Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Rikosnimike:+hautarauhan+rikkominen.+Arkkitehtuurikilpailu+ratkesi:+Pallivahan+kirkon+tontille+kaavaillaan+kerrostaloja++->https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/3968833/Arkkitehtuurikilpailu+ratkesi+Pallivahan+kirkon+tontille+kaavaillaan+kerrostalojaKaikki+sellaiset+kirkkorakennukset+saisi+purkaa,+jotka+eivät+ole+kenenkään+hautoja+tai+näyttävät+rumilta+rakennuksilta+verrattuna+näyttäviin+keskiaikaisiin+kirkkoihin.+Niissä+ei+varmaan+turisteja+käy+tai+uskovaisetkaan+kumartelemassa+alttareille!
  2. "En+nyt+niin+kovasti+kommentissani+sitä+sotkenutkaan,+Sanoin+vain+että+"+Epäjumalaksi+voi+muodostua+sinänsä+joku+hyvä+asia,+vaikka+urheilu+"++"Sekopää+idiootti!"Minäkin+harrastan+suunnistusta,+ja+voitin+kerran+jopa+kansallisissa+suunnistuskilpailuissa+sarjan+H21C.+"Uskot+olevasi+suunnistuskilpailuissa+"matkustaja"+ja+jokin+muu+mielikuvituksesi+tuottama+hörhö+jumalasi+taitaa+siinä+suunnistaa+etkä+sä!?Pesäpallo+on+urheilulajina+sellainen,+jota+mä+en+voi+sietää+(akankanto,+suofutis+ja+kännykänheitto+on+kans+yhtä+vertailukelpoisia+lajeja+pesäpalloon).+Liian+suomalainen+laji+ja+jota+pelataan+yhtä+usein+kouluissa+kuin+pidetään+teidän+hihhulien+hartaustilaisuuksia+ja+muita+uskonhörhöilyjä.+Ei+sit+ole+yhtään+ihme+kunnei+maailmalla+Suomi+pärjää+oikein+missään+urheilulajissa+("peesailuineen")+-jääkiekossakin+tuurilla,+eikä+liioin+taidoilla+MM-kisoissa.+Huiput+ei+jaksa+enää+kisoihin+kun+voi+olla+ettei+sitten+ole+kaudella+ihan+kunnossa+jos+on+ottanut+jonkun+taklauksen+vastaan.+Sit+kun+kattoo+maailmalla+missä+ne+muut+maat+pärjäävät+niin+hohhoijaa.++Lajien+kirjo+on+valtava.+Ennen+Paavo+Nurmi+oli+maailmalla+kuin+gaselli+juoksussa+ja+voitti+monet+kisoissa+mukana+olleet+maan+edustajat.+Nyt+ei+afrikkalaisjuoksijoille+pärjätä...suomalaiset+urheilijat+keskittyvät+peesaamiseen,+joka+on+hyvin+homomaista...kyttäämään+edellä+menevän+persettä.+Itä+on+suomalainen+urheilu+tänä+päivänä+ja+tärkeintä+on+peesaus!+Se+ei+oikein+ole+sitä+mitä+te+hihhulit+tähtäätte...miehen+kanssa+ei+tule+maata,+mutta+perseitä+pitää+ja+saakin+kattoa+tietyissä+tilanteissa+muuten+ei+ole+oikealla+linjalla.+Monet+juoksijat+peesaa+liikaa+kun+vois+mennä+ihan+oikeesti+ohi..katkeeko+sitten+jalka+ja+loppuuko+kunto?!+Ehkä+kuitenkin+se+herra+voi+auttaa....sehän+on+monesti+kisoissa+vain+kuin+"herran+haltuun"+monet+suomalaisen+urheilijan+suoritus!Urheilun+seuraaminen+ei+oikein+enää+nykyisin+kiinnosta...tai+peesauskilpailut.+Kuka+jaksaa+kauemmin+peesata+edellä+olevan+perseessä.+:)
  3. Kristityt+ovat+taas+fasistisia+idiootteja!+Väliä+sillä+onko+äärikristitty+vaiko+tapakristitty,+vai+mitä+mieltä+olet?!+Kova+olet+yleistämään+muita+mutta+teitä+kristittyjä+ei+sitten+pitäis+yleistää+lainkaan!?Fasismi+on+kulkenut+maailman+historiassa+kristinuskon+kanssa+käsi+kädessä!"+Ja+palvelet+jotain+epäjumalaa,+myönsitpä+sen+taikka+et."Kerroppa+heti.+Kai+mä+sen+tietäisin+jos+sellaita+epäjumalaa+palvelisin!?"Se+voi+olla+vaikka+raha,+mammona.+"Lähes+köyhänä+palvelisin+rahaa+ja+mammonaa!+:D+Onhan+se+tietty+hyvin+todennäköistä+silloin+kun+asiaa+ajatellaan+uskovaisen+näkökulmasta.+Sitä+pitää+palvota+jota+ei+ole?!+Sama+pätee+siihen+jumalaannekin,+kenties?!Voi+voi,+kunnei+mikään+näytä+mahtuvan+uskovaisen+kaaliin,+että+jos+ei+palvo+jumalaa+niin+ihmisellä+pitää+olla+jokin+toinen+kohde+ja+sen+pitää+sitten+vaikka+väkisin+keksiä.+Mulla+ei+ikävä+kyllä+ole+moiselle+aikaa+tai+viitselijäisyyttä+keksiä+jotakin+sellaista+kohdetta+jota+palvoa+vaikka+uskovainen+mua+moiseen+painostaisi+vain+sen+takia+kun+se+on+jokin+pakkomielle+uskovaiselle+että+jokaisella+ihmisellä+tulee+olla+jokin+keksimällä+keksitty+kohde+jota+palvoa!+Valitan,+mutta+minulla+ei+ole+yhtäkään+sellaista+jota+palvon.+Olenko+ateistina+silloin+huonompi+ihminen+kuin+olet+luullut?!On+teidän+elämänne+hyvin+onttoa,+yksipuolista,+ahdasmielistä+ja+kapeakatseista+jne.+monia+adjektiivia+tulee+kaltaisistanne+ihmisistä+vain+mieleen,+muttei+yhtäkään+sellaista+kohdetta+jota+voisin+palvoa!
