Vapaa kuvaus

Ja mitaan ette voi... Suosikkibändit/artistit: I´like Chopin. Suosikkileffat: Raid on hyvä. Yleensäkin kotimainen tuotanto. Lempikirjat: Päätalon Iijoki-sarja, yleensäkin kotimainen kirjallisuus Vapaa-aikanani: marjastus, sienestys ja muutenkin koiran kanssa metsissä samoilu. Parasta on, kun koiran kanssa lyödään metsässä persaus kannonokkaan, istutaan hiljaa ja ihmetellään luonnon ihmeellisyyksiä Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: Talousrikokset Katson tv:stä mieluiten: Uutiset Kotieläimet: Neitokakadupariskunta Ansa ja Tauno, sekä bordercollie Teppo ja tietty se Matti (Matti on mun sponsori). En pidä: Kieroista ihmisistä. Etenkään en sellaisista, jotka uunottavat/huijaavat muita saadakseen itselleen taloudellista hyötyä. Parhaat matkakohteet: Pohjois-Norja ja Suomen lappi (käsivarsi). Ruoka & juoma: Leivitetty, mediumiksi paistettu kokolihapihvi ja maito. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

176

Kommenttia

10454

1. Missä+olen+syyttänyt?+Olen+kysynyt+ja+kysyn+edelleenkin,+että+milloin+Palsanmäet+antaa+sen+kuitin+huudon+voittajalle+huudon+voittajan+maksaessa+kauppasumman?++Tuollaisesta+toimenpiteestä+ei+näy+mitään+merkkejä+telkkarissa.++Markku+tai+se+tyttö+ottaa+tavaran+Akin+kädestä+ja+vie+sen+huudon+voittajalle+samalla+rahastaen.++En+millään+ilveellä+usko,+että+tuo+tapahtuma+olisi+jotenkin+leikattu.
  2. Voisiko+sanoa,+että+Sofialla+on+huonosti+pukeutumisen+armonlahja?+Sofia+näkee+paljon+vaivaa+kasvojensa+paklaukseen+ja+asusteiden+kalleuteen+(Rolex++ja+laukut+yms.)+ja+niiden+näyttämiseen.+Pukeutuminen+on+kuitenkin+niin+lapsen+kengissä,+kuin+vaan+voi+olla.Sofialla+oli+kaunis++punainen+"pikkumusta"++yllänsä+yhdessä+kuvassa+(olikohan+ystävänpäiväkuva?).+Se+sopi+Sofialle+hyvin,+mutta+sen+helma+oli++aivan+rypyssä.+++Samoin+sillä+oli+sellaiset+väljät+hiekan+väriset+housut+jossain+kuvassa+ja+ne+ne+vasta+ryppyiset+olivatkin.++Yhdessä+kuvassa+sillä+oli+jossain+gaalassa+tms.+asu+ja+se+oli+ryppyinen+ja+vanhan+lumpun+näköinen+juurikin+ryppyisyytensä+takia.+Kyllähän+matkalaukussa+vaatteet+rypistyy,+joten+ei+siinä+mitään+kummallista+ole.+Mutta+miksi+niitä+vaatteita+ei+voi+silittää?+Miksi++palvelijat+eivät+silitä+öky-Sofian+rytkyjä?++Miksi+Sofia+ei+voi+itse+huolehtia+silityksestä?+Eikö+hän+osaa?++Eikö+miljoonakämpässä+ole+silitysrautaa?+En+mä+muuten,+mutta+kun+hehkutetaan+miljonäärin+tyttiksen+elämää,+niin+tuollaiset+mokat+pukeutumisessa+eivät+tue+Sofian+tyllitajua+ja+hienostunutta+"elämäntapaa".Samoin+se+riepu+siellä+aavikolla+oli+kaikkien+aikojen+riman+alitus.+++Voi+herttileijaa+se+Rolexsi+tollasen+rievun+kanssa!+Ja+kaikki+ne+puoli-ilkosillaan+paistattelut+julkisilla+paikoilla+ja+etenkin+sen+hienoilla+dinnereillä+ovat+jotenkin+hymyilyttäviä.++Sofia+ei+vaan+osaa+käyttäytyä+ja+pukeutua+siten,+kuin+hienot+ladyt+käyttäytyvät+ja+pukeutuvat.+++Ehkä+tuossa+on+se+suurin+ristiriita+ja+siksi+Sofia+näyttää+niin+suttuiselta+ja+jotenkin+halvalta.
  3. Aika+törkeä+kirjoitus+sulta.+Lapset+ovat+lapsia+ja+eivät+ymmärrä+sitä,+että+joku+perkeleen+paskahemmo+tulee+ja+houkuttelee+ne+huumeiden+käyttäjiksi.+Nuorilla+se+kaveriporukka+on+hyvin+tärkeä+ja+vaikuttava+tekijä.+Se+on+jossain+elämänvaiheessa+tärkeämpi,+kuin+perhe.+++Vanhempien+on+lähes+mahdotonta+valvoa+sitä,+mitä+lapset+koulussa/koulumatkalla+tekee.++Vaikka+kuinka+yrittäisi+suojella,+niin+tollaset+saatanan+kuolemankauppiaat+saavat+aina+houkuteltua+jonkun+nuoren/lapsen+haaviinsa.