Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

176

Kommenttia

10454

1. Lue+vastaukseni.
  2. Mulla+on+kyllä+aika+vahvat+epäilyt+kirjoittajasta+ja+motiivista.+Jospa+Sofia+avautuisi+juristilleen+ja+kertoisi,+jotta+kenelle+Sofia+on+velkaa.+Siitä+se+juttu+lähtisi+purkautumaan+kaikkein+nopeammin.+Voisiko+olla+niin,+että+Sofia+on+jäänyt+tietylle+piirille+velkaa?+Joko+rahallista+(syönyt+kuormasta,+vipannut+rahaa),+puhunut+ohi+suunsa+ja+laittanut+omatkin+osuutensa+toisten+syyksi.+Sofiahan+ei+tiedä+mistään+mitään,+vaan+ne+kaikki+muut.......+Tuollaiselle+porukalle+ei+sanota+ei,+saati+sitten,+että+kusettais+niitä.+Nyt+sitten+on+tullut+velan+maksun+aika.+Joku+kirjoittaa+Sofiasta+kirjan,+missä+kerrotaan+totuus+Sofian+osallisuudesta+milloin+missäkin+puuhastelussa.+Sofia+on+sitten+siellä+kirjan+julkistamistilaisuudessa+jakamassa+nimmareita+kirjan+ostaneille.+Tietty+Sofia+on+pukeutunut+hyvin+rohkeasti+ja+parit+karjut+seisovat+tarkkana+Sofian+istuessa+sievästi+lettu+levällään+vienosti+hymyillen+suosittelemassa+esikoiskirjaansa.++Nimikirjoituksellaan+Sofia+myöntää+kirjoitetun+kirjan+olevan+totta.+Se+on+ikään+kuin+tunustus+ja+samalla+katumus.++Kirjasta+saatava+tuotto+menee+Sofian+velkojen+maksuun.+Ai,+että+Sofia+ei+suostu+tuohon+järjestelyyn?+Kyllä+suostuu,+koska+tietyille+hemmoille+ei+sanota+ei.++Olen+pettynyt,+jos+Sofian+juristi+ilmoittaa+jossain+vaiheessa,+että+rikosilmo+on+vedetty+pois+ja+he+ovat+päässeet+sopimukseen+kirjoittajan+kanssa.+Se+tietäisi+sitä,+että+velka+on+jotenkin+saatu+kuitattua.+PS.+Mä+ostan+kirjan+heti,+jos+se+vaan+ilmestyy.
  3. Voi+herran+härkele.+Kait+te+nyt+ymmärrätte,+että+kirvesp..skalehti+tekee+juttuja+silleen,+että+ne+myy.++Jos+muistaisitte+vielä+Matti+Nykäsen+ja+kirvesp...sakalehden+yhteistyökuvioita,+niin+ette++ihmettelisi+yhtään.+Matin+kanssa+toimittaja+sopi+kaikkea+shittiä+ja+sitten+siitä+repästiin+otsikoita.+Matti+oli+mukana+juonessa+ja+niin+vaan+lehti+myi+ja+myi+Matin+kustannuksella.+Mitä+tulee+noihin+juttuihin,+että+Johanna+otti+pataan+vain+4+viikkoa+synnytyksen+jälkeen+ja+sitten+kuitenkin+joulukuvat+ja+vakuuttelut+rakkaudesta+ja+naimisiin+menosta+olivat+kirvesp...sakalehden++lööppeinä,+niin+se+saattaa+hyvinkin+pitää+paikkansa.+Yleensä+tuollaisessa+perheväkivallassa+annetaan+herkästi+anteeksi,+hyvitellään,+vannotaan+ja+luvataan+puolin+jos+toisinkin+kaikkea+hyvää.+Sitten+sitä+ollaan+niin+rakastuneita+ja+kultapilvenreunalla+olijoita,+että+pois+alta+risut+ja+männyn+kävyt.+Palataan+yhteen+ja+kuvitellaan,+että+kaikki+jatkuu+auvoisena+ja+Ah!+sitä+onnen+ja+ihanuuden+määrää.+Kunnes+sitten+taas+tulee+turpaan.+Ei+sellainen,+joka+on+aikaisemmin+lyönyt+osaa+olla+lyömättä+uudelleen.+Ei+ne+rakkauden+lurittelut+ja+vannomiset+ihmistä+muuta.+++Toi+sama+kuvio+toistuu+ja+toistuu,+kunnes+viranomaiset+puuttuvat+peliin,+tai+toinen+on+kanttuvei.+Ikävä+kyllä,+mutta+noin+on+aina+ollut+ja+noin+tulee+aina+olemaan.+++Noista+perheväkivallasta+ja+siinä+jatkuvasti+eläneistä+on+mediassa+juttuja+pilvin+pimein.++Ihminen+vaan+haluaa+uskoa,+että+toinen+muuttuu+ja+rakkaus+voittaa+kaikki.+Niin+se+ei+mene.
  4. Johannan+näädät+ovat+ylpeitä+nimityksestään.++He+nimittävät+itseään+näädiksi.+Mua+kyllä+tosin+vähän+pännii+se,+että+näätäeläin+on+sulavaliikkeinen+ja+melkoisen+älykäs++otus,+joten+mun+mielestä+on+oikeiden+eläinnäätien+loukkaamista+ja+aliarviontia+käyttää+tuosta+Johannaa+vainoamasta+roskasakista+nimitystä+"näätä".