Vapaa kuvaus

Aloituksia

299

Kommenttia

16298

1. Mainostaminen on säädetty Suomessa lailla ja mainostaminen on Suomessa kielletty. Vetoan siihen!

Nykyisin telkkarissakaan ei saa näyttää enää siiderimainoksia, miksi täällä netissä saa pitää moisia "Liitykirkkoon.fi" -bannereita, joka on yhtä vaarallista esimerkiksi nuorelle lapselle. Mainos kuin mainos!

Se on aivan sama mitä kirkko on ostanut oikeudet jonnekin bannereihin ja tilaa sille, mutta kirkon tulee toimia lain puitteissa. sietäisivät hävetä, jos edes hävetä osaavat. Ettekö te kirkon puoltajat ymmärrä että tällainen mainostaminen on rikollista. Olen aina tajunnut, ettette te mitään ymmärrä kuin sen mitä Raamatussa kerrotaan ja sen sisällöstä....muista asioista veisaatte viis!

Kerran sitä syntiä koko kirkkokin tekee, mutta näköjään saavat yläkerrasta kaiken anteeksi.
  2. Pappisvihkiminen pakottaa papit uskomaan kuviteltuun taruolentoon ja noudattamaan Raamattua.

"Toisaalta toitottavat, että usko ja tiede kulkevat käsi kädessä, mutta ainut vastaus yksityiskohtaisiin kysymyksiin kertoo jotain aivan muuta. Kirkko sitten ilmeisesti on kreationistinen laitos. "

Ei usko ja tiede todellakaan kohtaa toisiaan missään kohtaan. Tällöinhän tiede olisi usko ja usko olisi tiede eli vaihtaisivat jopa paikkaa.

Kreationismi on uusi suuntaus kirkolle. He haluavat uudistua vain siihen suuntaan, jossa pidetään luomiskertomusta hyvin todenmukaisena linjana, mutta ilman minkäänlaisia perusteita.

Liittykää ihmeessä juuri perustamaani uskontooni, jossa "uskon että KAIKILLA uskovaisilla on aivojen tilalla sahapurua"!! :)
    Suomessahan vallitsee uskonnonvapaus? Toteutuuko tämä uskonnonvapaus kohdallani kun perustaisin tällaisen uskonnonlahkon? Toisin sanoen...saisinko uskonnolleni rauhan, jossa toteaisin kristittyjen ja muiden uskovaisten olleen harhaoppisia (kuten kristitytkin herjaisivat Jehovia siitä että he ovat harhaoppisia) ja se joka pilkkaa tai kritisoi uskontoani saa haasteen käräjille.

Uskovaisethan ajattelevat ettei ateistit usko mihinkään, mutta tämä juuri perustamani uskonnonlahko olkoon se sitten nimeltään vaikka "Sahanpuru" perustelee faktat oikeaksi. Ei ole mitään "pyhää kirjaa" vaan sanomani on se, että ""uskon että KAIKILLA uskovaisilla on aivojen tilalla sahanpurua"!! Ei mun tarvitse kantaani mitenkään toisin perustella, koska tekään ette perustele mitään Jumalastanne!

Voin siis tehdä uskonnostani "pyhän kirjan", jolla ei uskovaisten mielestä olisi mitään todistettavuutta, mutta olen sen kuitenkin sen todistanut sen samalla lauseellani: ""uskon että KAIKILLA uskovaisilla on aivojen tilalla sahanpurua". Eli uskonnostani ei voi keskustella minun kanssani, koska uskon siihen. olen vakuuttunut uskoni perusteella siitä ettei uskovaisten aivojen tilalla ole aivomassaa!
  3. Uskovaiset käyvät jopa sekasaunomassa eivätkä ilkeä kattoa toisiaan tai se kattominenkin herättää tietynlaisia vihantunteita? :D

Mikään ei voi olla kauniimpaa kuin alaston nainen, karvaisena tai karvattomana alapäästään ja tissien tulee olla sopusointuisat. Mä en vaan ymmärrä tuollaisia nelikymppisiä karvaisia miehiä, jotka toteavat ettei pillua ole koskaan saaneet? Tainnut lapsuudessa olla joko mammanpoika, jolle ei ole kukaan muu kuin äiti kelvannut naisen malliksi tai vintistään laho!

Minulla ei ole koskaan tupakka kuulunut elämääni, joten se tupakka tappaisi mielenkiintoni naisesta yhtä nopeasti kuin näkisin naisen "mummukalsareissa". :) Tupakka tosin nopeammin!