Vapaa kuvaus

Tiedän, että uskot, että ymmärrät,mitä luulet minun sanoneen,mutta en ole varma oivallatko, että se mitä kuulit ei ollut se mitä tarkoitin.
Minusta miehet ovat seksikkäimmillään, kun he yrittävät ajatella.
You say I'm a Bitch like it's a bad thing.
A woman's asshole is like a 9 volt battery. You know you shouldn't, but sooner or later you're gonna put your tongue on it.
Multa on turha kysyä kuinka tuhma? koska tuhmuuteen on jokaisella omat kriteerinsä.
Guy's think they want a lot of sex, until they get a woman who want's a lot of sex
- jesus_69: tuhmiksen vastustaminen ois vähä kun yrittäis juosta liukuportaita väärään suuntaan
-jesus_69: Kirjottelin et imen vasenta nänniäsi niin tuhmis siihen et ”imase oikeaa, vauva on vasemmassa”
xx__78: mä pelkään ainakin tuhmista
Jonetsky81: tuhmis on semmonen naispuolinen rölli.. "kautta likaisten ajatuksieni" .. ja "voi pervouksien pervous"
Jonetsky81 => tuhmis-80: no kun soot semmonen pop-up-pillu

Aloituksia

0

Kommenttia

10

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Ei+toimi+mullakaan
  2. Pesen meikit kasvoiltani ja ehostan itseäni kevyesti. Laitan itselleni lounaan ja pohdin, mitä päivän viimeinen asiakas mahtaa tällä kertaa haluta.Hän on Matti , eronnut keski-ikäinen mies jolla riittää mielikuvitusta.Joka kerta hänet tavatessani hänellä on ollut jotain erikoista mielessään, viimeksi sidoin hänet ja raavin , haukuin ja löin häntä yli puoli tuntia, kunnes hän anoi armoa ja sai tyydytyksen, minun ratsastaessani hänen kyrvällään.
    Ovikello soi viimein 10 minuuttia myöhemmin, kuin oli sovittu.Avaan ovan ja hämmästyn, sillä ovella ei olekkaan Matti, vaan nuori poika, joka tutkiskelee katseellaan kengänkärkiään."Niin?"kysyn ja katselen poikaa tutkivasti."tota..oletko sä Alyya?"hän viimein takeltelee."Olen kyllä"myönnän ja mietin mistä poika tietää nimeni ja miksi hän on täällä."isä sano, et mun pitää tulla tänne, sulla on kuulemma lahja mulle"poika sanoo punastellen.Tajuan tilanteen, mutten pidä siitä."tule nyt sisään"kutsun ja ohjaan hänet olohuoneeseen."istu siinä ja odota hetki"sanon ja nappaan kännykkäni.Menen makuuhuoneseen soittamaan Matille.Matti vastaa heti ja kysyy onko ongelmia.Myönnän näin olevan ja selitän, etten halua nuoria asiakkaita, jotta en joutuisi ikävään tilanteeseen vapaa-ajallani.Matti vannoo poikansa osaavan pitää suunsa kiinni ja kertoo haluavansa poikansa saavan minun tarjoaman elämyksen 20vuotis lahjakseen.Äänestäni Matti huomaa, etten ole innoissani ja lupaa korvaavansa tuplasti normaalihinnan.Suostun lopulta ja lopetan puhelun.
    Tullessani poika on jo eteisessa ja vetää kenkiään jalkaansa."mihinkäs sinä nyt?" kysyn ."Kotiin" vastaa poika päättäväisesti ja katsoo minua ensikerran silmiin" mä en halua tätä, ellet sinäkin halua".Pojalla on kauniit silmät ja hän on muutenkin treenattu , suorastaan upea.Selitin hänelle ainoastaan yllättyneeni ja että hänen haluamisensa sujuisi minulta varmasti.
    Pyydän poikaa makuuhuoneeseen, mutta hän tuntuu haluttomalta seuraamaan."Kyllä tämä voidaan perua, jos niin haluat"lupaan ja hymyilen rohkaisevasti."Ei ei"poika kieltää ja kysyy voisiko hän käydä pesulla ensin."tietysti lupaan ja annan pojalle pyyhkeen.Hän katoaa nopeasti pesuhuoneeseen.Pistän merkille, ettei hän lukitse ovea joten riisun ja seuraan häntä hetken kuluttua."Saanko tulla mukaan" kysyn siirtyessäni pesuhuoneen ovelle, niin ,että hän näkee alastoman vartaloni kokonaan.
    "Joo"vastaa poika ja siirtää katseensa nopeasti pois minusta, huomaan sen kuitenkin palaavan nopeasti takaisin.Nousen Ammeeseen seisomaan hänen eteensä ja saippuoin hänet kauttaaltaan, hänen kalunsa herää kosketuksestani ja hän siirtää kätensä rinnoilleni.Pian hän painaa minua liukasta vartaloaan vasten ja kuiskailee korvaani kuinka kaunis olen.Hän kumartuu suutelemaan rintojani ja käteni jatkaa työtään hänen kovalla kalullaan, ennenkuin huomaankaan hän ähkäisee ja hätääntyy samassa."Hitto! ei sen näin pitäny mennä"hän surkuttelee laukeamistaan katseen etsiessä kelloa.