Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

176

Kommenttia

10454

  1. Näinhän se ikävä kyllä on. Lapsista yhteiskunta huolehtii, mutta kun joku eläin on kysymyksessä, niin yhtä tyhjän kanssa mitään apua ei saa.

    Aikani epätoivoisesti yrtin ja kirjoteltiin elsun kanssa Johannan koirista. Pyysin silloin, kun Johanna oli eläinten huonosta pidosta poliisin esitutkinnassa elsun erästä samaisessa oikeudessa ollutta henkilöä keskustelemaan Jasminan kanssa, josko Jasmina lähtisi todistamaan Johannaa vastaan oikeudessa. Jasminahan kirjoitti facessaan todella pöyristyttäviä juttuja siitä missä kunnossa Johannan koirat on ja kuinka Johanna niitä rääkkää. Lähetin ne kaikki Jasminan kirjotukset tälle elsun henkilölle. Mitä teki Jasmina? Liukeni kaikista vastuistaan ja ei auttanut pätkän vertaa siinä, että Johanalle olisi annettu eläintenpitokielto.

    Kuinka joku kehtaa katsoa vuosikausia eläinrääkkäystä ja kirjoitella siitä ympäri .... ämpäri nettiä kuvaillen hirmutekoja, mutta kun pitää todistaa, niin ei kantti kestä. Ton jälkeen halveksin Jasminaa ja en anna tuollaiselle toiminnalle minkäänlaista arvoa. Se, joka näkee, niin se tekee. Johannalle olisi tullut eläintenpitokielto, niin että naksahtais, mutta kaikki eivät todellakaan ole väitteidensä mukaan eläinrakkaita.

    Hoitoonhan sen Johannan pitäisi päästä ja koiran lopetukseen. Uskosin kuitenkin, että eläinlääkäri kertoo kyllä selvät sävelet siitä, että koira on lopetettava, jos siltä tuntuu. Ei ne eläinlääkäristä anna koiraa Johannalle mukaan, jos koira todella on niin sairas ja kärsii. Ne ottaa sen huostaan ja lopettaa samantien. Se kuuluu eläinlääkärin velvollisuuksiin. Odottavat ehkäpä koetuloksia, jotka kestävät viikosta ....kahteen viikkoon ja vasta sitten kertovat tarkemmin.
  2. Miksen voisi ihmetellä sitä, että tuo tuntuu pieneltä? Jos ajatellaan, että kyseessä oli pieni lapsi ja oikeuden pöytäkirjoista käy ilmi, että lapsella ei ollut mitkään lokoisemmat oltavat pakomatkalla ja lapsi ei ollut omasta vapaasta tahdostaan mukana, eli oli tavallaan kidnapattuna, niin pieneltä tuo summa vaikuttaa.

    Jos kidnapattuna olisi ollut aikuinen, niin olisiko summa ollut tuota luokkaa, vai olisiko se ollut isompi? Uskoisin, että olisi ollut isompi.