Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
vesaat1
profiilit
vesaat1
vesaat1
Vapaa kuvaus
Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
13
Kommenttia
129
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Normi+käytäntö+,+muutamia+kertoja+vuoressa+on+rottien+myrkyttäminen+ja+kaupunki+jakaa+loukkuja+rantatuoliyrittäjille+jokka+laittaa+loukut+vireeseeen+iltasella+tulikasojensa+alle.+Tää+epäasiallinen+kirjottelu+näillä+sivuilla+kiinittää+huomioni+,+kuinka+moni+teistä+yleensä+asuu+thaimaas+tai+saatika+pattayalla+tai+lahren+toisella+puolen.+T.+Vesa+laine.+Ps.+Tulkaa+nimimerkkejenne+takaa+ja+kirjottakaa+omalla+nimelläne.
02.05.2017 16:33
Ogks+tää+joku+kakaroitten+palsta???+555+555
29.04.2017 10:17
Veemies+mis+asut+?+Itse+asun+potisaan+soi+10+137/22+u+5.+Vesa+laine.
27.04.2017 10:09
Kyllä+on+faktaa+tietoo+näillä+sivuilla+missä+kirjotetaan+kuvattoman+nimimerkin+takaa.+Itselläni+on+kakkosasunto+pattayalla+jo+10v+kertaakaan+en+ole+nähnyt+käytettyä+huumeruiskua+en+katujen+varsis+en+rannoilla+ja+viikkoturistit+jokka+täällä+joutuvat+vaikeuksiin+ovat+yleensä+humalassa+ja+saavat+sitä+mitä+ovat+tilanneet.+T.+Vesa+laine.
21.04.2017 04:29
Itse+asun+osanvuotta+thaimaas+ja+yleensä+parisuhtees+naisenkans+ja+näi+tää+toimii+hyvin.+Suomeen+olen+tuonut+lomalle+5+naista+koska+suomessa+on+vaikea+saara+hyvää+savutonta+naista+joka+vielä+osaa+tehrä+miehen.+Varsinkin+pattya+on+maanpäälinen+paratiisi+siksi+olen+viihtynyt+siellä+yli+10v.
13.04.2017 13:52
Elä+ja+anna+toistenkin+elää+omalla+tavallaan.+Täällä+ollaan+kerran+vain+siksi+minusta+ikäero+ei+ole+este+itselläni+32v+ikäeroo+..
09.03.2017 03:11
Pattaja+paras+paikka+asua+paratiisi+maan+päällä.+Pattajalta+on+hyvä+sighahtaa+mihin+vaan+thaimaata+,+en+vois+kuvitellakaan+asuvani+muualla.+Nyt+olen+mökillä+buthan+seläntakana+vaan+täällä+viihtyy+viikosta+kahteen.
03.03.2017 16:24
Pattajalla+olleena+2006voedesta+asti+olen+erittäin+tyytyväinen+valintaani,+täällä+on+kaikki+mitä+tarvitsen+ja+jos+aika+tulee+pitkäksi+niin+ajelen+mökille+pohjoseen.
25.02.2017 04:02
Tappasivat+saatana+toisiaan+miks+yleensä+syyttömiä.+Nyt+voisivat+keihästää+vaihteesta+partalapsia.
12.11.2016 13:35
Huom.+Lasta+vai+partalasta+hyvin+syönyttä?
13.08.2016 16:04
Tassa hyva esimerkki miten raha karkaa hameenkyrosta.Miten kay kyroskosken keskustan,autioituuko se erelleen......
17.05.2015 04:48
johan oli jarkevaa tekstia. veti vanhan miehen hiljaseks,vaikka jus tulin oljyn vahrosta vaihtajina oli parit 25v huoltotytot kottiruutukuvioiset mini mekot paala, siis aseman pihas vaan itse oljynvaihto suoritettii ilman asusteita. oljyn vaihtoo yritetiin ensin imutekniikalla mittatikun reijasta, sitten pohjaropun kautta , mut kun on jo nain vanhaa mallia niin oljypumpunkohta on niin paljon matalammalla kuin oljyropun poistoreika niin jouruttii puppaan ja keinuttaa toista tuntia, eli niin kauvan et huoltopaallikko koputteli huoltohallin oveen et ogks putket tukos vaiko ogks huoltonaiset nukkunut tyomaalleen,vaan loppu hyvin ja kaikki oli tyytyvaisia. koko hoito 45ekee. tervetuloo pattikselle perakammarin pojat.
