Moraalia löyhemmäksi.

Uuslaki

Jos sukupuolineutraalit avioliitot sallitaan, silloin avioliitossakin
pitää laillisesti sallia myös rakastajattaret ja rakastajat
sekä moniavioisuus ?

75

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kai tuohon mitään lakia tarvita ;XD....................

• sitten saisi virallisesti pelehtiä naapurin/naapureiden miesten kanssa, omalle voisi sanoa, että
        lue lakia, siellä annetaan lupa. ;))

• Anceli kirjoitti:

sitten saisi virallisesti pelehtiä naapurin/naapureiden miesten kanssa, omalle voisi sanoa, että
        lue lakia, siellä annetaan lupa. ;))

Minäkin tiedän tässä lähellä pari aivan ihanaa miestä. Nuoruuden ystäviä. Voisin sitten käydä kysymässä heidän vaimoiltaan, että lainaisivatko he miestään, kun on tuo uusi lakikin :=) Vrt. sokeria tai jauhoja lainaamassa.

• Uuslaki

luvallisen sillä seurauksella, että juoruakoilta ja kerrostalokyttääjiltä menisi mehukkaat puheenaiheet :D

• Uuslaki kirjoitti:

luvallisen sillä seurauksella, että juoruakoilta ja kerrostalokyttääjiltä menisi mehukkaat puheenaiheet :D

Näinköhän. Ei kai ihmissuhteiden ruotiminen lailla lopu. Jos ei ole aihetta omasta takaa, haetaan aiheet naapurista. Iltapäivälehtien lööpit myisivät kuten tähänkin asti. Kyllä siinä itse laissakin mahtaisi riittää päivittelyä joillekin vuosiksi eteenpäin.

Jos yhteiskuntamme on jo muutenkin moniarvoinen, niin olisiko suuntana ja arvona sitten jo rajattomuus? En ole ajatellut koskaan asiaa tuolta kantilta. Ehkä joskus olisi hyvä olla kiinnostunut naapurista ja miten naapurilla mahtaa mennä?

• Uuslaki kirjoitti:

Sitten minulla on tässä juuri tämä sivu auki. Lainaus terveyskirjaston sivuilta: "Itsemurhan tunnettuja riskitekijöitä ovat miessukupuoli, naimattomuus, avioero, leskeksi jääminen..." Eli: Moni toivoo vakaita ihmissuhteita ja niiden kestävyyttä, luotettavaa kumppania, kunnioitusta puolin ja toisin ja muuta kaunista. Suurin osa ihmisistä on uskollisia kumppanilleen. Ne, jotka eivät ole, saisivat sinauksen valitsemalleen tielle. Ei se laki sitä muuttaisi...

• Anjaniina.

löyhemmäksi.
      Omistaako joku vielä Moraalinkin ;)

Mutta asiaapa puhut...ei kenenkään tarvitsis koskaan olla mustasukkainen jos kaikilla olis oikeus ja valtuus touhuta vaik naapurin ukon kans.
      Silloin punnittas tosi rakkaus...
      Eskimot on jo aika pitkällä tällä tiellä ja muutamat muut pienehköt kulttuurit.
      Antaa kivan säväyksen pienen heimon perimään...

• Uuslaki

tosirakkauden punnitsemisesta, sillä siltikin löytyisi pareja, joitka pysyisivät yhdessä koko elämänsä.

• kannatan lämpimästi. Hiukan tämä jo kyllästyttääkin, vaihtelua kaipaa ihmisen mieli. ;))

• No, eihän rakastajan tai rakastajattaren pitämisestä lain nojalla rangaista. Kun jotain ei ole kielletty laissa, niin se on silloin laillista.

Ei tuo moniavioisuuskaan ihan mahdoton idea ole. Tuhlailevalle kotikunigattarella olis varmaan käyttöä kahden tai kolmen miehen palkalle. Olen lukenut, että Tiibetissä veljekset saattavat ottaa yhteisen vaimon. Se on taloudellisempaa, kun kaksi miestä selviää yhdellä talolla ja yhdellä vaimolla. USAssa taa jotkut uskovaiset ryhmät suosivat monen vaimon perheitä.

• Anjaniina.

jos sattuu pitämään veljeksistä.
        Taloudellista, hyvinkin.
        Ja pieni geenisekoitus ei enää pahaa tee, samaan sukuun menee kuitenkin.
        Toisaalta, entäs jos tekis mieli nukku arauhassa, tää yö?
        Mutta tuossa palkkapolitiikassa o puolensa. Kyllä kaks palkkaa on äkkiä tuhlattu..

