Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ateisti1982
profiilit
ateisti1982
ateisti1982
Vapaa kuvaus
Aloituksia
299
Kommenttia
16298
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Isänmaallisuuden liika jauhaminen sortaa maailmaa. Me suomalaiset elämme talvisodan hengessä ja ajassa, jossa Jumalana toimii ja toimii edelleenkin Mannerheim, joka on kuollut. Kristinuskon Jumala on myöskin kuollut!
"Mutta jos todistan sun olevan nationalisti tai maanpetturi, niin oletko valmis pistää sen piipun omaan suuhun?"
Kohdistan piipun kohti henkilöä, joka aseen käteeni joskus pakottaisi. Muun voit halutessasi vaikka tulkita, koska te uskonkiihkoilijat (= kaikki jotka tunnustavat itsensä uskovaisiksi) osaatte sen paremmin.
Homovastustajat tulisi teloittaa, koska muuten Suomen valtiomuodoksi tulisi tyrannia!!
24.07.2011 17:26
Nationalismi on kiihkouskovaisten aate, johon sisältyy nimenomaa Suomessa vellova isänmaallisuus. Suomessa isänmaallisuudellakin on Jumala ja se on Mannerheim. Kyseinen Jumala on kuollut, mutta silti sitä vaalitaan. Itse en anna paskaakaan arvoa talvisodan hengelle tai jatkosodalle. Vaihtoehtoja olisi varmasti ollut muita kuin se suoraan sotaan joutuminen? Sotaan jouduttiin, koska Suomessa haluttiin niin tai meillä oli surkeat neuvottelijat!
Kristityt tekevät samoin...he haluavat sotia erilaisuutta vastaan. Kaikkien tulisi olla samanlaisia, eikä erilaisiin ihmisiin suhtauduta oikein vaan väärin tai heihin ei haluta suhtautua, joka johtuu suomalaista keskiajalle jääneestä asenteesta.
Minusta teloittaa pitäisi kaikki uskonkiihkoilijat ja heidän pyhäkirjansa polttaa, koska he oikeastaan ovat vaaraksi tälle yhteiskunnalle!!
Esimerkiksi homovastaiset ihmiset tekevät Suomesta tyrannian, eikä tasavallan!! Halutaanko me valtiomuodoksi siis tyrannian tasavallan tilalle??
24.07.2011 17:19
Richard Dawkins vastaan joku suomalainen nuorisotyönohjaaja? Kumpi tietää, mistä puhuu?
24.07.2011 17:07
Kyllä nyt vihdoinkin pitäisi avautua suomalaisten silmät ja ymmärtää, millaista vahinkoa uskonto voi aiheuttaa ja kaikenlainen erilaisuuden vastustaminen.Uskonnot tulisi sivistysvaltioissa lailla kieltää ja nationalismin kannattamisesta pitäisi saada samanlainen rangaistus kuin "maapetoksestakin" eli teloitus!!!
23.07.2011 15:14
"Niitä ei Jumala hyväksy. "
Miten voit tietää, kunnei sellaista ole kuin Jumala!! Saatko olemattomalta olennolta vastauksia...sellaista sanotaan hulluudeksi!
Minkälaisia avioliittoja hyväksyy joulupukki?
22.07.2011 16:54
Sinun kaltaisesi ihmiset tulisi vaihtaa planettaa (samoin ne raamatut mukananne), jotta maapallolla ei olisi turhia riitoja ja tämä maapallo olisi kaikille turvallinen paikka elää.
Kuten Professori Richard Dawkins on todennut:
"uskonto on irrationaalista ja aiheuttaa yhteiskunnalle vahinkoa"
Oletko edes huomannut todellisuutta, ettei homot tai naispapit ole uhka maapallolle vaan te ääri-uskovat ihmiset!!??
TV7 tulisi lailla lakkauttaa!!
22.07.2011 16:50
Olisiko konservatiivisilla ihmisillä pikemminkin anteeksi pyytämisen paikka homoilta!?
15.07.2011 17:29
Alkoholismiin kuolee ihmisiä vuosittain satoja ja se aiheuttaa sairautta, joiden hoitoon yhteiskunta joutuu käyttämään verovaroja. Viinan hintaa tulee siksi nostaa.
08.07.2011 17:13
"Ateistit on hankalin tapaus, kun hajontaa on pitkin raamattua, mutta homma vaikeutuu koska ateisti lainaa usein samoja tekstejä tai lähitekstejä kuin konservatiivit joilla lyövät väittelyssä."
