Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Miten yksi televisiomainos saa ilmiset juomaan siideriä!?!?! Minkä takia sellaisen piti televisiosta poistaa? Siksi koska sillä haluttiin ennakkoehkäistä, ettei ihmiset pilaisi terveyttää...sama ajatus on Liitykirkkoon.fi -bannerilla.

Kirkon tulisi kriminalisoida kokonaan, koska kirkko ei noudata Suomen lakia vaan se noudattaa jotakin omaa kirkkolakiansa. Missä kirkko sinusta noudattaa Suomen lakia? Tekevät kaikkensa siinäkin, että kirkon jäsenyys kasvaisi ja sättivät että on olemassa "eroakirkosta.fi" -sivusto.
  2. "ateistien riidan haastamiset on semmoisia joihin minäki jättäsin vastaamati "

Siis se että kristinuskossa on niin monta aukkoa ja ristiriitaisia asioita, niin sen kyseenalaistaminenko tekee asian teidän uskovaisten mielestä "riidan haastamiseksi"?

Tietääkseni mitään muuta kirjaa ei ole koskaan tulkittu niin paljon kuin Raamattua. Esimerkiksi yhtäkään tiedekirjaa ei ole niin paljon tulkittu kuin Raamattua. Se ei riitä minusta edes uskon kirjaksi, koska siinä on liian monta erilaista tulkintaa yhteen asiaan liittyen. Esimerkiksi Pääsiäisen tapahtumat: "Jeesus kantoi ristinsä itse Golgatalle (Joh.) tai sen kantoi Simon (Matt.)." Lainaus: http://www.vapaasana.net/artikkelit/2007/11/raamatun-julmuuksia-ja-ristiriitoja

Sanoisin, mikäli uskovaiset ymmärtäisivät ateistien kantoja, niin tietääkseni minulla ei olisi mitään vastaan uskovaisia, mutta se minua vihastuttaa että te ette viitsi ottaa kantaa tieteelliseen näkökulmiin vaan te tuotte niihin tieteellisiin näkökulmiinkin joitakin Raamatun kohtia, joilla koitatte kaiken todistaa. Te haluatte uskoa, ettekä tietää jolloin ketään ateisti ei ole saanut vastauksia esittämäänsä kysymykseen.

Ihmettelen miksette samalla usko vielä niihinkin mahdollisuuksiin että maapallo onkin litteä kuin pannukakku tai aurinko kiertää maapalloa, jos kerran te uskotte johonkin Jumalaankin!