Olenko liian nuori?

hopeless96

Olen pian 21v täyttävä nuori nainen ja mies johon olen ihastunut on 12 vuotta vanhempi eli siis 33v. Olen melko varma että hänkin on kiinnostunut minusta, mutta en oikein pysty uskomaan sitä. Jotenkin vain yritän selittää kaiken pois. En ole koskaan ollut näin palavasti ihastunut ja on kamalaa etten uskalla edetä asiassa mitenkään kun pelkään että mies torjuu ikäni takia.

Pyöritän päässäni ajatuksia, että ei mies voisi oikeasti kiinnostua näin nuoresta, hän haluaa jonkun ikäisensä tai vanhemman naisen ja luultavasti vain nauraisi jos yrittäisin jotain vakavaa. Yritän saada taottua järkeä päähäni ja unohtaa koko tyypin. Se ei vain ole kovin helppoa.

Ihastuksen peittelemiseen menee tällä hetkellä ihan valtavasti energiaa ja olen nyt useampana päivänä itkenyt asian takia yksin ollessani. Mitä ihmettä oikein pitäisi tehdä?

16

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kolkytneljävee

      Mulla on pieni lapsi 12v nuoremman naisen kanssa tehty eli kyllä sulla jotain mahiksia voi olla. Itse olen ihastunut tähän lapseni äitiin ja pidän asian omana tietona,kun tuskin sitä kiinnostaa romanttisessa mielessä tai muutenkan vanhaksi käyvä ukkeli :D
      Eli jos et ole mikään tyhjäpäinen siideripissis,niin voi olla et saat vastakaikua :)

    • syyrunoilija

      Koska tuo vaivaa sinua, tuo tulee olemaan myös eronne syy

      • veio4

        Hopeless96
        Kerro nyt ensin mihin olet ihastunut eli mikä siinä toisessa saa sinut ihastumaan.?


      • veio4
        veio4 kirjoitti:

        Hopeless96
        Kerro nyt ensin mihin olet ihastunut eli mikä siinä toisessa saa sinut ihastumaan.?

        Mitä palavammin tai hopelessly rakastuu tai ihastuu johonkin, niin sen varmemmin sen takana on jokin oma ongelma, ehkä lapsena täyttymätön tarve jota nyt myöhemmin yrittää korvata korvikkeilla, joka ei kuitenkaan koskaan voi sitä korvata vaan siitä tulee loppumaton kierre.


    • Ota.ilo.irti

      Jos rakastat miestä ja haluat viettää aikaa hänen kanssaan mahdollisimman paljon, hankkiudu seksisuhteeseen.

      Olet kenties liian nuori suhteeseen ihastuksesi kanssa, mutta voit olla hänelle naitinnon lähde.

      • Uxjxuxjcuc

        Niin.. Mehän emme voi tietää mitä tuon miehen päässä liikkuu. Miksi aloittaja olisi liian nuori vakavaan suhteeseen pelkän iän takia? Aikuisia ihmisiä molemmat.


    • noprobleemo

      Ihan sopiva ikäero.

      Oma vaimo on 11 vuotta nuorempi.

    • Älä ajattele numeroita. Näytä tunteesi. Hän joko ottaa tai jättää. Ei ole suuri ikäero.

    • Miesviiskymmppinen

      Mulle olisit sopivan ikäinen, ei yhtään liian nuori tai vanha.

      • Kans-viiskymppinen

        Kyllähän minullekin kelpaisi mutta ei se olisi oikein tuota nuorta naista kohtaan muutaman vuoden päästä, kun nainen lähestyy parastaan ja minä taas menen alaspäin lähes kaikin puolin.

        Eli perhe saattaa jäädä perustamatta, kun ei oman ikäiset oikein lisäänny enää.


    • srgbwrb

      Ei täysin mahdoton ikäero. Olen itse 33v mies ja olisin kyllä itse imarreltu jos tuon ikäinen nainen haluaisi vakavaan suhteeseen tällaisen sedän kanssa. Ennemminkin luulisin niin päin, että mies ei tajua edes kuvitella, että olisit oikeasti kiinnostunut. Ja jos et saa vastakaikua iän takia, niin eikö se ole ihan "mukava" perustelu, paljon ikävämpiäkin saa kuulla.

      Ikähän ei sinänsä merkitse mitään, ihmiset ovat yksilöitä. Ehkä sovitte yhteen, ehkä ette, ei se iästä ole kiinni. Tosin yleensä kaksi- ja kolmekymppisillä on kyllä melko erilaiset näkemykset ja prioriteetit elämässä, mutta ei välttämättä. Kanattaa "unohtaa" se ihastumisen tunne laskuista ja miettiä olisiko niitä edellytyksiä muuten.

    • kjhgfdsa1234

      tästä aloittajan kirjoituksesta on jo aikaa tovi joten kerro annoitko jo pillua sille kaverille ja kehuiko tiukkaa tavaraasi

    • Elä ja anna toistenkin elää omalla tavallaan. Täällä ollaan kerran vain siksi minusta ikäero ei ole este itselläni 32v ikäeroo ..

      • konstex

        ei ole ikäero tässä,tapauksessa ongelma,,,GO vain ,,jos tykkäs toisilleen vilpittömästi ja oo,tte sovinnaisija molemmat /koska kova itsepäisyys on tyhmyyden joka rasittaa koko,eläman aikana
        mene,,,,ja tehkä perhe,,,lapsija,,,se on suurinta onnea,,,kaikki muu on vain,,ha,ha,ha,,hi,,hi,,hi,,,
        toivon onnellista jatkoa sulle,,,


    • Et ole liian nuori. Joku seitsemäntoistavuotias voi olla liian nuori, mutta 18-21 harvemmin on liian nuori. Naimisiin ehkä, mutta seurusteluun mielestäni ei.

      Itseäni lähestyi ilmeisesti kahdeksantoistavuotias abiturientti viikko sitten keskiviikkona. Olisi antanut minullee, itseään monta vuotta vanhemmalle, puhelinumeronsa ja sähköpostiosoitteensa, mutta jostain syystä annoin hänelle oman sähköpostiosoitteeni. Hän on lukion kolmasluokkalainen, mutta en koe häntä liian nuoreksi yrittämään itseään vuosia vanhemman yliopisto-opiskelijan kanssa. Ei kaksitoista vuotta ikäeroa ole liian paljon paitsi silloin, jos tyttö on 16 ja poika jotain 28-vuotias. Olet riittävän vanha suhteenyritykseen. Miksei Teillä voisi onnistaa! :)

      Onnea yritykseen - miksei voisi onnistua hänen suhteensa! :)

    • Hyvin_se_menee

      Ikinä iällä ei ole väliä koska tunnen pariskunnan joilla on 32 vuotta ikä eroa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8531
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1403
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1175
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1166
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1057
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      139
      1010
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      785
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      778
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      761
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      684
    Aihe