Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

176

Kommenttia

10454

1. """"Oletko sinä niitä Adan puudeleita jotka käskivät hänen soittaa luihulle Pitkäsen rahankeräysrikoksesta? Heh HEH! Reppana!;) """"

En ole koskaan soittanut Laiholle. Sähköpostin kylläkin lähetin, jossa kysyin, jotta voinko laittaa koltturahankeräyksen pystyyn samoin edellytyksin, kuin Pitkäsen setäkin. Ja toisekseen winkkarilaiset pyysivät minua kysymään asiaa Laiholta. Ja sitten kolmanneksi, että juttu ei mennyt niin, kuin hörhöt pääkopassaan ovat tuumailleet. Jos joku sitä ei ole vinkeistäni huolimati hokannut, niin en viitti kertoa, koska siitä taas repäistäisiin jotain salaliittoteorioita.

Hörhöt elävät jossain fantasiamaailmassa ja kuvittelevat asiat ilman faktoja. He alkavat viemään asioita pääkopassaan haluamaansa suuntaan ja lopulta uskovat itsekin omiin päätelmiinsä. Pakko olla, pakko olla...... ihan pakko. Ja auta armas, jos joku ei ole samaa mieltä.

Ja mitaan ette voi...
  2. Mä muistan tuollaisen tapauksen aikoinaan, kun luontoterroristiti ja muut viherpiipertäjät kokoontuivat erään turkisliikkeen eteen kadulle huutelemaan vähän kaikenlaista. Heillä oli isoja lakanoita ja julisteita missä oli melkoisen raakoja kuvia (verellä höystettynä). He huutelivat turkisliikkeeseen meneville asiakkaille ja työntekijöille iskulauseita mm., että turkiksen ostajat ovat murhaajia yms. yms......

Turkisliikkeen henkilökunta pyysi poliisia apuun. Poliisi ei puuttunut kulkueeseen, koska aktivistit eivät menneet liikkeeseen, eivätkä tehneet ilkivaltaa. Lisäksi heitä oli kait opastettu, että heidän pitää pysyä tietyn välimatkan päässä. Poliisit olivat sanoneet, että luontoaktivisteilla on oikeus mielipiteeseensä ja niin pitkään, kun he eivät mm. tuki sisäänkäyntiä, niin he saavat mellastaa.

Turkistarhaus ja turkisten kauppa on laillista elinkeinotoimintaa, mutta niitä saa arvostella ja sanoa mielipiteensä. Ei sen puoleen, että noita aktivisteja puolustan, mutta musta ainakin turkki on eläimen päällä paljon nätimpi, kuin ihmisen päällä.

Eikös tossa ennen jouluakin jotkut aktivistit kantaneet pikkupotsien raatoja (vai turkiseläinten raatoja) ja kaikenmaailman julisteita Helsingissä ja he saivat ilmaista näin mielipiteensä täysin laillista elinkeinoa kohtaan?

Jaa, ettäkö mitä olen mielipuolta noista puljuista? Enpä ole tutustunut niihin kovinkaan kummosesti, koska tollaset valuuttakauppajutut ei mua kiinnosta.

Ja mitaan ette voi...