Vapaa kuvaus

moi ! Mä etin kunnon miestä elämääni joka EI:polta, ryyppää, huumeet, omia lapsia, on vaan mun oma, ei kato muita naisia, rakastaa mua sellaisena kun mä oon.. ......ja mikä tärkeintä: EI PETÄ MUA TOISEN KANSSA ! Jos teitä 28-40-v mie- hiä vielä täällä suomessa on, se olisi kivaa. Suosikkibändit/artistit: paljon...... Suosikkileffat: huumori Lempikirjat: paljon..... Vapaa-aikanani: tv:n katselu Katson tv:stä mieluiten: paljon.... Kotieläimet: ei ole En pidä: savustaminen yleisillä paikoilla, lupaa kysymättä.... Parhaat matkakohteet: Tukholma ja Irlanti Ruoka & juoma: Pizza Koulutus: Peruskoulu Koulut: liian paljon, että muistaisin kaikki..... Ammatti: Muu Työskentelen: ylityöllistetty ja alipalkattuna.........työpajassa.... Yhdistykset/kerhot: en kuulu mihinkään Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä Skype: ei Messenger: ei IRC: ei Twitter: ei Flickr: ei

Aloituksia

38

Kommenttia

546

1. Ai niikös ? No johan kestikin ! Tämän palvelun asiakas kun olen ollut jo aika kauan ja sit kun se muuttui osoitekin ja nyt se on taas se sama ja
    kun en päässytkään sitten pelaamaan niitä pelejä,
    joissa on jotakin 6 eri peliä eli se on joku Vih-
    reä pelihuone........ja piti asentaa joku ihmeen Error Safe tai joku muu vastaava ITSE että se pe-
    laaminen onnistuisi........ja katit ! mä oon yrit
    tänyt sitä monta kertaa eikä se oo KOSKAAN onnis-
    tunut, ja se kesti ikuisuuden tuloksetta ! Eikä e
    des juuri koskaan tiennyt että missä vaiheessa se
    lataus on menossa............... Toi on juuri oi-
    kein heille kun tolleen tekevät !