Ensinnäkään en ymmärrä, miksi luetteloit tuohon ryhmään ateistit. Itse en ole lukenut riviäkään koskaan Raamatusta, mutta kykenen jo ilman lukemista tai Raamatun kohtien lainaamista toteamaan sen "Roskakirjallisuuden Bestselleriksi".
Tietkö mitä mä toivoisin että Raamatuille tehtäisi? Se kirja laitettaisi karanteeniin yhdessä Hitlerin Mein Kampfin kanssa ja se joka joskus puhuisi moisesta Raamatusta saisi siitä "rangaistuksen" (eikö jostakin synneistä siellä Raamatussakin saa jonkun rangaistuksen?). :)
08.07.2011 17:05
"Kristillisdemokraatit sattuu nyt sinun väitteidesi kannalta valitettavasti vain olemaan poliittinen puolue eikä uskonlahko."
Mikäli kristillisdemokraatit käyttää Raamatun kohtia eli uskontoa politiikkaan, niin tällöin ei voi olla kysymys mistään muusta kuin että kysymys olisi jostakin lahkosta saati puolueesta. Uskonnon avulla ei tulisi tämän maan poliittisia asioita hoitaa!!
"Hienosti olet peukuttanut omat viestisi ylöspäin ja minun viestini alaspäin. Ei suinkaan läpinäkyvää, joten siitä syystä voit jatkaa keskustelua yksin. "
Niinkö uskot? Miksi mä niin tekisin? Mehän ollaan ainoat kirjoittajat täällä? Kyllä mä olen aina tiennyt, että te uskovaiset olette uskonne kanssa hyvin vainoharhaista porukkaa!
04.07.2011 19:25
Miksi uskovaisen tulisi elää, jos kerran aina tekee kumminkin syntiä? Eikö tällöin ois parempi kuolla? Vai onko kuoleminenkin syntiä?
http://scratchpad.wikia.com/wiki/Synnit#Syntilista
03.07.2011 14:44
"Ja mitä Soiniin tulee, niin kyllä hän taitaa abortin raiskauksen ja insestin tapauksessa hyväksyä. Mitä luultavammin myös Räsänen. "
Tieto vai luulo?
"Nyt pöydällä olevat homoseksuaalit haluavat kirkkovihkimisen, vaikka kristinuskossa avioliitto on tarkoitettu vain miehellä ja naiselle."
Eräs Päivi Räsäsen Kristillisdemokraatinen uskonlahko (ei ole poliittinen puolue) eli vähemmistöryhmä taas koittaa ottaa ihmisiltä ihmisoikeudet pois ja mitä kaikkea sama henkilö on puhunut myöskin homojen eheyttämisestä. heteroksi? Miksei Räsäsen itte ala nunnaksi?
03.07.2011 14:38
Anteeksi nyt, jos kysyn, mutta miten jotakin sellaista tahoa voi pilkata, jota ei ole todistettu olleen olemassakaan?
Säälittävää elämää on vain sellainen, jossa joidenkin pitää elää jonkun Raamatun mukaan ja tahtovat sotkeentua muidenkin elämään sillä kunnei joku satu yhtälailla noudattamaan sitä. Ainut mitä Suomessa tulee noudattaa on Suomen laki ja EU:n laki, eikä mikään helkkarin Mooseksen laki!
03.07.2011 14:29
Se, että täällä joku koittaa todistaa Raamatun kohdilla jotakin asiaa paikkaansa pitäväksi ...lisäksi tulkitsee Raamattua. Mitään sellaista kirjaa, jonka avulla pitäisi jotakin todistaa niin ei tulisi ainakaan tulkita!!
Ei fysiikkaa, biologiaa tai maantiedettä todisteta tulkitsemalla!?
03.07.2011 12:24
Olen monesti rakastellut avoliittoni aikana naiseni kanssa, eikä ketään ole asettanut minua vielä avioliittoon. niin kauan siinä asettamisessa menee, kunnes me sitten joskus vuonna käpy asetamme itsemme avioliittoon. Mutta tuskin...minusta avoliitossa on ihan hyvä elää!! Harvat tuttunikaan ovat menneet avioliittoon, kun heille on syntynyt lapsi.
Minusta on naurettavaa että avioliitto tunnustaa automaattisesti ja muka "aukottomasti" lapsen isyyden vain siksi kun pariskunta on avioliitossa, kun avoliitossa taas pitää isyys tunnustaa miltein verikokein jne. Avioliitossakin isyyden tulisi tunnustaa mielestäni verikokein!
