkaa:+""""5.12.2019+at+18:54ILMOITA+ASIATON+VIESTITuohi-AivoBlockedvanha+juappo,+ollos+huoleton,+keikkanäädät+valveil´+on…+olen+siinä+uskossa,+että+parikin+näätää+olisi+menossa+keikalle+mukaan,+mutta+he+eivät+halua+tästä+etukäteen+huudella.""""HelinäKeiju+vastaa:""""5.12.2019+at+19:25ILMOITA+ASIATON+VIESTIHelinäKeijuParticipantToivottavasti+nyt+nikki+Matti+Laulaja+ja+toinen+tollukkasivulla+kommentoinut+menevät+kuvaamaan+pig+straraa+ihmemaassa.+Minun+on+turha+lähteä,+sillä+possu+ei+anna+taatusti+minun+videoita,+voisi+tulla+ihan+iholle."""Ja+sitten+ylläri+ylläri+Maapalvelun+vosu+ilmoittautuukin+paikalle:""""5.12.2019+at+19:48ILMOITA+ASIATON+VIESTImhk1ParticipantIloksenne+voin+kertoa,+että+erikoisreportterimme+Maapalvelun+neiti+on+Polvijärvellä+ja+halusi+välittää+teille+ensitunnelmia.+Viesti+häneltä+tuli+klo+19.20.”3+asiakasta+pikkujouluissa.+Sen+7e+lipun+hintaan+kuuluu+runsas+joulupöytä+ja+kahvit.+Noin+28v+neidot+ei+tiedä,+kuka+on++J.+Tukiainen.+”+joku+tanssija+ja+joku+laulaja+on+mukana”.+Klo+23+aloittaa.+Kaljaa+juo+kolme+ukkoa,+muovikukat+pöydissä+ja+humppa+soi”.+Vettä+sataa.Eli+saadaan+hienot+raportit+ja+ehkä+kuviakin+kunhan+Mp-neiti+humppaamiseltaan+ehtii+:).Ja+voi+luoja+hyvä,+että+miten+maapavelun+vosua+ylistetään:""""5.12.2019+at+20:22ILMOITA+ASIATON+VIESTISoopelssonParticipantVoi+Maapalvelun+neiti+sua,+oot+kyllä+Wonderwoman+ja+kaikki+maailman+naispuoliset+superihmiset+yhdessä+paketissa""""""""5.12.2019+at+20:25ILMOITA+ASIATON+VIESTIKiitos+tiedostaParticipantKiitos+iso+tassu+maapalvelun+neiti!!!+JA+muutkin+aktiivit""""Toi+maapalvelun+vosu+ajoi+muuten+satoja+kilometrejä+Johannan+keikkoja+seuraamaan.++Joten+eikö+muka+Johannan+esiintyminen+kiinnosta+ketään?+Ainakin+näätiä+se+kiinnostaa+ihan+sairauteen+asti.+Miten+selität+nämä?++Tuleeko+nyt+poistorumba+myhyn+näädille,+koska+eiväthän+he+voi+hyväksyä,+että+tällaista+ovat+kirjoitaneet?+++Tai+hyväksyvät,+mutta+eivät+hyväksy+sitä,+että+arvostelen+niiden+törkyjä.+Nämä+löytyvät+ihan+kuukkelilla.++Seuraavan+kerran+voit+uusavuton+ettiä+ihan+ite.+Annan+vinkin:+Etipä+Johannan+Lahden+keikasta+juttua+missä+Herne+oli+uhrautunut+Johannan+keikalle+poikansa+kanssa+rapsaamaan.++On+siinäkin+eukko.a+kerrakseen.++Olevinaan+uskovainen+ja+Johannan+kaveri+ja+sitten+kehtaa+tehdä+tuollaista.+Mitähän+se+hänen+Jumalansakin+tuosta+kieroudesta+ajattelee?
  2. Totahan+mä+olen+yrittänyt+kertoa+jo+vuosikausia.++Näädille+Johannan+esiintyminen+kuppiloissa+on+elinehto.+Sellainen+näätä,+kuin+maapalvelun+neiti+ajaa+vaikka+läpi+Suomen,+että+pääsee+katsomaan+Johannaa+Se+jos+mikä+on+aitoa+rakkautta+Johannaa+kohtaan.+Samoin+Herne-näätä+on+hanakka+käymään+Johannan+keikoilla.+Eikä+siinä+vielä+kaikki,+mutta+näädät+sopivat+lynkkausforumillaan,+jotta+kuka+lähtee++minnekin+Johannaa+katsomaan.+Sellainen+esiintyjä+millainen+yleisö.++Joten+miten+on+näädät?
  3. Pitkä+miinus.