Vapaa kuvaus

►Jokaisen ihmisen pitäisi ymmärtää mitä onni on.
►Onnea ei ole se, että saa jotain uutta, vaan että ymmärtää mitä jo omistaa.
►Onnea on oppia ymmärtämään, mitä haluaa ja mitä tarvitsee.
►Onnea on ymmärtää tarjolla olevat mahdollisuudet.
►Onni ei ole tasaista tietä, vaan kykyä edetä miellyttävällä tavalla tässä erämaassa.
►Onnella ei ole huomista päivää. Onnella ei ole eilistä päivää, se ei muista mennyttä, ei ajattele tulevia, sillä on vain nykyisyys eikä sekään ole kokonainen päivä, vaan silmänräpäys, tämä hetki, juuri tässä.
.
Olen akateeminen yhteiskunnallisista asioista kiinnostunut perheellinen nainen.
►📧 mspundit[at]hotmail.com

Aloituksia

315

Kommenttia

2475

• Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. Nyt ilmoitus on tehty.
  2. Viestien massapostitus on sääntöjen vastaista. Teet sitä, kun kopioit yhtä Lukin suutuspäissään kirjoittamaan herjaavaa viestiä. Luki toisenkin kerran herjasi minua, mutta pyysi myös välittömästi anteeksi. Kun sinä kirjoitat tuon herjaavan viestin uudestaan sinä syyllistyt sääntöjen vastaiseen tekoon: "Toisten käyttäjien henkilöiden loukkaaminen ja herjaaminen kuuluu myös asiattomaan sisältöön".
    .
    Minä kirjoitan omalla nimimerkilläni ja kaikki kirjoittamani viestit ovat luettavissa. Sinä sen sijaan et kykene osoittamaan yhtään asiallista tänne palstalle kirjoitettua viestiä. Vaihtelet nimimerkkejä ja hyökkäät koko ajan eri käyttäjiä vastaan keksimilläsi väitteillä.
    .
    Oletko niin tyhmä kuin väität. Sinä väität minun olevan jotain sellaista, mitä Luki suutuspäissään joskus herjasi. Jos minä aikaisemmassa viestissä sanoin sinun olevan käyttäytymisesi perusteella henkisesti sairas, se on siis suuremmalla varmuudella totta. Siitähän osoituksena on todisteena kirjoittamasi.
    .
    Et kykene kirjoittamaan asiaa, vaan pelkästään herjaamaan toisia REKISTERÖITYNEITÄ KÄYTTÄJIÄ vaihtuvilla nimimerkeillä. Minä kirjoitan tänne palstalle jatkossakin omalla nimimerkilläni eikä sinun kiusantekosi saa minua lopettamaan kirjoittamistani. Saatan hyvinkin tehdä ylläpidolle ilmoituksen sinusta.
    .
    Tämän enempää tuskin enää kanssasi asiasta väittelen. Osoitat kyllä häiriköivällä käytökselläsi minkä tasoinen ihminen olet.