• estävät monen kohdalla sivusuhteiden pitämisen, mutta laki antaisi luvan, sillä lailla virallisesti.
        Ei olisi kenelläkään nokan koputtamista.
        Tiedän tapauksia joissa vaimo on periytynyt veljeltä toiselle, kätevää eikö vain.

• hippisukupolvea, joten tässä ei pitäisi olla mitään ongelmaa.:-D)

• tytto_kullat

olemme noudattaneet omaa lakiamme ja hyvin on mennyt.
      Kaikille on riittänyt sopivasti ja sopivaa.

• tytto_kullat

miehiä on riittänyt.
        Sulle ja mulle.
        Innokkaita enemmän kuin pystyy torjumaan?

• tytto_kullat
        tytto_kullat kirjoitti:

miehiä on riittänyt.
        Sulle ja mulle.
        Innokkaita enemmän kuin pystyy torjumaan?

runsaudenpula jopa voisi sanoa, valita pitää, kun ei millään ehdi kaikkien kanssa olemaan.
        Joutuu tiukentamaan kriteereitä monessa asiassa. Ulkonäkö, käytös, varallisuus ja semmoisia muitakin juttuja.

• tytto_kullat
        tytto_kullat kirjoitti:

runsaudenpula jopa voisi sanoa, valita pitää, kun ei millään ehdi kaikkien kanssa olemaan.
        Joutuu tiukentamaan kriteereitä monessa asiassa. Ulkonäkö, käytös, varallisuus ja semmoisia muitakin juttuja.

Onkohan tämä nyt jo aloittajan mieleinen tilanne..vai mikä se oli?

• tytto_kullat
        tytto_kullat kirjoitti:

Onkohan tämä nyt jo aloittajan mieleinen tilanne..vai mikä se oli?

että nyt ollaan aika lähellä sitä mitä hän hakee.

• Hymy:))

toteuttaneet:))) ja vapaasti saaneet myös yksin seuraukset sitten kantaa....tuohon onko sitten aina niin hyvin mennyt?. *Ei voi ajatella.:))) jos sulkee silmänsä ja ajattelee tarkemmin... rupean muuten spiidaan minäkin oikeesti. Miksi sitä ei ihminen ole luotu silleen että, tämä fyysinen nuoruus eli lähinnä kehomme ja henkinen kypsyys kävisivät käsikädessä jollain tapaa ihmiselämässä? - siis tämän totean vain omalta kohdaltani. Ei pidä lukea yleistyksenä:))

Siis jotkuhan meistä ovat jonkinlaisessa harmoniassa ehkä aina. *Toiset taas ei meistä tuskin koskaan. Ainakaan pysyvästi;)) Kuitenkaan meitä ei saisi mollata maan rakoon. Olemme sentään yrittäneet parhaamme. Sen pitäisi riittää. Minä en ainakaan enää yritä mitään. Olen päättänyt että, se parasta mitä voin itselleni antaa. Silti en voi kuin ihailla ystäväni rohkeutta hakea uutta puoliso maailman ääristä. Hän ei enää suostu pelkästään löytämään suomesta. Viimeiset valloitukset hänelläkin on jostain Afganitanista ja USA:sta. Nämä miehet kuulemma arvostat suomalaista naista yli kaiken. Ja haluaisivat tarjota hyvän ja turvallisen (taloudellisesti) aviolíiton nimeomaan Eurooppalaisille vapaille naisille......hmm...mistäköhän tämä kertoo. Globaanisaatiosta ehkä...ei ole enää ns. maantieteellisiä rajoja estämästä ihmisiä tutustumasta toisiinsa...Lentokoneethan on jo keksitty...

tsau:Friidu

• yhessäkin on jo tarpeeksi. :P

• koti-kiusattu

Sukupuolineutraali on? onks se semmonen et fällyjen alla ei oo yhtään vipinää?
      Ollaan höllötellään vaan ja ollaan avioliitos,iha niinku vanhakkin parit.

• että kaikki on kaikkien kanssa kaikkialla, vähän niin kuin se vanha Elisan mainos.
        Ei välii onko tyttöi vai poikii keskenään.

• tinnarella kirjoitti:

että kaikki on kaikkien kanssa kaikkialla, vähän niin kuin se vanha Elisan mainos.
        Ei välii onko tyttöi vai poikii keskenään.

ja sä oltai silleen niin me oltais neutraalei,ei mittä heteroi tai metroi vaan neutraalei,vai kui?

• koti-kiusattu kirjoitti:

ja sä oltai silleen niin me oltais neutraalei,ei mittä heteroi tai metroi vaan neutraalei,vai kui?

vai toiste päin, nyt täytyy vähän aikaa fundeerata.
        Mut ainaski me oltais sellasii moraalittomii, ellei olis tätä uutta lakii et saa olla kenen kans vaan.
        Kannatatetaanks me tuollasta lakia, kun mä tykkään myös tytöistä, niin kuin sinäkin vissiin.

