Elokuva-Ei vastauksia

Neitoseuraa etsimässä

Olen rento ja rehellinen kolmekymppinen mies, ja toivoisin löytäväni ystävän ihan tavallisesta jokseenkin iloisesta ja tyttömäisestä naisesta ystävän jonka kanssa voisin viettää päivän tyttönä. Toivoisin sinun auttavan …
Elokuva-Ei vastauksia

Uusia ystäviä etsimässä

Hei, Olen kolmekymppinen mies pk-seudulta etsimässä ystävää ihan tavallisesta naisesta. Haluaisin, lähteä yhdessä sovittelemaan naistenvaatteita, kokeilemaan kosmetiikkaa, tai vaikkapa kahville. Toivoisin sinun opettava…
Elokuva-Ei vastauksia

Tyttökaveria uudeltamaalta

Hei, löytysikö täältä sitä parasta kaveria kenen kanssa mennä kahville, kauppaan, tai tehdä muita kivoja asioita tyttöjen kesken. Olen kolmekymppinen mies ja haluisin kokeilla naisena olemista hyvässä seurassa. Minusta …
HenkilökohtaisetEi vastauksia

Uutta ystävää etsimässä

Heippa.. Olen kolmekymppinen mies ja kaipaan elämääni mukavaa naista, tai vaikkapa naisporukkaa joka haluaisi tehdä minusta kauniin tytön. Voit opettaa minulle kaikenlaisia tyttöjen juttuja kuten meikkaamista, neulomist…
Elokuva-Vastattu 12v

Uusia ystäviä Helsingistä!

Heippa! 35 vuotias mies etsii seuraa mukavasta ja luotettavasta neitokaisesta, kahville, shoppailemaan yms. Haluaisin kovasti pukeutua naiseksi avustuksellasi ja oppia tyttöjen juttuja. Lähetä viestiä [email protected]…
Elokuva-Vastattu 12v

Naisystävää

Haluaisin tavata mukavan aikuisen naisen kenen kanssa voisin viettää aikaa naisena. Löytyisikö innokkaita auttajia täältä? Kaikkea voi ehdottaa sähköpostitse tyttopoika (a) ymai l. com
HenkilökohtaisetEi vastauksia

Roolipeliin

Hei kaikille kiinnostuneille neitokaisille! Haluaisin leikkiä roolipeliä, jossa olisin laitettuna naiseksi yhden kahden aikuisen naisen kanssa. Asustan pääkaupunkiseudulla, mutta pääsen hyvin liikkuman. Ehdoituksia otet…
Elokuva-Vastattu 14v

Naiskaveria PK seudulta

löytyisikö täältä mukavaa yli 18v naiskaveria joka voisi luonaan auttaa ja opettaa minua 30v miestä pukeutumaan ja meikkaamaan nuorehkon neitokaisen näköiseksi. Voisimme viettää yhdessä aikaa naisina esimerkiksi käyden …
Elokuva-Vastattu 15v

Haussa avointa ja mukavaa neitoseuraa!

Olen rento ja rehellinen kolmekymppinen mies, ja toivoisin löytäväni iloisen ja tyttömäisen naisellinen ystävän jonka kanssa voisin viettää päivän tyttönä. Toivoisin sinun auttavan ja opastavan minua tyttöjentouhuissa, …