Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

177

Kommenttia

10441

1. Ei mua tartte uskoa. Se kaikki vaan, mitä tähän mennessä olen sanonut on likiman pitänyt paikkansa (niiltä osin, kuin juttu on edennyt).

Esittäkää Pitkäselle nämä joskus aikoinani esittämäni kysymykset ja kuunnelkaa, jotta miten hän asian selittää. Laittakaa itsekin se mietintämyssynne piäkköseen ja miettikää ihan oikeesti asioita omilla aivoillanne.

"""""""""Ketkä pysty ...
    Kirjoittanut: AdaFlink / 16.11.10 / klo 06:53
    ... ketkä ei. Kotiutusperiaatteenahan oli; arvojärjestyksessä ahneet ensin. Niitä virtuaalirahoja pystyi muuttaman oikeiksi rahoiksi Handen niin salliessa.

Sillä summalla (luvulla) minkä te näitte näytöltänne ei ollut mitään arvoa. Handehan olisi voinut laittaa vaikkapa pari nollaa jonkun luvun jatkoksi, jos oikein hövelille tuulelle olisi ryhtynyt. Oikealla rahalla on arvo, mutta clubin näytöllä olevalla virtuaalirahalla se oli pyöreä nolla.

Mielikuvitelkaapa piruuttanne, jotta jos ne teidän kaikkien jäsenten (n. 12.000 jäsentä) näytöllä olevat "summat" laskettaisi yhteen (silloinen ajankohta, kun Hande tempasi höpselin seinästä), niin löytyisikö niitä summia vastaavaa omaisuutta/vakuuksia (oikeeta rahaa, timantteja, kiinteistöjä, kultaa, maita ja mantuja...........)? Tilillähän oli vajaa 5 miljoonaa €uroa. Kattaisiko tuo summa ne teidän näytöllä näkemänne luvut? Ei aivan varmasti kata. No jos kerta rahaa ei ollut, niin löytyykö puljulta mitään omaisuutta kattamaan ne kaikki summat? Ei löydy.

Ponzi, mikä Ponzi.

Ja mitaan ette voi... """""""

Ja mitaan ette voi...
  2. Mitä mun pitäisi siitä kertoa? Luin ne pari viestiä ja ajattelin olla kommentoimatta. Jos siihen kuitenkin hingutaan vastausta, niin toki vastaan. Vastaus tosin antaa taas nautinnon "tuputa tumppuun" hengessä mielenterveyspotilaalle. Mutta mitäpä Ada ei tekisi epätoivoisen ihmisen auttamiseksi. Eli nauti nyt.

Teksti oli ainakin osittain minun. Olen lähettänyt Antille sähköposteja, joista nuo sanat ja lauseet on poimittu. Ne ovat vaan erotettu asiayhteyksistä ja saatu siten näyttämään aivan toiselta, mitä olen tarkoittanut. No eipä siinä ole mitään uutta. Tämä Antti on saanut KRP:ltä noottia juurikin tuosta, että se harrastaa leikkaa--->liitä juttuja.

Onhan se varmaan märkiä päiväunia näkevälle hömpälle kova paikka, että joku todellakaan ei ole kiinnostunut siitä sen haluamassa merkityksessä, vaikka millaisia kuvia itsestään lähettäisikin.

Ja mitaan ette voi...