• Uuslaki

Toihan on just niin tätä *normaalia* mitä jokaisella vanhalla parilla vaan voi olla.
        Se on semmosta, että samaa sukupuolta olevat voidaan vihkiä liittoon ja he saavat samat oikeudet kun ns. normaalissa liitossa olevat(*miettii, että mikähän on nykyään normaalia*)?

Lainaus:
        "Avioliittolaki tulee muuttaa sukupuolineutraaliksi niin, että myös samaa sukupuolta olevat parit voivat mennä naimisiin ja saada samat oikeudet ja velvollisuudet kuin avioparit nykyään."

• tinnarella kirjoitti:

vai toiste päin, nyt täytyy vähän aikaa fundeerata.
        Mut ainaski me oltais sellasii moraalittomii, ellei olis tätä uutta lakii et saa olla kenen kans vaan.
        Kannatatetaanks me tuollasta lakia, kun mä tykkään myös tytöistä, niin kuin sinäkin vissiin.

sanoimme ,koko suku nai.
        Kyl mä ain ole tulle naisten kans paremmin toimeen ku äijien,sä ole kans semmonen miesmäinen ,ainakin eilen sanoit niin.
        Jokos pian alat olemaan meil päin?
        Voitas mennä vaik naisten tansseihi ja katto kummal parempi säkä kävis.

• Uuslaki kirjoitti:

Toihan on just niin tätä *normaalia* mitä jokaisella vanhalla parilla vaan voi olla.
        Se on semmosta, että samaa sukupuolta olevat voidaan vihkiä liittoon ja he saavat samat oikeudet kun ns. normaalissa liitossa olevat(*miettii, että mikähän on nykyään normaalia*)?

Lainaus:
        "Avioliittolaki tulee muuttaa sukupuolineutraaliksi niin, että myös samaa sukupuolta olevat parit voivat mennä naimisiin ja saada samat oikeudet ja velvollisuudet kuin avioparit nykyään."

Kaik on yht ja samaa mössöä iha niinko hevonen veteen sontas laskis,kauhia plompsina ja siin se sit on

sanoimme ,koko suku nai.
        Kyl mä ain ole tulle naisten kans paremmin toimeen ku äijien,sä ole kans semmonen miesmäinen ,ainakin eilen sanoit niin.
        Jokos pian alat olemaan meil päin?
        Voitas mennä vaik naisten tansseihi ja katto kummal parempi säkä kävis.

vielä osoitetta vaikee lähteä koko Suomea haravoimaan.
        Mut mekkoa en laita päälle jos tansseihin mennään, älä sinäkään.

• tinnarella kirjoitti:

vielä osoitetta vaikee lähteä koko Suomea haravoimaan.
        Mut mekkoa en laita päälle jos tansseihin mennään, älä sinäkään.

Menik mun Brasilialainen vahaus ny hukkaan,saumasukakki oli jo valmiin.
        Ei ne tanssit oo mitään ellei kretonki hulmua, kaik on housuis on niinko härkäparis mentäis, tulee viel semmone tilanne et saara keskenäs mennä,oleks sä hyvä viemä?

Menik mun Brasilialainen vahaus ny hukkaan,saumasukakki oli jo valmiin.
        Ei ne tanssit oo mitään ellei kretonki hulmua, kaik on housuis on niinko härkäparis mentäis, tulee viel semmone tilanne et saara keskenäs mennä,oleks sä hyvä viemä?

ja lujaa, miehet ei oikein hyväksy, naiset ymmärtää paremmin.
        Teit sä brassiwaxin sehän sattuu ihan saat......i olet sä rohkee jannu.

• tinnarella kirjoitti:

ja lujaa, miehet ei oikein hyväksy, naiset ymmärtää paremmin.
        Teit sä brassiwaxin sehän sattuu ihan saat......i olet sä rohkee jannu.

määräys,vaimo sanos et on liikaa karvoi ja saunaan ei erota kumpi on pesusieni ja kumpi äijä.
        Samanlaisia molemat mä sit lämmitin kattoterva hantuukkiin ja lätkäsin vattan päälle,meinas jäärä kiinni ja piti oikein kunnol kiskasta.
        Jos olet hyvä viemä nii voin mä yhre illan olla sun vankkojen käsivarsien suojas,et sitte likistä tissejäs vasten.

määräys,vaimo sanos et on liikaa karvoi ja saunaan ei erota kumpi on pesusieni ja kumpi äijä.
        Samanlaisia molemat mä sit lämmitin kattoterva hantuukkiin ja lätkäsin vattan päälle,meinas jäärä kiinni ja piti oikein kunnol kiskasta.
        Jos olet hyvä viemä nii voin mä yhre illan olla sun vankkojen käsivarsien suojas,et sitte likistä tissejäs vasten.

koska tissejä ei ole, miehisellä naisella turhat kapineet.
        Taidat ollakin tottelevainen mies hyvin koulutettu ilmeisesti.
        Häijyä teki tuo kuvauksesi vaikka karski likka olenkin.

