Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. "Huomattava+osa+raskauksista+alkaa+yllättäen.+Koska+miesten+alkoholin+käyttö+ja+tupakointi+vaikuttaa+siittiöihin+niin+asialla+on+huomattavan+suurta+merkitystä.+"Niin+ja+kun+siemennesteessä+on+mukana+tarpeeks+kusta+niin+sillä+on+huomattavan+suuri+merkitys+kehittyykö+sikiöstä+kusipää!+:)Mun+isäni+oli+tupakoitsija+ja+alkoholisti+ja+äitinikin+käytti+(käyttää+yhä)+alkoholia+ja+tupakoi+tietämättään+odottaessaan+minua+(ja+tupakoi+yhä),+mutta+mä+en+ole+koskaan+tupakoinut+tai+edes+"maistanut"+tupakkaa.+Alkoholia+olen+tosin+käyttänyt,+mutta+lopetin+senkin+pitkän+käytön+jälkeen.+Kummassakin+suvussa+on+todettu+"perinnöllistä+alkoholismia".+Minulla+ei+ole+mitään+sellaista+sairautta,+joka+olisi+ilmennyt+äitini+raskausajasta+noin+37+vuotta+sitten.Vaikka+olen+absolutisti+niin+mä+en+kuitenkaan+kehota+ketään+muuta+alkamaan+absolutistiksi+vaan+mä+vastaan+vaan+mun+omasta+ryyppäämättömyydestäni++eli+se+ero+minulla+on+verrattuna+uskoviin,+jotka+kehottavat+kaikista+absolutistiksi+ja+uskoa+jumalaan,+vaikka+kumpikin+on+ihmisen+henkilökohtainen+asia.Joku+hihhuli+on+todennut,+että+täysraittiuteni+ois+joku+merkki+jumalalta.+Ei+ole+näkynyt+tai+kuulunut+sellaista+merkkiä+jumalalta,+joten+sellainen+merkki+ei+päde+ainakaan+minuun.+Tunnen+ja+tiedän+lukuisia+ateisteja,+jotka+ovat+absolutisteja+ja+ateistihan+on+tänkin+asian+suhteen+ihan+toiminut+jumalan+uskon+puutteessa+ilman+minkään+jumalan+ohjailua.+Se+että+uskovat+pitää+absolutismia+vain+jumalallisena+niin+sellaista+se+ei+ole+kumminkaan+koskaan+ollut.+Raamatussahan+enemmän+on+alkoholin+kanssa+kaikenlaista+pelleilyä+kuin+ateistin+elämässä...liekö+siellä+jotakin+juomalaulujakin!?!?
  2. Muistakaa+nyt+persut+että+te+olitte+hallituksessa+tekemässä+sitä+hallitusohjelmaa+silloin+kun+Suomi+päätti+ottaa+runsaasti+maahanmuuttajia+Suomeen+ja+pulinat+pois.+Edustaja+S.+Tynkkysen+kannattaisi+varoa+sanojansa,+kun+on+rikosrekisterissään+muutamia+kiihotuksia+kansanryhmää+vastaan+ja+aikoo+jatkaa+sitä+"ralliansa"+ja+siitä+täysin+viattomien+demareiden+syyttelyllä.+Saattaa+olla+että+Tynkkysen+istumapaikka+vielä+osoittautuu+suuren+salin+ulkopuolelle,+jos+jatkaa+"ralliansa",+josta+persut+itkevät+että+on+väärin+että+joutuvat+istumaan+siellä+missä+äärioikeiston+kuuluu+(miksi+ovat+äärioikeistollisia+mielipiteineen?).+Viime+kaudella+vuonna+2018+myöskin+persut+olivat+muuttamassa+lakipykäliä+tuosta+"kiihotus+kansanryhmää+vastaan"+-laista,+jotta+saisivat+ilman+"kiihotusta"+jatkaa+maahanmuuttajien+solvaamista+ja+kunnei+saanut+sitä+muutettua+niin+sanoivat+että+se+on+"kiihotusta+kansanryhmää+vastaan"+(persuja+vastaan),+kunnei+saa+muuttaa+sitä+lakia.+:DNaurettavin+puolue+Suomessa+on+persut.+Historian+kirjoja+ei+edes+koiteta+tutkia+viime+kauden+jäljiltä+vaan+syytetään+nyt+demareita,+jotka+olivat+oppositiossa?!Ristiriitaista+on+se+että+persujen+monikulttuuria+vastustava+S.+Tynkkynen+seurustelee+afrikkalaisen+miehen+kanssa+ja+monikultturia+vastustavan+Immosen+aviopuoliso+on+myöskin+ulkomaalainen.+Kyllä+sitä+saa+itellä+kumminkin+olla+ulkomaalainen+kumppani,+mutta+ei+tietenkään+muilla+suomalaisilla+ja+Huhtasaarikaan+ei+ole+mamu+pyrkiessään+Brysseliin.+Suomalainen+saa+myöskin+muuttaa+muualle,+mutta+yksikään+ei+saa+muuttaa.+Ihan+sama+onko+kyseessä+työperäinen+maahanmuutto+tai+pakolaisuus+...se+on+persuille+loppukädessä+ihan+sama+asia.+Persujen+kannattajat+lyövät+maahanmuuttajia+katuun+kysymättä+heidän+statustaan+eli+siinä+saa+turpiinsa+työperäinen+maahanmuuttaja+yhtälailla+kuin+pakolainenkin!+Täällä+Turussakin+muutama+vuosi+sitten+intialainen+englannin+opettaja+hakattiin+vain+siitä+syystä+kun+näytti+ulkomaalaiselta.+Osaa+suomea+paljon+paremmin+kuin+suomalaiset+keskimäärin!
  3. Siis+se+on+tilastollinen+harha.+Suomalaiset+naiset+jättävät+tyypillisesti+ilmoittamatta+poliisille+kantaväestöön+kuuluvien+läheisten+raiskaamiset+ja+ilmoittaa+vain+jos+tekijänä+on+ulkomaataustainen.+Oisko+kumminkin+niin+ettei+se+ole+mikään+ihme+että+kun+naiset+pukeutuvat+hyvin+paljastavasti+että+joutuvat+raiskauksen+uhriksi!?+Täytyy+myöntää+että+itteäkin+hieman+himottaa+katsella+naisia+tiukoissa+urheilutrikoissa,+mutta+katsella+saa+muttei+koskea.+Uskovaiset+joutuvat+ottamaan+silmämunansa+pois+päästä+nähdessään+naisen+urheilutrikoissa+tai+saavat+kuulla+vaimoltaan+pahoja+uskonnollisia+räksytyksiä+jos+jää+vähän+liikaa+kyttäilemään+naista+urheilutrikoissa.Siis+jos+nuo+maahanmuuttovastaisten+teesit+olisi+totta,+niin+täällä+aikalailla+kaikki+suomalaiset+naiset+olisi+raiskattu+ja+jokainen+muslimi+tai+maahanmuuttaja+olisi+raiskannut,+mutta+niinhän+ei+ole.+Kaikki+muslimit+eivät+ole+radikaalisoituneita+ja+niidenkin+joukosta+löytyy+ihan+mukavia+ja+tasapainoisiakin.+Hävettävää+että+nämäkin+maahanmuuttovastaiset+olisivat+käännyttämässä+kotimaahansa+jossa+heitä+saattaisi+odottaa+varma+kuolema,+jota+varten+he+ovat+tänne+tulleet+pakoon!