Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tässä lisää hyvää Remua, tykkään näistä enemmän kun Hurriganesin aikaisista:
http://www.youtube.com/watch?v=INX_ai66r4o&feature=related
23.10.2010 21:09
Nyt kun kuu on täysi ja meri pimeä siellä olis tosi mahtavaa.
Kunnolla päällä ja katselis vastarannan valoja.
Olen kyllä rantsussa käynyt mutta tulisilla en.
23.10.2010 21:02
Puhdas mieli onkin tärkeä asia.
Onneks senkin voi joka aamu puhdistaa.
Jättää historiansa taakseen ja alkaa puhtaalta pöydältä.
23.10.2010 20:48
En ole leidi enkä missityyppinen jne.
On soinut mun päässäni pari päivää:
http://www.youtube.com/watch?v=8NBD7NAPxRM
23.10.2010 20:45
Ei tänne voi kaikkea kirjoittaa, mitä ajattelee mutta hyvä että edes selkään jätit :))
23.10.2010 20:38
Täytyy laitta tonne mietintään.
Sua olisin ekana kosinut mutta kun tykkään kunnon karvasista miehistä ja luin mitä olit mennyt tekemään niin en kosikaan ;)
23.10.2010 20:32
Hyvä huomio ja ajatus.
Aloitankin heti huomenna :))
23.10.2010 20:21
Sitte mun pitää ettiä se mies joka ensin kosii, sitten mentäis kihloihin.
No ehkä sitten pikahäätkin vietettäis.
Sitten vois alkaa miettimään vastausta tähän sun erittäin visaiseen kymysykseen.
23.10.2010 20:10
Ei sitä aamulla vielä tiennyt mitä ilta tuo tullessaan :))
Huomasin kaupassakäynnin jälkeen kuinka matot kääriytyivät rullalle, aivan kuin itsekseen.
Hyppäsivät kainalooni ja alkoivat matkan rappusia alas ja pihalle.
Nyt on lattiat imuroitu ja pesty, ihan vahingossa.
Eihän mun pitänyt kun vasta huomenna, tai sitten kun ei sada.
Ulkona saavat olla vieläkin, jotain pientä on jäljellä ja mikä nautinto onkaan illalla käydä nukkumaan ja herätä siivottuun kotiin huomenna aamulla.
Tämä selostus siksi kun en ole mikään siivoushullu, vaan joskus se hulluus hyppää päälle yhtäkkiä :))
23.10.2010 15:13
Kukaan meistä ei ole tavanomainen tapaus.
Jokainen on erilainen jollekin, ja jokainen on on samanlainen jollekin.
Joten ei kai kukaan ole minusta niin erilainen, et edes sinä :)
23.10.2010 11:11
Tehtaassapa olen, joka pyörii yötä ja viikonloppuja myöten :))
Mutta kiitos kuitenkin :)
23.10.2010 11:01
Niimpä, omille asioille sentään joskus voi jotakin.
Mutta yhteiskunnalle todella vähän.
Nyt mun täytyis voida jotain tolle jääkaapille, kun siellä ei ole juuri mitään.
Lanttuja oli tullut kauppaan, ajattelin lanttukuutioita hauduttaa tänään ja jos karjalanpaistin tekis niin siitä sain sitten pohjan myös jollein keitolle.
Eli taitaa olla vähän jouluista tää mun ruokapuoli nyt mutta kun alkoi tekeen mieli niin minkäs sille tekee :))
Eli kauppaan.
23.10.2010 10:52
Se oli kyllä tosi vakava tilanne.
Ja ei silloin heti tullut mieleen lähteä etsimään kauppaa.
Naapuri tuli apuun, kun heillä oli sitä vettä varattuna olivat tienneet että vesi tullaan katkaisemaan.
Mulla oli jostain syystä mennyt tieto ohi.
Usein noiden yövuorojen aikana ei välttämättä ole kaikesta maailmalla selvillä.
23.10.2010 10:20
Hmmm, kyllä sen ammeenkin saa jos vaan on halua.
Itse sitä joskus haikailin kun etsin uutta asuntoa.
Kriteerit oli ne että pitää olla amme ja parveke.
No siitä sitten värkkäämään aarrekarttaa.
Asuntoja joita olisin saanut tuli, ja meni koska niissä ei ollut kumpaakaan, en siis ottanut kuuleviin korviini tai näkeviin silmiini niitä.