15.03.2015 18:54
ikaalinen on siitta hyva paikka asua etta sia on ianajan ollut ulkonaliikkumiskielto 21.00 jalkeen...
08.03.2015 08:57
ota vakuutusyhtiosta rahat, potki ovi sispuolelta sellaseks et voit kulkee silla ,aja auto loppuun ja loput nyyt romikseen tai pojille peltoautoks....
08.03.2015 08:50
senhan me jokainen tieramme ettei suomi suomalaisista valita, vaan ulkomaalaisia hyysataan koska halutaan naytaa et kyl meilla menee hyvin, mita nyt hiukan leipajonot kasvaa ja tyotatekeva nuoriso voi huonosti elika suomen veronmaksajat.....
02.03.2015 13:48
joo maa heraan joka aamu 6.00 viimeistaan , silla puolinukuksisani noi 3.00 syon muutamat banaanit. eli varsinainen aamuruoka on noin kuurelta joka sisaltaa kuuren munan munakkaan banaaneilla tai 300g paistetulla jauhenlihalla,seuraava ruokailu on noi 8.00 joka sisaltaa tonnikalaa riisia ja borteiniini juomaa jonka jalkeen lahren salille silla vasta oikeen heraan aijaporukassa joista jokainen tuntee itsensa 25v kiitos naitten lisaaineitten joita taalla saa ja kiitos nuorten kauniitten naisten jotka ei katso pitkin nenanvarta kun kuuskyppinen aija on viela aija eika mikaan ukko joka istuu kiikustulissa ja katselee kun linnut syo lintulauralla. taalla tuntee itsensa nuoreks ja terveeks, vaikka meiran suomalais porukasta olen vanhin vaan en heikoin...tulkaa h.kyron ukot tanne nuortuun ja nauttiin elamastanne silla se on meille kaikille se yksi ja ainoo, ja sita viimeista paivaamme emme tiera....taalla on lamminta ja ihanaa.......
17.02.2015 14:11
kyllahan hameenkyroon tarvitaan ihan oma talvivaara......
09.11.2014 11:15
varmalta taholta saatujen tietojen mukaan kyroskosken valtakarulla palataan siihen vanhaan aikaan etta molemmissapaissa katua on valokatkaisija , josko joku joskus satuu kulkeen illalla valtakatua niin voi itse laittaa katuvalot ja kun on kulkenut karun paahan niin voi sammuttaa ne valot. nain on ollut ennen ja niin tulee oleeen tulevaisuuressa.
28.10.2014 12:47
hameenkyro on kehitymaton kunta niin kauvan kunnes jotain oikein oleellista tapahtuu. h.kyron kannattais kaavottaa niinlahelle kuin mahrollista ylojarvee ja tamperetta mahrollisimman monta pientalotonttia ja rivitaloasuntoo et saatais veronmaksajia ja koulut sailyis ja palvelut paranisivat.viljakkala tekee juuri niin eli rakentaa mahrollisimman lahelle h.kyron rajaa....ei viitti paljon ajatella h.kyron asioita koska se alkaa masentaan. nyt mina lahren jompparille uimaan ja katseleen kauniita maisemia...........
28.10.2014 06:14
uusi ohitus tie on ihan valttamaton hameenkyron liiketalouren kannalta, ei jaa sekaan euro h.kyroon mika nyt jaa niilta jokka h.kyroon pysahtyy vaikka alkoon, niin siina samalla saaraan joskus jaamaan jokunen euro johonkin pyyrykseen. uusi ohitus tiehan tulee et h.kyrolaiset saavat olla rauhassa jatteineen ja polttolaitoksineen. terveiset monsuunisateiren keskelta....
08.10.2014 07:08
2 / 7