  4. "Jos+sinä+kylvät+uskoa+Jeesukseen+ja+teet+hänen+tekojaan,+saat+niittää+sen,+että+kuoltuasi+pääset+viettämään+ihmeellisen+ihanaa+paratiisielämää."Josta+ei+ole+minkäänlaista+näyttöä!!"Jos+sinä+viljelet+ateismia+ja+Jumalan+kieltämistä,+niin+tästä+saat+niittää+sen,+että+kuoltuasi+sinua+rangaistaan+teoistasi+ja+ikuisuutesi+saat+viettää+tulihelvetissä."Miten+ateismia+viljellään?!+Mä+en+sellaista+ymmärrä+miten+sellaista+voidaan+tehdä..puuttuu+esimerkiksi+dogma+tms.!?+Jumalaa+ei+ateisti+kiellä,+mutta+se+ei+mahdu+uskovaisen+pään+sisälle.+Monet+ateistit+pitävät+sitä+ihan+ok+asiana,+jos+sille+olisi+jotakin+alkeellista+näyttöä+mutta+kun+sille+jumalalle+ei+ole+minkäänlaista+näyttöä+(ainoastaan+uskovaisten+omia+pääsisäisiä+päätelmiä)+vaan+se+on+pelkkää+uhkailua+ja+painostamista+uskovaisilta,+jollei+siihen+usko+joutuu+helvettiin.+Sen+kautta+ajatellen+kannattaakin+olla+kaukana+sellaisista+uskonasioista.+Joulupukkiakaan+ei+ole+olemassa,+vaikka+se+olisi+ihan+lapsia+ajatellen+ihan+tervetullut,+mutta+se+ei+että+lapsia+uhkaillaan+ja+painostetaan+olemaan+jouluisin+kilttejä+tai+jokin+joulupukki+vie+lahjat,+vaikkei+sellainen+joulupukki+edes+kävisi+jouluaattona+pukeutuneenakaan+joulupukin+asuun.+Joulupukki+ei+meille+tullut+kun+ette+olleet+tarpeeksi+kilttejä,+vaikka+siihenkin+on+syynä+se+ettei+ketään+saatu+joulupukiksi.+Ei+sekään+ollut+lasten+syy+ettei+vanhemmat+saaneet+joulupukkia+ja+se+laitetaan+lasten+syyksi.Meille+ei+koskaan+käynyt+joulupukkia.+Äiti+tosin+pelotteli+jollakin+joulupukin+kepillä+sen+läsnäolemista+kun+joulupukki+oli+mukamas+jättänyt+meille+keppinsä+kelloineen.+Kellariinkaan+ei+pienenä+uskaltanut+mennä+kun+se+keppi+oli+siellä.+:)+Se+keppi+oli+isoisän+veistämä+joulupukin+keppi.+Me+ipanat+tiedettiin+se,+mutta+silti+ei+sinne+uskaltanut+mennä.+Isä+oli+taas+sitä+mieltä+että+moiset+lasten+pelottelut+ei+kuulu+tähän+taloon+ja+se+keppikin+pitäis+kellarista+hakata+saunapuiksi.+Kuulemma+piti+sitä+olla+jotakin+joulua+keskellä+kesääkin+kun+se+keppi+oli+siellä+monia+vuosia,+kunnei+joulupukki+meillä+käy.+Äiti+peloitteli+meitä+sen+kepin+kanssa+sitä+varten+ettei+mentäisi+kellarin+portaisiin+kun+meille+voisi+siellä+käydä+mitä+tahansa.Äiti+on+saanut+mua+pelkäämään+pienenä+koiraakin!Tietynlainen+ns.+"antiteisti"+olen+johon+liittyy+uskovaisten+puolelta+tullutta+järjetöntä+yhteiskunnallista+painostamista+ja+muuta+teokratian+luontia,+johon++ei+taas+ateismilla+ole+mitään+tekemistä!
  5. Eiköhän+kumminkin+raamattu+ole+ollut+hengen+vaarallinen+aika+monelle+ihmiselle+joka+sitä+on+pitänyt+totena?!Harry+Potteria+en+ole+koskaan+lukenut.+Ei+ole+sellaista+kirjallisuutta+joka+minua+kiinnostaa.