• tinnarella kirjoitti:

koska tissejä ei ole, miehisellä naisella turhat kapineet.
        Taidat ollakin tottelevainen mies hyvin koulutettu ilmeisesti.
        Häijyä teki tuo kuvauksesi vaikka karski likka olenkin.

Mä kun olen semmonen pullea käppänä niin kesäsin rannalla kun rantapallona olen ,lastenlapset tykkää painaa naamansa napaan ja puhaltaa.
        Jos on karvoi nii ilma falskaa ja ei sit pärise ollenkaa tulee vaan semmonen puffaus.
        Vai ei tissei ollenka ,kyl kai sentä hajuvet käytä ,mielummin semmost raskast tuoksuu,silmäripse kähertävää.

Mä kun olen semmonen pullea käppänä niin kesäsin rannalla kun rantapallona olen ,lastenlapset tykkää painaa naamansa napaan ja puhaltaa.
        Jos on karvoi nii ilma falskaa ja ei sit pärise ollenkaa tulee vaan semmonen puffaus.
        Vai ei tissei ollenka ,kyl kai sentä hajuvet käytä ,mielummin semmost raskast tuoksuu,silmäripse kähertävää.

käytän hajuvettä, raaka hienhaju on täyttä tavaraa ja karkoittaa turhat hännystelijät.
        Ai sä ole läski, en erityisemmin pidä paksukaisista voisitko laihduttaa jonkun kymmenen kiloa, mun takia?

• tinnarella kirjoitti:

käytän hajuvettä, raaka hienhaju on täyttä tavaraa ja karkoittaa turhat hännystelijät.
        Ai sä ole läski, en erityisemmin pidä paksukaisista voisitko laihduttaa jonkun kymmenen kiloa, mun takia?

Treenattua traania,sul oli se kiusantekijäki viel opettamatta jos sen vastapalveluks hoitaisit nii mä sit purottaisin 3oog hartioist.
        Oleks karvane kans ?noi kainalo karvat jos letittää nii se on söpön näköst.

Treenattua traania,sul oli se kiusantekijäki viel opettamatta jos sen vastapalveluks hoitaisit nii mä sit purottaisin 3oog hartioist.
        Oleks karvane kans ?noi kainalo karvat jos letittää nii se on söpön näköst.

täällä kaikkee paljastaa kunhan tulen sinne pelotteluhommiin niin sit sä näet, mut älä pelästy.
        Tatuoinnit saa joillekin hien pintaan.

• tinnarella kirjoitti:

täällä kaikkee paljastaa kunhan tulen sinne pelotteluhommiin niin sit sä näet, mut älä pelästy.
        Tatuoinnit saa joillekin hien pintaan.

oletko ollut linnassakin ja sul on semmossi kamalii sinisii töheryksii.

oletko ollut linnassakin ja sul on semmossi kamalii sinisii töheryksii.

kun nähdään, ei täällä uskalla joku voi tunnistaa.

• tinnarella kirjoitti:

kun nähdään, ei täällä uskalla joku voi tunnistaa.

sellast lauluu kuin ,tatuoitu nainen , sen pakaroilla tanssi joku ripaskaa olis kiva nährä pysyyks ne oikees nuotis.

sellast lauluu kuin ,tatuoitu nainen , sen pakaroilla tanssi joku ripaskaa olis kiva nährä pysyyks ne oikees nuotis.

sinä ja vain sinä saat tuon tietää, odota.

• housumoraalin löyhentämistä, sikäli kuin se koskee uskonnollisten ryhmien tahtoa määritellä moraali. Mitä se meille kuuluu, kuka ketäkin panee?

• keskusteluun!

• Uuslaki

tullaan tullaan.. tuli oltua saunassa lauantain kunniaksi..

• Uuslaki kirjoitti:

tullaan tullaan.. tuli oltua saunassa lauantain kunniaksi..

täällä on monia, jotka tekevät aloituksen, mutta sitten muut keskustelevat. Mielestäni aloittajan tulee puolustaa omaa kantaansa aktiivisesti.

