Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Laita se pala piiloon! Näytä silloin uskovaisdorkalle pala! :)
03.11.2011 17:52
Uskominen on sairaus!! Myönnä se jo!!
03.11.2011 17:49
Luokittelee kuitenkin eräänlaiseksi "sairaudeksi" ja lääkäri vielä. Jokatapauksessa oli niin tai näin ...uskovaisilta tulisi evätä lääkärinä toimimisen mahdollisuudet (ja sama pätee opettajana toimimiseen). Keskustellaanko silloin teidän ihmisoikeuksista vuorostaan?
On suuri uhka määrätä uskovaisille (joka on lääkäri) ihmisille reseptejä uskon voimalla ja jollakin siunaamisilla että migreeni tai suurempi sairaus menisi ohi.
Ainoa ammatti, mihin uskovaisista on niin papiksi saarnaamaan jonnekin herätysliikkeen teltan saarnastuoliin!
03.11.2011 17:47
"Mutta jospa tässäkin luottaisimme vain Jeesukseen, joka suorastaan käski meitä auttamaan kärsiviä ja sairaita ja poistamaan köyhyyttä ja kipua. Ja näin teemmekin koska se on Herramme tahto."
Osoita minulle ensin se fyysinen Jeesuksesi ja todista ilman Raamattua, että sellainen oli/on olemassa. Hänen käskemisensä ei uloitu minuun asti. Siihen minulla on "taikasanat" nimittäin suunnaton kyseenalaistaminen sellaista heppua kohtaan ja se on se että minä en usko koko äijän sanomisiin tai käskemisiin. Sellainen käskee teitä eikä minua. Olet kuin koira, etkä ihminen mutta sitä se jonkun palvominen on!
Olen ateisti, mutta en ole kommunisti. Tuliko tämä sinulle ja muille uskovaisille selväksi!? Ovatko kaikki kristityt sitten oikeistolaisia tai muita "poroporvareita"!?
03.11.2011 17:39
"Niin - miksi eheytyä -- miksi parantua sairauksista ?"
Ainut missä todetaan homouden olevan sairaus 2010-luvulla on Päivi Räsäsen mielipide, jonka lähteenä on Raamattu!! Sepäs on oikein lääketieteen bestselleri! :) Miten Päivi on mahtanut lääkäriksi päästä? Itse en ainakaan voisi työskennellä alalla, jossa minulla olisi jokin seikka eettisyyttäni vastaan. Päivi on eheyttänyt itseään ryhtymällä kansanedustajaksi, mutta hänelle on saattanut jäädä se lääkärivaihde päälle, koska hänen mielenkiintonsa on homojen makuuhuoneessa.
Jos homous on sairaus niin eikö uskovaiset voisi jo lopultakin myöntää että uskominen Jumalaan on myöskin jonkinlainen sairaus !?!? Myöntäkää se jo helvetti soikoon!! :D
03.11.2011 17:31
Tekisivätsuuren teon, jos joku eheyttäisi uskovat ateisteiksi, jotta loppuisi moinen ihmisten sortaminen tästä maailmasta. On se ihmeellistä, miksei omia aivoja ihminen saa käyttää kun aivoina toimii uskovaisille Raamattu.
02.11.2011 17:26
Ei voi puuttua, koska ei ole olemassa. Valitettavasti!
02.11.2011 17:23
Ei muuta kuin puoliso kiertoon. Mistä hiton kuusesta tämä muoti-ilmiö selibaatti on Suomeen rantautunut!? Moni kaverini nainen on alkanut pihtaamaan mieheltään jo n. 30v iässä!
02.11.2011 17:21
"kärsinyt homo haluaa apua jostain hätäänsä"
Mihin hiivatin hätäänsä!? Ei homoilla ole mitään muuta hätään kuin saada "rekisteröity parisuhde" muutettu avioliitoksi, jotta olisi tasavertainen heteroiden avioliiton kanssa. Nykyisinhän homoja työsyrjitään, mikäli työhakemuksessa on rastitettuna "rekisteröity parisuhde", koska suomalaisten työnantajien asenteet ovat eri aikakaudelta. Samoin on eriarvoisessa asemassa varusmiespalvelu ja siviilipalvelu vielä tänäkin päivänä!
