Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Heh laihuudesta niin tiedä, mutta matsia ootellaan ja sitä aikaa kun poika taas saunoo:)
http://www.youtube.com/watch?v=jAyXzC7iKPA
08.05.2012 19:00
Laulu oli pelkkä heitto hoikkuuden ihannointia kohtaan.
Kun joskua tulee tunne näitä juttuja lukiessa ettei millä mullaan ole väliä kun ihmisen koolla.
Omat kaverit on kaikenkokoisia iloisia, surullisia, äkäisiä ja välillä onnellisia
Ihan vaan, tai siis todella upeita ihmisiä.
08.05.2012 18:05
Mikään ei pidä aina paikkaansa.
Tunnen joitakin hoikkia hyvinkin äkäisiä ja ketkuja ihmisiä.
08.05.2012 17:55
Tässä tähän alotukseen sopiva, ole hyvä :))
http://www.youtube.com/watch?v=gfwhaes1ekY
08.05.2012 17:50
Mun täti 85v, on syönyt kaikenmaailman vitamiineja ja ravintolisiä varmaan 30v.
Oikein hehkuttaa niiden olevan hänen terveytensä alku ja juuri.
Lääkärit ei kuulemma ole aina samaa mieltä mutta hän uskoo niihin, eikä mistään sairauksista ole hänellä tietoa. Ei syövästä eikä muustakaan.
Syöpiä ja muita sairauksia tulee ihmisille joka paikasta, ilmasta, ruoasta, vedestä, jos on tullakseen.
Aina ja jatkuvasti tulee tietoa sieltä ja täältä että toi on hyväksi ja kohtaa tulee tietoa että siitä saakin syövän tai juovan tai jotain muuta.
Ite en sen kummemmin ole noita lisiä ja muita käyttänyt, ehkä oliskin pitänyt.
08.05.2012 17:42
No hyvä, nyt voin nukkua hyvillä mielin ens yön kun asia selkis :)
Vaikeeta tämä onkin oikeasti, tämä kirjoittelu kun ei näe ihmisen ilmeitä. Mutta myöskin aina välillä hyvin kasvattavaa.
07.05.2012 20:40
Äh nyt ymmärsit väärin :(
Tarkoitin että sinä olit jo kerinnyt ennen minua laittamaan sen ajatuksen.
Tietenkään et pyydä yhtään mitään poistoa.
Nyt minä pyydän anteeksi jos huonosti kirjoittin.
07.05.2012 20:27
No joo sinäkin täällä jo sitä mistä meeriamandalle laitoin omaan viestiini.
07.05.2012 20:19
Siis kovalla myrskyllä voivat muistella....
07.05.2012 20:17
Äidin ja isän haudanhoidoista maksetaan systerin kanssa kahden eri seurakunnille.
Ite haluan mereen jo siksikin ettei jäljelläolevilla ole niitä murheita, voivat meren rantaan tulla muistelemaan. Tai sitten olen aina sanonut kun olen myöskin myrskyn lapsi että kovalla myrkyllä voivat muistella missä vaan ovatkin.
Ja kirkko, tai seurakunnan työntekijät on mun sieluni lähellä. Diakonit, diakonissat ja vapaaehtoistyöntekijät, ja tietysti myös papit.
Niin paljon tehdään sitä hiljaista työtä siellä sellaisten ihmisten hyväksi jotka muuten ovat tippuneet tästä oravanpyörästä tai sitten tarviivat sitä ihmistä ihan muuten. Myöskin hyväosaisten.
07.05.2012 20:16
Kouluaikaan olin ihan onneton kieliopissa ja oon vieläkin.
Mutta ainekirjotuksessa vetelin ysejä, niin kauan kun kirjoitin mielikuvitusaineita.
Kerran jouduin lukemaan ääneen luokan edessä, opettaja sanoi jatka näillä mielikuvitus aineilla. Sen jälkeen kirjoitin vain asiasta, vaikken olis mitään tiennytkään.
joskus myöhemmin se harmitti, koska kuitenkin lapsuuden yks unelma oli että musta tulis kirjailija.
Sitä unelmaa en kyllä meinaa toteuttaa.
Mutta oikeesti en yleensä edes mieti sitä kirjoittaessani tänne onko kielioppi oikein.
07.05.2012 20:08
Jaa että tänneekin tämän laitoit :)
Yhä edelleen kirkkoon kuuluvana mutta mereen haluavana voin antaa paikkani jollekin kirkkoon kuulumattomalle.
07.05.2012 19:55
Höh, ja mä luulin kun meiän porukat on hyviä keksimään sanoista muunnoksia että ne on ihan uusia sanoja, enkä nyt tarkoita sanan muunnoksia (hmm onks se yhdyssana):))
Mutt kait nekin on sitten jo keksitty :)
07.05.2012 19:42
Hyvä :)
Hän siis kerää ajatukset yhteen. Meidän kuunneltaviksi ja katseltaviksi.
Kaikkihan on jo hyvinkin vanhoja ajatuksia ja kirjoituksia.
07.05.2012 19:24
Ymmärrän kyllä ajatuksesi tuosta tyrkyttämisestä.
Eihän aina voi eikä pysty ajattelemaan noin, silloin pitääkin kuunnella itseään ja antaa niille tunteille ajatuksensa.
07.05.2012 19:21
Ole hyvä :)
Ulkona olikin mahtava päivä tänään, ja luultavasti myöskin huomenna.
07.05.2012 19:19
No mut jos se olikin naapuri joka tuli lainaan kahvia, päiväkahvin aika alkaa olla ja paha on jos on loppu. :)
07.05.2012 13:02
Näköjään on kolmen kimppa, tota en ennen huomannutkaan :)))
07.05.2012 12:41
Noita juttuja on aika ajoin ollut mutta nyt en löytänyt niitä.
Mutta jos tulee astaan niin laitan sulle.
Sitäpaitsi sehän on lasten sana toi KAIKILLA, joskus ainakin tuntuu siltä kun haluavat jotain itelleen mitä on joillakin.
Olihan KAIKILLA tietokone jo paljon ennen mua ja KAIKKI maksoi netissä laskunsa jo paljon ennen mua.
Olen monessa asiassa ollut ilmeisesti se VIIMEINEN :))
07.05.2012 12:38
Pikkuhiljaa se varmaan lisääntyy.
Uudet sukupolvet ottaa käyttöön niitä helpommin.
Vielä on niitä vanhoja ajatuksia että näin ja näin kuuluu ja pitää tehdä.
Toi sun nimenmuutokses oli ihan hyvä, kunhan vaan samaistut siihen :))))
07.05.2012 12:28
71 / 183