• Uuslaki
        Teotwawki kirjoitti:

täällä on monia, jotka tekevät aloituksen, mutta sitten muut keskustelevat. Mielestäni aloittajan tulee puolustaa omaa kantaansa aktiivisesti.

tuolleen "neutraalisti", kun halusin nähdä, miten yli viiskymppiset asian näkevät.
        Aika hienosti sanoit, että ollaan hippisukupolvea, sehän oli sen ajan seksuaalista
        vapautumista, kukka hiuksissa :)

• Uuslaki kirjoitti:

tuolleen "neutraalisti", kun halusin nähdä, miten yli viiskymppiset asian näkevät.
        Aika hienosti sanoit, että ollaan hippisukupolvea, sehän oli sen ajan seksuaalista
        vapautumista, kukka hiuksissa :)

ei ainakaan ole tapahtunut mitään sellaista, jota pitäisi katua. Itse olin hippiaikana aika nuori, mutta se ei voinut olla vaikuttamatta omaan nuoruuteni, sillä silloinen kihlattuni oli lähes neljä vuotta vanhempi, mikä ei ollut kovin tavallista. Siis tyttöystäväni kirjoitti ylioppilaaksi silloin, kun olin viisitoista. Se tarkoitti sitä, että suurin osa ystävistäni oli minua monta vuotta vanhempia.

• xxxyyy

No vanhalla testamentilla ei ole mitään moniavioisuutta vastaan, viisaalla Salomollakin taisi olla vaimoja tuhansin...

Siitä vaan raamatun mukaan elämään, tosin niiden vaimojen kohtelua koskevat säädökset löytyvät Mooseksen lain orjia koskevasta osasta. Tarkoittaa esim että jos antaa sille selkään niin että se kuolee huomenna, ei ole syypää yhtään mihinkään, omaa omaisuuttaan saa vapaasti hassata.

• Uuslaki

ei naisen asema saa olla huonompi. Naisella voisi olla yhtälailla useampi kumppani, tasa-arvoisesti.

• mitäkä mies

Ei saakeli,kirjoitin pitkän kommentin,mutta se ei ollut julkaisu kelpoinen..Sanonkin vain lyhyesti,on enemmän sääntö kuin poikkeus että on rakastajatar tai rakastaja ja siihen on olemassa syy.

Kuvitteelinen tilanne:Pariskkunta on ollut naimisissa pitkään ja kasvattanut lapset aikuisiksi,kaikkea on..Ei puhuta hempeitä,ei sanota,rakastan sinua,ei kosketeta,ei katsota silmiin,ei harrasteta mitään yhdessä.
      Vaimolla on omat mieltymykset ja hän katsoo tv:stä salakkarit,kauniit ja helvetin rohkeat,huippumalli haussa..jne.Käy jumpassa,hiihtää kesät talvet ja välillä käy viihteellä,tai "askartelemassa"Vaimo miettii,mikä tuota äijää vaivaa,kun se vaan tekee työtä ja jos työtä ei ole sitä keksitään.Vaikka kaikki kodin paikat on hyvässä kunnossa,silti hän remppaa jotain aina,mikä sitä oikein vaivaa..?

Kaksi erilleen kasvanutta keski-ikäistä asuvat kuin sisarukset,vailla mitään vetoa toisiinsa ja jos jompi kumpi tunteekin vetoa,se ei riitä sillä tunteen täytyy olla molemmin puolinen.

Ympäritötekijä:Ympäristötekijä vaanii aina,se vaanii töissä,se vaaniin ravintolassa,jopa kaupassa tai koti pihalla ja kun tämä ympäritötekijä huomaa että saumaa on..Hän sanoo melkein ääneen,ahaa..tilaisuuteni on tullut.
      Hän lähestyy viattomin elein,muka sattumalta hän törmää aina vain useammin ja koettaa keksiä miten pääsisi lähemmäs.
      Yleensä ympäritötekijä pääsee hyvin hellan ja pakastimen väliin,kun siellä on tilaa,eikä kukaan välitä,tai ole välittävinään.
      Ympäritstötekijä osaa sanoa rakas,kulta,olet kaikkeni.Hän on ammattilainen joka tekee kaikkensa jotta hän pääsee päämääräänsä,päämäärään jota ei ole.
      Kaikki ihanat ylistykset ja vähän liioitellut kehut siitä kuinka kaunis ja solakka,tai lihaksikas ja komea olet,saavat hellan hehkumaan ja y_tekijä tekee kaiken mitä oma puoliso ei tee,tai hänlle ei siihen anneta mahdollisuutta.

