darkteaser
Vapaa kuvaus
Suosikkibändit/artistit: Nightwish Suosikkileffat: Omen Lempikirjat: Hammer of witchs Vapaa-aikanani: Kalastus, meri Katson tv:stä mieluiten: En katso En pidä: ihmiset ilman huumorintajua Parhaat matkakohteet: Korsika, Malta Ruoka & juoma: punainen viini, cevapcici Kotimaa: Kroatia Koulutus: Yliopisto/korkeakoulu Ammatti: Viestintä/media/kulttuuri Siviilisääty: --- Lapset: En ole kiinnostunut lapsista Hakusanat: luonto, keskustelukumppanit, subnainen
Aloituksia
5
Kommenttia
96
Haluaisin tutustua trans-miehen (Ftm) pääkaupunkiseudulta.
Ok näköinen mies,lihaksikas ja terve,hyvin koulutettu haluaisin tutustua Ftm mieheen.Ei ole väliä missä prosessin vaihee3407Tutustua FTM mieheen?
Hei, Olen itse pitkään miettinyt omaa seksuallista suunnistautumista.. Tykkään naisista,miehetkin kiinnostavat vain ei o18385Bi-bottomin toteuttamaton unelma:(
Hei arvoisat bi/lesbo naiset...Pyydän anteeksi jos joku ärsyyntyy viestistäni...Olen naisellinen (päässä) mies,treenattu2327Bi-miehen/transun lesboraiskaus :)?
Hei,olen sellainen hassu trans/bi-mies,jolla on jo pitkään ollut fantasia joutua raiskatuksi/joukkuraiskatuksi lesbo/bi-12216Haluaisin tututua ftm (transmieheen)
Hei,mulla oli pitkään halu tutustua transmieheen.Tarkoituksena voi olla ystävyys,suhde/seurustelu,seksi tai vaikka netti0101