02.11.2011 17:17
"Ainakin minun tietämäni homuteen taipuvaiset on jollakin tavoin taustoiltaan kipeistä oloista"
Tunnetko yhtäkään homoa tai heidän kipeitä oloja, jotta voit tuon argumenttisi todistaa? Luulenpa, että pelkäät homoja ja tästä syystä et tunne yhtäkään homoa!! Kyllä homojakin on kotona rakastettu lapsena yhtälailla kuin heteroitakin lapsena.
Itse olen myöskin kipeistä oloista (vanhemmat eronneet ja oma isä kuollut), enkä ole mikään homo!!
02.11.2011 17:11
Monella uskovaisella on kyky yleistää kaikkia samanlaiseksi keskenään. Esimerkiksi kaikki ihmiset, jotka eivät usko ja arvostavat muita asioita ovat keskenään samanlaisia kun uskovaistenkin mielestä kaikki uskontokuntansa uskovatkin ovat samanlaisia, koska lukevat kerran sitä samaa kirjaa.
Minusta homoseksuaalien pilkkaamisesta tulisi saada jokin rangaistus yhtälailla kuin uskovaiset vaativat rangaistuksia, jos Jumalaakin pilkataan! Homoseksuaali on olemassa oleva henkilö kun taas monelle Jumala sitä ei ole!
02.11.2011 17:07
Uskovaisten tulisi eheytyä ateisteiksi, jotta maailmassa olisi hyvä ja turvallista asua! Hämmästelen sitä miten Päivi Räsäsen mielestä maailman suuri uhka eli homous saataisi pois, mikäli homot eheytyisi heteroiksi -poistuisiko maailmasta jokin uhka?!? Kysymys kuuluukin, mitä varten ihmisten tulisi eheytyä ja juuri sellaiseksi joka ois itse vaatijalle mieleen? Miksi minun tulisi miellyttää uskovaisia ryhtymällä uskovaiseksi eli tekemään vastoin eettisiä kantojani? Eheyttämisessä ei ole mitään järkeä...toisten ihmisten pääkoppaan ei tule päästä ja sitä uskovaiset nimenomaan tekevät jatkuvasti käännyttämällä ei-uskovia uskoon jne.
Eikö ne kristittyjen ristiretket koskaan lopu!?
02.11.2011 16:59
Oli, jos oli edes olemassa. Jeesus oli sen aikainen "kylähullu"!
http://fi.wikipedia.org/wiki/Kylähullu
02.11.2011 16:47
Homovihaajat tulee parantaa. Hehän tässä kaikkein sairaampia ovat!!!
01.11.2011 17:40
"Otetaanko raamatut ja virsikirjat mukaan?"
Silloin sä syöt sen Raamattusi ja virsikirja laitetaan sun hanuriisi!
01.11.2011 17:35
Pitää ensin muistaa ostaa vain nyrkkiraudat mukaan, jottei uskovaiset ala käännyttämään. Tervetuloa vain ateistiksi!
01.11.2011 17:33
Eppu Normaali - Taivaassa perseet tervataan
01.11.2011 17:27
Todista väitteesi ilman Raamattua!!! On kummallista että moista voidaan väittää, vaikka mistään uskovaisten taivaasta ei ole ainuttakaan todistetta muuta kuin uskovaisten omassa päässä ja varsinkaan siitä että siellä moisesta ilottaisi siitä asiasta että saadaan käännytetyksi joku uskoon...se on VAIN tulkinnallinen asia!!!
Kirkko kuulolla (yleisesti ottaen): Teidän tulisi kieltää täällä ihmisiä tulkitsemasta sitä pyhää kirjaanne. On täysin älytöntä, että niihin asioihin ei kukaan kirkon edustaja viitsi puuttua koska kysymyksessä voisi olla jopa jokin oman lahkon perustaminen. Raamatun sanoman pitäisi olla kaikille yhteisesti sovittua kuin esimerkiksi fysiikan lait eikä mitään omaa tulkitsemista!! Mitään faktaksi uskovaisen sanottuna ei pitäisi tulkita ja Raamattuahan monet uskovaiset pitävät yhteisenä oppina!
01.11.2011 17:26
Miksi suoda itselleen hyvin rajoitettu elämä!?
01.11.2011 17:15
Siviilisäätyarvo "rekisteröity parisuhde" on yksi hyvä syy antaa tasavertaiset oikeudet homoseksuaaleille kuin heteroillakin jo on. Yleinen nimitys avioliitto homoillakin vähentäisi ihmisten työsyrjimistä ja väärinkäytöksiä.
.
01.11.2011 17:12
736 / 815