Kyllä,moraali on hyvä asia ja kannatan että moraalia löysätään:)
      Sanoin lyhyesti:)

• Uuslaki

voiko tuota selvemmin sanoa, eikä paljon kauniimminkaan ;)

• on koira. Hanki koira, niin juttu luistaa koiralenkillä kummasti.:-XD

• mitäkä mies
        Teotwawki kirjoitti:

on koira. Hanki koira, niin juttu luistaa koiralenkillä kummasti.:-XD

En pidä koirista enää ja kai siitä olen joskus maininnut,kun minun piti valita,otanko puolison vai koiran..koira sai piikin ja puoliso minut ja puoli valtakuntaa:))sillä kaikki menee aina puolikisi:)

• mitäkä mies kirjoitti:

En pidä koirista enää ja kai siitä olen joskus maininnut,kun minun piti valita,otanko puolison vai koiran..koira sai piikin ja puoliso minut ja puoli valtakuntaa:))sillä kaikki menee aina puolikisi:)

mennä päin vastoin, sen piikin suhteen:-XD

• mitäkä mies
        Uuslaki kirjoitti:

voiko tuota selvemmin sanoa, eikä paljon kauniimminkaan ;)

Kaunista on uusi rakkaus.Vähemmän kaunista on petetyn elämä.Mutta kaikki on lunnon lakia ja normaalia.

• mitäkä mies
        Teotwawki kirjoitti:

mennä päin vastoin, sen piikin suhteen:-XD

Minun on täytynyt olla todella rakastunut,mutta se opetti paljon,se opetti sen että jostain on aina luovuttava,mikäli haluaa jatkaa.En tietysti pitkään silloin miettinyt,mutta on se käynyt mielessä,valitsinko oikein:))))))Eihän se turre ruokaa osannut laittaa,eikä sen kans seksiäkään hirveesti olisi voinut harrastaa,sitäpaitsi se oli uros koira:))Kyllä se hellyyttä silti antoi aina kun tulin kotiin,se nuoli naaman märäksi..

• mitäkä mies kirjoitti:

Minun on täytynyt olla todella rakastunut,mutta se opetti paljon,se opetti sen että jostain on aina luovuttava,mikäli haluaa jatkaa.En tietysti pitkään silloin miettinyt,mutta on se käynyt mielessä,valitsinko oikein:))))))Eihän se turre ruokaa osannut laittaa,eikä sen kans seksiäkään hirveesti olisi voinut harrastaa,sitäpaitsi se oli uros koira:))Kyllä se hellyyttä silti antoi aina kun tulin kotiin,se nuoli naaman märäksi..

emme selviä, sillä elämään opimme vasta, kun opimme luopumaan. Tuo herja tuli kuitenkin selkärangasta, enkä paljon miettinyt kun kirjoitin sen. Mutta, jos uutta seuraa hakee, koira on oiva keskustelunavaus. Kerrankin vielä aviossa ollessani raskaasti petetty nainen lyöttäytyi seuraani koiralenkillä ja yritti kovasti tehdä tuttavuutta. Tiesin tapauksen, joten en innostunut, sillä olisin ollut vain koston väline siinä hommassa.

• mitäkä mies
        Teotwawki kirjoitti:

emme selviä, sillä elämään opimme vasta, kun opimme luopumaan. Tuo herja tuli kuitenkin selkärangasta, enkä paljon miettinyt kun kirjoitin sen. Mutta, jos uutta seuraa hakee, koira on oiva keskustelunavaus. Kerrankin vielä aviossa ollessani raskaasti petetty nainen lyöttäytyi seuraani koiralenkillä ja yritti kovasti tehdä tuttavuutta. Tiesin tapauksen, joten en innostunut, sillä olisin ollut vain koston väline siinä hommassa.

Silloin kun oli koira ja kävelytin..tai oikeastaan juoksutin,kun sillä oli energiaa niin paljon että meinasin uupua lenkillä:)Kyllä sen vuoksi tuli tuttavuuksia ja se oli huomion keskipiste.Saattaa olla että lenkillä ei kannata mennä sanomaan naisille tähän tapaan:Moi,kylläpän sun karva kiiltää,rinnatkin pomppii niin terhakkaasti,voisinko puristaa neidin persettä..? No,voi olla että sais,jos daami sattuu olemaan huumor naisia,mutta jos ei niin lääkäri reissuhan siitä tulee,tai poliisi vie putkaan.

