Jippii johdon syytteet

11

5450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiassa on

      vinha perä. Eihän syytteitä nosteta, mikäli ei olisi selvää näyttöä.

    • sympatiani puolelleen.

      Ilman Jippiitä olisi sananvapaus suomessa lapsenkengissä. Ilman Jippiitä, Netti ja Kännylaskut olisivat suomessa huimasti korkeampia. Onko tämä valtion kosto Jippiille ?

      • jippiiläisiä

        Suomi on paavillisempi kuin Paavi itse. Rangaistaan yritteliäisyydestä ja kun ei menesty, tikulla etsitään virheitä.
        Olen nähnyt useasti, että tutkijat ja virkamiehet ovat omista turhautumisistaan katkeria kostajia kenelle hyvänsä.


      • älykäsaina
        jippiiläisiä kirjoitti:

        Suomi on paavillisempi kuin Paavi itse. Rangaistaan yritteliäisyydestä ja kun ei menesty, tikulla etsitään virheitä.
        Olen nähnyt useasti, että tutkijat ja virkamiehet ovat omista turhautumisistaan katkeria kostajia kenelle hyvänsä.

        Samaa mieltä olen.


      • ei kiinnosta
        jippiiläisiä kirjoitti:

        Suomi on paavillisempi kuin Paavi itse. Rangaistaan yritteliäisyydestä ja kun ei menesty, tikulla etsitään virheitä.
        Olen nähnyt useasti, että tutkijat ja virkamiehet ovat omista turhautumisistaan katkeria kostajia kenelle hyvänsä.

        ei vois vähempää kiinnostaa


    • Rikotaan

      Lakia pitää kohdata seuraamukset aivan oikein heille jos saavat ehdottomat rangaistukset!

      • ei poista

        kunnioitusta Jippiitä kohtaan. Tuskin Päivä Tissikään todella vihasi Jippiitä.


      • Porrvari,kahdella ärrällä

        Maailma on epäoikeudenmukainen.
        Meidän Sefumme työnantaja Eniro on palkannut täysin ammattitaidottoman demarikansanedustaja raakin korkeapalkkaiseen johtajan virkaan.
        Kannattaako Sefun tehdä ilmaista talkootyötä firmalle, joka on demarien kaatopaikka.


    • jeeeeesus

      Oiskohan tässä taas kyseessä tuo ikivanha temppu: fixataan hiukkasen kirjanpitoa, että firma näyttää paremmalta kun on. Listataan pörssiin, ja hölmöt ostavat roskaosakkeita sikahintaan. Ja pomoille kunnon optiot.

      JIPPII :)

      toiset rikastuu taidoillaan, jotkut tuurilla, ja kolmannet kusettamalla.

    • Ai niikös ? No johan kestikin ! Tämän palvelun asiakas kun olen ollut jo aika kauan ja sit kun se muuttui osoitekin ja nyt se on taas se sama ja
      kun en päässytkään sitten pelaamaan niitä pelejä,
      joissa on jotakin 6 eri peliä eli se on joku Vih-
      reä pelihuone........ja piti asentaa joku ihmeen Error Safe tai joku muu vastaava ITSE että se pe-
      laaminen onnistuisi........ja katit ! mä oon yrit
      tänyt sitä monta kertaa eikä se oo KOSKAAN onnis-
      tunut, ja se kesti ikuisuuden tuloksetta ! Eikä e
      des juuri koskaan tiennyt että missä vaiheessa se
      lataus on menossa............... Toi on juuri oi-
      kein heille kun tolleen tekevät !

    • jonotettiin

      satamassa Umts-kauppojen viimevaiheessa, ennen romahdusta. Soneran hinta ei sentään mennyt nollille, vaikka 200 mrd mk katosi Saksan Umts- eli 3-G oikeuksien huutokaupassa. Eikä Soneran johtoa syytetty siintä, vaan salakuuntelusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe