samanninen

Minusta<br /><br /><br /><br />olen tälläinen iloinen, huumorintajuinen kahden lapsen äiti, jolla on 4kpl tatuointia ja napakoru ilmestynyt ajan mukana. ystävät on tärkeitä minulle ja niiden kanssa tulee vietettyä jonkin verran aikaa. baareissä käyn hyvin satunaisesti, alkoholia en juurikaan käytä.<br /><br />harrastan huonekalujen entisöintiä ja toive ammatti on kalustepuusepä tai jokin muu missä pääsee käden taidot esiin. <br /><br />lasten kans ulkona olemista, talvisin käydään luistelemassa, pulkkamäessä ja ulkona riehumistä.<br /><br />seuraa etsiskelen ;)&nbsp;<br /><br />minulla onkolme lasta<br /><br />nyt olen kotona, .<br /><br />enkä myös hae mitään isä hahmoa lapsilleni vaan ihmistä jakamaan arjen jne.<br /><br />kysymällä saa lisä tietoja :)<br /><br />Koulutus: Peruskoulu<br /><br />Ammatti: Opiskelija<br /><br />Siviilisääty: Sinkku<br /><br />Lapset: Olen ylpeä vanhempi<br /><br /><br /><br />
- et saa maalata tai hioo ku on vaaraksi sikiölle.
(entisöin huonekaluja ja tiedän mistä puhun, ku jouduin itse raskauteni takia lopettaa työt) - itse otin salaa napalävistyksen ja edelleen löytyy :)
lävistykset on ok, ku ne saa pois jos niitä ei tahdo enää pitää.
toisin kuin tatuoinnit on ikuisia, niihin en antaisi lupaa.
itselläni on kohta kolme lapsta.. - mulla sama tilanne, 31/28kp testejä olen tehnyt nyt kaks ja kummatki on puhdas nega :/ rinnat on todella arat, etova olo koko ajan, selkää juilii ja alavatsassa turvotusta, vessa ravaan koko ajan.
mulla on kaksi lasta 04 ja 07 ja yks keskenmeno 2010
olo on ku kuukautiset olis alkamassa mut ei oo niin ei :D - kerro mulle miten tatuointeja käytetään?
ja toisekseen mua ei oo koskaa kohdeltu sen erikoisemmin ku ketään muutakaan naista, vaik mulla on tatuointeja.
tatuointeja ei voi käyttää vaan niitä kannetaan ylpeänä iholla. olen ylpeä jokaisesta tatuoinnistani ja en ole koskaan katunut niitää päivääkää :D - olen terve järkinen ja enkä kylläkään oo mikään kusi-pää oo.
kuule niitä tatuointeja on aika monella nykyään ja me todellakin eletään 2000-luvulla !!! - olisin kiinnostunut ostamaan setin, paljon on postikulut?
- missä päin auto sijaitsee???