Tunnustan,olen kerran baarissa kävellyt kahden baaritiskillä istuvan naisen väliin kysymään:Olisiko mitenkään mahdollista että saisin puritaa kerran sinua peffasta,kun se näyttää tuolta pöydästä katsotuna ja vähän lähempääkin hyvälle..? Ystävä katsoi parin metrin päästä kauhuissaan ja oli varautuntut tilaamaan ambulanssin,mutta hän oli väärässä.Naiset,ne hyvä peffaiset olivat huumorintajuisia ja hysteerinen naurun helinä täytti tiskin.Kaiken kruunasi se että olin heidän seurassaan koko illan,mutta toista kertaa en puritsatnut peffasta illan aikana.Taoinen heistä sanoi että minun kannattaa keskittyä enemmän tanssiin ja puhua vähemmän ja että heillä ei ole muistissa milloin oisi ollut näin hauskaa.

Se siitä koirasta,en tarvitse:)))))Niin,no siitä on jo muutama vuosi aikaa...pitäsikö kuitenkin hankkia koira,edes patteri koira,kun se joutuu olemaan pitkiä aikoja yksin,niin voisin ottaa patterit pois:)))

• mitäkä mies kirjoitti:

Silloin kun oli koira ja kävelytin..tai oikeastaan juoksutin,kun sillä oli energiaa niin paljon että meinasin uupua lenkillä:)Kyllä sen vuoksi tuli tuttavuuksia ja se oli huomion keskipiste.Saattaa olla että lenkillä ei kannata mennä sanomaan naisille tähän tapaan:Moi,kylläpän sun karva kiiltää,rinnatkin pomppii niin terhakkaasti,voisinko puristaa neidin persettä..? No,voi olla että sais,jos daami sattuu olemaan huumor naisia,mutta jos ei niin lääkäri reissuhan siitä tulee,tai poliisi vie putkaan.

Tunnustan,olen kerran baarissa kävellyt kahden baaritiskillä istuvan naisen väliin kysymään:Olisiko mitenkään mahdollista että saisin puritaa kerran sinua peffasta,kun se näyttää tuolta pöydästä katsotuna ja vähän lähempääkin hyvälle..? Ystävä katsoi parin metrin päästä kauhuissaan ja oli varautuntut tilaamaan ambulanssin,mutta hän oli väärässä.Naiset,ne hyvä peffaiset olivat huumorintajuisia ja hysteerinen naurun helinä täytti tiskin.Kaiken kruunasi se että olin heidän seurassaan koko illan,mutta toista kertaa en puritsatnut peffasta illan aikana.Taoinen heistä sanoi että minun kannattaa keskittyä enemmän tanssiin ja puhua vähemmän ja että heillä ei ole muistissa milloin oisi ollut näin hauskaa.

Se siitä koirasta,en tarvitse:)))))Niin,no siitä on jo muutama vuosi aikaa...pitäsikö kuitenkin hankkia koira,edes patteri koira,kun se joutuu olemaan pitkiä aikoja yksin,niin voisin ottaa patterit pois:)))

se hyvä puoli, että voi aina painaa off-nappia ennen kuin se aikoisi alkaa hakkua.:-)

• Sitte mun pitää ettiä se mies joka ensin kosii, sitten mentäis kihloihin.
      No ehkä sitten pikahäätkin vietettäis.
      Sitten vois alkaa miettimään vastausta tähän sun erittäin visaiseen kymysykseen.

• Uuslaki

Otappa ohjat käsiisi :)
        Kosiskelet sieltä, täältä, on se kumma jos ei tärppäisi :D

• Uuslaki kirjoitti:

Otappa ohjat käsiisi :)
        Kosiskelet sieltä, täältä, on se kumma jos ei tärppäisi :D

Hyvä huomio ja ajatus.
        Aloitankin heti huomenna :))

• tulisilla kirjoitti:

Hyvä huomio ja ajatus.
        Aloitankin heti huomenna :))

Varrellista plakaattia,saa kosia tekstillä.

Varrellista plakaattia,saa kosia tekstillä.

Täytyy laitta tonne mietintään.
        Sua olisin ekana kosinut mutta kun tykkään kunnon karvasista miehistä ja luin mitä olit mennyt tekemään niin en kosikaan ;)

• tulisilla kirjoitti:

Täytyy laitta tonne mietintään.
        Sua olisin ekana kosinut mutta kun tykkään kunnon karvasista miehistä ja luin mitä olit mennyt tekemään niin en kosikaan ;)

ku mahast selkä on karvalankamatto.

ku mahast selkä on karvalankamatto.

Ei tänne voi kaikkea kirjoittaa, mitä ajattelee mutta hyvä että edes selkään jätit :))

• tulisilla kirjoitti:

Ei tänne voi kaikkea kirjoittaa, mitä ajattelee mutta hyvä että edes selkään jätit :))

just ton vuoks mä en ajattele ollenkaan kirjoitan vaan.
        Mulla on kahren vuoren kirjoitukset jemmassa ja ne tulee nyt esiin, mieli on kuin pesty puhtaaksi.

just ton vuoks mä en ajattele ollenkaan kirjoitan vaan.
        Mulla on kahren vuoren kirjoitukset jemmassa ja ne tulee nyt esiin, mieli on kuin pesty puhtaaksi.