Sitten tuli asunto jossa olisi ollut molemmat, mutta oli juuri mennyt ja kyllä omistajakin vähän haikaili kun oli nuorelle tytölle sen antanut, siinä tälossa asui eläkeläisiä ja hän totesi että voi vielä tulla sanomista, ja tulikin.
Vuoden perästä soitti tämä omistaja minulle ja kysyi vieläkö haluaisin sen asunnon.
Ja minä hihkuin kovaa että kyllä kyllä.
Kävelin usein sen talon luona ja tein sellaista mielikuvajuttua jossa näin itseni siellä parvekkeella onnellisena.
Siellä sitten onnellisena asuin ja likosin ammeessa ja sen jälkeen menin parvekkeelle katsomaan lisntusia.
Aina kannattaa tehdä selväksi itselleen mitä haluaa ja sitten uskoa siihen ja vielä ajatella itsensä siinä tilassa onnellisena. Se tapahtuu jossain vaiheessa, ei välttämättä heti muta joskus kuitenkin.
Nyt on toisenlaiset ajatukset ja uskomukset mulla päässä ja odottelen vain koska aika onkaan kypsä niiden toteutua. :))
23.10.2010 10:18
Varakahvia pitää aina olla.
Ostan kahvia jo enenkuin läheskään viimeiset on menossa, mieluummin sitä saa olla monta pakettia kaapissa.
Kamala ajatus että kahvi loppuu suorastaan painajainen.
Paitsi sitten vesi, joka oli kerran suljettu kun heräsin yövuoron jälkeen päivällä.
Kamalaa kun kahvia olis ollut muttei tullut raanasta vettä, olin mennä pikkuisen tolaltani.
Ei se ole hyvää että niitä kahvinjauheita siltään syö, ei auta asiaan.
Paitsi kyllä silloin jos haluaa peitellä suunsa hajuja siihen se käy.
23.10.2010 09:58
Kyllä mä ainakin kirjautumaan pääsin vaikkei galleriaan pääsekään.
Inhoan noita laskuja joten mieluummin jätän melkein kirjoittelematta jos ei pääse rekattuna.
Se laiskuus se laiskuus.
23.10.2010 09:38
Teolle yritin vastailla mutta nyt ne laski jo näköjään läpi sillekin :)
Tärkeetähän mulla aina.
Ei koskaan mitään hömppää. Asiallista asiaa vaan :))
No ei se kyllä mun elämääni pahasti sekoittanut.
Mustarastaita olen minäkin nähnyt pari kappaletta mutta mulle oli närhi sellainen outo eläjä tällä suunnalla. En ole moneen aikaan nähnyt niitä. Keskisuomessa oli meidän pihapiirin vakiolintu.
Ja noi tilhit on nyt vasta muutaman päivän täällä lennelleet, mutta eihän näitä marjoja ole vielä kunnolla pakkanen pannutkaan kun vasta menneellä viikolla.
23.10.2010 09:08
No olet kyllä nyt ansainnut, ei voi muuta sanoa.
Paha juttu kun menit noin kyselemään lupia, nyt joudut seurantaan.
Kun olisit tehnyt niinkun minä ja perustanut sen valtion pimeesti niin kukaan ei olis nokkaansa kopauttanut.
En edes kirkolta käynyt lupaa kysymässä tähän Paratiisiin, kieltohan sieltä ois tullut. Mutta nyt olen asunut Paratiisissa jo neljä kuukautta eikä kellään ole ollut mitään sanomista.
23.10.2010 09:01
Lintuset laulullaan herättivät :)
Ulkona oleva nouseva aurinko siivilötyy upeasti mäntyjen läpi. mittarissa +4 astetta.
Orava juoksentelee langoilla ja kun istun punaisella divaanillani näyttää kuin se juoksisi pitkin ikkunenlautaa.
Meren jäätymistä seureilen mutta sitä tuskin tapahtuu vielä pitkäääääään aikaan.
Saa nähdä onko erroriterroristit vielä paikalla vai saanko lähetettyä tämän, eilen ei saanut aina tuli erilainen erroroterroristi paikalle ja sitten tuli tilapäinen mielenhäiriö joka näkyy gallerian suunnalla jatkuvan.
No kokeilen.
23.10.2010 08:51
Nyt on juuri suuri unentarve, pitää mennä pienilli päikkäreille.
Tiedoksi vaan ja ZZZzzzzzZZZZZ
22.10.2010 14:56
181 / 183