Vapaa kuvaus

Rakastan pyttipannua (erityisesti aitoa ruotsalaista) ja paistettuja perunoita, kotikaljaa ja itsetehtyjä lettuja. En ole suomalaisen kaljan enkä makkaran ystävä, mutta saksalaiset ym. vehnäoluet ovat mieleen. Harrastan sählyä ja pyöräilyä. Linkit: http://www.normal.fi, http://www.koulukaverit.com, http://www.saunalahti.fi/~aantt/sanakirja.html, http://www.saunalahti.fi/ajr78/, http://www.inttikaverit.com

Aloituksia

0

Kommenttia

3

  1. Suurin ongelmahan on tiestysti mikä on rikos?
    - Jos auto on ulkomaanrekkareilla rikosta ei siis tapahdu
    - jos pysäköit auton ilman kiekkoa ja aikarajoitusta on jäljellä vain 5 minuuttia, voidaan sinulle kirjoittaa sakko vaikka raja on kaksi tuntia...ts. pysäköit klo 15:55 parkkiin jossa on 2 tunnin kiekkopaikka klo 8-16....
    Sakkottajan ei tarvitse siis osoittaa, että olet ollut yli kaksi tuntia parkissa...
    Millä perusteella tälläinen perustuslainvastainen rikollistaminen sallitaa?
    Miksi pitää olla kiekko? Riittääkö lappu jossa lukee saapumisaika.... Miten voidaan tulkita kiekoton auto aina syylliseksi?
    Miten voit osoittaa ettei parkkimittari huolinut/lippuautomaatti kolikkojasi?

    Pitääkö aina etsiä kaikki alueen lippuautomaatit jos vasta kolmas toimii?
    Kuinka kaukaa saat hakea lapun?