Puhdas mieli onkin tärkeä asia.
        Onneks senkin voi joka aamu puhdistaa.
        Jättää historiansa taakseen ja alkaa puhtaalta pöydältä.

• tulisilla kirjoitti:

Puhdas mieli onkin tärkeä asia.
        Onneks senkin voi joka aamu puhdistaa.
        Jättää historiansa taakseen ja alkaa puhtaalta pöydältä.

Jossa laulettiin :kun on vilpitön mieli ja puhtaat munat,sillä pärjää.
        Kyse oli rehellisestä kananmunan kauppiaasta.
        Tuli vaan mieleen kuten monta muutakin sanotusta joskus jopa häiritsevästi kesken jutun.
        Oikeesti nyt olis kiva istuu nuotiolla rannalla ,makkaraa paistaisin.

Jossa laulettiin :kun on vilpitön mieli ja puhtaat munat,sillä pärjää.
        Kyse oli rehellisestä kananmunan kauppiaasta.
        Tuli vaan mieleen kuten monta muutakin sanotusta joskus jopa häiritsevästi kesken jutun.
        Oikeesti nyt olis kiva istuu nuotiolla rannalla ,makkaraa paistaisin.

Nyt kun kuu on täysi ja meri pimeä siellä olis tosi mahtavaa.
        Kunnolla päällä ja katselis vastarannan valoja.
        Olen kyllä rantsussa käynyt mutta tulisilla en.

• Sanokoon kuka mitä tahansa mutta jos moraali on löysällä, on siinä aina olemassa myös katastrofin ainekset ja ne joilla ei ole siihen osaa eikä arpaa kärsivät eniten. Se ei oikein sovi tähän Suomalaiseen mentaliteettiin.
      Joo joo olen vanhanaikainen mutta ei voi mittään!

• Uuslaki

Eikö lapset ole kasvatettu jo 80-luvulta alkaen sukupuolineutraaleiksi,
        mm. pojille lahjaksi nukkeja, tytöille vastaavasti autoja tms.
        Vaatetus on samantyylistä ja väristä pojilla ja tytöillä,
        naiset valtaavat armeijan jne...
        Joskus jollakin pariskunnalla on molemmilla pitkät hiukset poninhännällä,
        olen miettinyt, että tietääkö lapsi, kumpi on isä ja kumpi äiti..

• Uuslaki kirjoitti:

pilapiirroksessa joskus 1960-luvun lopulta nuoret olivat rippiehtoollisella, joten takaa päin ei näkynyt muuta kuin takaraivo, selkä ja kengät.

Pariskunta istui hartaana tilaisuudessa ja mies sanoi naiselle, että ne on poikia, joilla on isommat jalat.:-XD

• Uuslaki
        Teotwawki kirjoitti:

pilapiirroksessa joskus 1960-luvun lopulta nuoret olivat rippiehtoollisella, joten takaa päin ei näkynyt muuta kuin takaraivo, selkä ja kengät.

Pariskunta istui hartaana tilaisuudessa ja mies sanoi naiselle, että ne on poikia, joilla on isommat jalat.:-XD

neutraaliudesta, kaikilla samanlainen kaapu päällä :)

• Uuslaki kirjoitti:

neutraaliudesta, kaikilla samanlainen kaapu päällä :)

vitsi osui maaliin silloin aika hyvin. Nyt muotivirtaukset ovat niin pirstaleisia, että mistään ei oikein osaa sanoa mitään. Tyttäreni ovat asuneet ulkomailla kymmenen vuotta ja lentokentällä ei koskaan tiedä minkä värinen tyyppi sieltä tulee tai minkävärisen kainalossa hän on.:-)

• Firefox 58
        Uuslaki kirjoitti:

Se on paljon luonnekysymys. Esim. minä en itse koskaan ole leikkinyt nukeilla vaan eläimet ja luonto sekä liikunta ovat kiinnostaneet enemmän. Ei se hiustenpituus tai ihonväri ole minusta oleellinen asia vaan ihan muunlainen moraalinen käyttäytyminen avio- avoliitossa. Minusta homot ja lesbotkin saavat olla ihan rauhassa. Lasten kuitenkin pitää tietää kumpi on äiti ja kumpi isä joten noissa suhteissa minusta lasten adoptointi on hieman kinkkinen juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8816
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3822
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3319
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      258
      2631
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      49
      2237
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2055
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      30
      2044
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1932
    9. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1803
    10. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    Aihe