Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

  1. Nationalismi on kiihkouskovaisten aate, johon sisältyy nimenomaa Suomessa vellova isänmaallisuus. Suomessa isänmaallisuudellakin on Jumala ja se on Mannerheim. Kyseinen Jumala on kuollut, mutta silti sitä vaalitaan. Itse en anna paskaakaan arvoa talvisodan hengelle tai jatkosodalle. Vaihtoehtoja olisi varmasti ollut muita kuin se suoraan sotaan joutuminen? Sotaan jouduttiin, koska Suomessa haluttiin niin tai meillä oli surkeat neuvottelijat!

    Kristityt tekevät samoin...he haluavat sotia erilaisuutta vastaan. Kaikkien tulisi olla samanlaisia, eikä erilaisiin ihmisiin suhtauduta oikein vaan väärin tai heihin ei haluta suhtautua, joka johtuu suomalaista keskiajalle jääneestä asenteesta.

    Minusta teloittaa pitäisi kaikki uskonkiihkoilijat ja heidän pyhäkirjansa polttaa, koska he oikeastaan ovat vaaraksi tälle yhteiskunnalle!!

    Esimerkiksi homovastaiset ihmiset tekevät Suomesta tyrannian, eikä tasavallan!! Halutaanko me valtiomuodoksi siis tyrannian tasavallan tilalle??
  2. Lehtiotsikko:
    "Samaa sukupuolta olevat parit eivät saa adoptio-oikeutta"

    Eikö otsikko pitäisi olla laajempi: "Kiellän kaikkia ihmisiä elämästä haluamallaan tavalla"? Jotakin pitää viirata tuon moraalisaarnaaja-akan päässä, mikäli todellakin tahtoo ihmisiltä viedä jokaisen oikeuden ihmisiltä elämään. Niin elämähän on jo itsessään "syntiä"...teki mitä hyvänsä? Ainut mikä ei taida olla syntiä on kuolema?

    Kohta varmasti ko. moraalisaarnaaja-akka sotkeentuu nykyisten heteropariskuntien parisuhdemuoto seikkoihin. Joko pariskunnat menevät avioliittoon tai eroavat. Eivät saa asua avoliitossa, kun ovat kerran "susipareja", heh!! Siis miksi uskontoa tulee sotkea politiikkaan??