Hyvä vinkki

Petetylle!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Jos epäilet, että hänellä on toinen.Osta kaupasta
lasten itkun tunnistin pidä sitä sellaisessa paikassa esim missä toinen yleensä puhuu puhelimessa sellaisia pikku salaisia puheluita.
Jos epäilet hänen soittavan ota toinen itku hälytin itsellesi käsilaukkuun ja mene pihalle .Ole tekevänäsi jotain ulkona jotai tai sano, että käyt kaupassa. Pian huomaat ulkona kun kuulet koko puhelut.minä sain tällä tavoin monta puhelua kuunnneltua.Aina kun lähdin kauppaan tai puutarhaan, kuuntelin kun mies otti puhelimen ja alkoi puhua lemmen kieltä huoralle. Oli se aluksi järkytys... annoin jonkun aikaa mennä.Noin viikon kun puhelut olivat jokapäiväisiä kun lähdin ulos.Kuuntelin miestä niin tarkasti, etten tuntenut samaksi mieheksi enää. Kun tulin sisään otti hän minut syleilyynsä ja kertoi kuinka paljon hän minusta välittää ja haluaa olla koko loppuiän kanssani.
Voit kuvitella kun kerroin ja näytin miten olin kuullut kaikki puhelut, miten mies sekosi.
Vähä olin muuten mies parka nolona. Siitä sen jälkeen pakkasin tavarat ja lähdin heti yhteisestä asunnosta sanakaan sanomatta.Mitä olisin voinut sanoa?Olin jonkin aikaa täysin tyhjyydessä. Mutta sitten sanoin itselleni.. Nyt se elämä alkaa. Minä olin uskollinen ja hän petti.Se joka pettää se enemmän kärsii.Vieläkin mies yrittää soittaa minulle ja kun kuulen hänen äänensä laitan puhelimen kiinni.Minulla ei ole mitään sanottavaa. Sai hänet kiinni ja se riitti.En tarvinnut muuta.Olihan jo kauan miettinyt miten hän saattoi mennä puhumaan toiseen huoneeseen puhelimen kanssa.Mitä salattavaa kahdella "RAKASTUNEELLA" olisi voinut olla.Olen ikuisesti kiitollinen, että hoksasin tämä ratkaisun.Eli tarkkalie miestäsi jos epäilet ja toimi kuten minä niin saat selvyyden helpolla tavalla. Onnea matkaan.

1

772

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei
      Anteeks vain mutta ei kaikilla ole varaa ostaa se
      llaista laitetta. Onhan se kiva ja hyödyllinen ja
      tarpeellinen. Jos olis vain varaa ostaa........ja
      ne kun maksaa omaisuuden halvinkin........ja toi on ihan hyvä vinkki. Mä en ole koskaan asunut ke-
      nenkään luona mut olen seurustellut. Sitä kun ei vain tälläiset kunnon naiset kelpaa pitää olla to
      siaan huoria ! ja viime kesänä se otti muhun uude
      lleen yhteyttä ja sano et se on nyt muuttanu sa-
      maan asuntoonsa yksin. Ja paskat. Mä NÄIN että sillä oli jo toinen ja sillä huoralla oli jo lap-
      sikin toisen miehen kanssa ! mä en huoli pettäjiä
      . Ja yks hyvä homma olis kans että panee sen toi-
      sen kokonaan kiinni johonkin käsiraudoilla niin ei pääse soittaan kellekään, jos joutuu itse läh-
      teen töihin yms. Mä en edes tajunnut että mun ex oli noin typerä. Petti mua toisen kans. Ei seli-
      tellyt mitään. Likka vaan nääky jotakin paskaa...
      aika törkee likka. Mä olisin halunnut itse sanoo sen sille kusetukselle mut ei se vastannu koskaan
      takas. Tekstiviestitkään ei onnistuneet, se ei niihin koskaan vastannut. Eikä puheluihin, ne me-
      ni aina vastaajaan. Liekö koskaan kuunneelut nii-
      tä, vaan tuhonnut ne heti..........no vittuako se
      mua enää kiinnostaa ? ei. Mulla on toinen nyt ja me ollaan onnellisia ! toistaseksi, se nimittäin asuu Jyväskylässä ja mä asun Oulun lähellä, ollaa
      n tavattu vain kerran.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe