Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

3657

  1. Keittiöjakkara pitäiskin hommata, nyt olen vaan tuolla tavallisella tuolilla noussut. Siitä on pikä pudotus alas ;)
  2. Toikin nyt on pelkkää kuvitelmaa.
    Hyvin monet kulkee kuskina ja istuu mukana vaikka ei itse enää juo.
    Kyllä se kriittsyys koskee yleensä sitä omaa juomista, ei muiden.
    Ja itseään kohtaan pitääkin olla kriittinen siinä. Koska jos on pohjan nähnyt niin sinne pääsee takaisin hyvin äkkiä vaikka oli raittiutta takana kuinka paljon tahansa.