03.07.2011 12:12
"Raamatun jakeet ovat aina Jumalan sanaa"
Ne sun Jumalan Sanasi on kirjoittanut ihminen, eikä se sun Jumalasi!
Miten voi olla mahdollista että jos se olisi Jumalan sanaa, niin totuus on kuitenkin tämä (Minun Sanani teille): "Ihminen loi Jumalansa, ei Jumala ihmistä".
03.07.2011 12:07
Voi helkkari, mitä jeesustelua. Millä älyn lahjoilla oikein diakoniksi pääseekään?
Kesä on naisia minihameissa kaduilla, bikinejä uimarannoilla ja olutkuppiloita kävelykaduilla. Siten nautitaan kesästä ja siten myöskin silmät lepäävät! Siihen kesän nauttimiseen, naisten kattelemiseen, ohrapirtelön juomiseen jne. Siihen mitään Jumaloja seuraksi tarvita.
03.07.2011 11:57
"Kyllä Raamatun Sana on tässä asiassa hyvin yksiselitteinen, se tuomitsee homouden syntinä."
Sitä ihmettelen vaan, että mikä helkkarin pakko ihmisten on elää yleensäkään Raamatun mukaan tai siten kun siellä satutaan asioista sanomaan, kunnei sieltä kuitenkaan kaikkea sitä noudateta mitä siellä sanotaan. Siinä kirjan tekstissä ei ole mitään hyvää tai siinä kirjan tekstissä ei kerrota myöskään mitään sellaista, onko ihmisillä oikeus elämään sen jälkeen kun ihmisiltä on viety ihmisoikeudet. Jos minun pitäisi alkaa noudattamaan Raamatun sanaa, niin minun tulisi vähintään tehdä itsemurha tai jollakin muulla tavoin kuolla, jotta voisin elää kuten Raamattu sanelee, koska kaikki on syntiä ja väärin (etsi googlella esim. "syntilista"), mitä ihminen kulloinkin tekee eli jokaisessa asiassa on seinä vastassa. Se on minun tulkintani Raamatusta ja siksi en sellaista voi noudattaa, jota ihmiset tulkitsevat oman maunsa mukaan.
Naispappeus ja homoliitot -niistä tapellaan siksi kun on olemassa heitä, jotka tahtovat noudattaa Raamattua, mutta vain sitä kohtaa, jossa kielletään homous tai naispappeus jne. Sehän tuntuu hyvin naurettavalta, että jotkut jotka sanovat Raamatun sanomaa niin juuttuvat vain siihen yhteen kohtaan ja alkavat keinotella sitä. Eräät miespapithan eivät voi toimia naispappien kanssa ollenkaan, mutta sitten jokin muu kohta Raamatusta on sitten vähäpätöisempi, jota ei tarvitse noudattaa?!?
03.07.2011 11:48
Lehtiotsikko:
"Samaa sukupuolta olevat parit eivät saa adoptio-oikeutta"
Eikö otsikko pitäisi olla laajempi: "Kiellän kaikkia ihmisiä elämästä haluamallaan tavalla"? Jotakin pitää viirata tuon moraalisaarnaaja-akan päässä, mikäli todellakin tahtoo ihmisiltä viedä jokaisen oikeuden ihmisiltä elämään. Niin elämähän on jo itsessään "syntiä"...teki mitä hyvänsä? Ainut mikä ei taida olla syntiä on kuolema?
Kohta varmasti ko. moraalisaarnaaja-akka sotkeentuu nykyisten heteropariskuntien parisuhdemuoto seikkoihin. Joko pariskunnat menevät avioliittoon tai eroavat. Eivät saa asua avoliitossa, kun ovat kerran "susipareja", heh!! Siis miksi uskontoa tulee sotkea politiikkaan??
03.07.2011 11:27
"Sitä paitsi ei nettisivusto itsessään tee mistään tutkimuksesta puolueetonta tai puolueellista, hyvä tavaton sentään teidän ateistien mielenpieliä!"
Mikäli ei ole olemassa puolueettomia tutkimuksia, niin se on täysin turhaa väittää mitään asiaa toteen. Voi hyvä tavaton teitä aivottomia uskovaisia!! Te ette taida omia aivoja käyttää vaan niitä aivoja taitaa käyttää vissiin teidän puolestanne joku henkiolento!?
Blogissa mainittiin jo linkissä "uskonpuolesta", joten miten hiivatissa tällöin antamasi sivun linkki on tällöin puolueeton, mikäli alunperin pyydän puolueetonta tutkimusta!?!?!? :)
03.07.2011 11:09
774 / 815